abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 5 september 2017 @ 13:17:30 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173598847
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173599031
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_173615380
Mooi topic
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173621355
Boh 8)7

wtf, ik heb erge dingen gezien en gelezen, maar dit _O- _O_ :R
pi_173621437
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:18 schreef handik het volgende:
Boh 8)7

wtf, ik heb erge dingen gezien en gelezen, maar dit _O- _O_ :R
Het valt allemaal reuze mee, ik ken ergere gevallen.
pi_173621984
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:21 schreef 8777 het volgende:

[..]

Het valt allemaal reuze mee, ik ken ergere gevallen.
Nou als ik een beetje door andere topics spit dan gaat het werkelijk waar helemaal nergens over toch ;).

Zorg maar dat je alles op de rit krijgt voor je dochtertje!
pi_173622159
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:52 schreef handik het volgende:

[..]

Nou als ik een beetje door andere topics spit dan gaat het werkelijk waar helemaal nergens over toch ;).

Zorg maar dat je alles op de rit krijgt voor je dochtertje!
Ik heb mijn leven op orde, ik heb geen schulden, een koophuis wat bijna afbetaald is, een fatsoenlijke baan, geen strafzaken die tegen me lopen. In mijn omgeving ben ik een van de beter gelukte. Ik begrijp dat U een ander referentiekader hebt maar in het milieu waarin ik ben geboren en getogen heb ik het zeker niet slecht gedaan.
  woensdag 6 september 2017 @ 16:03:19 #58
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173622202
Tjezus zeg, dat wijf (een andere benaming verdient ze niet) heeft een mes in jullie rug gestoken en omgedraaid en jij zit hier te kwelen dat je haar mist en vraagt hoe je haar wel eventjes terug kan brengen in je leven?

Ik ben tegen huiselijk geweld, maar als Kim je hiervoor een stoot op je neus zou geven zou ik haar geen ongelijk kunnen geven. Die trut heeft haar, je dochter en jou kwaad gedaan.
Echt, geef jezelf een tik op je ballen, dan denk je misschien daarna wel weer met je goeie kop.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 6 september 2017 @ 16:19:50 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173622437
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 16:01 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik heb mijn leven op orde, ik heb geen schulden, een koophuis wat bijna afbetaald is, een fatsoenlijke baan, geen strafzaken die tegen me lopen. In mijn omgeving ben ik een van de beter gelukte. Ik begrijp dat U een ander referentiekader hebt maar in het milieu waarin ik ben geboren en getogen heb ik het zeker niet slecht gedaan.
Zorg iig dat dat wat je hebt opgebouwd voor je kind(eren) is en niet naar een andere volwassene gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173623520
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 16:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Tjezus zeg, dat wijf (een andere benaming verdient ze niet) heeft een mes in jullie rug gestoken en omgedraaid en jij zit hier te kwelen dat je haar mist en vraagt hoe je haar wel eventjes terug kan brengen in je leven?

Ik ben tegen huiselijk geweld, maar als Kim je hiervoor een stoot op je neus zou geven zou ik haar geen ongelijk kunnen geven. Die trut heeft haar, je dochter en jou kwaad gedaan.
Echt, geef jezelf een tik op je ballen, dan denk je misschien daarna wel weer met je goeie kop.
Ik weet het, ik laat het ook gewoon. Weer een lijntje naar het verleden voorgoed doorgeknipt, jammer maar helaas.

En ja Leandra, we stellen wel hv op als het zover is.
pi_173636105
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 16:01 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik heb mijn leven op orde, ik heb geen schulden, een koophuis wat bijna afbetaald is, een fatsoenlijke baan, geen strafzaken die tegen me lopen. In mijn omgeving ben ik een van de beter gelukte. Ik begrijp dat U een ander referentiekader hebt maar in het milieu waarin ik ben geboren en getogen heb ik het zeker niet slecht gedaan.
mooi zo! dan is het goed toch.

na het zien en lezen van andere topics had ik een ander vermoeden.

en laten we vooropstellen dat ik ook een vermoeden heb in wat voor milieu je geboren en getogen bent.
ik gok hetzelfde als die van mij ;).
pi_173636956
pi_173643358
Zet de popcorn maar weg, ik luister wel.
pi_173667482
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:53 schreef 8777 het volgende:

[..]

Omdat ik haar mis, omdat ze de peetmoeder van mijn kind is, en omdat ik haar al bijna 20 jaar ken.
Het staat je vrij om haar uit die rol te ontheven hoor. :')
pi_173667580
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 september 2017 22:23 schreef Myrr het volgende:

[..]

Het staat je vrij om haar uit die rol te ontheven hoor. :')
Het kan volgens de pastoor niet geschrapt worden. Ik heb dat wel al een tijd geleden gevraagd maar kon helaas niet.
pi_173667597
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 22:31 schreef 8777 het volgende:

[..]

Het kan volgens de pastoor niet geschrapt worden. Ik heb dat wel al een tijd geleden gevraagd maar kon helaas niet.
Uhm. Fuck hem?

"Hey, je bent geen Peetmoeder meer ongeacht wat de kerk zegt. Zoek het uit. Doei."
pi_173667621
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 september 2017 22:33 schreef Myrr het volgende:

[..]

Uhm. Fuck hem?

"Hey, je bent geen Peetmoeder meer ongeacht wat de kerk zegt. Zoek het uit. Doei."
Dat hoort niet.
En ik heb ze trouwens aan elkaar voorgesteld, ging boven verwachting.
pi_173667795
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 22:35 schreef 8777 het volgende:

[..]

