abonnement Unibet Coolblue
pi_173196944
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:41 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Het boeit mij allemaal werkelijk geen neuk. Ik sta onafhankelijk in het leven en al die culturele tradities en raciale issues kunnen me allemaal gestolen worden.
Lekker tegendraads en zo puberaal. Geniet nog van je overige tienerjaren. ^O^
paypal.me/taaladvies
pi_173197001
Dan wordt het maar eens tijd dat Nederlanders ook weer gaan dealen.
pi_173197037
quote:
17s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:42 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Lekker tegendraads en zo puberaal. Geniet nog van je overige tienerjaren. ^O^
Ik ben volwassen. Die puberale rebelsheid heeft een evolutionaire functie.

Al die grijze muizen die op later leeftijd plotseling conformistisch door het leven gaan vind ik maar zielig. Net zoals de mensen die zich druk maken over de pigmentsamenstelling van hun 'soortgenoten. Die mentale armoede kan ik mij nauwelijks voorstellen. Het leven moet wel ondraaglijke en simplistisch zijn voor die mensen.
pi_173197061
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:45 schreef Stabiel het volgende:
Die puberale rebelsheid heeft een evolutionaire functie.
Het staat er echt.
paypal.me/taaladvies
pi_173197120
Stabiel is lekker anti-conformistisch door rond te neuken en door niet loyaal aan zijn gemeenschap te zijn.

Stabiel = eerder Onstabiel _O-
paypal.me/taaladvies
pi_173197173
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:46 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Het staat er echt.
Pronk je nu met je eigen domheid?

quote:
In de puberteit stimuleren de hersenen via de hypofyse de productie van onze geslachtshormonen. Die hormonen werken in op de hersenen van de puber en zorgen voor opvallende en vaak ontzettend hinderlijke gedragsveranderingen. Het evolutionaire voordeel van de puberteit is duidelijk: kinderen worden klaargemaakt voor de voortplanting. Het pubergedrag met het afzetten tegen het gezin verkleint de kans dat de voortplanting in de eigen kring zal plaatsvinden en daardoor vermindert het risico op erfelijke afwijkingen.
pi_173197200
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:48 schreef Taaladvies het volgende:
Stabiel is lekker anti-conformistisch door rond te neuken en door niet loyaal aan zijn gemeenschap te zijn.

Stabiel = eerder Onstabiel _O-
Stabiel in wereldbeeld en principes.

Met je blanke belangen. Jij moet wel een zielig hoopje zijn in het dagelijkse leven. Weinig vrienden neem ik aan?
pi_173197205
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:48 schreef Taaladvies het volgende:
Stabiel is lekker anti-conformistisch door rond te neuken en door niet loyaal aan zijn gemeenschap te zijn.

Stabiel = eerder Onstabiel _O-
Zo, nou, ik heb het hoor. Statistieken. http://onlinelibrary.wile(...)729.2008.00491.x/pdf

Pagina 9, tabel 4.

Startpunt: Een huwelijk van een witte man met een witte vrouw is na 10 jaar in ongeveer 25% van de gevallen uit elkaar.

Een huwelijk van een aziatische man met een aziatische vrouw is na 10 jaar in zo'n 10% van de gevallen uit elkaar.
Een huwelijk van een zwarte man met een witte vrouw is na 10 jaar in zo'n 45% van de gevallen uit elkaar (maar dat komt alleen doordat zwarten in Amerika zo arm en slecht opgeleid etc. zijn).

Een huwelijk van een zwarte man met een zwarte vrouw is na 10 jaar in ongeveer 35% van de gevallen uit elkaar. Dat is slechter dan normaal, en als je armoede en opleiding etc. meetelt is het zelfs de allerslechtste combinatie in het hele onderzoek.

Een huwelijk van een witte man met een zwarte vrouw is na 10 jaar in zo'n 20% van de gevallen uit elkaar. Dat is juist beter dan normaal!

Een huwelijk van een aziatische man met een blanke vrouw is na 10 jaar in zo'n 35% van de gevallen uit elkaar. Dat is slechter dan normaal.

Een huwelijk van een blanke man met een aziatische vrouw is na 10 jaar in zo'n 25% van de gevallen uit elkaar. Dat is gewoon normaal.

Conclusie: Stabiel is een man en uit dit onderzoek blijkt dat als mannen lekker anti-conformistisch doen, dat eerder voor meer dan voor minder stabiliteit zorgt.
pi_173197240
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:50 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Pronk je nu met je eigen domheid?

[..]

