Dat de ordernummers onbekend zijn is logisch, want deze moeten aangemeld worden door het postorderbedrijf en dit is afhankelijk van hun wanneer ze de update doorvoeren. Je resends zijn echt onderweg, want anders had ik geen ordernummers doorgekregen bij jou account. Waarom ze niet in je account zichtbaar zijn is voor mij ook een raadsel.quote:Op donderdag 21 september 2017 19:30 schreef holybuck het volgende:
[..]
Het blijft oorverdovend stil in mijn mailbox en op mijn account. Ook in de link die je gaf zijn de ordernummers nog onbekend.......
Het is nu ruim een week geleden sinds ik me hier meldde en behalve jouw toezegging heb ik nog geen zicht op dat het ook daadwerkelijk opnieuw is ingepakt en verstuurd.
Ik wacht nog even af tot na het weekendquote:Op donderdag 21 september 2017 19:47 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat de ordernummers onbekend zijn is logisch, want deze moeten aangemeld worden door het postorderbedrijf en dit is afhankelijk van hun wanneer ze de update doorvoeren. Je resends zijn echt onderweg, want anders had ik geen ordernummers doorgekregen bij jou account. Waarom ze niet in je account zichtbaar zijn is voor mij ook een raadsel.
Hallo Racer88,quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:45 schreef Racer88 het volgende:
Hi Gearbest,
Bij order W1709220213309567 heb ik per ongeluk AU Plug aangevinkt. Kun je dit wijzigen naar EU plug?
Alvast dank.
Ah top, dankjewel!quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:35 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo Racer88,
Ik kan je artikel niet wijzigen helaas. Wel heb ik kunnen regelen dat ze een EU adapter aan je bestelling hebben toegevoegd.
Hallo Vuurpaard66,quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:44 schreef vuurpaard66 het volgende:
Beste Gearbest
Bij order WP1709220404393661 is het verkeerde bedrag vermeld. Ik heb coupon verzilverd en recht op 50% korting. Gaarne dit bedrag laten aanpassen zodat ik alsnog bedrag kan overmaken.
Alvast bedankt.
Graag gedaanquote:
Dit is me helaas niet gelukt en ze willen ook niet toegeven. Ik kan je hierbij helaas niet helpen. Mijn excusesquote:Op woensdag 20 september 2017 11:30 schreef kapeens het volgende:
[..]
Ik heb nu ineens een refund gekregen terwijl ik een resend wilde. Ook heb ik 130GB points niet teruggekregen. Want dat is toch 2.60. Kan je dit alsnog even regelen?
Hallo ZeroBytes,quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:15 schreef ZeroBytes het volgende:
Hallo Gearbest,
Ik heb een order geplaatst met als verzend methode Azerbaijan Air Mail. Ik lees hier dat het vaak voorkomt dat pakketjes verdwijnen die verzonden worden met Azerbaijan Air Mail. Ben bang dat dit ook bij mij het geval is want het verzenden duurt al meer dan 5 weken.
Zou u voor mij ook alvast een voorkeur instellen op een resend? Alvast bedankt.
Dit is het order nummer: WWP1708170532405357
Graag gedaanquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:57 schreef dennissch het volgende:
Ik wil even melden dat ik sinds 18 sept. de refund binnen heb voor order W1707180336375065 Dank voor je hulp hier op FOK Gearbest!
Hallo Miep1977,quote:Op zondag 24 september 2017 16:43 schreef Miep1977 het volgende:
Beste Gearbest,
Mijn vriend heeft 2 bestellingen op Gearbest gedaan en niet ontvangen.
Weet jij misschien hoe ik dit kan aangeven op de site?
Alvast bedankt!
-Orderdatum: 28-06-2017quote:Op [quote] [b]Op dinsdag 19 september 2017 15:08 schreef Gearbest het volgende:
Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen, zodat ik je beter kan helpen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
Helaas heb je de 45 dagen gepasseerd. Ik zal mijn best doen, maar kan hier weinig beloven. Als je bovenstaande verder aanvult en vertelt hoe het gebeurd is kan ik je veel beter helpen.
