abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172884687
Hoi,

Heb laatst een Audi A3 gekocht (eerste auto) en in deze Audi zat een Audi Concert II radio (klik voor plaatje).

Op deze radio aangesloten zit een Bury AD9060 (die ik tevens tekoop heb staan). Echter heeft deze geen ondersteuning voor het streamen van muziek. Nu is het feit dat ik niet veel bel en al helemaal niet tijdens het rijden, deze carkit zal dan ook uit de auto worden gehaald wanneer deze verkocht is.

Als vervanger zou ik graag een Aux kabel aan mijn Concert II willen hebben. Heb even gezocht en dit blijkt te kunnen. Het beste zou zijn met een kastje die bluetooth of USB heeft. Na wat zoeken ben ik zoveel verschillende stekkers tegengekomen en zie ik door de bomen het bos niet meer.

Zijn er mensen met een soortgelijke situatie die mij kunnen helpen beslissen of mensen met dezelfde radio? Misschien mensen met ervaringen van producten kabels of dongels?. Ik wil het graag zo goedkoop mogelijk, inbouwen lukt me denk ik zelf nog wel. Kan geen hoge wiskunde zijn :P.

Bvd,

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2017 19:29:04 ]
pi_172889300
Is 1DIN, koop gewoon een mooie uitgebreide radio ipv dat concert ding en dan gaan klooien met kabeltjes en extra zooi om te kunnen streamen kost je end of story misschien nog wel minder ook, en het ziet er een stuk beter uit.

2ct.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_172908931
quote:
14s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
Is 1DIN, koop gewoon een mooie uitgebreide radio ipv dat concert ding en dan gaan klooien met kabeltjes en extra zooi om te kunnen streamen kost je end of story misschien nog wel minder ook, en het ziet er een stuk beter uit.

2ct.
Uiteindelijk dit ding gekocht :P

https://www.audiovolt.nl/(...)er-muziek-streaming/

Bedankt voor de reactie in ieder geval!
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:33:00 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172910742
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:19 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Uiteindelijk dit ding gekocht :P

https://www.audiovolt.nl/(...)er-muziek-streaming/

Bedankt voor de reactie in ieder geval!
Ok, nette oplossing, dan kun je ook alles, maar dan met je OEM radio ^O^

Eigenlijk achterlijk dat ze dat nog steeds niet gewoon standaard in moderne auto's bouwen o|O
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_172918842
quote:
Op donderdag 3 augustus 2017 19:27 schreef henkkeumus het volgende:
(...)
inbouwen lukt me denk ik zelf nog wel. Kan geen hoge wiskunde zijn :P.
(...)
Dat vond ik bij mijn autootje eigenlijk nogal een beetje tegenvallen. :@

Daarom heb ik het ook lekker láten doen. :Y)
pi_172930139
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ok, nette oplossing, dan kun je ook alles, maar dan met je OEM radio ^O^

Eigenlijk achterlijk dat ze dat nog steeds niet gewoon standaard in moderne auto's bouwen o|O
Beestje is van 2002, toen CD's branden nog hip was :D
pi_172930159
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 08:26 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dat vond ik bij mijn autootje eigenlijk nogal een beetje tegenvallen. :@

Daarom heb ik het ook lekker láten doen. :Y)
Gelukkig heb ik geen 2 linkerhanden :D. Gaatje in het dashboard maken en naar de radio trekken moet lukken!
  zondag 6 augustus 2017 @ 10:48:42 #8
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172942120
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:42 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Beestje is van 2002, toen CD's branden nog hip was :D
De CD speler in mijn Benz speelt niet eens MP3 :X

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:42 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik geen 2 linkerhanden :D. Gaatje in het dashboard maken en naar de radio trekken moet lukken!
Ik zou kijken voor een plek tegen de tunnel tussen de tunnel en bijrijdersstoel of iig ergens uit het zicht. En liefst zonder boren..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')