abonnement Unibet Coolblue
pi_173206424
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:41 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Ga jij een relatie aan met iemand die jij niet kent? In dat geval snap ik dat je wantrouwen.

Hij had twee keer seks met één meisje dat ik ook kende en ja, ik geloofde hem. Ik kende hem vanaf mijn 14e en ik heb nog nooit soa gehad.
Wat is kennen? Mensen zijn niet altijd even eerlijk hoor, ook al denk je dat ze dat wel zijn.

Kijk, je vooraf kans is heel laag met die gast die je vanaf zijn 14e kent, maar niet 0. Daarbij verzinnen sommige gasten de meest rare smoezen om maar onbeschermd hem erin te mogen steken. Waarom denk je dat het aantal mensen met een SOA infectie toeneemt? Dat zijn juist mensen zoals jij, echt niet allemaal drugdealers en hoeren hoor :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173206461
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:45 schreef Elpis het volgende:

[..]

Wat alleen zoenen en vingeren/aftrekken telt niet als seksueel aktief?
Jij bent in de puberfase er gelijk vol opgedoken? (Of moet ik zeggen ingedoken :') )

(En ja dat is ook gewoon seksueel aktief maar niet in een vorm die een verhoogt risico is op bepaalde soa's waar het hier om gaat)
Je zit aan elkaars geslachtsorganen of niet...

Van pijpen kan je al herpes (koortslip) en een HPV infectie oplopen..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173206476
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat weet je dus niet. Risico-technisch kan ze beter een enorme slet zijn geweest die het deed met Jan en alleman, maar wel mannen die het enkel deden met vrouwen en geen gebruikte naalden gebruiken dan dat ze het deed met één kerel die zich ook op parkeerplaatsen en in darkrooms door andere mannen vol lief blaffen.
Iemand die het doet met jan en alleman zal zich eerder laten volblaffen op parkeerplaatsen dan dat meisje met 1 lange relatie waarin ze sex heeft gehad, even praktisch gezien... maar hoe dan ook laten checken.. het is ook goed voor diegene om het zelf te weten.
pi_173206537
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Iemand die het doet met jan en alleman zal zich eerder laten volblaffen op parkeerplaatsen dan dat meisje met 1 lange relatie waarin ze sex heeft gehad, even praktisch gezien... maar hoe dan ook laten checken.. het is ook goed voor diegene om het zelf te weten.
Even lezen :) Het ging over degene die haar volblafte. Kans dat hetero-mannen wat hebben is 'n stuk kleiner dan dat zo'n parkeerplaatsbezoeker iets heeft.
pi_173206582
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Even lezen :) Het ging over degene die haar volblafte. Kans dat hetero-mannen wat hebben is 'n stuk kleiner dan dat zo'n parkeerplaatsbezoeker iets heeft.
En hoe zit het met "jan en alleman"? :P
pi_173206636
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat is kennen? Mensen zijn niet altijd even eerlijk hoor, ook al denk je dat ze dat wel zijn.

Kijk, je vooraf kans is heel laag met die gast die je vanaf zijn 14e kent, maar niet 0. Daarbij verzinnen sommige gasten de meest rare smoezen om maar onbeschermd hem erin te mogen steken. Waarom denk je dat het aantal mensen met een SOA infectie toeneemt? Dat zijn juist mensen zoals jij, echt niet allemaal drugdealers en hoeren hoor :')
Och, misschien begeef ik me gewoon in andere kringen dan jij. In elk geval heb ik nooit zomaar seks, niet tijdens het daten. Wanneer het serieus wordt en we een monogame relatie overwegen, nádat we elkaar genoeg hebben gekend en vertrouwd, doen we een test. Dan mag er zonder condoom worden geneukt. Niet dat ik tegen condooms ben, maar het is gewoon niet nodig in míjn relaties. Mijn relaties duren tot nu toe tenminste 3 jaar.

Ik ben blij dat ik niet voortdurend op mijn hoede hoef te zijn met soa dit of dat. Dat is eigenlijk een beetje zielig ook dat je seks hebt met iemand die je niet vertrouwt. Dat jij altijd zo wantrouwig bent.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_173206640
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:29 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

En hoe zit het met "jan en alleman"? :P
Dat is zeg maar die verzameling hetero-mannen die geen parkeerplaatsavonturen hebben en geen gebruikte naalden injecteren. De kans dat zo iemand iets onder de legen heeft is 'n stuk lager dan dat een stiekeme parkeerplaatsbezoeker dat heeft.

