abonnement Unibet Coolblue
pi_173084947
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:08 schreef hofferin het volgende:

[..]

Helaas maar heel kort. de focus ligt op de 5 grote religie's. Maar dat is wel een goed punt ja ik behandel dus niet alle geloven met even veel aandacht. Maar in hoeverre heeft shintoïsme het (Europees) wereldbeeld beïnvloed en hebben wij echt met deze groep temaken?

Met de andere opmerkingen over rekenen een taal ben ik het wel eens dat dat beter zou moeten.
Best groot, in Nagasaki waren alleen Nederlanders toegestaan. Er zijn zelfs Japans worden die op Nederlandse worden gebaseerd zijn.




De haven waar de Nederlanders zaten.

En:

https://nl.m.wikipedia.or(...)ederlandse_oorsprong

Maar het belangrijkste:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dejima
quote:
Dejima of Deshima (Japans: 出島, in de 17e eeuw ook wel 築島, Tsukishima, "Eiland dat uitsteekt") was een kunstmatig, waaiervormig eilandje van nog geen anderhalve hectare in de haven van Nagasaki in Japan. Dit eilandje was vanaf 1641 tot en met 1859 een Nederlandse handelspost en het enige contact tussen de westerse wereld en het grotendeels afgesloten Japan.
Voor Japan in de Edo periode was dit opmerkelijk!
pi_173084999
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:58 schreef hofferin het volgende:
Ten dele zal uw klacht gegrond zijn maar toch geef ik in mijn lessen best veel aandacht aan de islam. Ik denk evenveel als aan andere geloven, hoe zou u het anders willen zien dan en waar moet de focus op liggen?
Wat onderwijs je dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173085047
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:03 schreef VarkensHart het volgende:
Trolololo
Ik heb gewoon gelijk. Moslims lopen tegenwoordig te pronken met bepaalde religieuze etiquette die niet eens door moslims zelf is bedacht. _O-
paypal.me/taaladvies
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:36:07 #29
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_173085276
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen enkele vorm van godsdienst hoort op school thuis.
Tics van je petten.
pi_173085283
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen enkele vorm van godsdienst hoort op school thuis.
De vijf grote godsdiensten (Christendom, Jodendom, Islam, Hindoeïsme en Boeddisme) horen onderdeel te zijn van de algemene kennis.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173085293
Lekker hoor, je eigen topic al vanaf de OP verneuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')