abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174331184
Ik heb nog geen film een 10 gegeven.
pi_174339672
Genoeg nu over het cijfers geven van Deckard...dit topic is voor recensies! :)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:50:04 #103
136 Verbal
Fuck you and your eyebrows
pi_174347664
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dit ja, maar Baby Driver was inderdaad erg matig. De muziek niet, plot wel.
Maar BD moet je ook niet kijken vanwege de plot maar voor de stijl. Die vond ik erg tof.

Hoeft nu wmb geen rage te worden of zwaar gemiteerd, maar voor een keer vond ik erg leuk.

V.
Steam: cc_verbal
pi_174398428
The Babysitter

The-Babysitter-poster.jpg

http://m.imdb.com/title/tt4225622/?ref=m_nv_sr_1

Iedereen wil zo'n babysitter... of toch niet? ;-) Als je een leuke horror komedie wilt zien zit je bij deze film helemaal goed. Ik heb echt genoten van de film op deze vrijdag de 13e. Goede chemie tussen de twee hoofdrolspelers en leuk verhaal en soundtrack.

7.7
pi_174399334
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:15 schreef Xan21 het volgende:
The Babysitter

[ afbeelding ]

Iedereen wil zo'n babysitter... of toch niet? ;-) Als je een leuke horror komedie wilt zien zit je bij deze film helemaal goed. Ik heb echt genoten van de film op deze vrijdag de 13e. Goede chemie tussen de twee hoofdrolspelers en leuk verhaal en soundtrack.

7.7
Thanks voor de tip! Die ga ik dit weekend ook eens proberen.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:15:48 #106
212761 magnetronkoffie
Too hot to handle!
pi_174407059
Inception (2010)

imdb

Deze film had ik al enkele jaren liggen, maar nooit aan toegekomen hem op te zetten tot enkele uren geleden.
1e wat me opviel was de lengte. Ruim 2 uur. De film is best pittig, eigenlijk nooit echt rustige momenten en her en der wat details verpakt zodat je toch op wilt blijven letten. Ik heb de film net voor het eerst gezien.

Ik weet niet zo goed wat ik kan vertellen zonder teveel van de flow van de film te moeten verklappen, maar het heeft met het binnendringen van dromen te maken.

De special effects zijn prima. De rest wil ik even spoileren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek genoeg vond ik de film niet geweldig en hoef ik hem niet per se nog een keer te zien. het was verder wel een goede film en de OST (die volgens mij uit 1 nummer bestaat :P ) is goed.

Gelukkig kan ik altijd van gedachten veranderen, maar ik geef deze film een 7.5

Imdb geeft hem een 8.8

Prima film, maar ik heb niet gelijk de behoefte hem nog een keer te kijken.
Burn it to the ground.
Hokjesdenken is de patat met mayo van de cognitieve haute cuisine.
Iemand kapot maken is heel makkelijk. iemand weer helen...dat is pas een uitdaging!
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:01:53 #107
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_174413891
quote:
The Babysitter

[ afbeelding ]

7.7
Klinkt als Better Watch Out, moet je die erna kijken ;)
pi_174414406
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Inception (2010)

imdb

Deze film had ik al enkele jaren liggen, maar nooit aan toegekomen hem op te zetten tot enkele uren geleden.
1e wat me opviel was de lengte. Ruim 2 uur. De film is best pittig, eigenlijk nooit echt rustige momenten en her en der wat details verpakt zodat je toch op wilt blijven letten. Ik heb de film net voor het eerst gezien.

Ik weet niet zo goed wat ik kan vertellen zonder teveel van de flow van de film te moeten verklappen, maar het heeft met het binnendringen van dromen te maken.

De special effects zijn prima. De rest wil ik even spoileren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek genoeg vond ik de film niet geweldig en hoef ik hem niet per se nog een keer te zien. het was verder wel een goede film en de OST (die volgens mij uit 1 nummer bestaat :P ) is goed.

Gelukkig kan ik altijd van gedachten veranderen, maar ik geef deze film een 7.5

Imdb geeft hem een 8.8

Prima film, maar ik heb niet gelijk de behoefte hem nog een keer te kijken.
Ik vond die film ook niet de beste van Nolan, wel Goed, overigens.
pi_174469015
Blade Runner 2049
blade_runner_2049_poster_by_icarusbmc-db8p29u.png
Als er 1 ding is dat ik niet kan uitstaan dan zijn het wel alle hollywood prequels, sequels, reboots en remakes van films uit de vorige eeuw. Als je geluk hebt is het slechts een slap aftreksel van het origineel (Star Wars) en met een beetje pech wordt het origineel volledig verkracht.
Blade Runner 2049 echter O+ wat een mooie film. Vond m zelfs interessanter dan het origineel.
Er zitten wel wat rare onderdelen in het verhaal maar al met al vond ik het een heerlijk film om te kijken, zeker in Imax en in 3D. Hou normaal niet van 3D maar het zag er op momenten echt adembenemend mooi uit.

Een 8.888/10
Wie dit leest is hek.
pi_174472927
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:01 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Klinkt als Better Watch Out, moet je die erna kijken ;)
Toevallig gisteren zitten kijken die had natuurlijk een iets andere toon (niet zo camp) maar wel vermakelijk alleen irriteerde ik me aan de main-baddy met zijn Kardashian accent.
pi_174596143
quote:
The Babysitter

[ afbeelding ]

7.7
Zojuist deze film gekeken. Geinig filmpje voor tussendoor.

6.9/10
  Moderator maandag 23 oktober 2017 @ 09:30:51 #112
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174597994
The Glass Castle

tgc_d02_00156_00157_comp_r2.jpg?w=2700

Film met Brie Larson, Naomi Watts en Woody Harreldson vooral die laatste maakt wel indruk. Het is een waargebeurd verhaal over een gezin dat een zwervend bestaan leidt. Maar vooral ook hoe n van de dochters uit deze armoede is ontsnapt tegen de wil van de familie in die het bestaan als een ideaal zag. Woody Harrelson speelt de vader die idealistisch is maar ook nogal sociaal gemankeerd. Het nadeel van de film vind ik dat ik geen moment symphatie op kon brengen voor iemand in de familie, misschien maakt het de film juist beter maar daar twijfel ik nog over. Over het geheel is het een degelijke film over een familie verhaal.

I, Danil Blake

Daniel%20Blake%2002.jpg

Ontroerende film over een degelijke man die probeert tegen het systeem in te gaan. Als man die niet geleerd heeft met computers om te gaan maar wel weet hoe hij mensen correct behandeld, probeert hij een uitkering te krijgen omdat hij niet meer kan werken vanwege hartproblemen. Hij loopt tegen een bureaucratische muur op, kastjes muren en rare loops tussen die twee. In het proces ontmoet hij verschillende mensen op wie hij een indruk achter laat. Een film over een degelijk persoon in een ondeugelijke maatschappij. Terechte winnaar van de Palm d'Or en andere filmprijzen wat mij betreft.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
LPs | CDs
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')