abonnement Unibet Coolblue
pi_173478871


Dit album geeft me veel energie. Wat mij betreft zijn beste plaat.
pi_173479561
Had vannacht gedroomd dat de dijken waren doorgebroken en precies bij mijn huis stond het water bij de vloer. Alle benedenwoningen waren ondergelopen dus die buren waren verdronken. _O-

Dus ik lig op de bank aan me pik te trekken, komen er 4 vrouwen van de woningbouwverenging binnen. Hoe ze de trap op zijn gekomen weet ik niet want alles stond onder water. Ze hadden kerstversiering bij zich. Dus ik zeg, het is helemaal geen kerst? Ja maar je krijgt het toch. Ze hadden ook een kerstboom bij zich met kaarsjes. Dus ik zeg, dat lijkt me niet handig ivm brandveiligheid.
pi_173481776


Oude tekening bewerkt.
pi_173484792
Heb net een wandeling gemaakt door de regen en helemaal opgeknapt. Heerlijk dat miserabele weer, iedereen op straat strontchagrijnig en opgefokt achter het stuur.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 18:50:19 #105
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_173486588
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:01 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

thanks

Ik voel me enorm down, ben het echt allemaal zat. Bang voor de dood was ik al niet maar nu ben ik ook niet meer bang voor pijn. Heb al de hele week confronterende dromen gehad waardoor ik ben gaan nadenken over gebeurtenissen uit het verleden. Eigenlijk is mijn leven altijd een grote kankerzooi geweest.

Niks boeit me meer. Zit al de hele ochtend te kettingroken en heb er in 2 dagen een blik van 65 gram doorheen gejaagd.
Nooit doen, Muut. Het verleden hoort waar het hoort te zijn. Je kunt er niks aan veranderen.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:43 schreef Mutiilation het volgende:
Ik moet verdomme normaal gaan doen. Denk niet dat ik mezelf ophang ofzo. Ga straks een wandeling door de regen maken, daar knap ik altijd van op. Heb me gedouched, schone kleding aangetrokken, was gedraaid en huis schoongemaakt.

WIR REITEN WEITER
Hoe gaat het nu dan?
soooo, da's mooi!
  woensdag 30 augustus 2017 @ 18:52:12 #106
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_173486627
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:18 schreef Mutiilation het volgende:
Had vannacht gedroomd dat de dijken waren doorgebroken en precies bij mijn huis stond het water bij de vloer. Alle benedenwoningen waren ondergelopen dus die buren waren verdronken. _O-

Dus ik lig op de bank aan me pik te trekken, komen er 4 vrouwen van de woningbouwverenging binnen. Hoe ze de trap op zijn gekomen weet ik niet want alles stond onder water. Ze hadden kerstversiering bij zich. Dus ik zeg, het is helemaal geen kerst? Ja maar je krijgt het toch. Ze hadden ook een kerstboom bij zich met kaarsjes. Dus ik zeg, dat lijkt me niet handig ivm brandveiligheid.
Ehhh... say what? Ik wil datgene wat jij slikt! :P

quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:59 schreef Mutiilation het volgende:
[ afbeelding ]

Oude tekening bewerkt.
Me like! _O_
soooo, da's mooi!
pi_173487705
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:20 schreef Mutiilation het volgende:
Heb net een wandeling gemaakt door de regen en helemaal opgeknapt. Heerlijk dat miserabele weer, iedereen op straat strontchagrijnig en opgefokt achter het stuur.
pi_173487715
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Gaan we dan gezellig samen onder een paraplu zitten? ;)
Doen we!
  woensdag 30 augustus 2017 @ 20:03:09 #109
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_173488425
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 19:36 schreef Asil het volgende:

[..]

Doen we!
Haha, lekker warm en knus. :)
soooo, da's mooi!
pi_173488563
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:03 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Haha, lekker warm en knus. :)
Haha ja, zeker weten ;)
pi_173496955
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ehhh... say what? Ik wil datgene wat jij slikt! :P

[..]

