abonnement Unibet Coolblue
pi_173190411
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:56 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dat zou wel het failliet van het Nederlands voetbal zijn. Robben is nog de enige van de oude garde die nog op niveau is. Van Persie was een topspeler maar bakt er al 2 jaar weinig meer van.
En nog is ie 10 klassen beter dan Janssen en Dost. Dat die 2 überhaupt bij de selectie zitten is het failliet van het Nederlands voetbal.
pi_173190474
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En nog is ie 10 klassen beter dan Janssen en Dost. Dat die 2 überhaupt bij de selectie zitten is het failliet van het Nederlands voetbal.
We hebben inderdaad een groot spitsenprobleem ja. Overigens heb je aan Van Persie nu nog minder dan de 2 die je noemt en dat wil wat zeggen. Beide mochten de schoenveters nog niet strikken van v. Persie in zijn Engelse periode.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173190515
Echt belachelijk dat Dolberg er niet bij zit
pi_173190850
Loca :') dia


Mooi dat hij weg is
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 21:58:14 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_173195417
Twijfelen aan van Persie. :D

Is inmiddels een tweede Seedorf aan het worden. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173195465
Hup Bulgarije en Frankrijk.
Met zo'n elftal moet je niet naar Rusland willen.
U MAD?
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 22:01:18 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_173195536
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Bulgarije en Frankrijk.

:{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173195610
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Bulgarije en Frankrijk.
Met zo'n elftal moet je niet naar Rusland willen.
Die kans is ook erg klein.
pi_173195685
quote:
3s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:03 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Die kans is ook erg klein.
Gelukkig. Met droeftoeters als Toornstra, Rekik, Vilhena, de Ligt, Veltman en zo kan ik nog wel even doorgaan ga je er volgende zomer sowieso 3x kansloos vanaf. Die ellende kunnen we ons beter besparen. Armoede!!!
U MAD?
  Trouwste user 2022 woensdag 16 augustus 2017 @ 22:11:58 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_173195876
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Gelukkig. Met droeftoeters als Toornstra, Rekik, Vilhena, de Ligt, Veltman en zo kan ik nog wel even doorgaan ga je er volgende zomer sowieso 3x kansloos vanaf. Die ellende kunnen we ons beter besparen. Armoede!!!
Ga eens door.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173196295
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ga eens door.

:P
Bruno Martens Indi (voetbalt die nog?), Tete, Ake, Janssen. Stuk voor stuk matige voetballers.
Deze afgang moeten we ons besparen.
Keihard verliezen tegen Frankrijk a.u.b.
Liefst nulletje of vijf.
U MAD?
pi_173200418
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Bruno Martens Indi (voetbalt die nog?), Tete, Ake, Janssen. Stuk voor stuk matige voetballers.
Deze afgang moeten we ons besparen.
Keihard verliezen tegen Frankrijk a.u.b.
Liefst nulletje of vijf.
Je vergeet er nog een paar, Locadia, v. Ginkel, Zoet om er maar 3 te noemen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173200420
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:57 schreef Dejannn het volgende:
Begrijpelijke selectie denk ik :). Namen die van mij mogen afvallen: Locadia, Rekik, RVP

Basiself lijkt me dan: Zoet, Tete, De Vrij, Hoedt, Blind, Strootman, Wijnaldum, Sneijder, Robben, Janssen, Promes.

Waarbij van mij Janssen en Strootman gerust mogen worden gewisseld voor Dost en Vilhena, maar dat gebeurt toch niet.
433 spelen tegen Frankrijk dat elf betere spelers in het veld kan sturen in natuurlijk zelfmoord. En helemaal als je ook nog Sneijder op het middenveld plaatst. Want dan speel je bij balverlies feitelijk maar met twee middenvelders omdat Sneijder geen loopvermogen meer heeft en dus van geen enkele waarde is als er meeverdedigd moet worden. Zo'n middenveld wordt met het grootste gemak overlopen door de Fransen.
pi_173200428
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:00 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Je vergeet er nog een paar, Locadia, v. Ginkel, Zoet om er maar 3 te noemen.
Klopt. Maar jij maakt je keuze puur op basis van de club waar ze voor spelen zie ik. Lekker objectief.
U MAD?
pi_173200458
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Klopt. Maar jij maakt je keuze puur op basis van de club waar ze voor spelen zie ik. Lekker objectief.
Nee hoor, ben het verder wel eens met alle namen die je noemt. Was alleen opvallend dat de 3 PSV'ers er niet bijstonden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 07:19:03 #41
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173200465
van Persie mag de kroketjes van Dickie warmhouden? :')
pi_173200582
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:17 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Nee hoor, ben het verder wel eens met alle namen die je noemt. Was alleen opvallend dat de 3 PSV'ers er niet bijstonden.
Was willekeur. Er zit geen enkele speler van topniveau tussen. Beter had ik de hele selectie overgetikt......
U MAD?
pi_173200621
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Was willekeur. Er zit geen enkele speler van topniveau tussen. Beter had ik de hele selectie overgetikt......
Het is inderdaad droevig gesteld met het niveau als je die namen zo ziet. Na de generatie Sneijder, Robben en v. Persie komt er alleen maar middelmaat of erger door (op een enkeling na).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173200627
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:49 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Het is inderdaad droevig gesteld met het niveau als je die namen zo ziet. Na de generatie Sneijder, Robben en v. Persie komt er alleen maar middelmaat of erger door (op een enkeling na).
En het treurige is dat media en vooral supporters zich nog steeds vasthouden aan het feit dat 'we' Wesley Sneijder en Arjan Robben hebben als vedettes :').!!!!!
U MAD?
  Trouwste user 2022 donderdag 17 augustus 2017 @ 08:57:02 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_173201315
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En het treurige is dat media en vooral supporters zich nog steeds vasthouden aan het feit dat 'we' Wesley Sneijder en Arjan Robben hebben als vedettes :').!!!!!
Niks mis met die twee

