abonnement Unibet Coolblue
pi_173524441
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:21 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dit. Ik heb een dochter gekregen. Dwars door de pil heen...en nee, mijn vrouw heeft netjes de pil geslikt. Ze wilde zelf nog geen kinderen toen... Maar toch gebeurde het. Dus houd het in de gaten.
Gefeliciteerd
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173643874
Gewoon een morning-aftercondoom gebruiken ^O^
pi_173643990
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
Ja dank. Ze was welkom trouwens. Het was gelukkig wel met de vrouw met wie ik wat later kinderen zou willen krijgen.
Whatever...
pi_173644032
Als je vooraf anaal doet geen probleem
pi_173644054
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:21 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dit. Ik heb een dochter gekregen. Dwars door de pil heen...en nee, mijn vrouw heeft netjes de pil geslikt. Ze wilde zelf nog geen kinderen toen... Maar toch gebeurde het. Dus houd het in de gaten.
Ik ben ook dwars door de pil heen zwanger geworden terwijl ik hem heel netjes slikte iedere dag zelfde tijd en ook niet ziek geweest of iets.. dus gewoon echt door de pil heen..
pi_173646306
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:32 schreef iemand101 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb een vaste relatie met mijn vriendje en ik wil hem pijpen. We zijn allebei nog maagd en hebben nog niet iets gedaan met iemand anders op seksueel gebied. Kan ik hem dan pijpen zonder condoom, aangezien we toch nog niks met iemand anders hebben gedaan, waardoor we niet een sta gekregen kunnen hebben. Ik wil namelijk niet een soa oplopen, dus is het zo veilig?
stop
pas op!!
Doe dit niet!!!!!
ze zeggen dat 1 op de 35 een ernstige soa heeft..

misschien is hij wel net 1 van die 35............
pi_173647149
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:21 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dit. Ik heb een dochter gekregen. Dwars door de pil heen...en nee, mijn vrouw heeft netjes de pil geslikt. Ze wilde zelf nog geen kinderen toen... Maar toch gebeurde het. Dus houd het in de gaten.
Dude... :')

Een vrouw kan niet zwanger worden tijdens de pil. Tenzij ze 'm uitgekotst of uitgepoept heeft of je vriendin je keihard genaaid heeft.
  donderdag 7 september 2017 @ 21:41:13 #58
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_173647870
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:19 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Dude... :')

Een vrouw kan niet zwanger worden tijdens de pil. Tenzij ze 'm uitgekotst of uitgepoept heeft of je vriendin je keihard genaaid heeft.
Lees de bijsluiter :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_173648130
Nooit direct doorslikken, da's wel erg vanilla. Wat leuk is voor de eerste keer is om het sperma in je mond te houden en dan te gaan tongzoenen met je vriend. Kunnen jullie beide van die heerlijke smaak genieten :)
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_173648267
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:50 schreef ikweetnietwat het volgende:
Nooit direct doorslikken, da's wel erg vanilla. Wat leuk is voor de eerste keer is om het sperma in je mond te houden en dan te gaan tongzoenen met je vriend. Kunnen jullie beide van die heerlijke smaak genieten :)
Jij bespaart een kapitaal aan eiwitshakes...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173648464
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Vraag aan TS: Wil jij hem echt pijpen of komt dit verzoek van hem?
Hoezo "of"?
Die twee opties sluiten elkaar toch niet uit?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_173648599
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:41 schreef sanger het volgende:

[..]

Lees de bijsluiter :)
De pil maakt een vrouw (tijdelijk) onvruchtbaar, dus je kunt simpelweg niet zwanger worden als je de pil neemt en binnenhoudt.
pi_173668832
Pijoen met condoom lijkt mij om een of andere reden gewoon gevaarlijk. Dat ze zo hard zuigt dat het rubbertje losschiet en ze er in stikt :{
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_173732784
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:40 schreef NoXia het volgende:
Doe je vriend een lol en pijp hem zonder condoom. Doorslikken graag. ^O^

Succes.
quote:
9s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:50 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Wat :'(
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:09 schreef zarGon het volgende:
Van slikken word je niet zwanger. Je kunt er wel kanker van krijgen volgens de nieuwsberichten.

De pil slikken betekent niet automatisch dat je beschermd bent tegen zwangerschap. Je moet de pil namelijk constant en blijvend correct blijven gebruiken. Pas dan beschermt de pil echt.

Als jullie allebei maagd zijn, kun je prima pijpen. Pas echter wel op dat je geen wondjes e.d. hebt in of rondom je mond. Denk bijv. aan koortslip, als je dat hebt ver van zijn penis blijven.
Haha dat heb ik ook wel eens gehoord maar van bellen, tandenpoetsen, langs de weg fietsen etc etc krijg je ook kanker dus dan kan dat er nog wel bij :D :P
pi_173732895
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:32 schreef iemand101 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb een vaste relatie met mijn vriendje en ik wil hem pijpen. We zijn allebei nog maagd en hebben nog niet iets gedaan met iemand anders op seksueel gebied. Kan ik hem dan pijpen zonder condoom, aangezien we toch nog niks met iemand anders hebben gedaan, waardoor we niet een sta gekregen kunnen hebben. Ik wil namelijk niet een soa oplopen, dus is het zo veilig?
Totaal veilig. Ga er lekker van genieten. Er is niets leuker dan je partner een goede tijd te bezorgen. En neem het van een man aan, een condoom is helemaal waardeloos. Stel je voor wanneer je vriend je likt en er zit een stuk rubber tussen. Snap je? ^O^
pi_173732908
En TS, heb je hem al gepepen?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_173745075
Hoe ging het?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')