abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:47:31 #1
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_173148612
Ik weet dat een linkdump-klacht not done is maar godverdegodver, wat erger ik me groen en geel aan deze gasten. Bijgevoegd bewijsstuk A:

http://www.dumpert.nl/med(...)ert_over_de_pis.html

Wielrenmeneer sleurt zo de deur open van busje dat hem volgens eigen zeggen zou hebben afgesneden, maar; de bestuurder van het busje staat hem beleefd te woord. En dan komt er een tweede wielrenner/holmaatje bij die hem bijstaat met hetzelfde gewauwel en gezeik. Wanneer dan over de deur moeilijk wordt gedaan wil wielrenner deze op een misselijke manier dichtslaan, krijgt de kans niet en doet een of ander vaag uitdagend dansgebaartje (@0:50) en dáár zit het moment dat ik besloot mijn klacht op te tikken.

Kut-wielrenners zijn de aids van de wegen, de kanker in de samenleving en de tumor in ons bestaan. En dan bedoel ik ook echt de KUT-wielrenners want ja, ik ken echt wel een paar goede gasten die netjes conform de regels rijden en niet andere weggebruikers, fietsers of automobilisten daarin hinderen; ik doel op de rijders die denken dat ze de godverdomde Tour de France rijden en hun koerstijden heilig zijn.

Een doodsverwensing levert me een ban op dus zo ver zal ik niet gaan, maar als je naar mijn maatstaven een kut-wielrenner bent, dan heb je godverdomme wel een ontzettend kutleventje. De tering, wat een figuur.

Het maakt me gewoon écht boos ook :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_173148653
Rustig Arnie
pi_173148661
Dumpert :')
pi_173149778
Kutwielrenners.

Groot gelijk. Die mensen zijn hun lichaam aan het verkutten, staan stijf van de adrenaline en denken dat ze dan nog normaal aan het verkeer kunnen deelnemen.

Ik heb jaren geleden een keer meegemaakt dat een bejaarde vent op de fiets bij een T-splitsing linksaf wilde slaan en daarom zijn hand uitstak, zowaar. Van achteren kwam zo'n kutwielrenner en die wilde rechtsaf. In plaats van dat die kwijlende triangeljosti gewoon even inhoudt en achter de duidelijk linksaf gaande bejaarde langs fietst, gaat die lul er praktisch op de splitsing links bij langs en er omheen om rechtsaf te slaan.

Die bejaarde schrikt zich helemaal zijn derde hartaanval in en roept hem dus "lul!" na, waarop die wielrenner vol in de ankers gaat, van zijn fiets springt (op zijn bek gaat, want clipjes), naar die bejaarde klik-klakt en hem zo met fiets en al omver douwt. Echt, een bejaarde vent, met fiets en al tegen de vlakte... 8)7

Het argument van de driftkikker: Ja, ik had al zo ver gefietst.

Echt, kutwielrenners, sodeflikker een kuteind van de openbare weg af en ga je hobby lekker op de wielerbaan of op de hometrainer uitoefenen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 23:55:03 #6
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173150033
Pleonasme in de tt
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_173150103
Mensen die ongevraagd en agressief aan je auto zitten niet verrot schoppen :')
pi_173152000
De eerste die mijn portier open trekt, krijgt een paar serieuze klappen. Opkankeren van mijn spullen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_173152685
Reageer gewoon op dumpert bij de andere haters. Je weet niet wat hier aan vooraf is gegaan.
pi_173152787
Ik ken ook echt niemand die wielrenners NIET haat :D
pi_173152995
kansloos figuur die wielrenner in het filmpje. Snap sowieso niet wat z'n punt nou is, hij komt nauwelijks uit z'n woorden :') :') En big deal als je ff moet afremmen. :') Moet je maar niet in de stad gaan fietsen :')
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:46:02 #12
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_173190119
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:06 schreef noutie het volgende:
Je weet niet wat hier aan vooraf is gegaan.
Zei iemand anders ook al, maar feit blijft dat het gedrag op 50 seconden absoluut geen verhaal vooraf nodig heeft; daar is die gast gewoon aan het uitdagen en zuigen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_173190195
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:39 schreef Jordy-B het volgende:
Kutwielrenners.

Groot gelijk. Die mensen zijn hun lichaam aan het verkutten, staan stijf van de adrenaline en denken dat ze dan nog normaal aan het verkeer kunnen deelnemen.

Ik heb jaren geleden een keer meegemaakt dat een bejaarde vent op de fiets bij een T-splitsing linksaf wilde slaan en daarom zijn hand uitstak, zowaar. Van achteren kwam zo'n kutwielrenner en die wilde rechtsaf. In plaats van dat die kwijlende triangeljosti gewoon even inhoudt en achter de duidelijk linksaf gaande bejaarde langs fietst, gaat die lul er praktisch op de splitsing links bij langs en er omheen om rechtsaf te slaan.

Die bejaarde schrikt zich helemaal zijn derde hartaanval in en roept hem dus "lul!" na, waarop die wielrenner vol in de ankers gaat, van zijn fiets springt (op zijn bek gaat, want clipjes), naar die bejaarde klik-klakt en hem zo met fiets en al omver douwt. Echt, een bejaarde vent, met fiets en al tegen de vlakte... 8)7

Het argument van de driftkikker: Ja, ik had al zo ver gefietst.