De $12 kan je als het goed is overal aan besteden. Dit kun je het beste meteen vragen als je eventueel je antwoord doorstuurt. Soms zit er namelijk een restrictie op.
Je pakketje is op 21 september verzonden door een kleine vertraging. Onze excuses hiervoor.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:34 schreef louis-lau het volgende:
- Orderdatum: 14-09-2017
-Product: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_722226.html
- Ordernummer: W1709141017327706
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:Priority line
- Probleem: Na 6 dagen nog steeds niet verzonden. Orderstatus is "packed". Zou jij aub kunnen kijken wat er aan de hand is? Dit is de eerste keer dat het opeens zo lang duurt. Alvast bedankt.
Ik heb het doorgegeven en wacht nu op antwoord afquote:Op zondag 24 september 2017 18:05 schreef mopf het volgende:
[..]
-Orderdatum: 28-06-2017
-Product: Original Xiaomi In-ear Hybrid Earphones Pro
-Ordernummer: W1706281609237244
-Tracking Number: RS877255746NL
- Ticketnr: T17091520669
-Verzendmethode: Netherlands Post Registered: Jun 29, 2017 05:40:40 AM PST
-Probleem: oordopjes geven geen geluid meer, bij het draaien van de jack komt er soms wel goed geluid. In meerdere apparaten geprobeerd. Ik denk dat het een jack probleem is, geen kabel probleem. GB heeft 12 usd voor de wallet geboden. Je hebt eerder ook al hierop gereageerd trouwens. Als 12 USD het meest haalbare is, is dat ook prima, maar zo heb je er in ieder geval nog naar gekeken, zal ze nadat jij een bericht hebt gestuurd wel uitsluitsel geven, alvast bedankt!
De 60 dagen zijn voorbij dus dit moet geen probleem worden om geregeld te worden. Als het goed is ontvang je redelijk snel een mail / support ticket in je account.quote:Op zondag 24 september 2017 19:03 schreef Miep1977 het volgende:
Hallo Miep1977,
Dat is zeer vervelend om te horen. Als je onderstaand lijstje dan 2x wilt invullen dan kan ik jullie helpen.
Hierbij..... alvast bedankt!
-Orderdatum:10 juli 2017
-Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition ) - BLUE
-Ordernummer: WWP1707101446504688
-Tracking Number: AEL1112541732NL
-Verzendmethode: Switzerland Post Unregistered
-Probleem: niet aangekomen
-Orderdatum:22 juli 2017
-Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version - ENGLISH VERSION WHITE 206951402
-Ordernummer: WWP1707221633563392
-Tracking Number: AEL1112549908NL
-Verzendmethode: Netherlands Post Unregistered
-Probleem: niet aangekomen
Ik ga het direct even voor je navragen of ze meer kunnen zien.quote:Op maandag 25 september 2017 09:34 schreef CyberSick99 het volgende:
Goedemorgen,
Momenteel is er een drone onderweg naar mij, echter lijkt de tracking info op de website van GearBest zelf niet te werken. Mijn ordernummer is: WA1709130535131771
Hopelijk kunt u iets meer inzicht krijgen in het tracken van mijn order.
Alvast bedankt!
Ik vermoed dat deze niet meer aankomen en zal een resend of refund voor je gaan regelen. Ik heb het in ieder geval alvast doorgegeven. Als het goed is ontvang je redelijk snel een mail / support ticket in je account.quote:Op maandag 25 september 2017 09:37 schreef keesjanklootviool het volgende:
goedemorgen,
Ik wacht nu al iets meer dan 2 maanden op de volgende order: W1707261308466882 met T&T : RN003099256AZ
verzonden met de vrienden van Azerbaijan... pakketje heeft sinds 1 aug de status Departure from outward office of exchange en had volgens track24 tussen 14-8 en 22-8 geleverd moeten worden
tot op de dag van vandaag nog steeds niks onvangen
- Orderdatum: Jul 26, 2017 13:08:46 PM
- Product: Kuken Tech 80pcs 8 in 1 Kanthal Prebuilt Heating Wire - SILVER
1x Original GeekVape Eagle Sub Ohm Tank - BLACK
- Ordernummer: W1707261308466882
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003099256AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan post registered
- Probleem: Nog steeds niet ontvangen, graag een resent of een refund
Ook via DPD verassend weinig informatie gevonden, maar in de PostNL app lijkt het erop dat de drone vandaag kan binnenkomen. In ieder geval bedankt voor de hulp, en hopelijk kan ik morgen lekker vliegen.quote:[..]
