abonnement Unibet Coolblue
pi_173301121
Ik heb afspraken gemaakt met een jongen over een soort van sexrelatie.
We zien elkaar 1 keer in de maand en dan hebben we sex en dat is ook de
afspraak om het iedere maand een keer te doen. We hebben wel de afspraken
van een gewone relatie. Niet met een ander daten en ook geen sex hebben met
een ander. Nu is er bij mij wel een soort verliefdheid ontstaan. Hij heeft
alleen warme gevoelens voor mij zo noemt hij het. Ik zou hem vaker willen zien
voor de gezelligheid en sex. Ik mis hem ook ontzettend als hij niet bij me is.
Ik weet af en toe niet wat ik met mijn gevoel aan moet. Doordat de afstand
zo groot is tussen ons zit vaker afspreken er misschien niet in en dat houd
hij ook wat op afstand om het wel te doen als reden dus de afstand. Ik zou graag jullie
mening willen weten over dit en of er misschien iemand is met dezelfde soort
relatie en hoe doen jullie het?
pi_173301212
Dan zijn je afspraken gewoon niet goed. Dus moet je dat uitspreken, dus hij neukt maar een keer per maand en met jou? Meid je maakt jezelf wat wijs.

Ik heb ook een sexrelatie, zij belt me en vraagt of ik tijd en zin heb, en als dat past komt ze over.
Maar ik ga toch niet droog zitten wachten op de volgende keer.
pi_173301220
Waarom doen jullie dit?
pi_173301398
Zsm mee kappen.
  maandag 21 augustus 2017 @ 15:13:39 #5
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_173301400
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
Waarom doen jullie dit?
Iets met behooftes misschien?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_173301411
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:13 schreef embedguy het volgende:

[..]

Iets met behooftes misschien?
Maar waarom dan 1x per maand?
  maandag 21 augustus 2017 @ 15:16:52 #7
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_173301458
Ontopic; deze sexrelatie zoals hij nu is in stand houden lijkt mij geen goed idee (aka hopeloos). Kijk of er meer eruit te halen is (een werkelijke relatie) of kap ermee. Je moet het van jezelf niet accepteren dat je gevoelens hebt voor je fwb. Heb je dat wel dan is het tijd om de fwb om te zetten in een relatie of het gewoon stop te zetten. Komt dit vaker voor dan is een fwb wss niets voor jou.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_173301462
Hoe eerder je hiermee kapt, hoe minder pijn je straks hebt...

Hij ziet het 'zakelijk' (hoi, neuken, doei), jij wil meer. Hij heeft aangegeven dat niet te willen.

Aan jou om ermee door te gaan (en alleen maar meer met je gevoel zitten in de maag), of nu afkappen en jezelf beschermen (zowel tegen de pijn en zodat je niet op hem blijft hangen).
  maandag 21 augustus 2017 @ 15:18:03 #9
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_173301475
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:14 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Maar waarom dan 1x per maand?
Miss om te voorkomen dat je gevoelens voor elkaar krijgt. Dat zou iig een goede reden zijn. Dat ze vervolgens ook af spreken dat ze exclusief voor elkaar zijn is wel een beetje gek (en wellicht een beetje naief van ts).
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_173301505
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:18 schreef embedguy het volgende:

[..]

Miss om te voorkomen dat je gevoelens voor elkaar krijgt. Dat zou iig een goede reden zijn. Dat ze vervolgens ook af te spreken dat ze exclusief voor elkaar zijn is wel een beetje gek (en wellicht een beetje naief van ts).
Naja vooral dat laatste inderdaad. Maar ook dat eerste heb ik mijn twijfels over. Bedoel het is niet alsof er een magisch getal is waarboven je wel gevoelens krijgt en waaronder niet. Maar die redenering snap ik nog wel. Vooral dat exclusieve is een beetje gek, TS.
pi_173301511
Ik vind dat als je alleen seks wil en niet meer je de ander ook niet zo aan je moet binden en moet beperken met 'geen anderen he'
Dan voorkom je automatisch dat die ander verder gaat met zijn/haar leven en dat je je aan elkaar gaat binden

Ik vind het nogal iemand aan het lijntje houden
  maandag 21 augustus 2017 @ 15:22:35 #12
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_173301557
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:19 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Naja vooral dat laatste inderdaad. Maar ook dat eerste heb ik mijn twijfels over. Bedoel het is niet alsof er een magisch getal is waarboven je wel gevoelens krijgt en waaronder niet. Maar die redenering snap ik nog wel. Vooral dat exclusieve is een beetje gek, TS.
Tja, voor sommigen is een week tussenruimte zat en voor anderen is er 3maanden tussenruimte nodig om gevoelens te voorkomen. Van persoon tot persoon anders.

