abonnement Unibet Coolblue
pi_173252145
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:05 schreef Salah-al-Din het volgende:
Even een paar jaar vooruit spoelen en dan zijn er pogroms tegen Marokkanen, want er komt een moment dat mensen dit niet meer pikken. En "wij" zijn met veel meer dus dat gaan ze dan dik verliezen. Ik begrijp daarom niet waarom gematigde Marokkanen hun eigen kring niet zuiveren van islamisten. Uiteindelijk gaat het namelijk hun hele groep raken.
Dat roept men al jaren, maar in het westen wordt helemaal niet opgetreden tegen de radicale Islam. De media roept hard dat de Islam er niets mee te maken heeft, het een verwarde man betrof en we gaan weer door met de orde van de dag van bootladingen Afrikanen ophalen.

Vervolgens gaan de zwart geklede Antifa weer de straat op om te schreeuwen en stennis te schoppen. Inclusief zo blijkt nu hysterische gemeenteraadsleden van D66.

De Marxisten zagen aan de stoelpoten van de Europese beschaving, hand in hand met de Jihadisten.
pi_173252173
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:05 schreef Salah-al-Din het volgende:
Even een paar jaar vooruit spoelen en dan zijn er pogroms tegen Marokkanen, want er komt een moment dat mensen dit niet meer pikken. En "wij" zijn met veel meer dus dat gaan ze dan dik verliezen. Ik begrijp daarom niet waarom gematigde Marokkanen hun eigen kring niet zuiveren van islamisten.
Hoe zou men dat moeten doen? En wat is 'die eigen kring'?
pi_173252195
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 10:58 schreef superniger het volgende:

[..]

Wie hebben er allemaal bingo?
Die mogen even naar voren lopen om hun prijs op te halen
Ik had het mis, ik had daar in Finland geen Marokkanen verwacht, ik dacht in eerste instantie aan een Afghaan of Pakistaan. Geen idee waarom eigenlijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173252213
Marokkanen zijn echt het domste volk ter wereld. Overal waar die lui komen schijten ze in hun eigen nest.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173252300
Je kan wel zien dat het wiskunde-onderwijs keihard achteruit is gegaan want iedereen die ook maar een beetje verstand heeft van kansberekening snapt wel dat al die terroristische aanvallen wel iets met de islamitische en Marokkaanse cultuur te maken moeten hebben.
pi_173252997
De radicalisering van Marokkanen in Europa begint nu echt heel eng te worden..
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:00:32 #257
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_173253011
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:20 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat roept men al jaren, maar in het westen wordt helemaal niet opgetreden tegen de radicale Islam. De media roept hard dat de Islam er niets mee te maken heeft, het een verwarde man betrof en we gaan weer door met de orde van de dag van bootladingen Afrikanen ophalen.

Vervolgens gaan de zwart geklede Antifa weer de straat op om te schreeuwen en stennis te schoppen. Inclusief zo blijkt nu hysterische gemeenteraadsleden van D66.

De Marxisten zagen aan de stoelpoten van de Europese beschaving, hand in hand met de Jihadisten.
Er wordt niet opgetreden dus gebeurt dat straks met een schok (net als altijd in de geschiedenis). Op een slechte dag na de 3274-ste aanslag ontstaat er dan "plotseling" een woedende meute die een Marokkaanse wijk platbrandt als vergelding. Uiteindelijk keert de wal het schip.

Om dat te voorkomen zou de ca ~70% van de Marokkanen die niet zijn geradicaliseerd de de groep moeten zuiveren van die geradicaliseerde 30% om te voorkomen dat ze zelf slachtoffer worden. Vreemd genoeg zie je dat nog nauwelijks. Die gasten hebben geen idee dat ze hun eigen graf aan het graven zijn.
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
pi_173256697
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Je kan wel zien dat het wiskunde-onderwijs keihard achteruit is gegaan want iedereen die ook maar een beetje verstand heeft van kansberekening snapt wel dat al die terroristische aanvallen wel iets met de islamitische en Marokkaanse cultuur te maken moeten hebben.
Ook de aanslag in Venezuela en Mexico recent?
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:03:21 #259
8369 speknek
Another day another slay
pi_173256956
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:20 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat roept men al jaren, maar in het westen wordt helemaal niet opgetreden tegen de radicale Islam. De media roept hard dat de Islam er niets mee te maken heeft, het een verwarde man betrof en we gaan weer door met de orde van de dag van bootladingen Afrikanen ophalen.

