abonnement Unibet Coolblue
pi_174002053
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat, gaat je scenario momenteel nog niet zo ver? Valt me tegen.
Is er weer een SL? Niveau is weer laag vandaag hier op fok.
  dinsdag 26 september 2017 @ 09:49:22 #52
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_174002074
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:46 schreef Perox het volgende:

[..]

Ik ben geïnteresseerd hoe dit ongeval heeft kunnen gebeuren. Mag dat niet of zo? :?

En als jij nou verder niet meer geïnteresseerd bent, waarom dan nog volgen? Of ben je op iets anders uit?
Prima dat je zo geïnteresseerd bent in een ongeval waarbij iemand om het leven is gekomen. Elke gek z'n gebrek, zeggen we maar. Maar betwijfelen of iets een tragisch ongeval is geeft aan dat je er meer achter zoekt, waar vooralsnog iedere berichtgeving dit uitsluit.

Op zich ook best tragisch.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_174002097
Hier wordt getoond waar het heeft plaatsgevonden. Misschien een idee om die fietsstroken daar rood te maken, doen ze op veel plekken tegenwoordig. Geeft automobilisten toch meer duidelijkheid wat fietspad is en wat autorijweg.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)aangereden-weer-vrij

Supersmal weggetje trouwens, bij mist kun je dat maar beter helemaal mijden als fietser of voetganger.
pi_174002105
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, misschien kwam ze door de aanrijding bewusteloos in de sloot terecht en is ze daardoor verdronken, er zijn users die dan gaan verdedigen dat het niet door de aanrijding komt.
ach ach, volgens mij was jij zondagavond de eerste die op Google aan het kijken was naar de situatie daar op die weg.

Beetje schijnheilig dit, Leandra.
  dinsdag 26 september 2017 @ 09:53:37 #55
307622 Perox
(niet de echte)
pi_174002126
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:49 schreef Dven het volgende:

[..]

Prima dat je zo geïnteresseerd bent in een ongeval waarbij iemand om het leven is gekomen. Elke gek z'n gebrek, zeggen we maar. Maar betwijfelen of iets een tragisch ongeval is geeft aan dat je er meer achter zoekt, waar vooralsnog iedere berichtgeving dit uitsluit.

Op zich ook best tragisch.
Nogmaals voor de duidelijkheid, wat ik boven ook al zeg:

Ik geloof best dat het een ongeval is. Ik ben alleen benieuwd hoe dit ongeval heeft kunnen gebeuren. Ik wil dat gewoon graag weten.

Jij wilt hier graag iedereen de les lezen. Iedere gek zijn gebrek zeg maar. :')
pi_174002186
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:51 schreef Loekie1 het volgende:
Hier wordt getoond waar het heeft plaatsgevonden. Misschien een idee om die fietsstroken daar rood te maken, doen ze op veel plekken tegenwoordig. Geeft automobilisten toch meer duidelijkheid wat fietspad is en wat autorijweg.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)aangereden-weer-vrij

Supersmal weggetje trouwens, bij mist kun je dat maar beter helemaal mijden als fietser of voetganger.
Dat zijn geen fietsstroken; dat gebruiken ze overal in drenthe om je langzamer te laten rijden op weggetjes met bomen er langs. Fietspad ligt er naast (aan de andere kant van de weg dan waar zij is aangereden). Op zich super veilig dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 september 2017 @ 09:58:57 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174002200
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ach ach, volgens mij was jij zondagavond de eerste die op Google aan het kijken was naar de situatie daar op die weg.

Beetje schijnheilig dit, Leandra.
Nou nee, ik ben er een paar km vandaan geboren, aan diezelfde weg, ik kom er nog een paar keer per jaar en heb daar (op de plek waar ze gevonden is) 13 juli nog gereden.

Maar dat geeft verder niet.
Ik rij er wel zonder routemiep naartoe.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:01:24 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174002234
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:51 schreef Loekie1 het volgende:
Hier wordt getoond waar het heeft plaatsgevonden. Misschien een idee om die fietsstroken daar rood te maken, doen ze op veel plekken tegenwoordig. Geeft automobilisten toch meer duidelijkheid wat fietspad is en wat autorijweg.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)aangereden-weer-vrij

Supersmal weggetje trouwens, bij mist kun je dat maar beter helemaal mijden als fietser of voetganger.
Nee, er is een apart fietspad, dat is geen fietsstrook, maar de standaard inrichting van een 60-km weg.