Ook zat mensen waarbij geen enkele tussenruimte zat is. Voor die mensen is een fwb of zelfs een ons niets.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_173303214
Ik weet wel zeker dat ik de enige ben. En echt een relatie weet ik ook niet of ik dat wel zo willen. En als we samen zijn is het wel meteen een heel weekend. Het is niet neuken en dan weer weg.
  maandag 21 augustus 2017 @ 17:20:59 #14
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_173303904
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:50 schreef bleaver het volgende:
Ik weet wel zeker dat ik de enige ben. En echt een relatie weet ik ook niet of ik dat wel zo willen. En als we samen zijn is het wel meteen een heel weekend. Het is niet neuken en dan weer weg.
In dat geval heb je ook nog de optie om niet eens per maand een heel weekend bij elkaar te zijn maar bijv. maar één avond in de maand bij elkaar te zijn.

Voor nu zou ik een tijdje het contact te verbreken tot je gevoelens weg zijn. Dan zou je bijv. over een half jaar bovenstaande kunnen proberen en kan je kijken of je dan geen gevoelens voor je fwb krijgt.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_173304153
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:50 schreef bleaver het volgende:
Ik weet wel zeker dat ik de enige ben. En echt een relatie weet ik ook niet of ik dat wel zo willen. En als we samen zijn is het wel meteen een heel weekend. Het is niet neuken en dan weer weg.
Je ziet 'm één keer per maand.
Er is een grote afstand tussen jullie.

Ja, dat weet je zeker. Echt helemaal zeker.
pi_173304251
1x per maand is te weinig.
2x per week zou beter moeten zijn.
3x per week is het best.
Meer dan 3x is teveel van het goeie, dit raad ik af.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_173313027
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:50 schreef bleaver het volgende:
Ik weet wel zeker dat ik de enige ben. En echt een relatie weet ik ook niet of ik dat wel zo willen. En als we samen zijn is het wel meteen een heel weekend. Het is niet neuken en dan weer weg.
Hoe weet je dat dan zeker? Is het zo'n kansloze onzekere semi-maagd met sociale angsten?
pi_173313077
1× in de maand neuken maar dan ondertussen geen andere vriendin of vriend mogen hebben, zeer karig...
pi_173314537
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 23:07 schreef Fatoeman het volgende:
1× in de maand neuken maar dan ondertussen geen andere vriendin of vriend mogen hebben, zeer karig...
Zeer sneu
pi_173314636
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:19 schreef Allures het volgende:
Ik vind dat als je alleen seks wil en niet meer je de ander ook niet zo aan je moet binden en moet beperken met 'geen anderen he'
Dan voorkom je automatisch dat die ander verder gaat met zijn/haar leven en dat je je aan elkaar gaat binden

Ik vind het nogal iemand aan het lijntje houden
Misschien hebben ze afgesproken geen anderen te doen, zodat ze elkaar zonder condoom kunnen ballen en het risico op SOA's klein te houden? Kan ook nog een reden zijn...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173316157
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Misschien hebben ze afgesproken geen anderen te doen, zodat ze elkaar zonder condoom kunnen ballen en het risico op SOA's klein te houden? Kan ook nog een reden zijn...
het maakt mij niet uit waarom je dat afspreekt, alleen als je zin exclusief voor elkaar gaat en je beperkt de 'toegang' tot anderen dan zullen je hormonen die je aanmaakt bij seks (vooral vrouwen) er bijna per definitie voor zorgen dat je wat gaat voelen voor die ander, of op zijn minst dat je denkt dat je wat voelt

Je beperkt je mogelijkheden en je wereld enorm en als er dan steeds maar 1 iemand voorbij komt...
pi_173316232
Goed onderhandeld wel.
pi_173317971
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
Waarom doen jullie dit?
Zij zal wanhopig (verliefd) zijn (op hem) en hij ziet haar gewoon als een neukerdje. Niet eens een heel lekker neukerdje, want dan zou hij wel vaker komen dan één keer per maand.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:02:18 #24
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173317996
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:14 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Maar waarom dan 1x per maand?
Als je 30 van die mensen in je agenda moet stoppen die je moet afwerken...
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')