Me like! _O_
Ik heb een hele apotheek aan medicatie die ik moet slikken. :P De vorige arts wilde zelfs de Olanzapine boven de maximaal toegestaande hoeveelheid opschroeven maar dan zou ik eerst hartfilmpjes moeten maken in het ziekenhuis want je kan dan een hartstilstand krijgen. Ik zei tegen hem dat ik dat niet zo'n strak idee vond.
pi_173496986
Gaat nu weer beter, was er om 6 uur vanochtend uit. Heb goed geslapen en ik heb voor het eerst sinds maanden geen dromen gehad. Althans, ik kan me niks herinneren.

Had gister de dronken buurman op bezoek. Ik ben geen arts dus ik stel geen diagnose. Maar ik denk dat hij Korsakov heeft. In een uur tijd heb ik naar zijn verhalen geluisterd. Telkens alles herhalen, dan weer kreten eruit gooien (altijd dezelfde kreten) en 2 minuten later hetzelfde verhaal vertellen dat hij een half uur daarvoor al 5x verteld had. Dus ik zeg tegen hem, jij hebt echt een geheugenprobleem. Begint hij er doorheen te tetteren. Ik zeg HOOR JE ME WEL. Jaja. Toen heb ik hem weggestuurd. Dit is echt doodvermoeiend.
pi_173497005
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 19:36 schreef Asil het volgende:

[..]

Straks naar de diėtiste fietsen door de regen. Ik hou van regen. :9
pi_173497265


[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2017 08:49:51 ]
pi_173497280


Tekening gemaakt van een foto die ik in de duinen gemaakt heb.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2017 08:55:50 ]
  donderdag 31 augustus 2017 @ 09:16:53 #116
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_173497638
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 08:04 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Ik heb een hele apotheek aan medicatie die ik moet slikken. :P De vorige arts wilde zelfs de Olanzapine boven de maximaal toegestaande hoeveelheid opschroeven maar dan zou ik eerst hartfilmpjes moeten maken in het ziekenhuis want je kan dan een hartstilstand krijgen. Ik zei tegen hem dat ik dat niet zo'n strak idee vond.
Dat lijkt mij inderdaad niet verstandig nee. Wat een advies ook. Denk je dat een verhoogde dosis zou helpen tegen je ziekte?

quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 08:08 schreef Mutiilation het volgende:
Gaat nu weer beter, was er om 6 uur vanochtend uit. Heb goed geslapen en ik heb voor het eerst sinds maanden geen dromen gehad. Althans, ik kan me niks herinneren.

Had gister de dronken buurman op bezoek. Ik ben geen arts dus ik stel geen diagnose. Maar ik denk dat hij Korsakov heeft. In een uur tijd heb ik naar zijn verhalen geluisterd. Telkens alles herhalen, dan weer kreten eruit gooien (altijd dezelfde kreten) en 2 minuten later hetzelfde verhaal vertellen dat hij een half uur daarvoor al 5x verteld had. Dus ik zeg tegen hem, jij hebt echt een geheugenprobleem. Begint hij er doorheen te tetteren. Ik zeg HOOR JE ME WEL. Jaja. Toen heb ik hem weggestuurd. Dit is echt doodvermoeiend.

Mooi dat je weer goed slaapt. :) Dat kan een hoop met je doen. Netjes van je dat je de buurman hebt weggestuurd. Met zo'n iemand kun je helemaal niks nee. En toch zou ik die gesprekken graag eens willen horen. :P Het klinkt als een slechte komedie.


quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 08:47 schreef Mutiilation het volgende:
[ afbeelding ]

Tekening gemaakt van een foto die ik in de duinen gemaakt heb.
Mooi werk, Muut! ^O^
soooo, da's mooi!
  donderdag 31 augustus 2017 @ 09:18:23 #117
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_173497656
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:08 schreef Asil het volgende:

[..]

Haha ja, zeker weten ;)
Je kunt toch wel een beetje tegen de kou?
soooo, da's mooi!
pi_173500731
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:16 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dat lijkt mij inderdaad niet verstandig nee. Wat een advies ook. Denk je dat een verhoogde dosis zou helpen tegen je ziekte?

[..]

