abonnement Unibet Coolblue
pi_173301336
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:48 schreef Homey het volgende:

[..]

Kijk eens op een internforum als maroc.nl of marokko.nl, notabene met belastinggeld gesponsorde fora.

Staat bol van godsdienstwaanzin.

Ergens heel vreemd, omdat Marokko heel vroeger niet islamitisch was. Die cultuur is totaal ge-islamiseerd. Typisch een voorbeeld van een oude cultuur wat door de islam is weggevaagd. Geeft ook te kennen hoe onwetend marokkaanse jongeren hier zijn.
Was Ataturkmans geen atheïst?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173301469
,,Laat hem zich alsjeblieft aangeven. Ik heb hem liever in de gevangenis dan dood", zei zijn moeder Hanou op het centrale plein van Ripoll, de tranen in haar ogen, haar stem gebroken.

Kortom, eigenbelang......
pi_173301470
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

En ik durf zelfs te beweren dat het altijd begint bij de opvoeding, het verschil leren tussen goed en kwaad, en het ontwikkelen van een geweten.
Eens, maar wat als die ontwikkeling van een geweten maar niet op gang kan komen? De opvoeders van zichzelf een onderontwikkeld geweten hebben en wat is men zijn interpetatie van "goed en slecht" ? Wat de één niet vind kunnen, vind de ander juist normaal en andersom.
Jah.
pi_173301540
quote:
15s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom jullie het duidelijk aanwezige causale verband weiger in te zien. Is het trots, is het domheid? :{

:{²
Het causale verband is de islamitische opvoeding, aangevuld met een stukje algemene retardatie, onterecht eer en trotsgevoel en decennialang wegkijken van de problemen die ontstonden.

Als jij thuis meekrijgt dat je superieur bent aan niet moslims Dat dat varkens zijn en dat je boven hen staat dan geloof je dat.

Als dan tegen de tijd dat je een jaar of 14 bent ziet dat jouw ongelovige buurman een nieuwe auto koopt die jouw ouders niet kunnen betalen, en hij een salaris binnenhaalt waarvan jouw ouders niet eens de helft krijgen dan gaat dat wringen en schuren. Bij sommigen uit zicht dat in crimineel gedrag, bij anderen in depressie en weer bij anderen in terreur.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  † In Memoriam † maandag 21 augustus 2017 @ 15:24:23 #280
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_173301578
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:17 schreef Moti het volgende:

[..]

Eens, maar wat als die ontwikkeling van een geweten maar niet op gang kan komen? De opvoeders van zichzelf een onderontwikkeld geweten hebben en wat is men zijn interpetatie van "goed en slecht" ? Wat de één niet vind kunnen, vind de ander juist normaal en andersom.
Trek je conclusie.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  maandag 21 augustus 2017 @ 15:26:02 #281
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_173301599
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het causale verband is de islamitische opvoeding, aangevuld met een stukje algemene retardatie, onterecht eer en trotsgevoel en decennialang wegkijken van de problemen die ontstonden.

Als jij thuis meekrijgt dat je superieur bent aan niet moslims Dat dat varkens zijn en dat je boven hen staat dan geloof je dat.

Als dan tegen de tijd dat je een jaar of 14 bent ziet dat jouw ongelovige buurman een nieuwe auto koopt die jouw ouders niet kunnen betalen, en hij een salaris binnenhaalt waarvan jouw ouders niet eens de helft krijgen dan gaat dat wringen en schuren. Bij sommigen uit zicht dat in crimineel gedrag, bij anderen in depressie en weer bij anderen in terreur.
Zelfmoord komt (helaas) niet in ze op klaarblijkelijk - iedereen is schuldig aan hun slachtofferrol dus nemen ze zo veel mogelijk mensen in hun frustratie mee, tot in de dood. Al zijn het kleine kinderen die nog niet eens weten wat er allemaal op de wereld speelt. En dan geloven dat er een almachtige is die dit allemaal goedkeurt en je gaat belonen .........................
"Hoka Hey!"
  maandag 21 augustus 2017 @ 15:26:30 #282
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173301603
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het causale verband is de islamitische opvoeding, aangevuld met een stukje algemene retardatie, onterecht eer en trotsgevoel en decennialang wegkijken van de problemen die ontstonden.

