abonnement Unibet Coolblue
pi_174520257
Na jaren de foks weer eens openen en zien dat De_Boswachter nog steeds actief is :')
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_174520610
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:13 schreef afcajos het volgende:
Na jaren de foks weer eens openen en zien dat De_Boswachter nog steeds actief is :')
Na jaren zien dat jos nog altijd actief is :o
Ga weg
pi_174520662
Haha Ik zit mijne oude topics eens door te lezen. Man man man wat maakte ik toch dingen mee
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_174521810
afcajos _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Mijn leven heeft weer zin.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:09:01 #55
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174522183
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:38 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Terechte klacht want wie wil er nou in Kerkrade wonen.
Ben je al eens in Kerkrade geweest makker?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:22:27 #56
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_174522579
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nee ik ben niet dokter, dat was die gast van die website gemeentekredietje of zoiets toch?

Ben gewoon een Fortuna fan.

Over die schuld dat klopt, maar daar moet je wel de details bij vertellen. Toen het stadion van Fortuna gebouwd werd door een project ontwikkelaar stribbelde de gemeente meermaals tegen, daar is een heel dossier over, de dode binnenstad klaagde over het bestemmingsplan wat ervoor zorgde dat er dik 10 jaar niet gebouwd kon worden.

De projectontwikkelaar heeft daardoor een flinke schuld opgelopen, die schuld is bij Fortuna geparkeerd dmv. een ingewikkelde constructie en hoefde pas terugbetaald te worden zodra het bedrijventerrein winstgevend zou worden, die schuld was nooit van Fortuna maar stond op de balans van het bedrijventerrein en het stadion en daardoor dus ook bij Fortuna. Het goede nieuws is dat die schuld inmiddels helemaal verdwenen is.

De gemeente heeft nooit geld in Fortuna gestoken (behalve een garantstelling van 2.1 miljoen welke volledig is terugbetaald door Fortuna) omdat de gemeente van mening was dat de voetbalclub hun eigen broek omhoog moest houden. De reden hiervoor was natuurlijk het jarenlange wanbeleid, laten we eerlijk zijn, toen wij degradeerden had Fortuna 24 miljoen schuld door schandalig wanbeleid. Die schuld is met de schuldeisers opgelost, velen hebben genoegen genomen met een gedeeltelijke terugbetaling anderen wilden wel het hele bedrag terug. Hier is geen euro belastinggeld bij komen kijken, en buiten een voetbalclub werkt dat niet bij alle bedrijven zo die onderhandelen met de schuldeisers? I.t.t. tot Kerkrade natuurlijk waar driekwart van de gemeente een seizoenskaart heeft en ze zich blind blijven staren op eredivisievoetbal en daardoor jaarlijks miljoenen in de club pompte. Leuk detail, Kerkrade en de regio rond Kerkrade staat in de top 10 armste gemeentes van Nederland, en wel bijna 50 miljoen (wat te achterhalen is) in een voetbalclub duwen?

Fortuna heeft jaren wanbeleid gevoerd, dat ga ik niet ontkennen, die passanten zijn inmiddels verdwenen, we hebben een nieuwe eigenaar die niet met geld gooit maar ook van mening is dat de voetbalclub hun eigen broek omhoog moet houden. Ik hoop dat het een lange tijd gaat duren, maar in de voetbalwereld weet je het nooit. Blijft immers Fortuna en we zijn de laatste 20 jaar ook 20x failliet geweest en 20x gered, dus het is afwachten wat de lange termijn brengt.

Daarbij valt mij één detail in over het parkeren van de schulden, ten tijd van de fusie, toen een paar jaar eerder Hans Erkens was aangesteld die het presteerde om meer schuld te maken in een korte periode, de supporters uit te kafferen en onnodig te vinden, of een leeg a4'tje te sturen naar de KNVB als "begroting" (tja in Sittard zagen we die fusie al aankomen, werd zwaar op aangestuurd) werd een fusie natuurlijk onvermijdelijk, er was geen andere optie volgens het bestuur onder leiding van Hans Erkens. Het was toen Roda die aangaf de schuld te parkeren in een aparte bv. zodat de fusie door kon gaan. Toen de fusie klapte was Fortuna zo goed als dood, maar zo'n dikke 550 supporters sloten een overeenkomst om maandelijks minimaal 10 euro, veelal meer, over te maken voor een periode van 3 jaar om Fortuna in leven te houden, het TOF initiatief, dit heeft Fortuna langer in leven kunnen houden totdat de huidige eigenaar kwam.