Vervolgens gaan de zwart geklede Antifa weer de straat op om te schreeuwen en stennis te schoppen. Inclusief zo blijkt nu hysterische gemeenteraadsleden van D66.

De Marxisten zagen aan de stoelpoten van de Europese beschaving, hand in hand met de Jihadisten.
Welke media precies?

Marxisten? What year is it? 1933?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:05:36 #260
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_173257889
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:03 schreef speknek het volgende:

Marxisten?
Die verradersclub van Jesse Klaver.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_173258154
Mesaanval Turku: dader was asielzoeker die vrouwen viseerde

http://www.hln.be/hln/nl/(...)e&utm_source=dlvr.it

Inb4 'Komt door Thierry'.
pi_173258266
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:03 schreef speknek het volgende:

[..]

Welke media precies?

Marxisten? What year is it? 1933?
Mooi stukje Paul Cliteur over de oorsprong en het effect van de cultureel marxisten:
http://politiek.tpo.nl/column/cultureel-marxisten-hebben-geen-rust-voordat-u-onderworpen-bent/
pi_173258402
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:23 schreef Nintex het volgende:

[..]

Mooi stukje Paul Cliteur over de oorsprong en het effect van de cultureel marxisten:
http://politiek.tpo.nl/column/cultureel-marxisten-hebben-geen-rust-voordat-u-onderworpen-bent/
Die Cliteur is ook lekker aan het radicaliseren.
pi_173259012
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die Cliteur is ook lekker aan het radicaliseren.
Zou jij ook doen met zo'n naam.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173259031
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die Cliteur is ook lekker aan het radicaliseren.
Zijn we dat niet allemaal stiekem een beetje aan het doen?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173259076
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:56 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Zijn we dat niet allemaal stiekem een beetje aan het doen?
:')
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:58:24 #267
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173259082
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:56 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Zijn we dat niet allemaal stiekem een beetje aan het doen?
Correctie, vrijwel iedereen is stelliger en vaak ook extremer in zijn of haar opvattingen geworden. Dat zie je hier terug, in het maatschappelijk debat, in de politiek en de media. Waarbij de laatste 2 mijn inziens een kwalijke rol spelen door daar in mee te gaan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_173259090
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')
?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173259100
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zou jij ook doen met zo'n naam.
True. :D

Maar hij neemt wel een lekker prominente positie in binnen het FvD...
pi_173259393
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Correctie, vrijwel iedereen is stelliger en vaak ook extremer in zijn of haar opvattingen geworden. Dat zie je hier terug, in het maatschappelijk debat, in de politiek en de media.
Precies mijn punt. Dat zie je overal, daarom snap ik Xa1pt zn reactie niet echt.

quote:
Waarbij de laatste 2 mijn inziens een kwalijke rol spelen door daar in mee te gaan.
Wie bedoel je met ''de 2 laatste'', welke rol neem je hun kwalijk en waarom?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_173259573
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:19 schreef LelijKnap het volgende:
Mesaanval Turku: dader was asielzoeker die vrouwen viseerde

http://www.hln.be/hln/nl/(...)e&utm_source=dlvr.it

Inb4 'Komt door Thierry'.
De koran staat bol van de haat en intolerantie jegens vrouwen. Wel opmerkelijk dat je het deugvolk daar nooit eens over hoort. In plaats daarvan blijven ze alsmaar die passage uit Baudet's roman oprakelen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:20:12 #272
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173259581
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:11 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Precies mijn punt. Dat zie je overal, daarom snap ik Xa1pt zn reactie niet echt.

[..]

Wie bedoel je met ''de 2 laatste'', welke rol neem je hun kwalijk en waarom?
Dat ik het jammer vind dat de politiek mee is gegaan met het populistische gebrul. Zie de laatste campagne. De media is overigens ook net zo goed van het brullen om later toch terug te komen op de fout (als ze dat al doen) met als mooi voorbeeld de telegraaf, al was die krant altijd wel zo. Blijkbaar moet er altijd een pro iets of anti iets in zitten. Neutrale standpunten vind je niet zo gauw meer.