Een beetje rond neuken heeft een evolutionaire functie?
paypal.me/taaladvies
pi_173197303
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:29 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Geen organisme heeft een op pigment gebaseerd belang. Hoogstens sociaal geconstrueerd door kortzichtige proleten die zich in hun zielige leven bezighouden met allerlei achterlijke zaken. Uiteindelijk gaan we allemaal dood en boeit het universum geen neuk wie met wie gaat.

Ik leef met die instelling en ga met elke vrouw die er fatsoenlijk uitziet. Ondertussen lach ik om zielige kneusjes als jij die zich hier om druk maken.
QFT
pi_173197311
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:51 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Stabiel in wereldbeeld en principes.
Mooi.
quote:
Met je blanke belangen. Jij moet wel een zielig hoopje zijn in het dagelijkse leven. Weinig vrienden neem ik aan?
Al mijn vrienden hebben een donkere vriendin en geven nooit meer thuis. :( .
paypal.me/taaladvies
pi_173197314
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:52 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Een beetje rond neuken heeft een evolutionaire functie?
Ik voel me er goed bij. De rest is irrelevant.
pi_173197337
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:54 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ik voel me er goed bij. De rest is irrelevant.
Egoist.
paypal.me/taaladvies
pi_173197540
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:55 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Egoist.
Geen beter compliment mogelijk. De ware ubermensch is de onafhankelijke individu die zichzelf en zijn omgeving onder controle heeft.
pi_173197547
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:03 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar trouwen en kinderen krijgen doen ze uiteindelijk toch met een blanke nederlandse man. :) Want blanke mannen zijn intelligent, knap en betrouwbaar. En bovendien doen ze het doorgaans erg goed op de arbeidsmarkt!
Lol, en voor de seks laten ze de getinte/donkere grootgeschapen man langskomen ;) Alpha fucks, beta bucks. Die NL blanke man is gewoon de stumpert die voor de kindertjes moet zorgen/betalen. Ben blij dat ik niet bij die groep NL beta mannen hoor :')
pi_173197614
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:52 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Een beetje rond neuken heeft een evolutionaire functie?
Ja, zodat je niet dit krijgt:

http://www.historien.nl/karel-ii-van-habsburg-koning-inteelt/
pi_173198937
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:01 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Geen beter compliment mogelijk. De ware ubermensch is de onafhankelijke individu die zichzelf en zijn omgeving onder controle heeft.
Jij hebt niet de controle, jij denkt dat misschien. Kan zijn. Je omgeving heeft de controle. Daarbij: dult jouw omgeving jou. Bedank je omgeving voor het in stand houden van jouw schijn-onafhankelijke individualiteit. Doe ze de groeten. :W
paypal.me/taaladvies
pi_173198952
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:02 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Lol, en voor de seks laten ze de getinte/donkere grootgeschapen man langskomen ;) Alpha fucks, beta bucks. Die NL blanke man is gewoon de stumpert die voor de kindertjes moet zorgen/betalen. Ben blij dat ik niet bij die groep NL beta mannen hoor :')
Waar hoor jij bij?
paypal.me/taaladvies
pi_173199088
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:52 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Jij hebt niet de controle, jij denkt dat misschien. Kan zijn. Je omgeving heeft de controle. Daarbij: dult jouw omgeving jou. Bedank je omgeving voor het in stand houden van jouw schijn-onafhankelijke individualiteit. Doe ze de groeten. :W
Projecteer je eigen onkunde en incompetentie alsjeblieft niet op mij.
pi_173200028

:')
paypal.me/taaladvies
pi_173200714
quote:
Mensen die hoeveelheid pigment meenemen in de liefde. :') Terechte klacht, goed gespot! ^O^
  donderdag 17 augustus 2017 @ 08:07:18 #147
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_173200734
quote:
11s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:52 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Waar hoor jij bij?
Non-binary. :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_173200753
Het ergste is nog dat dat racistische, allochtone tuig hun eigen vrouwen verbiedt om met blanke mannen te daten.
pi_173200776
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:10 schreef hpeopjes het volgende:
Het ergste is nog dat dat racistische, allochtone tuig hun eigen vrouwen verbiedt om met blanke mannen te daten.
Wat maakt die vrouwen precies "hun eigen" vrouwen? Hebben ze er een relatie mee? Want dan is het niet zo gek, dat ze liever niet hebben, dat ze met andere mannen daten.
pi_173200816
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:12 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Wat maakt die vrouwen precies "hun eigen" vrouwen? Hebben ze er een relatie mee? Want dan is het niet zo gek, dat ze liever niet hebben, dat ze met andere mannen daten.
Kijk die docu die Taaladvies hierboven postte en je weet precies wat bedoeld wordt met "met hun eigen vrouwen". Hopelijk zullen je dan ook de hypocrisie en het racisme opvallen van deze allochtone mannen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')