Verder is de media net zo kritisch als wij.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173201660
Robben en Promes in de spits en daarachter Sneijder. Dan heb je gewoon een wereldklasse aanval. Verdediging digtimmeren met Ake, Hoedt, de Vrij en Tete .
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_173203516
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 07:01 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]

433 spelen tegen Frankrijk dat elf betere spelers in het veld kan sturen in natuurlijk zelfmoord. En helemaal als je ook nog Sneijder op het middenveld plaatst. Want dan speel je bij balverlies feitelijk maar met twee middenvelders omdat Sneijder geen loopvermogen meer heeft en dus van geen enkele waarde is als er meeverdedigd moet worden. Zo'n middenveld wordt met het grootste gemak overlopen door de Fransen.
Ik denk dat je sowieso wel overlopen wordt. Of je moet echt de bus parkeren maar daar zie ik Nederland ook simpelweg niet toe instaat. Als Frankrijk geen absolute off-day heeft is het enkel de vraag hoe groot de score zal uitvallen. Denk dat met 2-0 niet mag klagen.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Bulgarije en Frankrijk.
Met zo'n elftal moet je niet naar Rusland willen.
Mee eens, voel verder ook weinig binding met dit Oranje. Denk ook dat het helemaal niet zo erg is als men er niet bij is in Rusland.
pi_173205403
Begrijp ik het goed dat een gelijkspel tegen de Fransen ook al voldoende is voor kwalificatie, mits we alle resterende wedstrijden winnen?

Mijn strijdplan zou zijn: precies spelen tegen Frankrijk zoals we speelden tegen het kwalitatief betere Spanje in de WK-finale 2010, waar Oranje een dijk van een wedstrijd op de mat legde. Ik zou dus Robben en Promes met daarachter Sneijder opstellen, en verder daarachter alleen heel defensief ingestelde spelers. Maar meer nog dan de opstelling gaat het erom dat je de linies dicht bij elkaar houdt, dat je voor elke meter strijdt, en dat je zorgt dat er bij een counter z.s.m. 3-4 man naarvoren rennen om de voorgenoemde drie te ondersteunen.

Mijn opstelling:

Zoet
Tete-Hoedt-De Vrij-Blind
Van de Beek- Strootman-Wijnaldum
Sneijder
Robben-Promes

Uitleg:
Van de Beek is in bloedvorm, is gretig en wil meer dan de andere jongens naar dit WK toe.
pi_173205548
Goede uitleg man :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173205580
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:43 schreef AmaninFull het volgende:
Begrijp ik het goed dat een gelijkspel tegen de Fransen ook al voldoende is voor kwalificatie, mits we alle resterende wedstrijden winnen?

Mijn strijdplan zou zijn: precies spelen tegen Frankrijk zoals we speelden tegen het kwalitatief betere Spanje in de WK-finale 2010, waar Oranje een dijk van een wedstrijd op de mat legde. Ik zou dus Robben en Promes met daarachter Sneijder opstellen, en verder daarachter alleen heel defensief ingestelde spelers. Maar meer nog dan de opstelling gaat het erom dat je de linies dicht bij elkaar houdt, dat je voor elke meter strijdt, en dat je zorgt dat er bij een counter z.s.m. 3-4 man naarvoren rennen om de voorgenoemde drie te ondersteunen.

Mijn opstelling:

Zoet
Tete-Hoedt-De Vrij-Blind
Van de Beek- Strootman-Wijnaldum
Sneijder
Robben-Promes

Uitleg:
Van de Beek is in bloedvorm, is gretig en wil meer dan de andere jongens naar dit WK toe.
Dan moet Zweden ook ergens gelijk spelen en dan ben je afhankelijk van doelsaldo.

Zweden moet ook nog tegen Luxemburg thuis.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')