Dat hoort niet.
En ik heb ze trouwens aan elkaar voorgesteld, ging boven verwachting.
Oh. Kan ik dan aannemen dat je vriendin weinig eigenwaarde heeft en jij haar niet voldoende respecteert? Kleine aanname hoor. Al was het je moeder geweest, had ik dat wijf nog niet hoeven zien en haar niet geaccepteerd.

Ze probeerde je te neuken. :')

Heb eens wat respect voor je vriendin joh, ongeacht haar waardeoordeel wat seks betreft.
pi_173667890
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 september 2017 22:45 schreef Myrr het volgende:

[..]

Oh. Kan ik dan aannemen dat je vriendin weinig eigenwaarde heeft en jij haar niet voldoende respecteert? Kleine aanname hoor. Al was het je moeder geweest, had ik dat wijf nog niet hoeven zien en haar niet geaccepteerd.

Ze probeerde je te neuken. :')

Heb eens wat respect voor je vriendin joh, ongeacht haar waardeoordeel wat seks betreft.
We kwamen haar tegen bij de Jumbo toen we boodschappen gingen doen, dus heb ik ze even kort voorgesteld en toen doorgelopen, niemand maakte een scène ofzo. Vriendin heeft er verder niets over gezegd en ik ga geen slapende honden wakker maken uiteraard.
De vriendschap laat ik gewoon verder verwateren.
pi_173668369
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:41 schreef Cat-astrophe het volgende:


[..]

Zoveelste topic waarin je om advies vraagt om dat vervolgen naast je neer te leggen.
....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_173668738
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

....
Echt hè..
pi_173670598
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 23:37 schreef madam-april het volgende:

[..]

Echt hè..
We kwamen haar per toeval tegen, ik heb daar niet met haar afgesproken ofzo.
pi_173680428
Beste TS, ik heb met verbazing dit verhaal gelezen. Als je in de toekomst nog contact wil hebben met jouw kinderen en andere familieleden dan moet je eens goed bij jezelf gaan stilstaan en zorgen dat je jouw prioriteiten op orde krijgt. Als je nu geen verantwoordelijkheid gaat nemen ga je daar een zware prijs voor betalen.
pi_173682852
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 22:35 schreef 8777 het volgende:

[..]

Dat hoort niet.
En ik heb ze trouwens aan elkaar voorgesteld, ging boven verwachting.
Mensen onthouden vaak niet wat er tegen hun is gezegd, wel onthouden ze hoe iemand ze laat voelen.

Ondanks dat het voorstellen goed ging, ik kan me niet voorstellen welke kutgevoelens er bij je vriendin weer naar boven moeten zijn gekomen?

Ze is je alles toch? Je dochter is ook dol op je vriendin? Het zijn je twee meest dierbare mensen.

Ik kan me voorstellen dat haar in de supermarkt negeren later ook vragen en of weer reacties had kunnen oproepen, en kan me ook voorstellen dat je vanuit gewoonte omdat je iemand al zo lang kent op een normale manier gedraagt, maar vergeet niet wat voor kwaad ze heeft willen aanrichten.

Daar wil je je geliefden toch niet aan blootstellen/ laten herinneren?

Of is het herstellen van die vriendschap eigenlijk een poging om je minder afhankelijk te laten worden van de twee belangrijkste personen in je leven? Voel je onbewust aan dat de mate van afhankelijkheid ergens ook wel ongezond is (voor zowel hun als jezelf). Dit is geen verwijt. Je hebt een hoop meegemaakt. Je dochter zal er ook baat van hebben gehad, maar ik vind het opmerkelijk hoe ze je nieuwe vriendin in haar armen heeft gesloten.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mojo.jojo op 09-09-2017 21:06:28 ]
pi_173684858
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 20:49 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Mensen onthouden vaak niet wat er tegen hun is gezegd, wel onthouden ze hoe iemand ze laat voelen.

Ondanks dat het voorstellen goed ging, ik kan me niet voorstellen welke kutgevoelens er bij je vriendin weer naar boven moeten zijn gekomen?

Ze is je alles toch? Je dochter is ook dol op je vriendin? Het zijn je twee meest dierbare mensen.

Ik kan me voorstellen dat haar in de supermarkt negeren later ook vragen en of weer reacties had kunnen oproepen, en kan me ook voorstellen dat je vanuit gewoonte omdat je iemand al zo lang kent op een normale manier gedraagt, maar vergeet niet wat voor kwaad ze heeft willen aanrichten.

Daar wil je je geliefden toch niet aan blootstellen/ laten herinneren?

Of is het herstellen van die vriendschap eigenlijk een poging om je minder afhankelijk te laten worden van de twee belangrijkste personen in je leven? Voel je onbewust aan dat de mate van afhankelijkheid ergens ook wel ongezond is (voor zowel hun als jezelf). Dit is geen verwijt. Je hebt een hoop meegemaakt. Je dochter zal er ook baat van hebben gehad, maar ik vind het opmerkelijk hoe ze je nieuwe vriendin in haar armen heeft gesloten.
Klopt, m'n vriendin is niet alleen dat, ik vertel haar altijd alles wat me dwars zit, dat zal voor haar ook wel eens niet leuk zijn, ik ben niet altijd vrolijk, ondanks dat ik me beter voel zonder drank of coke voel ik me soms gewoon klote. Ik mag het niet zeggen maar soms mis ik m'n vrouwtje zo erg.
Ik wilde die bewuste vriendschap behouden omdat er niet heel veel mensen zijn die ik goed ken die m'n vrouw ook kenden.
M'n vriendin snapt het gelukkig wel, hoe veel ik ook van haar hou, zij heeft haar nooit gekend en dus kan ik er met haar niet over praten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')