Aan een andere foto kun je ook heel goed zien om welke kant van de weg het gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174002284
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou nee, ik ben er een paar km vandaan geboren, aan diezelfde weg, ik kom er nog een paar keer per jaar en heb daar (op de plek waar ze gevonden is) 13 juli nog gereden.

Maar dat geeft verder niet.
Ik rij er wel zonder routemiep naartoe.
ja dus?

Mag een ander zijn mening dan niet meer geven?
pi_174002304
De familie waar het schuurfeest in Spier gehouden werd, zit vol vragen. Hoe kon het dat ze op die plek is beland? klinkt het bij de poort.
http://www.telegraaf.nl/b(...)eliefde_Ellen__.html
pi_174002320
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou nee, ik ben er een paar km vandaan geboren, aan diezelfde weg, ik kom er nog een paar keer per jaar en heb daar (op de plek waar ze gevonden is) 13 juli nog gereden.

Maar dat geeft verder niet.
Ik rij er wel zonder routemiep naartoe.
Bij iedere zaak rij je er wel vaak met die oude gammele Saab in de buurt rond of ben je er vlakbij geboren :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:07:41 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174002324
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ja dus?

Mag een ander zijn mening dan niet meer geven?
Ja dus hoefde ik de situatie niet te googlen, daar gaf ik antwoord op.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:10:15 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174002367
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Bij iedere zaak rij je er wel vaak in de buurt rond of ben je er vlakbij geboren :7
Nee hoor, maar in dit geval en de twee moorden die in Bunschoten en Achterveld gepleegd zijn toevallig wel.
Wat wil je er eigenlijk mee zeggen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174002414
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee hoor, maar in dit geval en de twee moorden die in Bunschoten en Achterveld gepleegd zijn toevallig wel.
Wat wil je er eigenlijk mee zeggen?
je weet blijkbaar niet eens dat daar geen wilde zwijnen lopen, zo goed ken je de streek :Y

post #35 van Isabeau uit Hogeveen :

Er zijn daar geen wilde zwijnen :D Wilde zwijnen willen ze niet hebben in Drenthe, worden afgeschoten. Soms wordt er één gesignaleerd, maar nog nooit in de buurt van Hoogeveen.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:15:08 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174002419
Mooi. Nu insinueren dat Leandra liegt.
Kijknie en Leesnie in de bocht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:16:25 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174002431
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:14 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

je weet blijkbaar niet eens dat daar geen wilde zwijnen lopen,zo goed ken je de streek :Y

post #35 van Isabeau uit Hogeveen :

Er zijn daar geen wilde zwijnen :D Wilde zwijnen willen ze niet hebben in Drenthe, worden afgeschoten. Soms wordt er één gesignaleerd, maar nog nooit in de buurt van Hoogeveen.
Ja, maar op het ecoduct bij Spier (zo'n) 2 km van de plek van de aanrijding is al een wild zwijn aangetroffen, de boswachter ziet ook steeds vaker sporen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174002446
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar op het ecoduct bij Spier (zo'n) 2 km van de plek van de aanrijding is al een wild zwijn aangetroffen, de boswachter ziet ook steeds vaker sporen.
Waar schrijft die boswachter dat ? linkje ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:23:58 #68
307622 Perox
(niet de echte)
pi_174002520
Waarom wordt dit topic van het spoor getrokken? Is dat bewust?
Het gaat niet over zwijnen of waar een forumgebruiker wel of niet heeft gewoond.
pi_174002537
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:14 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

je weet blijkbaar niet eens dat daar geen wilde zwijnen lopen, zo goed ken je de streek :Y

Wát? In Drenthe lopen toch wilde zwijnen? :)
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:28:36 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174002573
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:17 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Waar schrijft die boswachter dat ? linkje ?
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)igen-zich-in-Drenthe

