abonnement Unibet Coolblue
pi_173313383
Aangeboden wegens 1 persoon die afhaakt: 1 ticket voor vrijdag en 1 ticket voor zaterdag voor de F1 (vrije trainingen en kwalificatie) in Spa-Francorchamps (België). Het zijn 2 tickets die samen in 1 koop verkocht worden: 1 ticket is voor vrijdag en 1 ticket is voor zaterdag.

Exclusief parkeerkaart, die kan je online bij Spa zelf bestellen (16 Euro per dag, en je moet 2 parkeerkaarten kopen als je 2 dagen gaat).

De Bronze-Area zijn de sta-plaatsen en je kan op een supergroot deel van het terrein komen (eigenlijk alleen bij start/finish niet).

In principe alleen als set te koop, maar als iemand zich alleen voor de vrijdag meldt en iemand alleen voor de zaterdag dan kan het ook wel. :P

Vraagprijs: 65 Euro voor beiden of elk aannemelijk bod! Indien gesplitst: 20 Euro voor vrijdag, 45 Euro voor zaterdag.

Op te halen in Eindhoven (betaling contant of per bank) of verzending per post (betaling per bank).

[ Bericht 0% gewijzigd door Bart-Willem op 22-08-2017 11:10:49 ]
pi_173325921
Ik zou je vraagprijzen een beetje bijstellen wil je ze nog verkopen voor donderdag.
Bij social deal kosten ze 19 en 35 euro
pi_173331803
Hmm dat wist ik niet! En krijg het online ook niet gevonden bij ze (tenminste: ik zie het nergens op de site).

Bij deze: 15 Euro voor vrijdag, 25 Euro voor zaterdag!
pi_173331952
Ah duidelijk, thnx! Maar ik heb de prijs nu verlaagd! :) Hopelijk is er nu wel animo voor. :P
pi_173333054
Update: die van zaterdag is verkocht, alleen de vrijdagticket nog beschikbaar. :)
pi_173374566
En last-minute verkocht! :P Topic mag dicht! :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')