Ik ga het direct even voor je navragen of ze meer kunnen zien.
Wel raar dat de DPD weinig geupdate is en bij PostNL wel. Hopelijk komt die snel binnen en kan je morgen gaan vliegenquote:Op maandag 25 september 2017 11:03 schreef CyberSick99 het volgende:
[..]
Ook via DPD verassend weinig informatie gevonden, maar in de PostNL app lijkt het erop dat de drone vandaag kan binnenkomen. In ieder geval bedankt voor de hulp, en hopelijk kan ik morgen lekker vliegen.
Klopt. Nu heb ik weleens via een andere webshop ook de priority line gebruikt, en daar kon ik alles volgen van China t/m Nederland via 17track. Mijn vermoeden is dat via de methode van GearBest er gewoon weinig updates zijn. Beetje jammer, maar anderzijds is de levering ook weer zo snel dat ik gewoon niet zo ongeduldig moet zijn. Het is meer om 'zeker te weten' dat het pakketje onderweg is.quote:Op maandag 25 september 2017 11:36 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Wel raar dat de DPD weinig geupdate is en bij PostNL wel. Hopelijk komt die snel binnen en kan je morgen gaan vliegen
Ik kreeg laatst juist via de PostNL en via DPD wel alles. Vanuit de UK tot aan de deur kon ik precies volgen bij beide. Wel raar dat DPD geen updates geeft. Hele goeie tip van PostNL inderdaad. Wel zo fijn om te weten waar je pakketje is natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2017 11:42 schreef CyberSick99 het volgende:
[..]
Klopt. Nu heb ik weleens via een andere webshop ook de priority line gebruikt, en daar kon ik alles volgen van China t/m Nederland via 17track. Mijn vermoeden is dat via de methode van GearBest er gewoon weinig updates zijn. Beetje jammer, maar anderzijds is de levering ook weer zo snel dat ik gewoon niet zo ongeduldig moet zijn. Het is meer om 'zeker te weten' dat het pakketje onderweg is.
De PostNL app is overigens een tip voor iedereen. Wanneer je deze met een account en je adres gebruikt, dan kun je daarin zien wanneer er een zending (buitenlands en binnenlands) onderweg naar je is.
Nadat ik vorige keer vrij snel een berichtje kreeg is het daarna weer oorverdovend stil geworden. Het is dus nog steeds niet geregeld.quote:Op dinsdag 19 september 2017 08:12 schreef kladderadatsch het volgende:
- Orderdatum: Jul 02, 2017
- Product: Vernee Mars Pro 4G Phablet
- Ordernummer: W1707022348530248
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS915871017NL
- Verzendmethode: Netherlands Post Registered
- Probleem: Nooit iets ontvangen
- Support ticket: T17072008343
Kan iemand hier eens naar kijken aub? Graag een refund want ik ga niet nog eens 3 maanden wachten.
Hallo,quote:Op maandag 25 september 2017 12:37 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nadat ik vorige keer vrij snel een berichtje kreeg is het daarna weer oorverdovend stil geworden. Het is dus nog steeds niet geregeld.
Gearbest?