Als jij thuis meekrijgt dat je superieur bent aan niet moslims Dat dat varkens zijn en dat je boven hen staat dan geloof je dat.

Als dan tegen de tijd dat je een jaar of 14 bent ziet dat jouw ongelovige buurman een nieuwe auto koopt die jouw ouders niet kunnen betalen, en hij een salaris binnenhaalt waarvan jouw ouders niet eens de helft krijgen dan gaat dat wringen en schuren. Bij sommigen uit zicht dat in crimineel gedrag, bij anderen in depressie en weer bij anderen in terreur.
Dan had je dit ook in de jaren '90 moeten hebben. Nee dus. :N

Nee, 11-9 heeft het balletje laten rollen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 21 augustus 2017 @ 15:30:15 #283
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_173301660
quote:
15s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan had je dit ook in de jaren '90 moeten hebben. Nee dus. :N

Nee, 11-9 heeft het balletje laten rollen.

:{²
In de jaren 90 niet? Enig idee hoe lang godsdienst waanzin al aan de gang is? Ook bij o.a. het christelijke geloof. Misschien moet je de geschiedenis eens induiken om te kijken hoeveel mensen er inmiddels uit naam van een almachtige over de kling zijn gejaagd ............... 9/11 laat me niet lachen, als je dat als oorzaak noemt heb je er echt helemaal niets van begrepen
"Hoka Hey!"
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:13:56 #284
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173302512
quote:
15s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar ben je geheel vrij in. Maar angst is een slechte raadgever kan ik je vertellen. Culturen kunnen makkelijk met elkaar en langs elkaar leven. Dat tonen we al 40 jaar aan. :{

De US heeft gewoon een enorme miscalculatie gemaakt met 9-11. Daar plukken we nu de zure vruchten van.

Weet je, ik ben volwassen en doe niets anders dan constateren.

:{²
angst is een slechte raadgever ??? waar komt die angst vandaan dan ?
denk je dat je zo maar uit het niets angst heb voor iets of iemand , nee daar gaan dingen aan vooraf

kijk eens hoe veel er de laatste tijd weer gebeurd met al die aanslagen.

stel je heb een kind van 6 jaar die gaat vragen wat er gebeurd en waarom die mensen dood gereden worden

Moet ik dan als ouder zeggen dit komt door het liefhebbende geloof dat heet moslim ?
of moet ik zeggen er lopen een paar gekken rond die het geloof moslim aanhangen en die zijn niet eens met wat wij doen , dus daarom moeten er onschuldige dood ... Maar het zijn maar enkele..
maar papa waarom gebeurd het nu bijna elke dag dat die mensen dan aanslagen plegen , dat zijn geen enkelingen meer..
Ga jij het als ouder dan maar eens uitleggen dat je geen angst moet krijgen voor de korte lontjes die zich moslim noemen.

En hoe ga je als ouder om met deze kleuters op school als die thuis komen als niet gelovige

Moet ik dan tegen mijn kinderen zeggen dat het maar een grapje was , om over 3 a 5 jaar de vraag van ... waarom zijn die mensen net zo bezig als die kinderen in mijn klas ??

Ik ben heel blij dat ik geen kinderen heb maar ik kan me heel goed voorstellen dat vele ouders hier ook problemen mee hebben ...

en als hun zoon of dochter zo veel haat naar dat soort mensen heeft gekregen door hun angst en ervaringen die ze mee maken , dan wordt het later uitgemaakt voor racist.

Ik zou zeggen en terecht , ik weet ook dat het maar een paar zijn die het doen , maar een paar duizend worden er ook steeds meer

zie het als een briefje van 1000 dat is een groot geld , maar als je daarin tegen een 0,25 eurocent neemt is het maar weinig

maar als je er daar 4000 van heb is het zelfde als die 1000 euro ... dus dat het maar enkelingen zijn is ook niet helemaal juist, wat samen vormen ze toch het zelfde als die groep van 1000, ook al gaan ze maar als enkele door het leven

En jij zegt dat angst een slechte raadgeving is ?
en dat het altijd maar moeten zien als eenling ......

ja dat doe ik ook, maar keer op keer wordt het tegendeel bewezen ....
maar ik heb geen hekel aan wie dan ook maar bij mij komt er ook steeds meer een afkeer tegen bepaalde bevolking groepen met een bepaald geloof.

