abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:57:16 #51
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_173084667
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:54 schreef Kampratje het volgende:

[..]

En merk zelf dat de nadruk bij veel mannen helaas teveel op uiterlijk liggen. Ander probleem is ook dat men vaak een open relatie wil en dat werkt vaak niet op de langere termijn. En vrouwelijk is een vies woord terwijl juist dat soort jongens/mannen toch echt vaker meer trouw blijven. Dat is mijn ervaring.
Uiterlijk is inderdaad nog wel een ding onder homo's. Zodra je te dik, te dun, te vrouwelijk of op een andere manier afwijkt dan lig je al uit de markt lijkt het wel.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_173084675
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:56 schreef Kampratje het volgende:

[..]

Tering dat je dat gelukt is daar. Wat een troep was dat :')
Beste pedosite weet ik ook nog. Ik zat er zo rond m'n 16e en we hadden toen allemaal nudies als profielpic (niet uit de kast, dus maar iets anders dan een gezicht, vind ik nu achteraf heel bizar en zou ik nooit weer doen Mja andere tijd :') ) en dat werd ook niet verwijderd of zo
Heel erg fout allemaal
pi_173084744
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:57 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Uiterlijk is inderdaad nog wel een ding onder homo's. Zodra je te dik, te dun, te vrouwelijk of op een andere manier afwijkt dan lig je al uit de markt lijkt het wel.
Ja dat vind ik wel erg, acceptie wil men los dat eerst eens onder elkaar op.

quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Beste pedosite weet ik ook nog. Ik zat er zo rond m'n 16e en we hadden toen allemaal nudies als profielpic (niet uit de kast, dus maar iets anders dan een gezicht, vind ik nu achteraf heel bizar en zou ik nooit weer doen Mja andere tijd :') ) en dat werd ook niet verwijderd of zo
Heel erg fout allemaal
Dan is het geen pedo want dan heb je inmiddels een bepaalde leeftijd bereikt. En daar kies je dan zelf voor om naakte zooi erop te dumpen. Als 16jarige zat ik netjes op de bank terwijl mijn schoonmoeder me vol deed stoppen met vreten (je bent zo mager) ;(
pi_173084811
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:01 schreef Kampratje het volgende:

[..]

Ja dat vind ik wel erg, acceptie wil men los dat eerst eens onder elkaar op.

[..]

Dan is het geen pedo want dan heb je inmiddels een bepaalde leeftijd bereikt. En daar kies je dan zelf voor om naakte zooi erop te dumpen. Als 16jarige zat ik netjes op de bank terwijl mijn schoonmoeder me vol deed stoppen met vreten (je bent zo mager) ;(
Uitstekende schoonmoeder
pi_173084883
Maar goed, TS.

Gewoon leuk je ding doen, ga naar leuke feestjes. Kijk wat online maar hecht daar niet teveel waarde aan. En neem het niet te serieus, wie zoekt zal vinden gaat niet altijd op. Sommigen dingen overkomen je. Daarnaast meetse homo's beginnen pas veel later met relaties dan hetero's... Bij vele is het pas na een jaartje of 25. Al zijn er zeker genoeg jongens van jou leeftijd die ook zoekende zijn naar een paard op een prins of andersom.

Dikke Edit: je woont dus in Limburg ga eens naar Aken toe in het weekend _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door Kampratje op 12-08-2017 13:17:09 ]
pi_173085135
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:57 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Uiterlijk is inderdaad nog wel een ding onder homo's. Zodra je te dik, te dun, te vrouwelijk of op een andere manier afwijkt dan lig je al uit de markt lijkt het wel.
Is het niet een ding van alle datende mensen dat het uiterlijk te belangrijk is? Kan best dat het bij homo's nog een stukje erger is hoor, maar het is wel iets typisch van de huidige datende generatie en datingsites.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:39:03 #57
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_173085333
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is het niet een ding van alle datende mensen dat het uiterlijk te belangrijk is? Kan best dat het bij homo's nog een stukje erger is hoor, maar het is wel iets typisch van de huidige datende generatie en datingsites.
Geen idee, maar ik heb wel het idee dat het onder homo's nog net iets erger is. Er bestaat blijkbaar een ideaal plaatje van de perfecte man en als je daar niet aan voldoet dan van je meteen af voor 95% van de mannen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:41:25 #58
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_173085372
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:39 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik heb wel het idee dat het onder homo's nog net iets erger is. Er bestaat blijkbaar een ideaal plaatje van de perfecte man en als je daar niet aan voldoet dan van je meteen af voor 95% van de mannen.
No fats, fems and Asians. :')
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_173085373
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:57 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Uiterlijk is inderdaad nog wel een ding onder homo's. Zodra je te dik, te dun, te vrouwelijk of op een andere manier afwijkt dan lig je al uit de markt lijkt het wel.
Daar hoef je geen homo voor te zijn.