Ah zo, dat is wel gek. Ik bedoelde inderdaad het bevestigen van je adres. Ik zal het voor je navragen. Voor de link moet je gewoon inloggen met je Gearbest account. Dat moet gewoon werken als je ook normaal kan inloggen op je account.quote:Op maandag 25 september 2017 13:20 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik snap niet wat je bedoeld met 'een bevestiging doen'? Ik heb gereageerd op dat bericht waarin ik werd gevraagd om m'n adres gegevens enzo te bevestigen en om te controleren of het misschien bij het postkantoor lag, beide heb ik gedaan, ik begrijp niet wat ik verder zou moeten doen.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 11:29 schreef napfok het volgende:
Ik heb over deze niet ontvangen zending al contact gehad met Gearbest. Zij laten me wachten tot 23 September.
- Orderdatum: Jul 16, 2017
- Product: Meerdere item.
- Ordernummer: W1707161527063568
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003018867AZ en RN003070181AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend
Wachten tot 23 September lijkt mij redelijk zinloos...
Ik kreeg 21-09 een mail met shipping information.quote:Op dinsdag 12 september 2017 11:29 schreef napfok het volgende:
Ik heb over deze niet ontvangen zending al contact gehad met Gearbest. Zij laten me wachten tot 23 September.
- Orderdatum: Jul 16, 2017
- Product: Meerdere item.
- Ordernummer: W1707161527063568
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003018867AZ en RN003070181AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend
Wachten tot 23 September lijkt mij redelijk zinloos...
Graag gedaan. Als er verder nog problemen zijn dan laat maar snel iets wetenquote:Op maandag 25 september 2017 15:34 schreef kladderadatsch het volgende:
Het is me eindelijk gelukt om in te loggen op die link (ander browser gebruikt) en ik zag idd een nieuw bericht. Zal nog even moeten wachten tot het pakket terug is bij Gearbest (begrijpelijk) en dan krijg ik als het goed is m'n refund.
Dank maar weer voor de hulp.
De resend is inderdaad onderweg. Het kan een aantal dagen duren voordat de tracking online komt. Dit is afhankelijk van het postorderbedrijf en moeilijk te voorspellen.quote:Op maandag 25 september 2017 19:30 schreef napfok het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg 21-09 een mail met shipping information.
Ik kan alleen met het trackingnummer nog niks vinden.
Ook niet met onderstaande link.
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Is de resend nu onderweg of niet?
mvg Rene
Natuurlijk mag je dat hier vragen. Unregistered air mail is vaak gratis verzending. Het nadeel is dan ook dat de verzending zeer lang duurt en er totaal geen tracking zichtbaar is. Je krijgt alleen een bericht dat je order verstuurt wordt en verder niks. Daarom is deze methode ook gratis.quote:Op maandag 25 september 2017 21:35 schreef dennissch het volgende:
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar GB, wat is het verschil tussen registered air mail en unregistered air mail? Wat zijn de voor en nadelen? Dan kan ik een keuze maken.
Oke ik ga dit voor je nakijkenquote:Op maandag 25 september 2017 22:41 schreef Jungian het volgende:
@Gearbest
Zou je kunnen checken waarom de volgende bestelling nog niet verzonden is:
Order W1709181455211495
Verzendmethode: BEEXPHQ (dit zegt mij helemaal niets, volgens mij had ik weer voor Belgium Registered gekozen ?)
Besteldatum: 18-09-2017
Ik heb al een paar keer op het knopje 'dispatch faster' gedrukt de afgelopen paar dagen, maar dat heeft niet geholpen.
Thanks voor je reply! Ik zag dat het beide gratis was. Maar dit is misschien afhankelijk van het product?quote:Op dinsdag 26 september 2017 00:07 schreef Gearbest het volgende:
Natuurlijk mag je dat hier vragen. Unregistered air mail is vaak gratis verzending. Het nadeel is dan ook dat de verzending zeer lang duurt en er totaal geen tracking zichtbaar is. Je krijgt alleen een bericht dat je order verstuurt wordt en verder niks. Daarom is deze methode ook gratis.
Registered air mail vraagt vaak een kleine bijbetaling en hierbij is er wel een track & trace (tracking) zichtbaar. Tevens is de duur van verzending een aantal dagen korter dan de Unregistered air mail.