Bij Roda hadden ze toch ook een éénmalige benefiet avond georganiseerd? Was die niet afgelast wegens te min animo, nog niet eens 80 tickets verkocht? Gelukkig stond hoofdsponsor Kerkrade meteen klaar. ;)
Wat jij zegt over Fortuna en de geparkeerde schulden is niet wat ik weet. Maar ik kan die verhalen (wat overigens niet van roda supporters kwam maar van Fortuna fans) niet meer bevestigen. Dus verder hierop discussieren heeft geen zin. Overigens heeft Fortuna wel degelijk over de jaren meer gemeente geld ontvangen dan wat jij zegt. Ik zal wanneer ik tijd heb er meer onderzoek naar doen. Maar toen ik het een jaartje geleden las schrok ik mij kapot. Ik wist niet dat het zoveel was en veel van dat geld verdween in de zakken van mensen van het bestuur. Daar reageerde ik ook over. Roda corrupt noemen en dan Fortuna schoon noemen is gewoonweg oneerlijk en feitelijk niet waar.
Horrible Cunt!
pi_174524888
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:51 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ach die uitspraak van "over 5 jaar CL" nam niemand bij Roda serieus. Domme uitspraken maakt niet iemand corrupt.
Lol. Er zullen genoeg Roda supporters zijn die zich nog dagelijks aftrekken op die beelden.
Wankers uit Kerkrade. Dom volk, bah.
U MAD?
pi_174524911
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:27 schreef afcajos het volgende:
Haha Ik zit mijne oude topics eens door te lezen. Man man man wat maakte ik toch dingen mee
Jos _O_
Al gesettled? Golden retrievertje? Kids?
U MAD?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:36:27 #59
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_174525354
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lol. Er zullen genoeg Roda supporters zijn die zich nog dagelijks aftrekken op die beelden.
Wankers uit Kerkrade. Dom volk, bah.
Tuurlijk joh! Jou neem ik al jaren niet meer serieus.
Horrible Cunt!
pi_174525508
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:36 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Tuurlijk joh! Jou neem ik al jaren niet meer serieus.
Alsof mij dat een biet interesseert, kutkoempel.
U MAD?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:46:39 #61
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_174525679
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Alsof mij dat een biet interesseert, kutkoempel.
Blijkbaar genoeg om te reageren.
Horrible Cunt!
pi_174526129
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:46 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Blijkbaar genoeg om te reageren.
:D
U MAD?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:00:26 #63
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_174526191
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:D
😗
Horrible Cunt!
pi_174526235
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:00 schreef tong_poh het volgende:

[..]

😗
Lekker man.
U MAD?
pi_174530596
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Alsof mij dat een biet interesseert, kutkoempel.
pi_174531679
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:22 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Wat jij zegt over Fortuna en de geparkeerde schulden is niet wat ik weet. Maar ik kan die verhalen (wat overigens niet van roda supporters kwam maar van Fortuna fans) niet meer bevestigen. Dus verder hierop discussieren heeft geen zin. Overigens heeft Fortuna wel degelijk over de jaren meer gemeente geld ontvangen dan wat jij zegt. Ik zal wanneer ik tijd heb er meer onderzoek naar doen. Maar toen ik het een jaartje geleden las schrok ik mij kapot. Ik wist niet dat het zoveel was en veel van dat geld verdween in de zakken van mensen van het bestuur. Daar reageerde ik ook over. Roda corrupt noemen en dan Fortuna schoon noemen is gewoonweg oneerlijk en feitelijk niet waar.
Laat ik het zo zeggen, het is de informatie die mij ten oren is gekomen, of het 100% klopt heb ik geen idee over, het is jarenlang bij Fortuna een geheimzinnige boel geweest met die amateurs die er zaten.

Ik zie dat onderzoek graag komen, zover bij mij bekend is het maar 2,1 miljoen zoiets geweest aan garantstelling.

En trek het jullie niet zo persoonlijk aan, het is gewoon stangen tussen Fortuna en Roda supporters, moet kunnen man. Bij ons is het ook niet altijd hosanna maar na 20 jaar ellende kan ik eindelijk weer eens (voor even) een grote mond hebben. :P Volgend jaar lachen jullie misschien weer. ;)
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:40:17 #67
186611 Haags
pi_174531710
dit topic loopt lang door
Zonder wrijving geen glans
pi_174531916
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 07:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
dit topic loopt lang door
het is net koffie

:P
pi_174531996
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:09 schreef Harvest89 het volgende:

Ben je al eens in Kerkrade geweest makker?
:Y Daarom woon ik ook in Rotterdam, je weet wel " die stad der bazen. "
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:24:48 #70
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_174532170
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 07:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, het is de informatie die mij ten oren is gekomen, of het 100% klopt heb ik geen idee over, het is jarenlang bij Fortuna een geheimzinnige boel geweest met die amateurs die er zaten.