Maar ts, de juiste mensen vinden is altijd heel moeilijk, voor relatie of gewoon vriendschap. Ook een relatie kan achteraf enorm teleurstellend zijn omdat de ander andere ideeen had, net die eene tegen komen, waarmee je de wereld aankan is gewoon lastig. Wees lekker jezelf, zoek de plekken op waar je elkaar kan treffen en soms kan het al bij toeval zijn.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:41:51 #60
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_173085386
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:41 schreef G-Pier het volgende:

[..]

No fats, fems and Asians. :')
Precies ja, dat is ook zoiets
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:44:26 #61
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_173085431
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:41 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Precies ja, dat is ook zoiets
Ik ben zelf verbaasd over dat laatste.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_173085512
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:41 schreef G-Pier het volgende:

[..]

No fats, fems and Asians. :')
Grappig, mijn partner is Aziaat, behoorlijk vrouwelijk en niet echt dun te noemen. En is ouder dan mijzelf en verdient ook nog eens meer.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:54:38 #63
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_173085583
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:44 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Ik ben zelf verbaasd over dat laatste.
Kijk het kan best dat je bepaalde voorkeuren hebt dat geloof ik onmiddellijk maar om het zo expliciet te vermelden gaat mij veel te ver.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:55:09 #64
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_173085599
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:50 schreef Kampratje het volgende:

[..]

Grappig, mijn partner is Aziaat, behoorlijk vrouwelijk en niet echt dun te noemen. En is ouder dan mijzelf en verdient ook nog eens meer.
Tja niets mis met Aziaten hoor, ik zie het probleem ook niet zo
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:01:23 #65
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_173085712
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:55 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Tja niets mis met Aziaten hoor, ik zie het probleem ook niet zo
De ogen, de lengte van hun edele deel ( :') niet iedere Aziaat is klein geschapen?) en de huidskleur zijn afknappers merk ik vaak.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_173085805
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:09 schreef Kampratje het volgende:
Maar goed, TS.

Gewoon leuk je ding doen, ga naar leuke feestjes. Kijk wat online maar hecht daar niet teveel waarde aan. En neem het niet te serieus, wie zoekt zal vinden gaat niet altijd op. Sommigen dingen overkomen je. Daarnaast meetse homo's beginnen pas veel later met relaties dan hetero's... Bij vele is het pas na een jaartje of 25. Al zijn er zeker genoeg jongens van jou leeftijd die ook zoekende zijn naar een paard op een prins of andersom.

Dikke Edit: je woont dus in Limburg ga eens naar Aken toe in het weekend _O_
Paard op een prins _O-
pi_173085809
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:55 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Tja niets mis met Aziaten hoor, ik zie het probleem ook niet zo
En toch hebben velen er problemen mee.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:01 schreef G-Pier het volgende:

[..]

De ogen, de lengte van hun edele deel ( :') niet iedere Aziaat is klein geschapen?) en de huidskleur zijn afknappers merk ik vaak.
En sommigen vinden de geur welke een Aziaat soms heeft niet fijn ruiken. Dat hoor ik dan weer ( :') )
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:16:24 #68
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_173085933
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:01 schreef G-Pier het volgende:

[..]

De ogen, de lengte van hun edele deel ( :') niet iedere Aziaat is klein geschapen?) en de huidskleur zijn afknappers merk ik vaak.
Tja als je echt op zulke oppervlakkige dingen gaat letten......
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_173089580
TS berg je want die hele gay scene is een aparte wereld. In de basis gaat het vooral om seks. Daarnaast hebben homo's andere omgangsvormen met elkaar dan hetero's.

Relaties tussen mannen houden vaak niet lang stand. De gevallen waarbij dat wel zo is zijn vaak nichten. Niet dat daar iets mis mee is maar als dat niet je smaak is heb je daar al niets aan.

Daarnaast moet je ervan uitgaan dat homo's in bepaalde opzichten hetzelfde zijn als hetero's. Minstens net zo veroordelend en heel zeker niet openminded.

Openminded in de gay wereld betekend alle reguliere gay gebruiken omarmen. Maar als je ook maar een beetje kritiek hebt op de scene begeef je je al op glad ijs.

Zeg vooral niet dat je mannen in een jockstrap in de discotheek viezig vindt of de pride overdreven vindt. Dan lust homoland je met huid en haar. Als je er daarbij niet van gediend bent dat men je ongevraagd betast in de discotheek ben je al helemaal arrogant.