NOS? LINKSCH! RTL? RECHTSH ad infinitum.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:23:56 #273
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173259664
Een Marokkaanse "asielzoeker"

quote:
De Finse politie beschouwt de aanval
met een mes,gistermiddag in Turku,als
een terroristisch misdrijf.De dader is
een 18-jarige Marokkaan.Hij ligt in het
ziekenhuis omdat de politie hem in zijn
been heeft geschoten.De man kwam vorig
jaar naar Finland en woonde in een
asielzoekerscentrum.

Bij de aanval op een plein in het
centrum vielen twee doden.Acht mensen
raakten gewond.

Er zijn nog vier mensen opgepakt,allen
Marokkanen.Een vijfde verdachte is nog
voortvluchtig,mogelijk is die naar het
buitenland gevlucht.De Finse politie
heeft hem internationaal gesignaleerd.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173259744
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat ik het jammer vind dat de politiek mee is gegaan met het populistische gebrul. Zie de laatste campagne. De media is overigens ook net zo goed van het brullen om later toch terug te komen op de fout (als ze dat al doen) met als mooi voorbeeld de telegraaf, al was die krant altijd wel zo. Blijkbaar moet er altijd een pro iets of anti iets in zitten. Neutrale standpunten vind je niet zo gauw meer.

NOS? LINKSCH! RTL? RECHTSH ad infinitum.
Ach so.

Tja, neutrale standpunten zijn vandaag de dag door media ook nauwelijks meer te maken, heb ik zo het idee.

Met die ''laatste 2'' dacht ik even dat je doelde op fokkers, zoals ik of Xa1pt of Hathor. Tot zover blijkbaar de reikwijdte van mijn autistische brein :') .
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:27:56 #275
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173259775
De Zweed Hassan en zijn vriendin werden gisteren neergestoken in Finland, Hassan probeerde zijn vriendin te redden maar het mocht niet baten.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173259971
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:23 schreef SeLang het volgende:
Een Marokkaanse "asielzoeker"

[..]

En Marokko wilt ze niet terugnemen. Het is vrij bizar hoe de EU zich anaal laat vernederen door zo'n middeleeuws woestijnland. Je zou verwachten dat er onderhand eens zware sancties of iets dergelijks worden afgekondigd. Maar niets van dat. Ondertussen plegen Marokkanen de ene na de andere aanslag op Europese bodem.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:49:47 #277
8369 speknek
Another day another slay
pi_173260398
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:23 schreef Nintex het volgende:

[..]

Mooi stukje Paul Cliteur over de oorsprong en het effect van de cultureel marxisten:
http://politiek.tpo.nl/column/cultureel-marxisten-hebben-geen-rust-voordat-u-onderworpen-bent/
Oh god Paul Cliteur is ook een mongool geworden. Neemt gewoon letterlijk complottheorieen over van alt rechtsen zonder er zelf bij na te denken.

Nou goed. Cultureel Marxisme bestaat niet. Het is een term bedacht door de nazi's om een complot van joden en communisten achter hun onwelgevallige kunst te impliceren. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cultural_Bolshevism
Niemand* zelfidentificeert zich als cultureel marxist. Het is tekenend dat ie honderd jaar terug in de tijd moet voor iemand om het complot te laten kloppen.

Intersectionalisme bestaat wel natuurlijk. Een vrij marginale sociologische stroming om machtsstructuren te duiden. Natuurlijk niet bedoeld om iedereen een nazi te noemen, maar het zoekt wel naar onderdrukkingsvormen. Deze kleine groep van de humanities wordt vaak een beetje meewarig aangekeken door de rest van de universiteit. Is nog geen 1% van de algemene universiteiten.

Je hebt wel een vertegenwoordiging van wat je voorheen krakerstuig zouden noemen op een aantal universiteiten. Wel nog geen tiende van wat het vroeger was. Van de sixties toen universiteiten voortdurend plat lagen door acties is weinig meer over in de huidige maatschappij. Sinds universiteiten meer diplomafabrieken zijn geworden zijn ze een stuk verrechtst, want mensen gaan er vooral naartoe om later rijk te worden.

