abonnement Unibet Coolblue
pi_173768371
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_173768714
TS, zeer terechte klacht. Vies geheimzinnig tuig dat hier rondtypt.
pi_173772131
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:09 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat de overheid een pincode/pas nodig heeft en zich aan het daglimiet dient te houden om iets met jou rekening te doen? :')
Inderdaad vraag dat maar aan de mensen op Cyprus die veel geld konden inleveren.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_173772316
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:49 schreef Bas_Verstappen het volgende:
"Oja? Wat is je pincode dan? En je adres??"

Waarom snappen mensen niet dat hiermee bedoelt wordt: ik heb niks te verbergen, voor de overheid.

Natuurlijk wil je niet dat jan en alleman alles van je weten, daar is geen enkel toezicht op, maar de overheid weet sowieso al alles van je, en er zouden hier en daar vast wel ergens regeltjes moeten zijn over hoe of wat.
Doe even niet zo rebels. Als je de overheid zo raar en eng vind kan je nog altijd verhuizen naar een bebost gebied met weinig mensen en geen overheid.
pi_173772631
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:10 schreef geevee het volgende:
Inderdaad vraag dat maar aan de mensen op Cyprus die veel geld konden inleveren.
Oh dat was maar een expiriment hoor, inmiddels is er qua regels zoveel veranderd dat het westen de volgende crisis ook echt gaat voelen (cyprus als goed voorbeeld).
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173793953
quote:
4s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:57 schreef Leonos het volgende:

[..]

Met de pincode heb je nog steeds een pas nodig, daarnaast een daglimiet op je rekening. Dus zo boeiend is het allemaal niet.
Maar als jij al de naam van de persoon weet, hoef je geen raketgeleerde te zijn om binnen 5 minuten ook achter zijn rekeningnummer en dus welke bank te komen, hiermee genereer je de data voor een magneetstrip en klaar is Kees.

Ik trek vervolgens jouw daglimiet van de pinautomaat, en gebruik de resterende meestal 2000¤ in-store limiet om iets makkelijk te verzilveren te kopen.

Dus, wat is je pincode, en je naam?
pi_173793964
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar als jij al de naam van de persoon weet, hoef je geen raketgeleerde te zijn om binnen 5 minuten ook achter zijn rekeningnummer en dus welke bank te komen, hiermee genereer je de data voor een magneetstrip en klaar is Kees.

Ik trek vervolgens jouw daglimiet van de pinautomaat, en gebruik de resterende meestal 2000¤ in-store limiet om iets makkelijk te verzilveren te kopen.

Dus, wat is je pincode, en je naam?
Zeg ik niet. :(
pi_173793981
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:23 schreef Leonos het volgende:

[..]

Zeg ik niet. :(
Wellicht heb je dus wel iets te verbergen. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')