En ik persoonlijk vind dat de hele Europa hier zeer zwak en zelf heel gematigd mee omgaat
Als je ziet hoe van veel van die gematigde moslims aan haat bezitten

PS: ik heb het aan levendelijven onder vonden op me werk dat een chef die bestempelt werd als gematigd moslim , in 1 sec helemaal om kan draaien

Uitspraken van: Vrees niet over enkele jaren is Nederland toch een moslimland ( met veel Arabisch taal er achter aan ( dit was al in 2003 )
en de toon die daarbij voerde deed mij aan iemand denken die in 1940 / 45 aan de macht was in Duitsland....

deze man heeft uren lang daarna staan preken op de werkvloer over hoe Nederland zal veranderen in een moslim staat

Ja dit was een gematigde moslim...
dat heeft wel mijn ogen geopend

en zo kan ik nog naar de jaren 80 - 90 gaan met verhalen over leerlingen op onze school waar veel problemen mee waren die zich toen al uitspraken over een bepaald geloof


En dan wil jij zeggen dat het alleen angst is wat ons voed ?

[ Bericht 2% gewijzigd door RAVW op 21-08-2017 16:19:44 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173302541
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het causale verband is de islamitische opvoeding, aangevuld met een stukje algemene retardatie, onterecht eer en trotsgevoel en decennialang wegkijken van de problemen die ontstonden.

Als jij thuis meekrijgt dat je superieur bent aan niet moslims Dat dat varkens zijn en dat je boven hen staat dan geloof je dat.

Als dan tegen de tijd dat je een jaar of 14 bent ziet dat jouw ongelovige buurman een nieuwe auto koopt die jouw ouders niet kunnen betalen, en hij een salaris binnenhaalt waarvan jouw ouders niet eens de helft krijgen dan gaat dat wringen en schuren. Bij sommigen uit zicht dat in crimineel gedrag, bij anderen in depressie en weer bij anderen in terreur.
Vraag me af wat die kinderen denken als ze zien dat 'die varkens' lekker de wereld rondreizen, wat maken van hun leven, geinteresseerd zijn in andere culturen, divers eten, etcetera.

Moslims mogen dit niet, dat niet, gaan alleen naar Marokko of Turkije...het is allemaal zo beperkt.
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:19:09 #286
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173302612
Natuurlijk is het vooral angst. Angst voor het onbekende. Ik zie het vaak, ik kom bij klanten en praten dan over dit soort onderwerpen. Het valt me dan op dat veel mensen moslims alleen kennen van de TV (media). Ja, dan is je beeld rooskleurig noch realistisch. :{

Ik ben daarentegen zelf moslim en mijn beeld is meer realistisch. Ik kom daadwerkelijk in moskeeën. Ik spreek moslims. Ik heb een islamitische familie. 99 % verdient hier zijn boterham en gaat over tot de orde van de dag. Ik laat mij niet aanpraten dat die ene % het beeld is c.q. zou moeten bepalen.

Niet zo bang zijn. Valt echt mee.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173302623
quote:
15s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan had je dit ook in de jaren '90 moeten hebben. Nee dus. :N

Nee, 11-9 heeft het balletje laten rollen.

:{²
Toen uitte het zich nog vooral in crimineel en onaangepast gedrag. Daar hebben we jarenlang bewust de ogen voor geschoten en in de tussentijd hebben de moslims in europa de kritieke massa bereikt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173302625
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:16 schreef Homey het volgende:

[..]

Vraag me af wat die kinderen denken als ze zien dat 'die varkens' lekker de wereld rondreizen, wat maken van hun leven, geinteresseerd zijn in andere culturen, divers eten, etcetera.

Moslims mogen dit niet, dat niet, gaan alleen naar Marokko of Turkije...het is allemaal zo beperkt.
Die denken; zij gaan straks lekker naar de hel en wij naar de hemel. Sommigen geloven dat het leven pas echt begint als je dood bent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173302639
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:16 schreef Homey het volgende:

[..]