Om maar aan te geven dat je op basis van getallen niet zoveel kunt zeggen. De slet die zich in het weekend vol laat blaffen op de wc's van discotheken door "Jan en alleman" zou weleens minder risico kunnen lopen dan de brave dame wiens partner allerlei ranzige dingen doet op parkeerplaatsen en in darkrooms. Zonder dat die laatste dat weet.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:38:08 #83
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173206727
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:13 schreef TheInnocent het volgende:
Oh ja, je regelt na twee jaar toch ook alles "officieel" daar is toch ook een papiertje voor nodig? Blijkbaar zegt het wel iets, je maakt namelijk samen een serieuze stap. Ik ben dan iemand die kiest voor trouwen ipv een gp, zo'n ceremonie vind ik heel romantisch.
Nou eigenlijk zijn we na 3 jaar een samenlevingscontract aangegaan omdat het dan minder geld kostte toen hij in militaire dienst moest. :') Een gp bestond toen nog niet.

Ik ben zo romantisch als een deur. Ik ben dan ook van een tijdperk dat meisjes niet zo doodgegooid werden met Disney-prinsessen. Een beetje realisme kan geen kwaad.
Het enige emo-ding wat wel speelde was dat ik de naam van mijn kinderen wilde dragen (en van de naam van mijn vader af wilde, maar dit is een heel ander verhaal) en dat regelt een samenlevingscontract niet.

Maar goed dat is allemaal offtopic.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Binnen twee jaar leer je iemand goed kennen. Als ik daarna nog twijfel, is het niet de right guy (geldt ook omgekeerd). Waarom zou ik dan meer jaren aan twijfelen?
Mwah goed mogelijk dat pas na 2 jaar de verliefheidsfase voorbij is en dan pas de irritaties gaan beginnen van dingen die eerst nog schattig waren omdat je verliefd was.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_173206807
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Binnen twee jaar leer je iemand goed kennen. Als ik daarna nog twijfel, is het niet de right guy (geldt ook omgekeerd). Waarom zou ik dan meer jaren aan twijfelen?
Na twee jaar heb je nog half je roze bril op. Niets mis mee maar ik kom na vier jaar nog steeds achter nieuwe dingen met m'n vriend. Niet dat hij expres wat achterhoudt maar wel geleerd hoe hij omgaat met tegenslag met z'n werk, gedoe in de familie, gedoe in mijn familie, hoe hij is als hij ziek is, slecht in z'n vel zit, goed in z'n vel zit.. Zijn dingen die je tegenkomt en niet allemaal binnen twee jaar.
pi_173206951
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:41 schreef Koettie het volgende:

[..]

Na twee jaar heb je nog half je roze bril op. Niets mis mee maar ik kom na vier jaar nog steeds achter nieuwe dingen met m'n vriend. Niet dat hij expres wat achterhoudt maar wel geleerd hoe hij omgaat met tegenslag met z'n werk, gedoe in de familie, gedoe in mijn familie, hoe hij is als hij ziek is, slecht in z'n vel zit, goed in z'n vel zit.. Zijn dingen die je tegenkomt en niet allemaal binnen twee jaar.
Na een jaar of twee komt de ware aard naar boven.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:50:06 #86
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173206972
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Binnen twee jaar leer je iemand goed kennen. Als ik daarna nog twijfel, is het niet de right guy (geldt ook omgekeerd). Waarom zou ik dan meer jaren aan twijfelen?
Als eerste vind ik dat samenwonen echt wel een goede stap is voordat je gaat trouwen. Een relatie van twee jaar zonder samenwonen, terwijl je nog verliefd bent door invloed van hormone / wat dan ook. Nee ik denk niet dat je dan een goed beeld hebt aan de factoren waaraan je je nog gaat ergeren. Ik weet wel zeker van niet.
pi_173207279
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:41 schreef Koettie het volgende:

[..]

