abonnement Unibet Coolblue
pi_173474611
Goedemorgen,

Iemand suggesties, ik heb hier een laptop staan van een kennis welke bij het opstarten een willekeurige beeld stand kiest soms portrait maar ook soms landscape. Dit is alleen bij het inlogscherm van Windows eenmaal ingelogd draait het scherm naar landscape modus zoals het hoort.
Het gaat om een laptop dus geen phablet o.i.d. alle instellingen staan goed, in de bios kan ik niks vinden over scherm instellingen. Hotkeys werken niet bij het inlog scherm die werken pas daarna.

Iemand suggestie waar dit aan kan liggen?

Edit: Lenovo G50 gaat het om.
To escape criticism: Do nothing, Say nothing, Be nothing.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 07:52:39 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_173474688
Tablet modus aanstaan onder Windows 10? Deze uitzetten wellicht?
https://support.microsoft(...)ablet-mode-on-or-off
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_173486820
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 07:52 schreef Megumi het volgende:
Tablet modus aanstaan onder Windows 10? Deze uitzetten wellicht?
https://support.microsoft(...)ablet-mode-on-or-off
Bedankt voor het mee denken deze functie stond reeds uit.
To escape criticism: Do nothing, Say nothing, Be nothing.
pi_173488923
altgr + pijltjes.
pi_173600466
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 07:37 schreef pasab het volgende:
Goedemorgen,

Iemand suggesties, ik heb hier een laptop staan van een kennis welke bij het opstarten een willekeurige beeld stand kiest soms portrait maar ook soms landscape. Dit is alleen bij het inlogscherm van Windows eenmaal ingelogd draait het scherm naar landscape modus zoals het hoort.
Het gaat om een laptop dus geen phablet o.i.d. alle instellingen staan goed, in de bios kan ik niks vinden over scherm instellingen. Hotkeys werken niet bij het inlog scherm die werken pas daarna.

Iemand suggestie waar dit aan kan liggen?

Edit: Lenovo G50 gaat het om.
Start de laptop eens op met een Ubuntu Live usb/disc. Heb je daar geen issue, dan is het zeer waarschijnlijk een softwareprobleem.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')