abonnement Unibet Coolblue
pi_173749827
Of de wet van de paradox. Bijvoorbeeld: bij de politie zou je verwachten dat men elkaar corrigeert op het hoogste niveau. Maar juist dáár gebeurt het totaal niet.

Honderden voorbeelden zijn op te noemen.

Je zou er zelfs beleid op kunnen afstemmen. Dus: bij de politie extra maatregelen treffen zodat deze wet niet in werking treedt.
pi_173749900
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:48 schreef Loekie1 het volgende:
Honderden voorbeelden zijn op te noemen.
Doe eens tien.

En wat is verder het doel van dit topic? Je hebt niet echt een discussie-insteek, ofzo.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173749924
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Doe eens tien.

En wat is verder het doel van dit topic? Je hebt niet echt een discussie-insteek, ofzo.
Misschien hebben anderen hier ook over nagedacht.
pi_173749935
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:54 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Misschien hebben anderen hier ook over nagedacht.
En?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173749978
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

En?
Dan kun je een discussie krijgen. Zo werkt een forum.
pi_173750106
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:56 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dan kun je een discussie krijgen. Zo werkt een forum.
Dus je topicidee is of het idee van de 'wet' van omgekeerde werking/paradox werkelijkheid is? Of juist niet? Of om nog een paar van die honderden voorbeelden te krijgen die jij vooral niet geeft?

Goed topic. :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173750571
Nog een paar:
Kinderdagverblijven en kindervakanties die mensen aantrekken die kinderen willen misbruiken.
Radicale jongeren in een westerse maatschappij vol kansen en luxe.

Je zou verwachten dat ... maar het is juist andersom.
pi_173750685
Dit topic gaat op het oog helemaal nergens over.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_173750784
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:33 schreef Molurus het volgende:
Dit topic gaat op het oog helemaal nergens over.
Maar dat is juist de paradox! Hier komen alle wetenschappelijke terreinen bij elkaar. Filosofie, psychologie, natuurkunde... Het gaat over alles.
pi_173750843
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:37 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Maar dat is juist de paradox! Hier komen alle wetenschappelijke terreinen bij elkaar. Het gaat dus over alles.
Als het over alles gaat gaat het over niets in het bijzonder. Lijkt me geen basis voor een topic.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_173750874
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:39 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als het over alles gaat gaat het over niets in het bijzonder. Lijkt me geen basis voor een topic.
De theorie van alles. Nooit van gehoord?
pi_173751338
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:26 schreef Loekie1 het volgende:
Nog een paar:
Kinderdagverblijven en kindervakanties die mensen aantrekken die kinderen willen misbruiken.
Het is een paradox dat mensen die kinderen willen misbruiken, proberen om met kinderen te werken? Huh?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173751392
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:41 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

De theorie van alles. Nooit van gehoord?
Ja, een hypothetische theorie die helemaal niets te maken heeft met de onderwerpen die je hier lukraak aanstipt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_173751430
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:13 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, een hypothetische theorie die helemaal niets te maken heeft met de onderwerpen die je hier lukraak aanstipt.
Als het lijkt alsof het er niets mee te maken heeft, heeft het er wellicht juist alles mee te maken.
pi_173751440
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:09 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het is een paradox dat mensen die kinderen willen misbruiken, proberen om met kinderen te werken? Huh?
In de zin van: je zou het niet verwachten dat op een plek waar kinderen geholpen worden, ze juist misbruikt worden.
pi_173751581
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:16 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

In de zin van: je zou het niet verwachten dat op een plek waar kinderen geholpen worden, ze juist misbruikt worden.
Eh, jawel. Het is volkomen logisch dat kindermisbruik vooral voorkomt waar mensen met kinderen werken omdat, zoals ik al zei, mensen die kinderen willen misbruiken, proberen om met kinderen te werken. En je gaat eraan voorbij dat kindermisbruik, alle vormen ervan, verboden en onwenselijk zijn.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173751590
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:15 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als het lijkt alsof het er niets mee te maken heeft, heeft het er wellicht juist alles mee te maken.
Zoals: Het lijkt erop dat je een punt probeert te maken, maar wellicht klets je gewoon uit je nek.

