abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:46:02 #51
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173325544
Als ik een blik op de weg/stoep werp en zie hoeveel teringzooi er gewoon doodleuk op de grond wordt gegooid krijg ik het gevoel dat driekwart van Nederland smerige tokkies zijn die geen opvoeding hebben genoten. Kijk voor de grap eens bij de McDonald's. Prullenbakken op 10 meter afstand en mensen flikkeren het gewoon uit het raam. :{
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_173325642
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Als ik een blik op de weg/stoep werp en zie hoeveel teringzooi er gewoon doodleuk op de grond wordt gegooid krijg ik het gevoel dat driekwart van Nederland smerige tokkies zijn die geen opvoeding hebben genoten. Kijk voor de grap eens bij de McDonald's. Prullenbakken op 10 meter afstand en mensen flikkeren het gewoon uit het raam. :{
mijn buurvrouw heeft een bakfiets voor de deur staan. Dat is al lelijk genoeg zou je zeggen, maar blijkbaar is het ook nog een sport voor mensen om er al fietsend afval en flessen in te keilen. Het raak gooien is voor zulke mongooltjes te moeilijk, dus het ligt hier nog best wel eens vol glas. De afvalbakken (zo te gebruiken zonder pasje) staan 20 meter verder. Het niveau van sommige mensen is om te janken :r
pi_173336309
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waterschap komt er ook nog bij, maar dat is niet gemeentelijk hè.
Waterschap kost ook niet zoveel. Tientjeswerk.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 07:57:24 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173336337
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 07:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waterschap kost ook niet zoveel. Tientjeswerk.
Per maand ja.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 07:57:29 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173336338
quote:
Die blikjes leverworst vind ik nog het vreemdst.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173337045
quote:
Het is zeker asociaal, maar dit kan je van tevoren wel voorspellen natuurlijk. Mensen zijn gemakzuchtige beesten, als ze hun afval op een gemakkelijke manier kunnen dumpen, dan doen ze dat. Tussen het GFT en oud papier zal ook genoeg rotzooi zitten die daar niet thuis hoort.

De enige manier waarop je dit kan voorkomen, is door de kleding in persoon aan te nemen, of door te gaan werken met technische maatregelen als camera's en pasjes enzo.
pi_173337242
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 08:56 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Het is zeker asociaal, maar dit kan je van tevoren wel voorspellen natuurlijk. Mensen zijn gemakzuchtige beesten, als ze hun afval op een gemakkelijke manier kunnen dumpen, dan doen ze dat. Tussen het GFT en oud papier zal ook genoeg rotzooi zitten die daar niet thuis hoort.

De enige manier waarop je dit kan voorkomen, is door de kleding in persoon aan te nemen, of door te gaan werken met technische maatregelen als camera's en pasjes enzo.
Niet alleen particulieren, ook bedrijven lozen gewoon als ze denken er mee weg te kunnen komen (bijvoorbeeld chemisch afval dumpen in afvoer).
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:16:43 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173337269
Net als de grote hoeveelheid zwerfafval is dit een gevolg van het afvalbeleid in NL.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173337525
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Net als de grote hoeveelheid zwerfafval is dit een gevolg van het afvalbeleid in NL.
Kom jij grote hoeveelheden zwerfafval tegen dan? Ik vind dat wel mee vallen eigenlijk. Maar misschien woon en verblijf je in een andere regio.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:02:37 #61
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173337931
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 09:36 schreef nanuk het volgende:

[..]

Kom jij grote hoeveelheden zwerfafval tegen dan? Ik vind dat wel mee vallen eigenlijk. Maar misschien woon en verblijf je in een andere regio.
Ja, heel veel, mensen gooien veel troep uit bv de auto.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 10:05:24 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173337977
Die blikjes leverworst zijn allemaal ook schoongemaakt en in een envelop gestopt om in die container te deponeren.
Dan zit er ergens een steekje los.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173338740
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:31 schreef Hdero het volgende:
Wat gaat volgen? Drugs, wapens, en pis?
Ja, in die volgorde ook. :') Als het past donderen ze ook een auto erbij. Heb ik op Facebook gelezen.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 11:17:18 #64
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_173339411
Ik heb als tiener een paar maanden in een papierrecyclingbedrijf gewerkt. We troffen de meest uiteenlopende rotzooi aan tussen het papier, maar ook waardevolle spullen. Het meest opmerkelijke wat we zijn tegengekomen was een complete tuinmeubelset. Ik vraag me nog altijd af hoe iemand dat in een papiercontainer heeft kunnen gooien :')
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_173339924
Is dit geen leuk klusje voor asielzoekers ipv gehandicapten dit te laten doen. Al sorteren ze het maar voor en halen ze de viezigheid er eerst uit. Het zal gvd je kind zijn die dit sorteerwerk moet doen. Waarschijnlijk wordt er voor de zgn begeleiding nog betaald ook middels het PGB, in het kader van dagbesteding.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')