Dit is geen boswachter, maar het was wel een wild zwijn:
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)zaakt-ongeval-op-A28


https://www.nieuweoogst.n(...)en-gespot-in-drenthe
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:29:35 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174002590
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:25 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wát? In Drenthe lopen toch wilde zwijnen? :)
In principe worden ze afgeschoten, maar als ze een aanrijding veroorzaken zijn ze er wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174002592
Al die wilde zwijnen in Drenthe joh, dat wil je niet weten hoe vaak die voor je auto komen. :Y
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:31:19 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174002616
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:29 schreef Loekie1 het volgende:
Al die wilde zwijnen in Drenthe joh, dat wil je niet weten hoe vaak die voor je auto komen. :Y
Dat is de Veluwe.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174002641
Ook overal borden daar: pas op voor overstekende wilde zwijnen!
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:33:54 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174002669
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:32 schreef Loekie1 het volgende:
Ook overal borden daar: pas op voor overstekende wilde zwijnen!
?
Beetje raar in combinatie met een afschietbeleid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174002686
En ze zijn vooral dol op feestschuren.
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:35:55 #77
307622 Perox
(niet de echte)
pi_174002709
Ga ik toch effe een beetje OT nog wat zaken proberen aan te kaarten:

1. Is er nou wel of geen fiets gevonden/achtergelaten bij het schuurfeest?
2. Hoe ver is ze nou gevonden vanaf dat feest?
3. Waarom was ze niet op de fiets?
4. Is het echt zo dat anderen hebben mee gezocht? Is het verhaal van het taxibusje achter de touringcar waar?
pi_174002718
quote:
:Y) Beste Leandra - op de plek van het ongeluk is geen bos, geen boswachter en er zijn dus ook geen wilde zwijnen :N

zie map
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:40:16 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174002784
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:36 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

:Y) Beste Leandra - op de plek van het ongeluk is geen bos geen boswachter en dus ook geen wilde zwijnen

zie map
[ afbeelding ]
:')
Zowel het Dwingederveld als Ter Horst zijn heel dichtbij, het ecoduct ook.

Maar goed, ik zou er vooral op doorgaan omdat je drama kunt maken van één opmerking.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:42:28 #80
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_174002823
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

:')
Zowel het Dwingederveld als Ter Horst zijn heel dichtbij, het ecoduct ook.

Maar goed, ik zou er vooral op doorgaan omdat je drama kunt maken van één opmerking.
HET SPECULEREN MOET KUNNEN BLIJVEN DOORGAAN JA!!!! :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:43:11 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174002836
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:42 schreef Dven het volgende:

[..]

HET SPECULEREN MOET KUNNEN BLIJVEN DOORGAAN JA!!!! :(
Oh ja, sorry :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174002926
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:15 schreef Copycat het volgende:
Mooi. Nu insinueren dat Leandra liegt.
Kijknie en Leesnie in de bocht.
nog steeds sl in Utopia?😂
pi_174002933
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

:')
Zowel het Dwingederveld als Ter Horst zijn heel dichtbij, het ecoduct ook.

Maar goed, ik zou er vooral op doorgaan omdat je drama kunt maken van één opmerking.
Heel dichtbij ??? Ecoduct ligt 5 km verderop :7 vlakbij Beilen.


"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:51:05 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174003001
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:47 schreef ootjekatootje het volgende:

nog steeds sl in Utopia?😂
Ik zou het hiet weten, ik heb de streams niet aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174003229
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:35 schreef Perox het volgende:
Ga ik toch effe een beetje OT nog wat zaken proberen aan te kaarten:

1. Is er nou wel of geen fiets gevonden/achtergelaten bij het schuurfeest?
2. Hoe ver is ze nou gevonden vanaf dat feest?
3. Waarom was ze niet op de fiets?
4. Is het echt zo dat anderen hebben mee gezocht? Is het verhaal van het taxibusje achter de touringcar waar?
Zou ook best de antwoorden daarop willen weten.

Wie kan helpen?
pi_174003262
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:04 schreef gynaika het volgende:

Zou ook best de antwoorden daarop willen weten.

