abonnement Unibet Coolblue
pi_173640218
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:40 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Ligt aan de persoon. Maar een mager postuur wordt over het algemeen niet aantrekkelijk gevonden aan een man. Iig niet als je een echte mannelijke vent wil.
Je haalt mager met dun door elkaar. Mager zijn betekent weinig vet hebben. Je kunt mager zijn (weinig vet hebben) en nog steeds breed zijn.
pi_173641360
Zullen we het hebben over de kans van TS zijn vriendin dat die vreemd gaat, ipv discussiëren over wat dik of mager is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Godshand op 07-09-2017 17:44:28 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173641820
Waarom heb je in godsnaam iets met iemand die al een keer is vreemdgegaan?
Je houdt alleen maar jezelf voor de gek als je denkt dat ze trouw blijft. En dan heb ik het nog niet eens over die 3 maanden dat ze weg is. Die gaat natuurlijk al binnen week #1 een één of andere cuaruuauusuausause gast neuken.

Mijn advies: gewoon uitmaken. Voor je eigen zelfrespect. En na die 3 maanden komt ze misschien wel terug, maar heeft ze een heleboel geneukt. Tenzij je een open relatie hebt en jij dit ook mag doen kan het je alleen maar kwetsen.
pi_173643447
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:16 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Waarom heb je in godsnaam iets met iemand die al een keer is vreemdgegaan?
Je houdt alleen maar jezelf voor de gek als je denkt dat ze trouw blijft. En dan heb ik het nog niet eens over die 3 maanden dat ze weg is. Die gaat natuurlijk al binnen week #1 een één of andere cuaruuauusuausause gast neuken.

Mijn advies: gewoon uitmaken. Voor je eigen zelfrespect. En na die 3 maanden komt ze misschien wel terug, maar heeft ze een heleboel geneukt. Tenzij je een open relatie hebt en jij dit ook mag doen kan het je alleen maar kwetsen.
Precies. Ze gaat vroeg of laat aan de piemel. Als het niet in die drie maanden gaat gebeuren dan gebeurt het wel een keer wanneer TS een keertje moet overwerken of op zakenreis is. Iemand die vreemdgaat hoeft alleen de kans nodig om flik van bil te gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')