Mooi dat je weer goed slaapt. :) Dat kan een hoop met je doen. Netjes van je dat je de buurman hebt weggestuurd. Met zo'n iemand kun je helemaal niks nee. En toch zou ik die gesprekken graag eens willen horen. :P Het klinkt als een slechte komedie.

[..]

[..]

Mooi werk, Muut! ^O^
Thanks

Ook al zouden ze me 3x de maximale dosering geven, gevoelig voor psychoses blijf ik altijd. Enige is dat ik er wel rustig van wordt (een halve zombie). Redelijk stabiel over het algemeen (afgevlakte emoties)

Als je die dronken buurman hoort brullen lig je echt in een deuk. Hij stond hier vanochtend weer voor de deur en toen ik opendeed deed hij de Hitlergroet en riep Sieg Heil. _O- _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2017 12:20:46 ]
pi_173500771
Ben net terug van de diėtiste. Ik zit volgens haar op een gezond gewicht voor een man van mijn leeftijd en lengte. *O* *O* Damn hier heb ik jaren naar uitgekeken. Nu dit gevoel vasthouden en goed (gezond) blijven eten en elke dag fietsen/wandelen.
pi_173507005
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 08:10 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Straks naar de diėtiste fietsen door de regen. Ik hou van regen. :9
Ja ik ook! Maar van elk weer eigenlijk! :)
Enige waar ik alleen niet van hou, is de hele dag in natte kleren zitten :p
Het is hier nu trouwens weer super zonnig.
pi_173507058
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 08:47 schreef Mutiilation het volgende:
[ afbeelding ]

Tekening gemaakt van een foto die ik in de duinen gemaakt heb.
Heel erg mooi! En knap dat je een landschap dat normaal zo licht van kleur is, donker kan tekenen en dat dat niet eens opvalt. Ik zou het zo aan de muur ophangen :)
pi_173507069
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:23 schreef Mutiilation het volgende:
Ben net terug van de diėtiste. Ik zit volgens haar op een gezond gewicht voor een man van mijn leeftijd en lengte. *O* *O* Damn hier heb ik jaren naar uitgekeken. Nu dit gevoel vasthouden en goed (gezond) blijven eten en elke dag fietsen/wandelen.
Echt goed bezig zeg!! Mag je zeker heel erg blij mee zijn! :)
pi_173507083
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:18 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Je kunt toch wel een beetje tegen de kou?
Haha, nou ik ben soms best wel een beetje een koukleum :p maar hou wel van de kou buiten hoor ;)
  donderdag 31 augustus 2017 @ 18:51:09 #124
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_173507898
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:20 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Thanks

Ook al zouden ze me 3x de maximale dosering geven, gevoelig voor psychoses blijf ik altijd. Enige is dat ik er wel rustig van wordt (een halve zombie). Redelijk stabiel over het algemeen (afgevlakte emoties)

Als je die dronken buurman hoort brullen lig je echt in een deuk. Hij stond hier vanochtend weer voor de deur en toen ik opendeed deed hij de Hitlergroet en riep Sieg Heil. _O- _O-
Het klinkt misschien raar, maar jij liever dan ik. Ik moet er niet aan denken om mij zo de hele dag te voelen. Brrr...

Je kunt zeker nooit stiekem een opname van je buurman maken, ofwel soms? :P

quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:23 schreef Mutiilation het volgende:
Ben net terug van de diėtiste. Ik zit volgens haar op een gezond gewicht voor een man van mijn leeftijd en lengte. *O* *O* Damn hier heb ik jaren naar uitgekeken. Nu dit gevoel vasthouden en goed (gezond) blijven eten en elke dag fietsen/wandelen.
Knap werk, Muut! Heb er terecht bewondering voor! ^O^
soooo, da's mooi!
  donderdag 31 augustus 2017 @ 18:52:09 #125
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_173507918
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 17:58 schreef Asil het volgende:

[..]

Haha, nou ik ben soms best wel een beetje een koukleum :p maar hou wel van de kou buiten hoor ;)
Ohhh... maar dat lossen we wel op. :P >:)
soooo, da's mooi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')