Ja dit is afhankelijk van het product. Vaak het is het bij kleine orderbedragen / gewicht gratis. Als die gratis is zou ik kiezen voor de Registered air mailquote:Op dinsdag 26 september 2017 00:27 schreef dennissch het volgende:
[..]
Thanks voor je reply! Ik zag dat het beide gratis was. Maar dit is misschien afhankelijk van het product?
-Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Versionquote:Op zondag 24 september 2017 17:06 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dit is me helaas niet gelukt en ze willen ook niet toegeven. Ik kan je hierbij helaas niet helpen. Mijn excuses
[..]
Hallo ZeroBytes,
Ik ga dit wel alvast doorgeven, maar zou je dit rijtje verder in willen vullen. Maakt het voor mij een stuk makkelijker.
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
[..]
Graag gedaan
[..]
Hallo Miep1977,
Dat is zeer vervelend om te horen. Als je onderstaand lijstje dan 2x wilt invullen dan kan ik jullie helpen.
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
Je hebt als het goed is al een bericht ontvangen (ondanks alleen het ordernummer ). Ga naar deze link en login met je GearBest account. Daar vind je het bericht terug waar je op kan antwoorden. Je support ticket nummer is AT17092508003.quote:Op dinsdag 26 september 2017 00:38 schreef ZeroBytes het volgende:
[..]
-Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
-Ordernummer: WWP1708170532405357
-Tracking Number: AEL1112566786NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Pakket duurt wel erg lang om te bezorgen en ik heb op dit forum gelezen dat er wel eens pakketten verdwenen met Azerbaijan Air Mail. Zou u voor mij de voorkeur kunnen instellen voor een resend ipv een refund?
Inmiddels 2 verzendbevestigingsmailtjes gekregen. Wanneer ik de track en trace codes invul bij http://www.17track.net/en/ geven ze beide 'pre-advised', shipper is PostNL.quote:Op donderdag 21 september 2017 19:59 schreef holybuck het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af tot na het weekend
Die link werk bij mij ook niet.. probeer http://www.17track.net/en/ eensquote:Op maandag 25 september 2017 19:30 schreef napfok het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg 21-09 een mail met shipping information.
Ik kan alleen met het trackingnummer nog niks vinden.
Ook niet met onderstaande link.
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Is de resend nu onderweg of niet?
mvg Rene
Fijn om te horen dat je pakketje onderweg is en je dit kan zien. Ja dat vind ik zelf ook nog altijd iets raars, maar het is onderwegquote:Op dinsdag 26 september 2017 08:11 schreef holybuck het volgende:
[..]
Inmiddels 2 verzendbevestigingsmailtjes gekregen. Wanneer ik de track en trace codes invul bij http://www.17track.net/en/ geven ze beide 'pre-advised', shipper is PostNL.
Dat ziet er goed uit, ze zullen over een paar dagen wel onderweg gaan.
Dank voor je bemoeienis!
Wel raar dat ik dit hele gebeuren in mijn account nergens terug kan vinden
Hallo Bert,quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:31 schreef dddsprayshop het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje.
Ik heb ook dat azerbaijan probleempje.
Dit heb ik met 2 orders, de 60dgn deadline is voorbij.
Order 1 had ik insurance en wordt opnieuw samengesteld en verzonden.(W1707250826181837)
Order 2 was een alien al85, hiervan krijg ik 50% refund, of ik moet 50% bijbetalen voor een resend.
Ik heb deze al geaccepteerd als 50% refund, maar ben nog steeds in gesprek via een ticket.
(W1707251139520577)
Is het normaal dat de klant moet bloeden voor een foute koerier?
Ik heb beide betaald via Ideal, maar lees dat diverse klanten gewoon de volle 100% terugkrijgen.
m.v.g. Bert
Ik ga een resend voor je regelen . Je ontvang vrij snel een bericht waarin je je adres moet bevestigen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:26 schreef Pipsqueakje het volgende:
-Orderdatum: Jul 23, 2017 15:02:04 PM
-Product: [/network-cards/pp_607560.html]Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 Size:ENGLISH VERSION Color:WHITE
-Ordernummer: WB1707231502054448
-Tracking Number: AEL1112550197NL
-Verzendmethode: Netherlands Post Unregistered (Azerbaijan Air Mail)
-Probleem: Niet aangekomen, verzonden via, het nu blijkbaar beruchte, Azerbaijan Air Mail. Graag een resend.
