abonnement Unibet Coolblue
pi_173645507
Eigenlijk precies zoals de titel al zegt.
Ik ben met een systeem bezig waarbij ik een hotspot gebruik zonder internet. Wanneer ik met mijn mobiel op dit netwerk zit heb ik geen internet meer. Is er een manier om de gsm verbinding actief te houden terwijl ik ook op een wifinetwerk zit?
Wanneer ik "mobiele gegevens ingeschakeld laten" aanzet blijft die proberen via de hotspot internet te bereiken.
pi_173652921
Volgens mij wel mogelijk dat wifi en mobiele data tegelijk aanstaan. Immers er zijn genoeg apps die beide tegelijk gebruiken (via wifi direct, tethering apps, etc).
Download en internet boosters gaan je iig niet helpen; die pakken de snelste verbinding, in jouw geval dus mobiele data.

Ummm kun je het volgende proberen:

- Instellingen
- Opties voor Ontwikkelaars
- Aanzetten
- kijk of er een optie is genaamd "Mobiele data altijd actief houden" (of iets dergelijks, ik weet de exacte tekst niet)
pi_173653070
Het moet wel kunnen, ik heb in m'n auto zo'n dongletje zitten om via wifi de auto uit te kunnen lezen. Dan verbind ik m'n telefoon met het wifi wat die dongle uitzendt, maar mijn telefoon gebruikt nog gewoon 4G om met het internet te verbinden.

Hoe? Geen idee :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')