Ik zie dat onderzoek graag komen, zover bij mij bekend is het maar 2,1 miljoen zoiets geweest aan garantstelling.

En trek het jullie niet zo persoonlijk aan, het is gewoon stangen tussen Fortuna en Roda supporters, moet kunnen man. Bij ons is het ook niet altijd hosanna maar na 20 jaar ellende kan ik eindelijk weer eens (voor even) een grote mond hebben. :P Volgend jaar lachen jullie misschien weer. ;)
Ach elkaar stangen is geen probleem. Maar die Patrick Dokter en een aantal op Fortunahome hadden zo'n hekel aan Roda dat het niet leuk meer was. In eerste instantie dacht iedereen dat het ook maar stangen was en nam het niet serieus. Maar toen die Patrick Dokter in de kranten enzo terecht kwam met zijn onzin, was het klaar. Nu weten veel Rodasupporters niet meer of er gewoon een lolletje wordt gemaakt of dat ze net zo een mafkees zijn als die Patrick Dokter. Vriendelijke concurrentie is leuk. Maar hopen dat een club de kloten op gaat, is voor mij een stap te ver.
Horrible Cunt!
pi_174532204
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 08:24 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ach elkaar stangen is geen probleem. Maar die Patrick Dokter en een aantal op Fortunahome hadden zo'n hekel aan Roda dat het niet leuk meer was. In eerste instantie dacht iedereen dat het ook maar stangen was en nam het niet serieus. Maar toen die Patrick Dokter in de kranten enzo terecht kwam met zijn onzin, was het klaar. Nu weten veel Rodasupporters niet meer of er gewoon een lolletje wordt gemaakt of dat ze net zo een mafkees zijn als die Patrick Dokter. Vriendelijke concurrentie is leuk. Maar hopen dat een club de kloten op gaat, is voor mij een stap te ver.
Voor mij niet :)
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:30:06 #72
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_174532228
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 08:27 schreef FortunaHome het volgende:

[..]

Voor mij niet :)
Triest!
Horrible Cunt!
pi_174532521
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 08:27 schreef FortunaHome het volgende:

[..]

Voor mij niet :)
Kom op, wat moeten we zonder Roda, lekker sportieve ellende, en eens een paar keer een flink pak slag van Sittard zou mooi zijn. Een faillissement zou toch ontzettend jammer zijn, treurig voor de Roda fans en jammer dat er geen onderlinge strijd meer is.
pi_174533150
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Kom op, wat moeten we zonder Roda, lekker sportieve ellende, en eens een paar keer een flink pak slag van Sittard zou mooi zijn. Een faillissement zou toch ontzettend jammer zijn, treurig voor de Roda fans en jammer dat er geen onderlinge strijd meer is.
Brieven naar Fortuna- en MVV-sponsors na de degradatie van beide teams heeft mij doen concluderen dat er bij Roda geen enkele vorm van respect voor de andere twee clubs bestaat en vanwege die reden mogen ze wat mij betreft zo snel mogelijk omkiepen.
pi_174533177
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:53 schreef J.B. het volgende:

[..]

Brieven naar Fortuna- en MVV-sponsors na de degradatie van beide teams heeft mij doen concluderen dat er bij Roda geen enkele vorm van respect voor de andere twee clubs bestaat en vanwege die reden mogen ze wat mij betreft zo snel mogelijk omkiepen.
Klopt, en dat was het bestuur, niet de supporter die met net zo'n gevoel naar hun liefde gaat kijken zoals wij met liefde naar Sittard gaan kijken. ;)

Ik heb een bloedhekel aan Roda, maar een sportieve hekel, en het is nu genieten als je redelijk wat Roda supporters kent. :P

Neemt niet weg dat ik Roda ook eens de straf gun die MVV en Fortuna al jaren doormaken na een wanbeleid waar het gezamenlijk wanbeleid in Maastricht en Sittard nog niet eens in de buurt komt van wat er in Kerkrade gebeurd, en dat is een lange degradatie naar de Jupiler league, dan wil ik nog wel eens zien hoe groot ze nog zijn zonder subsidies en kortingen voor seizoenskaarten betaald door hoofdsponsor gemeente Kerkrade. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')