abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 augustus 2017 @ 22:25:21 #1
242879 Onnoman
The On And Only
pi_173351991
Een droom als afgelopen nacht heb ik zelden gehad, wil dit graag toch met u delen
Ik droomde dat ik wakker werd, de TV aan deed en elke zender een gemeenschappelijk noodbericht verkondigde. Er stond enkel een tekstboodschap met logo's van nationaal en internationale veiligheidsinstanties. De boodschap wat bestond uit een enkele zin vertaald in 8 verschillende talen wat als een rollende tekst door het beeld bewoog.
De boodschap bestond uit de tekst "Vanwege een acuut dreigingsniveau, wordt u verzocht de randstad direct te verlaten" (ofzo)

Terwijl de evacuatie in gang werd gezet en rumoer het enige geluid was wat de sfeer op straat bepaalde, gaf iedereen tamelijk paniekerig gehoor aan de oproep. Je merkte aan iedereen de gespannenheid,onzekerheid en machteloosheid.
Kortom, de gehele randstad moest per direct geevacueerd worden. Iedereen werd aangeraden contact op te nemen met vrienden of familie, in steden of dorpen buiten de randstad voor onderdak.

U begrijpt echter wel dat Nederland een zeer druk volbwoond land is. Je zou je eens moeten voorstellen hoe Nederland eruit ziet als het aantal mensen in de randstad over de rest van het land verdeeld wordt. Eindhoven werd benoemd tot hoodstad waarin ook defensie en inlichtingendiensten nauw samenwerkten.

Tja, en u weet, in een droom spring je altijd van hak op de tak. 2 weken waren voorbij gegaan terwijl de randstad nog steeds verboden terrein was. Uiteindelijk kwam toch het nieuws naar buiten in een officieel staatsbericht wat vanuit Brussel werd verkondigd. Het ging om een gigantisch groot terroristische dreiging waarbij een reële destrctieve aanval op globaal niveau aan de orde was. Een groep terroristen wisten namelijk aan massavernietigingswapens te komen die aan 100.000en mensen het leven had kunnen kosten. De status was dat een groep van 25 mensen zijn aangehouden, maar dat het netwerk wel eens veel groter kan zijn, aangezien deze groep terroristen erg professioneel te werk zijn gegaan.

Het dreigingsniveau zou voor zeker nog 3 jaar in stand worden gehouden, het straatbeeld werd er niet beter op en de randstad nog altijd verboden terrein. De overbevolking en vernietiging van natuuroorden droeg bij tot meer frictie in de samenleving. De spanning werd groter, armoede bepaalde het lot van een aanzielijk grote groep, sexisme en racisme mondde uit in geweld en moord.....

en toen ging de wekker

excuses voor taal en schrijffouten

[ Bericht 0% gewijzigd door Onnoman op 23-08-2017 22:30:30 ]
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_173352053
Altijd mooi die voorspellende dromen die naderhand blijken uit te komen.
pi_173410769
ILLUMINATI!!1!!111!!!
pi_173410969
Nou ja, zo gek is die droom niet. Er kan zomaar wat gebeuren. Er staat ook een kernreactor in Petten.

Wat de oorzaak ook is, hoe ga je zo een volgepakte randstad evacueren. Lijkt mij onmogelijk.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_173412473
als ik de randstad moet verlaten zou ik nooit doen feyenoord 1
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')