Vraag me af wat die kinderen denken als ze zien dat 'die varkens' lekker de wereld rondreizen, wat maken van hun leven, geinteresseerd zijn in andere culturen, divers eten, etcetera.

Moslims mogen dit niet, dat niet, gaan alleen naar Marokko of Turkije...het is allemaal zo beperkt.
Dan krijg je: "voor mij is marokko het mooiste land ter wereld, ik wil nergens anders heen".
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173302652
Waarschuwing, islampropaganda:

quote:
15s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Natuurlijk is het vooral angst. Angst voor het onbekende. Ik zie het vaak, ik kom bij klanten en praten dan over dit soort onderwerpen. Het valt me dan op dat veel mensen moslims alleen kennen van de TV (media). Ja, dan is je beeld rooskleurig noch realistisch. :{

Ik ben daarentegen zelf moslim en mijn beeld is meer realistisch. Ik kom daadwerkelijk in moskeeën. Ik spreek moslims. Ik heb een islamitische familie. 99 % verdient hier zijn boterham en gaat over tot de orde van de dag. Ik laat mij niet aanpraten dat die ene % het beeld is c.q. zou moeten bepalen.

Niet zo bang zijn. Valt echt mee.

:{²
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:25:07 #291
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173302732
quote:
15s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Natuurlijk is het vooral angst. Angst voor het onbekende. Ik zie het vaak, ik kom bij klanten en praten dan over dit soort onderwerpen. Het valt me dan op dat veel mensen moslims alleen kennen van de TV (media). Ja, dan is je beeld rooskleurig noch realistisch. :{

Ik ben daarentegen zelf moslim en mijn beeld is meer realistisch. Ik kom daadwerkelijk in moskeeën. Ik spreek moslims. Ik heb een islamitische familie. 99 % verdient hier zijn boterham en gaat over tot de orde van de dag. Ik laat mij niet aanpraten dat die ene % het beeld is c.q. zou moeten bepalen.

Niet zo bang zijn. Valt echt mee.

:{²
ja dat komt omdat jij dezelfde gedachten heb als hun daarom valt het mee dat je daar mee omgaat..

Ga jij morgen eens vertellen dat je het joodse geloof gaat aanhangen en/of dat jij homo ben om maar eens een voorbeeld te noemen , kijken of die groep waar jij mee omgaat dan ook nog zo gematigd blijft

Of ga even naar SA toe en gaat daar Bijbels verkopen op straat , eens zien of ze dan nog zo lief zijn ?
Ik zou zeggen probeer het is als je echt zeker van je zaak bent dan probeer je het uit .....
maar niet klagen als je je hoofd er niet meer er bij heb ....
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173302740
quote:
15s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Natuurlijk is het vooral angst. Angst voor het onbekende. Ik zie het vaak, ik kom bij klanten en praten dan over dit soort onderwerpen. Het valt me dan op dat veel mensen moslims alleen kennen van de TV (media). Ja, dan is je beeld rooskleurig noch realistisch. :{

Ik ben daarentegen zelf moslim en mijn beeld is meer realistisch. Ik kom daadwerkelijk in moskeeën. Ik spreek moslims. Ik heb een islamitische familie. 99 % verdient hier zijn boterham en gaat over tot de orde van de dag. Ik laat mij niet aanpraten dat die ene % het beeld is c.q. zou moeten bepalen.

Niet zo bang zijn. Valt echt mee.

:{²
Heel leuk allemaal hoor. Hoeveel gezellige islamitische landen zijn er waar bv. homo's en vrouwen gelijke rechten hebben?
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:26:10 #293
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173302756
In de hele Islamitische wereld worden mensen zeer heftig mentaal geconditioneerd met de Islam. Tot stokslagen aan toe als je stukken uit de Koran niet perfect kunt reciteren. Het is heel eng.
De mens is in zekere zin een geconditioneerde robot, die maar moeilijk buiten de ideeën kan denken die hem van jongs-af-aan zijn toegestopt. En dit is er dan ook eens vaak ronduit ingeramd.

