abonnement Unibet Coolblue
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 10:52:46 #76
357044 Budapestenaar
pi_173788365
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:13 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Was Macron's approval rating ook niet binnen de kortste keren gekelderd op een manier die nog niet eerder was voorgekomen?
Hij is minder populair. Maar dat had volgens mij meer te maken met het feit dat hij mevrouw Macron aan een goedbetaald baantje wilde helpen.
pi_173788731
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hij is minder populair. Maar dat had volgens mij meer te maken met het feit dat hij mevrouw Macron aan een goedbetaald baantje wilde helpen.
jaloers?

Gij zult de vrouw van U naaste niet liefhebben, of zijn bezittingen willen hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2017 11:17:56 ]
pi_173788780
Ik wil Juncker in alle landen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173788797
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:19 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Ik wil Juncker in alle landen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft wel maar twee benen, kan best dat die in de spoiler sneller zijn, daar die er vier poten, plaats benen hebben.

Ik leg de beslissing bij god, bij deze.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2017 11:22:18 ]
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 12:17:11 #80
357044 Budapestenaar
pi_173789828
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:16 schreef john2406 het volgende:

[..]

jaloers?

Gij zult de vrouw van U naaste niet liefhebben, of zijn bezittingen willen hebben.
Wie jaloers?

De Fransen waren het er niet mee eens dat mevrouw Macron zou worden verheven tot een soort first lady, inclusief alle financiéle voordelen die daar bij horen. Kan ik me iets bij voorstellen.
pi_173789924
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wie jaloers?

De Fransen waren het er niet mee eens dat mevrouw Macron zou worden verheven tot een soort first lady, inclusief alle financiéle voordelen die daar bij horen. Kan ik me iets bij voorstellen.
Ik ook,heb jij ook dit meegekregen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ake-up_Macron__.html
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 13:27:35 #82
357044 Budapestenaar
pi_173790929
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 12:22 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik ook,heb jij ook dit meegekregen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ake-up_Macron__.html
Ook belachelijk. Een soort Franse poedel.
pi_173793532
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ook belachelijk. Een soort Franse poedel.
Is maar wat ik bedoel, wat heb ik met andere landen te doen, laat staan dat ik iets betaal van/voor hun, ze zoeken het zich maar uit heb ik ook gemoeten.
pi_173795301
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hij is minder populair. Maar dat had volgens mij meer te maken met het feit dat hij mevrouw Macron aan een goedbetaald baantje wilde helpen.
Zouden ze dan eindelijk van die oude Franse traditie gaan afstappen?
(Ik juich het toe.)
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_173795364
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:59 schreef john2406 het volgende:

[..]

Is maar wat ik bedoel, wat heb ik met andere landen te doen, laat staan dat ik iets betaal van/voor hun, ze zoeken het zich maar uit heb ik ook gemoeten.
Hoho ook jij zit in de Europese tranferunie.(Of niet?)
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_173796252
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:06 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Hoho ook jij zit in de Europese tranferunie.(Of niet?)
Ik heb tegen de Europese grondwet gestemd, heb jij voor gestemd?
Ze zoeken het maar uit, ik heb ook nooit hulp gehad zonder betaling.
pi_173796310
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:00 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik heb tegen de Europese grondwet gestemd...
En, heeft het geholpen?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173796319
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:03 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

En, heeft het geholpen?
Mag jijzelf invullen, ik weet voor mij dat ik tegen was.
Dat pleit mij vrij.
pi_173796334
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:04 schreef john2406 het volgende:

[..]

Mag jijzelf invullen, ik weet voor mij dat ik tegen was.
Dat pleit mij vrij.
Vind je?

Stemmen is goedkeuring geven aan het systeem.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173796355
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:05 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Vind je?

Stemmen is goedkeuring geven aan het systeem.
Nee het gros stemde tegen achteraf werd de zin toch doorgedreven.
pi_173796367
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nee het gros stemde tegen achteraf werd de zin toch doorgedreven.
Dus je geeft zelf al aan hoe zinloos "stemmen" is.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173796395
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Dus je geeft zelf al aan hoe zinloos "stemmen" is.
Beter is het inderdaad niet te gaan, het vertrouwen in de politiek opzeggen ermee, vind ik.
Als ik echter moet en dat dacht ik te moeten met de Europese grondwet dan doe ik het wel, net als dat andere referendum wat was het ook weer?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2017 19:09:01 ]
pi_173796521
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:00 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik heb tegen de Europese grondwet gestemd, heb jij voor gestemd?
Ze zoeken het maar uit, ik heb ook nooit hulp gehad zonder betaling.
Nope tegen en dat verdrag van Lissabon stoort me derhalve ook ernstig.
Dito maar beperkte hulp voor mensen die dat nodig hebben wijs ik niet per definitie af.
De verhouding tussen relatief welvarende en minder welvarende landen is echter ernstig uit balans aan het raken.