Wie kan helpen?
Ik heb ergens in een krantenbericht online gelezen dat ze 100 meter vanaf het schuurfeest is gevonden. Dat heb ik niet zelf met kaartjes en meetlint nagemeten. Op zich dus nog vlak bij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174003303
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ergens in een krantenbericht online gelezen dat ze 100 meter vanaf het schuurfeest is gevonden. Dat heb ik niet zelf met kaartjes en meetlint nagemeten. Op zich dus nog vlak bij.
hier - op de achtergrond zie je de feestschuur

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:14:49 #88
3542 Gia
User under construction
pi_174003408
Er wordt gezegd dat ze niet dronken was. En het is een intelligente meid. Dat bij elkaar maakt het heel vreemd dat ze niet opgelet zou hebben en aan de onveilige kant van de weg liep.
Waarom ze daar liep, is een vraag die misschien nooit beantwoord zal worden.
Vriendje, zoenen? Vriendje wilde meer? Of misschien toch iets te veel gehad en even de maag geleegd? Dit laatste kan bij autopsie dan wel weer ontdekt worden.

Verder lijkt het mij een doodordinair ongeluk. Enige dat de chauffeur verweten kan worden is dat hij niet gestopt is om te kijken wat hij geraakt heeft. Aangezien de bus, volgens de berichten, zwaarbeschadigd is, moet het toch een behoorlijke klap zijn geweest.
pi_174003475
Chauffeur is wel gestopt
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:18:38 #90
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174003478
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:14 schreef Gia het volgende:
Er wordt gezegd dat ze niet dronken was. En het is een intelligente meid. Dat bij elkaar maakt het heel vreemd dat ze niet opgelet zou hebben en aan de onveilige kant van de weg liep.
Waarom ze daar liep, is een vraag die misschien nooit beantwoord zal worden.
Vriendje, zoenen? Vriendje wilde meer? Of misschien toch iets te veel gehad en even de maag geleegd? Dit laatste kan bij autopsie dan wel weer ontdekt worden.

Verder lijkt het mij een doodordinair ongeluk. Enige dat de chauffeur verweten kan worden is dat hij niet gestopt is om te kijken wat hij geraakt heeft. Aangezien de bus, volgens de berichten, zwaarbeschadigd is, moet het toch een behoorlijke klap zijn geweest.
Hij is toch gestopt en heeft gekeken...alleen niks gezien
pi_174003497
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:14 schreef Gia het volgende:
Er wordt gezegd dat ze niet dronken was. En het is een intelligente meid. Dat bij elkaar maakt het heel vreemd dat ze niet opgelet zou hebben en aan de onveilige kant van de weg liep.
Waarom ze daar liep, is een vraag die misschien nooit beantwoord zal worden.
Vriendje, zoenen? Vriendje wilde meer? Of misschien toch iets te veel gehad en even de maag geleegd? Dit laatste kan bij autopsie dan wel weer ontdekt worden.

Verder lijkt het mij een doodordinair ongeluk. Enige dat de chauffeur verweten kan worden is dat hij niet gestopt is om te kijken wat hij geraakt heeft. Aangezien de bus, volgens de berichten, zwaarbeschadigd is, moet het toch een behoorlijke klap zijn geweest.
Joris Kroeze benadrukt dat de chauffeur van de taxibus ’s nachts meteen nadat hij merkte iets geraakt te hebben, de bus aan de kant heeft gezet. „Hij dacht dat het een ree of een tak was. Mijn cliënt heeft langdurig gezocht, samen met anderen. Omdat hij niets vond, is hij weer ingestapt. Toen hij de volgende dag thuis hoorde dat er een vrouw was gevonden, is hij meteen naar de politie gegaan.”
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174003514
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:35 schreef Perox het volgende:
Ga ik toch effe een beetje OT nog wat zaken proberen aan te kaarten:

1. Is er nou wel of geen fiets gevonden/achtergelaten bij het schuurfeest?
2. Hoe ver is ze nou gevonden vanaf dat feest?
3. Waarom was ze niet op de fiets?
4. Is het echt zo dat anderen hebben mee gezocht? Is het verhaal van het taxibusje achter de touringcar waar?
Dat vraag ik me ook af.
Blijkbaar hebben ze met meerdere mensen gezocht, vonden ze een schoen maar verder geen sporen van Ellen, en dat terwijl de bus zwaar beschadigd is..Ik neem even voor het gemak aan dat er voldoende verlichting was door straatlantaarns en autolampen dus het is vreemd dat ze niks hebben gezien.