Echt, kutwielrenners, sodeflikker een kuteind van de openbare weg af en ga je hobby lekker op de wielerbaan of op de hometrainer uitoefenen.
Kan dit de OP worden ?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:57:07 #14
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_173190404
dat Dumpert-volk is ook al een klacht op zich
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:57:50 #15
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173190430
Maar wie heeft er hier eigenlijk wielrenners in z'n vriendenkring? Natuurlijk collega's die wielrennen hebben we allemaal. Maar vrienden? Wel mountainbikers overigens, maar die rijden veelal door de blubber.
pi_173190516
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 07:56 schreef Aiciu het volgende:
De eerste die mijn portier open trekt, krijgt een paar serieuze klappen. Opkankeren van mijn spullen.
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mensen die ongevraagd en agressief aan je auto zitten niet verrot schoppen :')
Dit, tyfus ecto's met een grote muil.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173199007
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:57 schreef tja77 het volgende:
Maar wie heeft er hier eigenlijk wielrenners in z'n vriendenkring? Natuurlijk collega's die wielrennen hebben we allemaal. Maar vrienden? Wel mountainbikers overigens, maar die rijden veelal door de blubber.
Mountainbikers zijn net zulk volk als wielrenners, alleen die kom je niet op de openbare weg tegen. Als je vraagt aan mensen die regelmatig boswandelingen maken, wat ze van mountainbikers vinden, dan zal een overgrote meerderheid het over 'kut-mountainbikers' (of wat dan ook het mountainbike-equivalent van kutwielrenners is) hebben.

En dan zelfs nog meer, want je hoeft ze niet eens tegen te komen om er last van te hebben, want ze raggen de wandelpaden tot blubber.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173206468
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:57 schreef tja77 het volgende:
Maar wie heeft er hier eigenlijk wielrenners in z'n vriendenkring? Natuurlijk collega's die wielrennen hebben we allemaal. Maar vrienden? Wel mountainbikers overigens, maar die rijden veelal door de blubber.
Ik ken er maar één.

Je hebt wielrenners en wielrenners. Maar de wielrenner die ik ken houdt gewoon rekening met het verkeer. Je bent uiteindelijk kwetsbaar, vooral in de stad. Op het platteland is het ook veel prettiger om te wielrennen, maar dan is het nog steeds opletten geblazen. En je hoeft niet enorm hard te fietsen, gewoon genieten van de omgeving. Gewoon rekening houden met ander verkeer, heeft niemand last van je.

Maar je hebt ook opgeschoten volk in een Rabobank/Basf-outfitje wat net zo reageert als die gast uit de OP. Die rijden ook vaker in de stad en weigeren rekening te houden met anderen.
pi_173206522
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:57 schreef tja77 het volgende:
Maar wie heeft er hier eigenlijk wielrenners in z'n vriendenkring? Natuurlijk collega's die wielrennen hebben we allemaal. Maar vrienden? Wel mountainbikers overigens, maar die rijden veelal door de blubber.
Ik.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:28:11 #20
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173206531
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik.
Een kutjanus?
pi_173206536
Waarom doen ze zo stoer? Zijn altijd fucking ecto's die wielrenners. Eén klap en ze gaan neer.
pi_173206647
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:49 schreef Handleiding het volgende:
Dumpert :')
Radar.
pi_173206677
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 07:56 schreef Aiciu het volgende:
De eerste die mijn portier open trekt, krijgt een paar serieuze klappen. Opkankeren van mijn spullen.
Zeker zo'n mager wielrennertje met armpjes met de dikte van een klein takje.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_173211141
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:28 schreef tja77 het volgende:

[..]

Een kutjanus?
Nee, meestal niet.
pi_173211744
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:39 schreef Jordy-B het volgende:
Kutwielrenners.

Groot gelijk. Die mensen zijn hun lichaam aan het verkutten, staan stijf van de adrenaline en denken dat ze dan nog normaal aan het verkeer kunnen deelnemen.

Ik heb jaren geleden een keer meegemaakt dat een bejaarde vent op de fiets bij een T-splitsing linksaf wilde slaan en daarom zijn hand uitstak, zowaar. Van achteren kwam zo'n kutwielrenner en die wilde rechtsaf. In plaats van dat die kwijlende triangeljosti gewoon even inhoudt en achter de duidelijk linksaf gaande bejaarde langs fietst, gaat die lul er praktisch op de splitsing links bij langs en er omheen om rechtsaf te slaan.

Die bejaarde schrikt zich helemaal zijn derde hartaanval in en roept hem dus "lul!" na, waarop die wielrenner vol in de ankers gaat, van zijn fiets springt (op zijn bek gaat, want clipjes), naar die bejaarde klik-klakt en hem zo met fiets en al omver douwt. Echt, een bejaarde vent, met fiets en al tegen de vlakte... 8)7

Het argument van de driftkikker: Ja, ik had al zo ver gefietst.

Echt, kutwielrenners, sodeflikker een kuteind van de openbare weg af en ga je hobby lekker op de wielerbaan of op de hometrainer uitoefenen.
Verzonnen verhalen _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')