De oorzaak daarvan ligt ondermeer in de veel te snelle uitbreiding van de EU.
Als ze 1 minder welvarend land tegelijk hadden toegelaten, had dat ene land steun kunnen krijgen tot ze ongeveer op gelijk niveau was, en dan pas door met het volgende minder welvarende land dan had het kunnen werken.
Dat was voor alle landen veel beter geweest.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_173796557
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:15 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Nope tegen en dat verdrag van Lissabon stoort me derhalve ook ernstig.
Dito maar beperkte hulp voor mensen die dat nodig hebben wijs ik niet per definitie af.
De verhouding tussen relatief welvarende en minder welvarende landen is echter ernstig uit balans aan het raken.

De oorzaak daarvan ligt ondermeer in de veel te snelle uitbreiding van de EU.
Als ze 1 minder welvarend land tegelijk hadden toegelaten, had dat ene land steun kunnen krijgen tot ze ongeveer op gelijk niveau was, en dan pas door met het volgende minder welvarende land dan had het kunnen werken.
Dat was voor alle landen veel beter geweest.
Wat denk je van zelf eraan werken, hebben de Nederlanders dat niet gedaan, hebben die landen welke hulp nodig hebben ook zoveel van hun valuta betaald om de sociale voorzieningen?
pi_173796618
Of is/was het daar 1 verdienen 1 in het handje?
If you pay peanuts you get?
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 19:23:16 #96
357044 Budapestenaar
pi_173796685
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:02 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Zouden ze dan eindelijk van die oude Franse traditie gaan afstappen?
(Ik juich het toe.)
Ze hebben dat geld hard nodig voor de make-up van meneer Marcon.. :)
pi_173796708
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:17 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat denk je van zelf eraan werken, hebben de Nederlanders dat niet gedaan, hebben die landen welke hulp nodig hebben ook zoveel van hun valuta betaald om de sociale voorzieningen?
Nee maar daar heeft decennia lang proxy USSR bestuur ook wel het een en ander mee te maken.
Daarnaast is een economisch sterk Oost-Europa ook goed voor de West-Europese landen .
En wat ik al zei als ze 1 land tegelijk hadden toegevoegd had het imho best kunnen werken.

Ik wijt de veel te snelle uitbreiding overigens voornamelijk aan 2 zaken, 1 de veel te innige omhelzing tussen politiek en bedrijfsleven, 2 de megalomanie van politici die dat graag op hun conto willen hebben staan.
En ik deel absoluut niet de mening die ik op FOK! regelmatig lees dat politici zulke verstandige mensen zijn die veel beter dan gewone burgers de gevolgen en implicaties van hun handelen op de lange duur kunnen inschatten.

(Economie is tenslotte grotendeels een pseudowetenschap en speelt een grote rol in politiek.)
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_173796749
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:19 schreef john2406 het volgende:
Of is/was het daar 1 verdienen 1 in het handje?
If you pay peanuts you get?
A very succesful business model. (For the happy few that is.)
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_173796764
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:24 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Nee maar daar heeft decennia lang proxy USSR bestuur ook wel het een en ander mee te maken.
Daarnaast is een economisch sterk Oost-Europa ook goed voor de West-Europese landen .
En wat ik al zei als ze 1 land tegelijk hadden toegevoegd had het imho best kunnen werken.

Ik wijt de veel te snelle uitbreiding overigens voornamelijk aan 2 zaken, 1 de veel te innige omhelzing tussen politiek en bedrijfsleven, 2 de megalomanie van politici die dat graag op hun conto willen hebben staan.
En ik deel absoluut niet de mening die ik op FOK! regelmatig lees dat politici zulke verstandige mensen zijn die veel beter dan gewone burgers de gevolgen en implicaties van hun handelen op de lange duur kunnen inschatten.

(Economie is tenslotte grotendeels een pseudowetenschap en speelt een grote rol in politiek.)
Mag jij geheel voor je zelf uitmaken doe ik ja ook, dat die welke de vruchten oogsten maar betalen vind ik!
Nee men doet het volgens mij anders men probeert de rekening uit te smeren dan valt het niet zo erg op.
pi_173796766
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ze hebben dat geld hard nodig voor de make-up van meneer Marcon.. :)
Tja dat geeft dan wel weer een impuls aan de Franse economie. (Of wordt dat niet meer daar gemaakt?)
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')