Berkeley is een soort UvA, inderdaad een universiteit met een politiek geengageerdere (linkse) signatuur. Staat ook zo bekend. Is geen voorbeeld voor de rest. Er is maar een UvA. Wat je op een wc leest al helemaal niet. Je gaat je afvragen of Cliteur überhaupt nog wel op de universiteit komt. De gemiddelde wc zal advies op de muur gekalkt hebben om stront te eten en dat masturberen je blind maakt. Ik hoop dat ie dat ook niet op denkt te volgen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:05:58 #278
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173260880
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:27 schreef Jip141 het volgende:
De Zweed Hassan en zijn vriendin werden gisteren neergestoken in Finland, Hassan probeerde zijn vriendin te redden maar het mocht niet baten.
Zweedse held Hassan die helaas niet zijn vriendin heeft kunnen redden uit de handen van het monster.

https://www.reddit.com/r/(...)_tourist_got_stabbed




http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005332072.html
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173261467
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:05 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Zweedse held Hassan die helaas niet zijn vriendin heeft kunnen redden uit de handen van het monster.

https://www.reddit.com/r/(...)_tourist_got_stabbed

[ afbeelding ]

http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005332072.html

Europese staatsburgers zouden zich eens goed achter de oren moeten krabben m.b.t. wapenbezit. We zijn vogelvrij als het gaat om Islam terreur.
pi_173261914
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:25 schreef Nintex het volgende:

[..]

Europese staatsburgers zouden zich eens goed achter de oren moeten krabben m.b.t. wapenbezit. We zijn vogelvrij als het gaat om Islam terreur.
Finns wapenbezit is relatief hoog, top 6 geloof ik (kan het mis hebben), maar je kan vrij weinig doen als er uit het niets iemand met een mes gaat rond-samuraiën. Dan is het vaak al te laat. Laat staan een aanval met bus of vrachtwagen.
pi_173262163
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Oh god Paul Cliteur is ook een mongool geworden. Neemt gewoon letterlijk complottheorieen over van alt rechtsen zonder er zelf bij na te denken.

Volgens mij een prima stuk die uitleg geeft over wat het is en waar het vandaan komt en wat mogelijk de risico's zijn. Waarom de beste man opeens een 'mongool' is, omdat hij hier interesse in heeft en het uitzoekt is mij een raadsel.
pi_173262190
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:48 schreef Nintex het volgende:

[..]

Volgens mij een prima stuk die uitleg geeft over wat het is en waar het vandaan komt en wat mogelijk de risico's zijn. Waarom de beste man opeens een 'mongool' is, omdat hij hier interesse in heeft en het uitzoekt is mij een raadsel.
Hij zegt dat het klopt, dat is wel wat anders dan pure informatieverschaffing.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:06:48 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173262702
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:48 schreef Nintex het volgende:

[..]

Volgens mij een prima stuk die uitleg geeft over wat het is en waar het vandaan komt en wat mogelijk de risico's zijn. Waarom de beste man opeens een 'mongool' is, omdat hij hier interesse in heeft en het uitzoekt is mij een raadsel.
Hij is het niet met speknek eens. Dan ben je een mongool. Dit is algemeen bekend.
Hurr durr alt right.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173262912
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hij is het niet met speknek eens. Dan ben je een mongool. Dit is algemeen bekend.
Hurr durr alt right.
Hurr durr Breivik

En niet te vergeten, ze zijn LETTERLIJK NAZIS!@!@!!
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:20:45 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_173263053
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hij is het niet met speknek eens. Dan ben je een mongool. Dit is algemeen bekend.
Hurr durr alt right.
Nee hoor er zij zeker wel een.. paar.. mensen die het niet met me eens die ik desondanks niet als mongool zou karakteriseren.

