abonnement Unibet Coolblue
pi_172908298
Iemand die ik ken heeft niet veel centen en daarvan is zijn telefoon lader kapot.
Ik had een usb- micro usb kabel over.

Kan hij deze gewoon veilig in zijn (smart) tv stoppen om hem zo op te laden..?
pi_172908345
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:50 schreef dirkjan89 het volgende:
Iemand die ik ken heeft niet veel centen en daarvan is zijn telefoon lader kapot.
Ik had een usb- micro usb kabel over.

Kan hij deze gewoon veilig in zijn (smart) tv stoppen om hem zo op te laden..?
:Y
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:54:28 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172908408
Ligt aan het type USB maar normaal zit er een sticker bij de USB als deze geen stroom levert.
And so is the past
pi_172908444
Persoon in kwestie heeft het zojuist geprobeerd. Hij lijkt niet op te laden helaas.
pi_172908574
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:56 schreef dirkjan89 het volgende:
Persoon in kwestie heeft het zojuist geprobeerd. Hij lijkt niet op te laden helaas.
gewoon even laten zitten en niet aankomen.

Als hij helemaal leeg is geweest heeft hij even nodig om basisfuncties zoals batterij-meter te kunnen opstarten,

Laat hem aan de stroom zitten ( zorg dat de TV aanstaat ) en laat hem gewoon een uurtje liggen.

p.s. de TV kan instellingen hebben om de usb port te gebruiken als externe schijjf/ andere functie

In dat geval ff proberen, waarschijnlijk NIET de stand voor externe opslag
pi_172908653
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:01 schreef 2600 het volgende:

[..]

gewoon even laten zitten en niet aankomen.

Als hij helemaal leeg is geweest heeft hij even nodig om basisfuncties zoals batterij-meter te kunnen opstarten,

Laat hem aan de stroom zitten ( zorg dat de TV aanstaat ) en laat hem gewoon een uurtje liggen.

p.s. de TV kan instellingen hebben om de usb port te gebruiken als externe schijjf/ andere functie

In dat geval ff proberen, waarschijnlijk NIET de stand voor externe opslag
Ahh thnx ik zal het doorgeven.
Er staat bij mij ook iets bij van, dat ik wel eens gehad heb dat mijn apparaat oplaadden desondanks het laad icoontje niet er stond. Misschien is dat het geval.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')