abonnement Unibet Coolblue
pi_173982430
Beste allen,
Ik heb sinds driekwart jaar een hele leuke vriendin. Vorig jaar, toen we de relatie kregen, hadden we beiden redelijk wat tijd over. Ik had namelijk een tussenjaar en werkte, zij deed een stage. We deden veel met elkaar en het was erg leuk. Ook in de vakantie deden we bijna alles samen.
Sinds een paar weken volgen we beiden een nieuwe studie. Dit betekent dat het wat drukker wordt, maar ik heb altijd wel tijd over voor leuke dingen. Mijn vriendin is daarentegen erg druk met school en heeft ook veel huiswerk. Hierdoor heeft ze veel minder tijd voor leuke dingen en ook minder tijd voor mij. Ik ben zo bang dat, door het drukke leven, er geen tijd meer is voor ons en dat de relatie verwatert. Ik hou heel erg veel van haar en zij ook van mij.
Toch zie ik ook veel mensen met relaties die het erg druk hebben en niet zo veel tijd hebben voor elkaar en elkaar af en toe zien. Ik hoop dat dit ook voor mij zo wordt.
Stel ik mij aan en moet ik gewoon wennen aan het feit dat we ietsje minder tijd hebben voor elkaar?
gr.
pi_173982560
Heb je dit al met haar besproken? Dat zou stap één zijn. Dan kom je er ook achter hoe zij dit ziet.
  maandag 25 september 2017 @ 09:37:09 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173982755
Ik denk dat je met je laatste zin de spijker op zijn kop slaat :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 25 september 2017 @ 09:49:08 #4
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173982940
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:37 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat je met je laatste zin de spijker op zijn kop slaat :).
Dit.
En als het verwatert is het niet de juiste relatie.
pi_173982981
Tja, als je van een 'vakantierelatie' naar een echte relatie gaat, dan verandert er gewoon van alles. Je wil aandacht, maar je vriendin heeft het druk en het kon wel eens verkeerd uitpakken als je dan aan haar gaat trekken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 25 september 2017 @ 09:52:36 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173982985
Je bent gewoon met je neus in de boter gevallen toen de relatie begon en jullie beide relatief veel vrije tijd over hadden, wees daar maar gewoon blij mee lijkt me. Nu is het weer 'normaal' en dat is wennen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173983006
Zit ze nou nog op school of is ze student?
pi_173983285
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Heb je dit al met haar besproken? Dat zou stap één zijn. Dan kom je er ook achter hoe zij dit ziet.
Dit.
Somebody that I used to know
pi_173983936
Jullie zijn denk ik zeer jong als ik het zo lees.
Dan gaan jullie levens sowieso nog alle kanten op. Dat kan heel goed dezelfde kant zijn, maar de kans bestaat ook dat je sowieso uit elkaar groeit.

Zeker als je in andere steden gaat studeren etc.
  maandag 25 september 2017 @ 13:29:13 #10
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173986233
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Heb je dit al met haar besproken? Dat zou stap één zijn. Dan kom je er ook achter hoe zij dit ziet.
Dit.

En verder is het inderdaad wennen. Er samen over blijven communiceren (en tijd voor elkaar vrij maken waar mogelijk) zal sowieso helpen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_173986322
Angst laat je rare dingen doen, dingen die bijdragen aan het realiseren van die angst.
  maandag 25 september 2017 @ 13:52:08 #12
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_173986558
Komt goed, goed blijven communiceren naar elkaar wat jullie willen o.a.

Al is dit "de ware" houden jullie het wel vol, in de toekomst heb ke dit ook als jullie full-time aan het werk zijn.

Komt goed :)
't gaat
pi_174003110
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Heb je dit al met haar besproken? Dat zou stap één zijn. Dan kom je er ook achter hoe zij dit ziet.
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Heb je dit al met haar besproken? Dat zou stap één zijn. Dan kom je er ook achter hoe zij dit ziet.
Ik heb het inderdaad besproken, ze zei dat ze inderdaad erg druk was en minder tijd had maar dat ze ondanks de drukte nog erg van me houdt. Dit deed mij erg goed.
Ik heb een beetje de neiging om nogal vaak bevestiging te vragen vandaar ook de vraag op dit forum.
pi_174003142
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:52 schreef VAS het volgende:
Komt goed, goed blijven communiceren naar elkaar wat jullie willen o.a.

Al is dit "de ware" houden jullie het wel vol, in de toekomst heb ke dit ook als jullie full-time aan het werk zijn.

Komt goed :)
Ben ik het helemaal mee eens, en ik heb er ook volle vertrouwen in dat het goed komt. Ik voelde me alleen een beetje onzeker.
Bedankt!
pi_174003973
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:00 schreef Troykes het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens, en ik heb er ook volle vertrouwen in dat het goed komt. Ik voelde me alleen een beetje onzeker.
Bedankt!
Dat is niet erg om onzeker te zijn. Zolang je daar maar open en eerlijk over bent richting haar. Maar doordat je het al hebt besproken, heeft ze al iets van de onzekerheid kunnen wegnemen, dus helemaal top
Somebody that I used to know
pi_174004097
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:58 schreef Troykes het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het inderdaad besproken, ze zei dat ze inderdaad erg druk was en minder tijd had maar dat ze ondanks de drukte nog erg van me houdt. Dit deed mij erg goed.
Ik heb een beetje de neiging om nogal vaak bevestiging te vragen vandaar ook de vraag op dit forum.
Mooi dat je 't ook aan je vriendin teruggekoppeld hebt. Ik zeg altijd "zonder communicatie geen relatie!".
Vetgedrukte moet je mee oppassen, je zou zomaar per ongeluk je eigen relatie daarmee kunnen wurgen. Beste is dat je daar wat aan gaat doen. -Waarom- heb je die bevestiging zoveel nodig? En -is- die ook echt bovenmatig?

Maar op zich is 't natuurlijk erg prettig om die bevestiging gewoon te krijgen, maar de kans was sowieso groot dat ze gewoon veel te druk was en nauwelijks tijd -kon- inbouwen om een deel van haar aandacht naar jou te verleggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')