abonnement Unibet Coolblue
pi_173240557
Iemand nog dat laatste seizoen van H_o_C gezien btw, dat was ook al zo'n gek seizoen, vond ik.
I´m back.
pi_173240623
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:51 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De frustratie van het niet uit kunnen voeren van de beloofde hervormingen lijkt hij te willen compenseren met het hervormen van zn eigen kliekje.

Misschien kan hij maar het beste een familielid op iedere positie zetten.
Ja, misschien is dat het inderdaad. Geen verlies kunnen nemen en dus alle mislukkingen afschuiven op anderen.
pi_173240781
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Krijg je een hardcore christen.
Overigens ondanks dat, ik verwijs even naar vice-presidentsdebat, kwam hij bij mij wel over als een vrij redelijke figuur. Nozeler dan ons Donske in ieder geval.
Ja Pence heeft vrij enge conservatieve gedachtes, maar hij zal zich vermoedelijk iets meer als een staatsman gaan profileren dan Trump. Dat betekend dat hij politiek de hoofdzaak zal gaan maken en dat hij de persoonlijke oorlogen en thrashtweets via twitter gaat overslaan waardoor er misschien iets meer stabiliteit komt.
pi_173240817
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ja Pence heeft vrij enge conservatieve gedachtes, maar hij zal zich vermoedelijk iets meer als een staatsman gaan profileren dan Trump. Dat betekend dat hij politiek de hoofdzaak zal gaan maken en dat hij de persoonlijke oorlogen en thrashtweets via twitter gaat overslaan waardoor er misschien iets meer stabiliteit komt.
Dat laatste sws idd, maar qua moraal heel erg conservatief dus. Maar dan nog zul je allianties moeten sluiten op the hill en dus pragmatisch moeten zijn.
I´m back.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:06:59 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173240862
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
Iemand nog dat laatste seizoen van H_o_C gezien btw, dat was ook al zo'n gek seizoen, vond ik.
Off-topic natuurlijk, maar ja. Snap de rol van die blonde dame en die mannelijke adviseur nog niet helemaal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:07:16 #31
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173240870
Bij pence moet ik altijd aan dit plaatje denken.

''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_173240901
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Bij pence moet ik altijd aan dit plaatje denken.

[ afbeelding ]
Lol. :D.
I´m back.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:09:21 #33
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173240920
Op Breitbart snappen ze het allemaal niet zo goed meer

http://www.breitbart.com/(...)house/#disqus_thread

Een alt-right versus Trump twitter war zou echt hilarisch zijn.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173240922
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Off-topic natuurlijk, maar ja. Snap de rol van die blonde dame en die mannelijke adviseur nog niet helemaal.
Ja, wat ik bedoel, Underwood neemt dus aan het eind ontslag.
I´m back.
pi_173241172
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Op Breitbart snappen ze het allemaal niet zo goed meer

http://www.breitbart.com/(...)house/#disqus_thread

Een alt-right versus Trump twitter war zou echt hilarisch zijn.
O jee. Een schisma binnen extreemrechts...

Krijgen we zometeen neonazi's, neoneonazi's, retronazi's, neoretronazi's, retroneonazi's, enzovoort.
pi_173241204
Wat een stupide schijtzak.
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:20:07 #37
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173241210
Heheh! Een pardon voor Julian Assange is in the making, in ruil voor bewijs dat Rusland niet de bron was voor het DNC lek
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173241257
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Op Breitbart snappen ze het allemaal niet zo goed meer

http://www.breitbart.com/(...)house/#disqus_thread

Een alt-right versus Trump twitter war zou echt hilarisch zijn.
bij dit soort artikelen skip ik vaak even door naar de reacties om de kortsluiting te zien.

Trump throwing Bannon under the bus to please establishment hacks? WTF!
__


FCKU Jared Kushner -- FCKU Ivanka you BIATCH!

This administration is dominated by Democrats & Neo-Cons
Gary Cohn --Liberal NY Democrat
McMaster --NeoCon General
Powell --Hillary Clinton ally
Kelly --another NeoCon SWAMP RAT General
Pence --eRINO --MAKE NO MISTAKE Pence got rid of Gen Flynn which got this shitz going.

But, JARED KUSHNER brought in Cohn & opposed Bannon.
Him & his FCKG WIFE IVANKA!

___


10.gif? ... 10.gif
pi_173241288
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:20 schreef SeLang het volgende:
Heheh! Een pardon voor Julian Assange is in the making, in ruil voor bewijs dat Rusland niet de bron was voor het DNC lek
Zag een tweetje waarin gesteld werd dat Trump Assange volgde vandaag.
I´m back.
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:23:33 #40
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173241293
HoC was maar matig dit jaar. Netflix had gewoon de rechten op Trump moeten kopen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173241300
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

bij dit soort artikelen skip ik vaak even door naar de reacties om de kortsluiting te zien.