De Islamitische wereld maakt zich op voor de Grote Eindstrijd. En waar zijn wij? Wij dommelen decadent en wel voort in totale onwetendheid. Totaal geen kennis en begrip nog van zoiets als religie. Het nadeel daarvan zal ons wel eens zeer hard gepresenteerd kunnen worden in de nabije toekomst.

Want we hadden wel betere dingen te doen, dan ons te verdiepen in zoiets saais en ouderwets als religie....
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_173302765
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:25 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Heel leuk allemaal hoor. Hoeveel gezellige islamitische landen zijn er waar bv. homo's en vrouwen gelijke rechten hebben?
Daar krijg je geen antwoord op.
pi_173302771
quote:
15s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Natuurlijk is het vooral angst. Angst voor het onbekende. Ik zie het vaak, ik kom bij klanten en praten dan over dit soort onderwerpen. Het valt me dan op dat veel mensen moslims alleen kennen van de TV (media). Ja, dan is je beeld rooskleurig noch realistisch. :{

Ik ben daarentegen zelf moslim en mijn beeld is meer realistisch. Ik kom daadwerkelijk in moskeeën. Ik spreek moslims. Ik heb een islamitische familie. 99 % verdient hier zijn boterham en gaat over tot de orde van de dag. Ik laat mij niet aanpraten dat die ene % het beeld is c.q. zou moeten bepalen.

Niet zo bang zijn. Valt echt mee.

:{²
Met bijna wekelijks een islamitische aanslag in Europa, een oververtegenwoordiging in criminaliteit, Een oververtegenwoordiging in homogeweld, een buitensporige en buitenproportionele aanspraak maken op sociale zekerheid en alleen al in Nederland meer dan 250 jongeren die naar IS gebied zijn gereisd om te koppensnellen, verkrachten en moorden durf jij hier te komen beweren dat het allemaal best meevalt en 99% gewoon zijn ding doet en niemand tot last is. De cijfers en statistieken laten het tegenovergestelde zien dan wat jij meekrijgt van de sprookjesvertellers uit de moskee.

Als er iets is wat duidelijk is is het dat het aanhangen van de islam een mens geen goed doet, en diens omgeving ook niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173302813
quote:
15s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Natuurlijk is het vooral angst. Angst voor het onbekende. Ik zie het vaak, ik kom bij klanten en praten dan over dit soort onderwerpen. Het valt me dan op dat veel mensen moslims alleen kennen van de TV (media). Ja, dan is je beeld rooskleurig noch realistisch. :{

Ik ben daarentegen zelf moslim en mijn beeld is meer realistisch. Ik kom daadwerkelijk in moskeeën. Ik spreek moslims. Ik heb een islamitische familie. 99 % verdient hier zijn boterham en gaat over tot de orde van de dag. Ik laat mij niet aanpraten dat die ene % het beeld is c.q. zou moeten bepalen.

Niet zo bang zijn. Valt echt mee.

:{²
Het valt dus niet mee. Voor jezelf misschien als moslim.
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:29:46 #297
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173302824
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
In de hele Islamitische wereld worden mensen zeer heftig mentaal geconditioneerd met de Islam. Tot stokslagen aan toe als je stukken uit de Koran niet perfect kunt reciteren. Het is heel eng.
De mens is in zekere zin een geconditioneerde robot, die maar moeilijk buiten de ideeën kan denken die hem van jongs-af-aan zijn toegestopt. En dit is er dan ook eens vaak ronduit ingeramd.

De Islamitische wereld maakt zich op voor de Grote Eindstrijd. En waar zijn wij? Wij dommelen decadent en wel voort in totale onwetendheid. Totaal geen kennis en begrip nog van zoiets als religie. Het nadeel daarvan zal ons wel eens zeer hard gepresenteerd kunnen worden in de nabije toekomst.

Want we hadden wel betere dingen te doen, dan ons te verdiepen in zoiets saais en ouderwets als religie....
U ZEI :

( 12 delen)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173302829
Dan moet je wel een man zijn......
pi_173302901
quote:
Dat je over een religie vooral vaak moet zeggen dat het vredig is.
pi_173302922
Dat het zo niet vredig is dat je goed en normaal zijn moet benadrukken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')