Na twee jaar heb je nog half je roze bril op. Niets mis mee maar ik kom na vier jaar nog steeds achter nieuwe dingen met m'n vriend. Niet dat hij expres wat achterhoudt maar wel geleerd hoe hij omgaat met tegenslag met z'n werk, gedoe in de familie, gedoe in mijn familie, hoe hij is als hij ziek is, slecht in z'n vel zit, goed in z'n vel zit.. Zijn dingen die je tegenkomt en niet allemaal binnen twee jaar.
Sommige dingen moet je voor lief nemen. Als je op al die kleine dingetjes gaat letten dan is het al voorbij voordat het begonnen is want een perfecte partner bestaat niet.
pi_173207291
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat weet je dus niet. Risico-technisch kan ze beter een enorme slet zijn geweest die het deed met Jan en alleman, maar wel mannen die het enkel deden met vrouwen en geen gebruikte naalden gebruiken dan dat ze het deed met één kerel die zich ook op parkeerplaatsen en in darkrooms door andere mannen vol lief blaffen.
Vandaar dat ik ook zei dat het verleden kennen ook wel belangrijk is :)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:07:27 #89
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173207343
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:06 schreef Elpis het volgende:

[..]

Dat ook ja, maar je leven lang achterdochtig blijven maakt het leven niet leuker.
Deze ts kwam daar ook achter door een soa:
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/388638
Het verneukeratieve is dat in dat soort relaties, waarvan je denkt dat het een gelukkig huwelijk is, het slippertje eerder wordt verzwegen om dat huwelijksgeluk (gezin) niet in gevaar te brengen en je ook je partner niet zo makkelijk afhiud zolang je zelf niet (stiekem) getest bent, en àls je positief bent, hoe ga je dan uitleggen dat je ineens met condoom wilt terwijl je het al jaren zonder deed, want getrouwd monogaam op dat ene slippertje na...
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:07:30 #90
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173207345
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:04 schreef Atak het volgende:

[..]

Sommige dingen moet je voor lief nemen. Als je op al die kleine dingetjes gaat letten dan is het al voorbij voordat het begonnen is want een perfecte partner bestaat niet.
Absoluut, maar je kan beter beoordelen of iets een dealbreaker is zonder roze bril dan met. ;)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:12:52 #91
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173207475
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:07 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het verneukeratieve is dat in dat soort relaties, waarvan je denkt dat het een gelukkig huwelijk is, het slippertje eerder wordt verzwegen om dat huwelijksgeluk (gezin) niet in gevaar te brengen en je ook je partner niet zo makkelijk afhiud zolang je zelf niet (stiekem) getest bent, en àls je positief bent, hoe ga je dan uitleggen dat je ineens met condoom wilt terwijl je het al jaren zonder deed, want getrouwd monogaam op dat ene slippertje na...
Ha zo'n topic hebben we hier ook al eens gehad. Die kwam hier volgens mij vragen hoe hij de seks met zijn vriendin kon afhouden vanwege een af te wachten test. Ehm aandoening fingeren en balen dat 1 x buiten de deur 3 maanden thuis droogstaan betekent? :D

Ik zou evengoed bang zijn dat er geen cadeautje de andere kant op is gegaan als je de moeite niet neemt een condoom te gebruiken. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_173207886
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:41 schreef Koettie het volgende:

[..]

Na twee jaar heb je nog half je roze bril op. Niets mis mee maar ik kom na vier jaar nog steeds achter nieuwe dingen met m'n vriend. Niet dat hij expres wat achterhoudt maar wel geleerd hoe hij omgaat met tegenslag met z'n werk, gedoe in de familie, gedoe in mijn familie, hoe hij is als hij ziek is, slecht in z'n vel zit, goed in z'n vel zit.. Zijn dingen die je tegenkomt en niet allemaal binnen twee jaar.
Ja, maar dat zijn geen issues om een relatie verbreken/ te gaan scheiden. Als je het eerste twee jaar heel goed redt met elkaar, kan je prima een commitment aan. Sommige dingen gebeuren misschien na tien jaar, zelfs dan zie je nieuwe dingen, je kan niet alles weten over iemand.
pi_173207938
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:27 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn geen issues om een relatie verbreken/ te gaan scheiden. Als je het eerste twee jaar heel goed redt met elkaar, kan je prima een commitment aan. Sommige dingen gebeuren misschien na tien jaar, zelfs dan zie je nieuwe dingen, je kan niet alles weten over iemand.
Dat weet je niet. Je ziet pas echt hoe iemand is als je ermee samen woont. Dan zie je meestal pas de mindere zaken.
pi_173208022
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:50 schreef oganesson het volgende:

[..]