Ten eerste bedankt voor de reactie.quote:Nee dit is niet helemaal normaal. Ik ga voor jou proberen om nog een volledige refund te regelen. Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen, zodat ik je beter kan helpen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem: Niet ontvangen + 50% refund
-Voorkeur: andere 50% Refund terug
Bedankt voor de snelle reactie terug. Nu kan ik het voor jou proberen te gaan regelen. Als het goed is ontvang je redelijk snel een bericht hiervan. Mocht dit niet zijn log dan in met je GearBest account op deze pagina.quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:24 schreef dddsprayshop het volgende:
[..]
Ten eerste bedankt voor de reactie.
Hierbij de gevraagde gegevens.
-Orderdatum:Jul 25, 2017 11:39:51 AM
-Product:Original SMOK Alien Baby AL85 85W Kit with TFV8 Baby Tank - SILVER
-Ordernummer:W1707251139520577
-Tracking Number:RN003087598AZ
-Verzendmethode:Azerbaijan Post Registered
-Probleem: Niet ontvangen + 50% refund
-Voorkeur: andere 50% Refund terug
groetjes Bert.
Hallo Truusje26,quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:43 schreef Truusje26 het volgende:
Helaas heb ik ook 2 pakjes via Azerbaijan Post die niet zijn aangekomen en de 35 dagen grens is inmiddels voorbij. Het gaat om deze bestellingen:
-Orderdatum: Aug 19, 2017 03:36:36 AM
-Product: 5pcs / Pack 400 Mesh Nickel Mesh Sheet for E - cigarette Atomizers DIY ( 5cm x 5cm )
-Ordernummer: W1708190336365752
-Tracking Number: AEL1112569366NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niet ontvangen
-Orderdatum: Aug 20, 2017 09:25:30 AM
-Product: SER FV4 Style 5ml RTA Atomizer
-Ordernummer: W1708200925304516
-Tracking Number: AEL1112570719NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niet ontvangen
Kun je me verder helpen?
Thanks Gearbest, ik heb inmiddels een reactie en twee tickets in mijn account en al gereageerd, bedankt voor de snelle actie!quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:52 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie terug. Nu kan ik het voor jou proberen te gaan regelen. Als het goed is ontvang je redelijk snel een bericht hiervan. Mocht dit niet zijn log dan in met je GearBest account op deze pagina.
[..]
Hallo Truusje26,
Ik ga je hierbij zeker helpen en ga het direct doorgeven. Als het goed is ontvang je redelijk snel een bericht hiervan. Mocht dit niet zijn log dan in met je GearBest account op deze pagina. Je krijgt dan de keuze voor een resend of refund. Het kan ook zijn dat ze direct een refund geven. Dit is afhankelijk van de voorraad van het product.
Ik heb net twee urgent ticket messages gekregen met beide dezelfde inhoud.quote:[
Bedankt voor de snelle reactie terug. Nu kan ik het voor jou proberen te gaan regelen. Als het goed is ontvang je redelijk snel een bericht hiervan. Mocht dit niet zijn log dan in met je GearBest account op deze pagina.
Ik heb bericht terug. Je pakket is al verpakt en staat te wachten op verzending. Dit gebeurd naar alle waarschijnlijkheid morgen. Er is een kleine vertraging gebeurd door de grote hoeveelheid orders door de september aanbiedingen.quote:Op maandag 25 september 2017 22:41 schreef Jungian het volgende:
@Gearbest
Zou je kunnen checken waarom de volgende bestelling nog niet verzonden is:
Order W1709181455211495
Verzendmethode: BEEXPHQ (dit zegt mij helemaal niets, volgens mij had ik weer voor Belgium Registered gekozen ?)
