abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173085034
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

:Y :'(
hoe gaat het met de kruistocht?

Kwam dit tegen. miss heb je er wat aan. kan het zelf niet testen want krijg die melding niet:

:Transaction Failed.. Getting no money
Me and some friends recieving since about 2 weeks the message "transcation failed" and getting no money..

It happens not to us all at the same time. Sometimes we can play normal for a few hours but then again the message pops up.. most times it happens to the ceo associates but sometimes also to the ceo too.. the funny thing is switching glasses on your charackter seems to fix it temporarely... wtf rockstar

AUGUST 12, 2017 10:54AM 1 FOLLOWER REPORT SHARE
Max Verstappen fan.
pi_173089453
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:18 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

hoe gaat het met de kruistocht?
M'n ticket ligt al een week bij tier 3 of misschien zelfs de devs, dus in dat opzicht goed, hoop ik. Voorheen gooiden ze steeds maar weer m'n ticket terug met domme vragen, dus ik hoop dat ze nu eindelijk door hebben dat ze een probleempje hebben dat vanaf hun kant moet worden opgelost.
Of ze doen 2 weken niks, gooien dan m'n ticket dicht en zeggen: Sorrrrryyyy! Ken niks vinden. Je weet het nooit met helpdesks. ;(

De melding "Transaction failed" geeft weinig info, gezien er meerdere meldingen zijn die daar mee beginnen. Wat na die melding komt is belangrijk. :P
Het gaat in dit geval om "Transaction failed because Rockstar game servers received too many requests from your game."
Er is bijv. ook een melding met transaction failed, invalid price data en transaction failed, servers unavailable oid.

In principe kun je het testen, maar dat betekent dat je minstens 2 uur lang VIP missies moet grinden in freemode. Ik vermoed dat veel mensen deze melden dan zullen krijgen; niet veel mensen zijn echter zo gek om urenlang VIP work te grinden. :+ Ik gok dat het daarom nog niet veel gemeld is.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173114528
YUFRzV2.png

piemel rockstar. Valt me nog mee dat de voorraad guns wel weer terug waren in de bunker.
Max Verstappen fan.
pi_173257195
Weet iemand hoe je contact met Rockstar kunt opnemen over een "gehackte" account?

Probeerde net in te loggen en niks werkte. Geen idee hoe ze het hebben gedaan, maar vond een email van afgelopen mei waarin stond dat m'n email was gewijzigd naar een random gmail adres.

Die support site word ik ook niet echt veel wijzer van.
pi_173257232
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
Weet iemand hoe je contact met Rockstar kunt opnemen over een "gehackte" account?

Probeerde net in te loggen en niks werkte. Geen idee hoe ze het hebben gedaan, maar vond een email van afgelopen mei waarin stond dat m'n email was gewijzigd naar een random gmail adres.

Die support site word ik ook niet echt veel wijzer van.
Moet je even aan dolf vragen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173257279
Ben inmiddels ingelogd, die oude mail had een link die nog werkte. Iets van "klik hier als jij dit niet zelf hebt gedaan".

Nu wel weer in m'n account en direct wachtwoord gewijzigd. Heb alleen wel andere naam nu en ben benieuwd wat er nog over is van m'n ingame items :') Kan in ieder geval nu wel support ticket aanmaken als het goed is, via m'n account gewoon.

Edit:

jwbF86O.png

:')

Maar even uitzoeken of ik nog weer online kan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sapstengel op 19-08-2017 17:14:15 ]
pi_173259490
quote:
:')
;(
Da's zwaar kut. Was jouw paswoord makkelijk te raden? Ik vraag het me wel eens af waarom GTA accounts zo makkelijk gestolen kunnen worden.
Sowieso van de zotte dat hier geen e-mail check achter zit. :{

Je kan hier een ticket aanmaken:
https://support.rockstarg(...)b96bc18b76cd927c14e0

Maak er issue type "other" van, want 'ban' tickets sluiten ze automatisch.
Ik zou uitleggen dat je account is gestolen op de datum dat je dat mailtje van R* kreeg (neem aan dat je die kreeg, dat je email adres is aangepast).
Ze hebben wel vaker een account weer vrijgegeven onder deze omstandigheden, maar dat ligt voornamelijk aan het IQ van de support medewerker die jouw ticket aangewezen krijgt. }:|
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_173260477
Ik heb inderdaad precies gedaan wat je zei, ticket gemaakt met other, alles uitgelegd en screenshots van de mail bijgevoegd. Nu maar hopen op een reactie, maar heb gehoord dat de support slecht is dus ik verwacht niet veel :')

Wachtwoord was helemaal niet makkelijk te raden eigenlijk. Een willekeurig woord en wat cijfers en een special character, maar niks wat met m'n naam of iets te maken heeft. Geen idee hoe ze erachter zijn gekomen... Of hebben ze een manier om je email/password te wijzigen door iets met je social club handle te doen ofzo?
pi_173260698
Mijn account is ook ooit eens gehacked.

Ik heb m wel teruggekregen, maar ze hadden Mn username veranderd en mijn vrienden had de hacker verwijderd en zijn eigen vrienden toegevoegd.

Na de recovery gelijk inloggen. Gelukkig had hij mijn character niet gebruikt, maar had opeens wel een vette bankrekening en een super huis..

Heb wel een paar weken geduurd voordat alles weer goed was.
pi_173269797
Ik ben ook gehackt, nu 2? Weken terug. Username veranderd en een hoop geld. Had hem zelf wel weer terug genomen door de email simpel weer terug te zetten. Heb ook een ticket naar Rockstar gemaakt, maar doen ze niks mee. Dus dan maar afwachten tot ik een ban krijg.
  zondag 20 augustus 2017 @ 03:20:14 #36
406852 lesleyyb
Modding all the way
pi_173272292
Dan maar hopen dat mijn account nog intact is als ik binnenkort weer kan inloggen. Dat ik geen gekke mails heb gehad is een goed teken
pi_173274727
Ik vraag me af of ze accounts specifiek uitkiezen, accounts met een hoog level/hoge bankrekening.
Ik hoop het niet, want dat betekent dat er al een jaar 24/7 hackers bezig zijn mijn paswoord te raden. ;(
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')