Trump throwing Bannon under the bus to please establishment hacks? WTF!
__


FCKU Jared Kushner -- FCKU Ivanka you BIATCH!

This administration is dominated by Democrats & Neo-Cons
Gary Cohn --Liberal NY Democrat
McMaster --NeoCon General
Powell --Hillary Clinton ally
Kelly --another NeoCon SWAMP RAT General
Pence --eRINO --MAKE NO MISTAKE Pence got rid of Gen Flynn which got this shitz going.

But, JARED KUSHNER brought in Cohn & opposed Bannon.
Him & his FCKG WIFE IVANKA!

___


[ afbeelding ]? ... [ afbeelding ]
Hm. Die lijkt wat mad.
pi_173241311
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O jee. Een schisma binnen extreemrechts...

Krijgen we zometeen neonazi's, neoneonazi's, retronazi's, neoretronazi's, retroneonazi's, enzovoort.
fuck my life.
pi_173241368
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:23 schreef SeLang het volgende:
HoC was maar matig dit jaar. Netflix had gewoon de rechten op Trump moeten kopen
Ja, nou ja, straks geeft Trump er ook de brui aan, niet dat zijn vrouw hem dan opvolgt obviously, maar toch.
I´m back.
pi_173241574
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nou ja, straks geeft Trump er ook de brui aan, niet dat zijn vrouw hem dan opvolgt obviously, maar toch.
Dit was van voor hij de nominatie in de wacht sleepte bij de republikeinen, maar toch..

Trump trading-in politics for golf if he doesn't win Republican nod

Donald Trump said he will take his ball and go home if he doesn’t nab the Republican nomination this summer.

“I don’t think I’m going to lose, but if I do, I don’t think you’re ever going to see me again, folks. I think I’ll go to Turnberry and play golf or something,” he said during a rally in Maryland on Sunday.


Gedreven man die Trump..

Uiteindelijk wist hij deze droom toch gewoon te combineren met twitter en het presidentschap. en de negatieve publiciteit van de laatste dagen zal vast wel enige uitwerking hebben op de kwaliteit van z'n swings.
pi_173241612
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dit was voor hij de nominatie in de wacht sleepte bij de republikeinen, maar toch..

Donald Trump said he will take his ball and go home if he doesn’t nab the Republican nomination this summer.

“I don’t think I’m going to lose, but if I do, I don’t think you’re ever going to see me again, folks. I think I’ll go to Turnberry and play golf or something,” he said during a rally in Maryland on Sunday.


Uiteindelijk wist hij deze droom toch gewoon te combineren met twitter en het presidentschap. en de negatieve publiciteit van de laatste dagen zal vast wel enige uitwerking hebben op de kwaliteit van z'n swings.
Tja, we wachten alle ontwikkelingen af.
Ik zeg al wat ik las is zijn industrieraad en ICT-raad ook al zo'n beetje passé.
Ik kan het alleen niet zo goed duiden allemaal.
Heeft het nu puur te maken met alleen zijn eerste reactie op Charlottesville?
I´m back.
pi_173241672
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tja, we wachten alle ontwikkelingen af.
Ik zeg al wat ik las is zijn industrieraad en ICT-raad ook al zo'n beetje passé.
Ik kan het alleen niet zo goed duiden allemaal.
Heeft het nu puur te maken met alleen zijn eerste reactie op Charlottesville?
Vermoedelijk wel.. het is een kat in het nauw. Bijna alle republikeinen vielen na dat gestamel van 'm over 'm heen. En die industrieraad vertoonde al scheuren met het eerdere vertrek van kopstuk Musk nadat Trump namens de VS de stekker uit het klimaatakkoord trok.
pi_173241697
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Vermoedelijk wel.. het is een kat in het nauw. Bijna alle republikeinen vielen na dat gestamel van 'm over 'm heen. En die industrieraad vertoonde al scheuren met het eerdere vertrek van kopstuk Musk nadat Trump namens de VS de stekker uit het klimaatakkoord trok.
Ja, okee, dat kan.
I´m back.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:54:27 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_173241966
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:30 schreef Jigzoz het volgende:
Trump ontslaat inmiddels vrij vaak mensen. Zal wel de schuld van extreem links zijn.
Of ze stappen zelf op. Hoe stond deze man in de hiërarchie ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:55:26 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_173241992
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Vermoedelijk wel.. het is een kat in het nauw. Bijna alle republikeinen vielen na dat gestamel van 'm over 'm heen. En die industrieraad vertoonde al scheuren met het eerdere vertrek van kopstuk Musk nadat Trump namens de VS de stekker uit het klimaatakkoord trok.
ook Newt Ginrich zag ik net

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173242092
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Of ze stappen zelf op. Hoe stond deze man in de hiërarchie ?

:P
Bannon?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')