Of, gelijkwaardig: Je kletst gewoon uit je nek, maar het lijkt erop dat je een punt probeert te maken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173752332
Stel er bestaan oninteressante forumtopics. Dan bestaat er ook een oudste oninteressante forumtopic. Dat is interessant! Dus er bestaan geen oninteressante forumtopics.
pi_173752570
Ik denk dat TS het meer filosofisch (theoretisch) bedoeld dan in praktische zin.

Ervan uitgaande dat de mens goed is en er slechts een enkele kwaadaardig/gestoord zijn is het niet logisch dat volwassen mensen kinderen misbruiken op een plek waar juist de kinderen beschermd zouden moeten worden.

Hetzelfde als bij het voorbeeld van corruptie bij de politie.

De vraag is inderdaad of er maatregelen genomen kunnen worden om paradoxale situaties te vermijden, zoals corrupte agenten/ambtenaren en misbruikende kinderverzorgers.

Welke instanties zijn nog te vertrouwen als autoriteiten zoals overheid en educatieve instellingen hun werk niet goed doen en mensen beschadigen?

Door kunstmatige intelligentie zou in de toekomst personeel (periodiek) gescreend kunnen worden op psychische afwijkingen of veranderingen in het brein die wijzen op crimineel gedrag. Zoiets als een drugstest, maar dan miljoenen malen geavanceerder.
Als chartaal (cash) verdwijnt en alle betalingsverkeer digitaal wordt, kan het betalingsverkeer beter gecontroleerd worden. Dit kan een preventieve en oplossende werking hebben op criminele motivaties en gedragingen van personen.
Zodra de (wereld) bevolking werkelijke democratie (macht en controle) heeft, zullen volgens mij de paradoxale wetten verdwijnen. Alleen maken wij dit niet meer mee.
pi_173752885
Nog zo een: religie is bedacht om mensen een veilig gevoel te geven, maar het veroorzaakt juist de meeste onveiligheid, zowel voor het individu als voor het geheel.
Er lijkt een soort wetmatigheid in te zitten.
pi_173752916
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:37 schreef Loekie1 het volgende:
Nog zo een: religie is bedacht om mensen een veilig gevoel te geven
bron
quote:
, maar het veroorzaakt juist de meeste onveiligheid, zowel voor het individu als voor het geheel.
bron

Ik vind het prima dat je je topic een bepaalde insteek probeert te geven, maar nu lul je gewoon uit je nek. Bronvermelding of intrekken. "religie is bedacht om mensen een veilig gevoel te geven", flikker toch op, joh. :{w
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173752937
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:39 schreef Jordy-B het volgende:


Ik vind het prima dat je je topic een bepaalde insteek probeert te geven, maar nu lul je gewoon uit je nek. Bronvermelding of intrekken.
Ik heb geleerd dat mensen met religie kwamen omdat ze de natuur niet begrepen en bang waren voor de natuurkrachten.
pi_173752944
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:40 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb geleerd dat mensen met religie kwamen omdat ze de natuur niet begrepen en bang waren voor de natuurkrachten.
bronvermelding, Loekie.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173752955
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

bronvermelding, Loekie.
Mijn leraar op de lagere school.
pi_173752970
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:41 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Mijn leraar op de lagere school.
Donder dan maar op met dat argument :{w

En dan de bronvermelding over dat geloof alleen onveiligheid zou veroorzaken. Want hoewel er altijd enkele individuen zijn die zich onveilig zullen voelen binnen welk milieu dan ook, is het geloof voor velen een warme, veilige plek, maar ik val vooral over 'het geheel' uit: " zowel voor het individu als voor het geheel."

En laat ik er voor de goede orde bij vermelden dat ik niet theďstisch ben.

Voor iemand die klakkeloos beweert dat er honderden voorbeelden zijn voor de wet van paradoxen, moet je de waarheid wel aardig verdraaien om met dergelijke voorbeelden op de proppen te komen en komt het meer neer op subjectief perspectief dan op daadwerkelijke feiten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jordy-B op 13-09-2017 15:54:01 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')