abonnement Unibet Coolblue
pi_173142993
Hallo, ik ga met mijn vriendin naar barcelona voor het eerst.

Nu hadden we een ticket gekocht voor sagrada familia via de site zelf, maar voor park gaudi kwamen we op een site terecht wat leek op de site van park gaudi zelf.

Daar de tickets gekocht, bleek ik via 'ticketbar' gekocht te hebben. Na wat research veel negatieve recensies...

Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik krijg er argwaan van ( en net nu het te laat is natuurlijk).

De ticket bijvoorbeeld krijg ik pas over 24 uur... lijkt me niet echt normaal
pi_173145181
Dat park kan je gewoon in zonder kaart.
pi_173153051
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:58 schreef Leonos het volgende:
Dat park kan je gewoon in zonder kaart.
Het monumentale gedeelte van het park heb je toch echt een entreekaart voor nodig.
pi_173153157
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:58 schreef Leonos het volgende:
Dat park kan je gewoon in zonder kaart.
Ooit ja, waarschijnlijk baseer jij je op een gogotours Barcelona excursie vanuit Lloret uit 2007.
pi_173154159
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:39 schreef MCH het volgende:

[..]

Ooit ja, waarschijnlijk baseer jij je op een gogotours Barcelona excursie vanuit Lloret uit 2007.
Schoolreisje inderdaad rond die tijd :P
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:39:24 #6
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_173154188
Ons bedrijf is benaderd door Ticketbar voor een samenwerking. Richten zich op alle grote attracties in wereldsteden om tickets te verkopen. Wilde graag een 1-2tje om zo ook voor kleine aanbieders tickets aan te gaan bieden.

Hun grote probleem: ze werken niet (altijd) met de aanbieders zelf. Maar dus bijvoorbeeld met een derde partij zoals ons zodat ze niet het contact met al die aanbieders hoeven te onderhouden. Dit zorgt er waarschijnlijk ook voor dat minder makkelijk problemen kunnen voorkomen en oplossen. Het zijn i.i.g geen oplichters.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')