Als eerste vind ik dat samenwonen echt wel een goede stap is voordat je gaat trouwen. Een relatie van twee jaar zonder samenwonen, terwijl je nog verliefd bent door invloed van hormone / wat dan ook. Nee ik denk niet dat je dan een goed beeld hebt aan de factoren waaraan je je nog gaat ergeren. Ik weet wel zeker van niet.
Samenwonen betekent voor mij al commitment, samen een huis kopen etc. Ik ga niet bij iemand intrekken, ik wil een gelijkwaardige relatie en dus 50% van de woning betalen en het eigendom hebben (als in gelijkwaardig in macht). Wat ik wel wil voor ik trouw/ verloof, is met mijn vriend hele dagen doorbrengen met elkaar, veel doen samen, op reis, weekenden doorbrengen en soms doordeweeks na werk.. zo kan je ook met iemand samen leven. Na twee jaar weet je wel voldoende of iemand wel of niet de potentie heeft de moeder/ vader van je kinderen kan worden. Een perfecte partner bestaat niet, wel een geschikte.
pi_173208060
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:29 schreef 8777 het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Je ziet pas echt hoe iemand is als je ermee samen woont. Dan zie je meestal pas de mindere zaken.
Vertel, achter welke mindere zaken kan ik komen als ik daadwerkelijk samenwoon en niet als we hele dagen met elkaar doorbrengen en af en toe bj elkaar slapen?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:37:39 #96
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173208103
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:33 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Samenwonen betekent voor mij al commitment, samen een huis kopen etc. Ik ga niet bij iemand intrekken, ik wil een gelijkwaardige relatie en dus 50% van de woning betalen en het eigendom hebben (als in gelijkwaardig in macht). Wat ik wel wil voor ik trouw/ verloof, is met mijn vriend hele dagen doorbrengen met elkaar, veel doen samen, op reis, weekenden doorbrengen en soms doordeweeks na werk.. zo kan je ook met iemand samen leven. Na twee jaar weet je wel voldoende of iemand wel of niet de potentie heeft de moeder/ vader van je kinderen kan worden. Een perfecte partner bestaat niet, wel een geschikte.
Kijk eens aan. Dan heb je niet eens die trouwring nodig. ;)
En voor de rest... brrr ik krijg al claustrofobie van het lezen alleen.
En dat denken in 'macht... :{w
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_173208172
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:35 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Vertel, achter welke mindere zaken kan ik komen als ik daadwerkelijk samenwoon en niet als we hele dagen met elkaar doorbrengen en af en toe bj elkaar slapen?
Je vent kan een enorme sloddervos zijn, de plee niet door trekken of de bril niet terug naar beneden doen, een enorm ochtendhumeur hebben, de hele dag door scheten laten en ga zo maar door.
Tijdens de datefase zet iedereen over het algemeen zijn beste beentje voor om de leukste versie van zichzelf te zijn, wanneer je eenmaal 24/7 samen bent lukt het niet meer om altijd de leukste versie van zichzelf te zijn.
pi_173208229
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:37 schreef Elpis het volgende:

[..]

Kijk eens aan. Dan heb je niet eens die trouwring nodig. ;)
En voor de rest... brrr ik krijg al claustrofobie van het lezen alleen.
En dat denken in 'macht... :{w
Macht niet, wel extra plichten krijgt ze zo.
pi_173208258
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:37 schreef Elpis het volgende:

[..]

Kijk eens aan. Dan heb je niet eens die trouwring nodig. ;)
En voor de rest... brrr ik krijg al claustrofobie van het lezen alleen.
En dat denken in 'macht... :{w
Samenwonen en samen leven zie ik als twee afzonderlijk verschillende situaties. Tijdens mijn verloving koop ik een huis met mijn verloofde waarin we samenwonen. Daarvoor leef ik soms samen, breng ik hele dagen door, weekenden, reisjes, doordeweeks na werk.. en dat over macht: ik voel me op die manier prettig en het lijkt me eerlijk. Geen gezeik van "mijn huis mijn regels", evenveel invloed op de inrichting en "huisregels" bijvoorbeeld.
pi_173208287
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:40 schreef 8777 het volgende:

[..]

Je vent kan een enorme sloddervos zijn, de plee niet door trekken of de bril niet terug naar beneden doen, een enorm ochtendhumeur hebben, de hele dag door scheten laten en ga zo maar door.
Tijdens de datefase zet iedereen over het algemeen zijn beste beentje voor om de leukste versie van zichzelf te zijn, wanneer je eenmaal 24/7 samen bent lukt het niet meer om altijd de leukste versie van zichzelf te zijn.
Maar dat zie je toch ook als je weekenden met elkaar doorbrengt, hele dagen, doordeweeks, reisjes... ;) en twee jaar lang faken gaat niet lukken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')