Lang chatten met mensen heeft niet veel zin. Uiteindelijk is de realiteit toch vaak anders dan de fantasie die je creëert na lange chat sessies. Dus houd het kort en ontmoet iemand dan face 2 face.

Klikt het dan zet je het voort. Klikt het niet zet je er acuut een punt achter.

Aantrekking kun je bovendien niet afdwingen. Dus luister niet naar de cliché praat in dit topic dat uiterlijk er niet toe doet etc.

Je hebt op liefdesgebied niets aan een partner die je waardeert als vriend maar voor wie je geen romantische gevoelens hebt. Van je moeder of je zus of je beste vriend houd je ook. Maar van iemand houden maakt nog niet dat je je aangetrokken voelt tot iemand.

Sommige mensen vallen nou eenmaal niet op fat, femme of asian, en anderen weer wel. Daar is niets mis mee. Zo is de realiteit.

Mensen die je anders vertellen liegen dat ze barsten en maken zichzelf iets wijs omdat ze weten dat hun eigen voorkeur voor hen onhaalbaar is. Lullig als het is maar wel de waarheid.
pi_173090438
Zoek een wijf
Hey
pi_173099702
veel dingen gelezen bedankt allemaal maar ik blijf toch zoeken. Alleen naar een discotheek van gays lijkt me niks, dan sta ik daar alleen wat moet ik?
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:16:27 #72
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_173100799
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 17:10 schreef Moofasah het volgende:
TS berg je want die hele gay scene is een aparte wereld. In de basis gaat het vooral om seks. Daarnaast hebben homo's andere omgangsvormen met elkaar dan hetero's.

Relaties tussen mannen houden vaak niet lang stand. De gevallen waarbij dat wel zo is zijn vaak nichten. Niet dat daar iets mis mee is maar als dat niet je smaak is heb je daar al niets aan.

Daarnaast moet je ervan uitgaan dat homo's in bepaalde opzichten hetzelfde zijn als hetero's. Minstens net zo veroordelend en heel zeker niet openminded.

Openminded in de gay wereld betekend alle reguliere gay gebruiken omarmen. Maar als je ook maar een beetje kritiek hebt op de scene begeef je je al op glad ijs.

Zeg vooral niet dat je mannen in een jockstrap in de discotheek viezig vindt of de pride overdreven vindt. Dan lust homoland je met huid en haar. Als je er daarbij niet van gediend bent dat men je ongevraagd betast in de discotheek ben je al helemaal arrogant.

Lang chatten met mensen heeft niet veel zin. Uiteindelijk is de realiteit toch vaak anders dan de fantasie die je creëert na lange chat sessies. Dus houd het kort en ontmoet iemand dan face 2 face.

Klikt het dan zet je het voort. Klikt het niet zet je er acuut een punt achter.

Aantrekking kun je bovendien niet afdwingen. Dus luister niet naar de cliché praat in dit topic dat uiterlijk er niet toe doet etc.

Je hebt op liefdesgebied niets aan een partner die je waardeert als vriend maar voor wie je geen romantische gevoelens hebt. Van je moeder of je zus of je beste vriend houd je ook. Maar van iemand houden maakt nog niet dat je je aangetrokken voelt tot iemand.

Sommige mensen vallen nou eenmaal niet op fat, femme of asian, en anderen weer wel. Daar is niets mis mee. Zo is de realiteit.

Mensen die je anders vertellen liegen dat ze barsten en maken zichzelf iets wijs omdat ze weten dat hun eigen voorkeur voor hen onhaalbaar is. Lullig als het is maar wel de waarheid.
Wow, echt zelden zo veel onzin bij elkaar gelezen. maar goed als dat je mening is.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 13 augustus 2017 @ 00:17:12 #73
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_173100807
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 23:22 schreef Armedias het volgende:
veel dingen gelezen bedankt allemaal maar ik blijf toch zoeken. Alleen naar een discotheek van gays lijkt me niks, dan sta ik daar alleen wat moet ik?
De eerste keer moet je ook zeker niet alleen gaan, dat is inderdaad best spannend. Ken je verder niemand die met je mee kan? Of neem eens contact met iets als de Kringen, die organiseren van alles en nog wat voor zover ik weet.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 00:23:35 #74
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_173100904
Studieverengingen oid
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_173101379
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 00:16 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Wow, echt zelden zo veel onzin bij elkaar gelezen. maar goed als dat je mening is.
Wat is er onzin aan dan volgens jou? Ik zuig dit niet uit de duim.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')