Als je daarentegen kritiekloos nazi propaganda overneemt van een internet troll, onderwijl een aantal non sequiturs plaatst en liegt over de academie waar je zelf werkzaam bent, dan kom je toch wel in aanmerking.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173263337
Ik weet niet wat ik erger vind, de terroristen of de mensen die dwangmatig hun extreemlinkse mening proberen op te leggen om deze terroristen te beschermen.
<hr>
pi_173263439
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind, de terroristen of de mensen die dwangmatig hun extreemlinkse mening proberen op te leggen om deze terroristen te beschermen.
Waar zie je dat laatste gebeuren?
pi_173263511
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar zie je dat laatste gebeuren?
De laatste maanden, om specifieker te zijn, vandaag in Amerika en Spanje.
<hr>
pi_173263522
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:37 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

De laatste maanden, om specifieker te zijn, vandaag in Amerika.
Hoe worden terroristen precies beschermd?
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:14:03 #290
8369 speknek
Another day another slay
pi_173264328
Ik ben trouwens nog even in de wetenschappelijke literatuur gedoken, want als de universiteiten overgenomen zijn door cultureel marxisten zou je toch een immense productie daarover verwachten (immers dat doen wetenschappers, papers schrijven), en stuitte weldegelijk op een paar papers die de term cultureel marxisme gebruiken. Het gaat dan over iets typisch Brits in de naoorlogse manier van kunst in de Britse klassenmaatschappij. Deze werken zijn wel meestal dertig jaar oud en hebben niks van doen van de extreem rechtse complottheorie die Breivik deed besluiten kinderen te vermoorden. Dat is gewoon een fantasie. https://www.google.nl/amp(...)e-to-play-the-victim
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173264602
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:14 schreef speknek het volgende:
Ik ben trouwens nog even in de wetenschappelijke literatuur gedoken, want als de universiteiten overgenomen zijn door cultureel marxisten zou je toch een immense productie daarover verwachten (immers dat doen wetenschappers, papers schrijven), en stuitte weldegelijk op een paar papers die de term cultureel marxisme gebruiken. Het gaat dan over iets typisch Brits in de naoorlogse manier van kunst in de Britse klassenmaatschappij. Deze werken zijn wel meestal dertig jaar oud en hebben niks van doen van de extreem rechtse complottheorie die Breivik deed besluiten kinderen te vermoorden. Dat is gewoon een fantasie. https://www.google.nl/amp(...)e-to-play-the-victim
Het 'complot' is dat het CM zich niet openbaart maar via andere wegen 'tot bestaan komt'. Via postmodernisme, slachtofferretoriek, identiteitspolitiek, cultuurrelativisme, massamigratie (vereffening culturen - verschillen), strijd tegen vermeende privileges, gummen van de geschiedenis, equality as outcome etc.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:24:51 #292
8369 speknek
Another day another slay
pi_173264637
Jaja dus iedereen weet het, maar niemand heeft het erover. Knap hoor. Maar het zijn dan ook wel hele knappe mensen op universiteiten he.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173264795
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:44 schreef Enchanter het volgende:
De islam _O_
Wat een aanwinst voor de samenleving _O_
En Marokkanen _O_
pi_173264797
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:24 schreef speknek het volgende:
Jaja dus iedereen weet het, maar niemand heeft het erover. Knap hoor. Maar het zijn dan ook wel hele knappe mensen op universiteiten he.
Nee, zo werkt het volgens de theorie dus niet. Zoiets gaat via de zogenaamde 'useful idiots', hè. De virusdragers die al die 'slachtoffers' met kusjes besmetten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2017 21:38:55 ]
pi_173264891
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]Ondertussen plegen Marokkanen de ene na de andere aanslag op Europese bodem.
Is er weleens onderzocht waarom Marokkanen alle negatieve lijstjes aanvoeren? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
pi_173265222
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het 'complot' is dat het CM zich niet openbaart maar via andere wegen 'tot bestaan komt'. Via postmodernisme, slachtofferretoriek, identiteitspolitiek, cultuurrelativisme, massamigratie (vereffening culturen - verschillen), strijd tegen vermeende privileges, gummen van de geschiedenis, equality as outcome etc.
Allemaal verzinsels, zoals wel vaker met complottheorieën.
pi_173265355
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Allemaal verzinsels, zoals wel vaker met complottheorieën.
Weet jij dat misschien?
pi_173265397
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:50 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Weet jij dat misschien?
Ga ergens anders lopen zuigen.
pi_173265413
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ga ergens anders lopen zuigen.
Het is een oprechte vraag
pi_173265481
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:53 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Het is een oprechte vraag
Daar zijn verschillende verklaringen voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')