Besteldatum: 18-09-2017
Ik heb al een paar keer op het knopje 'dispatch faster' gedrukt de afgelopen paar dagen, maar dat heeft niet geholpen.
Je wou eerst een resend... Ik weet niet of ik dit nog kan regelen als je resend al verzonden is. Ik ga kijken wat ik nog kan doen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 00:38 schreef ZeroBytes het volgende:
[..]
-Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
-Ordernummer: WWP1708170532405357
-Tracking Number: AEL1112566786NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Pakket duurt wel erg lang om te bezorgen en ik heb op dit forum gelezen dat er wel eens pakketten verdwenen met Azerbaijan Air Mail. Zou u voor mij de voorkeur kunnen instellen voor een resend ipv een refund?
Graag gedaanquote:Op dinsdag 26 september 2017 15:25 schreef Truusje26 het volgende:
[..]
Thanks Gearbest, ik heb inmiddels een reactie en twee tickets in mijn account en al gereageerd, bedankt voor de snelle actie!
Graag gedaanquote:Op dinsdag 26 september 2017 16:09 schreef dddsprayshop het volgende:
[..]
Ik heb net twee urgent ticket messages gekregen met beide dezelfde inhoud.
50% wordt in mijn GB wallet gestort en 50% op mijn betaal account (bank rekening).
Ik moet nu alleen even 5 dagen afwachten.
Op de support.gearbest.com pagina, kan ik niet inloggen.
Ik doe dit door op gearbest zelf in te loggen en dan in MY ACCOUNT op MY TICKETS te klikken.
tevens krijg ik mails van support als er antwoord of nieuw ticket is.
Bedankt voor de snelle reactie en de moeite.
Er kan een kleine vertraging zijn door de grote hoeveelheid orders die we hebben gekregen door de september aanbiedingen. Ik ga het in ieder geval even navragen, waarom die nog niet verzonden is.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:30 schreef BertG3 het volgende:
Hey Gearbest !
Op 21/09 heb ik een Xiaomi Mi Air 12 besteld. Deze is nog niet verzonden. Enig idee wanneer deze de deur uit gaat ?
Order No.: WW1709210245349349
Heel erg bedankt voor je antwoord.
Ik ga dit doorgeven . Als het goed is ontvang je redelijk snel een bericht hiervan. Je krijgt dan de keuze voor een resend of refund. Het kan ook zijn dat ze direct een refund geven. Dit is afhankelijk van de voorraad van het product.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:12 schreef Majinster het volgende:
Hallo Gearbest
Mijn KZ ZS5 is op 8 juli besteld en ze zijn nog steeds niet aangekomen
-Orderdatum: 8 juli 2017
-Product: KZ ZS5
-Ordernummer: W1708071440543009
-Tracking Number: AEL1112558581NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niet ontvangen
Kunnen jullie mij helpen en vertellen wat de vervolgstappen zijn?
Je pakketje was nog niet verzonden als het goed is. Je ontvangt vandaag een bericht om je refund te bevestigen. Hou ook je originele betalingsmethode in de gate of het niet direct terug is gestort.quote:Op dinsdag 26 september 2017 00:38 schreef ZeroBytes het volgende:
[..]
-Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
-Ordernummer: WWP1708170532405357
-Tracking Number: AEL1112566786NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Pakket duurt wel erg lang om te bezorgen en ik heb op dit forum gelezen dat er wel eens pakketten verdwenen met Azerbaijan Air Mail. Zou u voor mij de voorkeur kunnen instellen voor een resend ipv een refund?
Door de september aanbiedingen en orders is er een kleine vertraging opgetreden. Je pakketje zou binnen 2 dagen verstuurt moeten worden.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:30 schreef BertG3 het volgende:
Hey Gearbest !
Op 21/09 heb ik een Xiaomi Mi Air 12 besteld. Deze is nog niet verzonden. Enig idee wanneer deze de deur uit gaat ?
Order No.: WW1709210245349349
Heel erg bedankt voor je antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |