abonnement Unibet Coolblue
pi_173703894
Hi, vanmiddag liep mijn telefoon vast en vervolgens viel hij uit. Ik heb het toestel geprobeerd aan te krijgen via de aan/uit knop maar de telefoon reageerde daar niet op. Vervolgens aan de lader gezet maar daar reageert de telefoon ook niet op: Geen laad icoon in beeld, helemaal niks. Telefoon maar 4 uur lang laten laden en zojuist geprobeerd terug te zetten naar fabrieksinstellingen door de knoppen volume hoog (ook laag geprobeerd) + aan/uit tegelijk ingedrukt te houden voor 30 seconden, helaas werkt ook dat niet.Toestel reageert nergens meer op, ook met mijn laptop verbonden via een USB kabel maar de laptop herkent het toestel niet, krijg geen melding dat er een toestel verbonden is, wat ik normaal wel krijg. Waarschijnlijk is het dus iets met de hardware (moederbord?), ik heb het toestel precies 1 jaar pas dus er zit nog garantie op alleen ben ik benieuwd of iemand nog een idee heb wat ik zou kunnen doen of waar het probleem aan ligt, als ik ´m ter reparatie zou moeten aanbieden ben ik het toestel minimaal 2 weken kwijt namelijk. Alvast heel erg bedankt!

[ Bericht 1% gewijzigd door zilverfrietje op 10-09-2017 22:42:56 (extra informatie) ]
pi_173708865
Klinkt als het bekende BootLoop probleem. Je zult hem toch als garantie moeten aanmelden. Ik ben die van mij vandaag al vier weken kwijt.
  maandag 11 september 2017 @ 10:13:51 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_173708931
Als je het onderstaande al geprobeerd hebt? Zal je toch je toestel ter reparatie aan moeten melden.

http://www.hard-reset.com/lg-nexus-5-hard-reset.html
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 11 september 2017 @ 10:38:48 #4
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_173709253
Al geprobeerd met een ander USB-kabeltje? Misschien dacht je dat hij opgeladen was maar is je kabeltje stuk. Je zal niet de eerste zijn.
🙈 🙉 🙊
pi_173726650
Kun je niks mee, bekend probleem van Nexus 5x. Mijn telefoon heb ik ook vanwege dit terug gestuurd.
pi_173761914
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kun je niks mee, bekend probleem van Nexus 5x. Mijn telefoon heb ik ook vanwege dit terug gestuurd.
Bedankt voor jullie reacties, inmiddels het toestel ook maar ter reparatie aangeboden. Is het probleem bij jou opgelost, Vjenne12345?
pi_173765966
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 22:09 schreef zilverfrietje het volgende:

[..]

Bedankt voor jullie reacties, inmiddels het toestel ook maar ter reparatie aangeboden. Is het probleem bij jou opgelost, Vjenne12345?
Nog niet, duurt 2/3 weken gemiddeld, volg het topic eens op Tweakers. Meestal moeten ze het moederbord vervangen en maar hopen dat ze verder geen schade vinden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')