De mensen die daar wonen hebben ook niks gehoord? Geen knal, geen gegil, geen commotie tijdens het zoeken. Dit zal waarschijnlijk niet in stilte gebeurd zijn en midden in de nacht moet dat toch goed hoorbaar zijn, lijkt me.

Hersenspinsel-alert> zou ze zelfmoord hebben willen plegen? want waarom liep ze daar alleen?
Was ze ook alleen naar de schuur gegaan? Heeft ze geen vrienden?

Van welke kant is ze aangereden?
´
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:20:56 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174003516
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:14 schreef Gia het volgende:
Er wordt gezegd dat ze niet dronken was. En het is een intelligente meid. Dat bij elkaar maakt het heel vreemd dat ze niet opgelet zou hebben en aan de onveilige kant van de weg liep.
Waarom ze daar liep, is een vraag die misschien nooit beantwoord zal worden.
Vriendje, zoenen? Vriendje wilde meer? Of misschien toch iets te veel gehad en even de maag geleegd? Dit laatste kan bij autopsie dan wel weer ontdekt worden.

Verder lijkt het mij een doodordinair ongeluk. Enige dat de chauffeur verweten kan worden is dat hij niet gestopt is om te kijken wat hij geraakt heeft. Aangezien de bus, volgens de berichten, zwaarbeschadigd is, moet het toch een behoorlijke klap zijn geweest.
Als ze daar liep omdat het fietspad met de mist nog donkerder was, dan is aan die kant van de weg lopen juist logisch, zeker als ze richting Pesse liep.
Als je in de berm moet lopen dan doe je dat aan de kant van het tegemoetkomende verkeer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174003545
Overigens komt het echt vaak voor dat je een ree raakt, je auto goed beschadigd is en de ree gewond weg springt. Dus in die zin lijkt het me meer voor de hand liggen dat je denkt een ree geraakt te hebben dan een meisje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174003587
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Overigens komt het echt vaak voor dat je een ree raakt, je auto goed beschadigd is en de ree gewond weg springt. Dus in die zin lijkt het me meer voor de hand liggen dat je denkt een ree geraakt te hebben dan een meisje.
eens. Hebben ze ook herten in Drente?

Ze is overdag ook niet gelijk gevonden, terwijl er dan voldoende daglicht is
pi_174003596
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:36 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

:Y) Beste Leandra - op de plek van het ongeluk is geen bos, geen boswachter en er zijn dus ook geen wilde zwijnen :N

zie map
[ afbeelding ]
Wat? :')
pi_174003605
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze daar liep omdat het fietspad met de mist nog donkerder was, dan is aan die kant van de weg lopen juist logisch, zeker als ze richting Pesse liep.
Als je in de berm moet lopen dan doe je dat aan de kant van het tegemoetkomende verkeer.
Dus ze moet de tegemoetkomende bus[sen] gezien hebben?
´
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:26:17 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174003616
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:24 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

eens. Hebben ze ook herten in Drente?

Ze is overdag ook niet gelijk gevonden, terwijl er dan voldoende daglicht is
Dat laatste blijft iedereen ook vergeten, maar het is natuurlijk makkelijker om de chauffeur te verwijten dat hij niet goed genoeg gezocht heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174003623
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:24 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

eens. Hebben ze ook herten in Drente?

Ze is overdag ook niet gelijk gevonden, terwijl er dan voldoende daglicht is
In deze omgeving vooral reeën. Ook in de weilanden regelmatig gezien. Herten zijn wel geïmporteerd, maar die verwacht ik niet hier in de omgeving.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 september 2017 @ 11:27:17 #100
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174003625
Voor alle dompies. Herten en ander wild komen zelfs voor op bijv. Industrie terreinen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')