schitterend geformuleerd, ilusions..!quote:Op maandag 7 augustus 2017 09:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je hier op een sneaky manier zonder de woorden te noemen, toch iemand probeert te beledigen, of duidelijk maakt dat je diegene zou beledigen. Chapeau hoor.
helemaal niets..?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat fascisme ten tijde van de tweede wereldoorlog heeft dan weer niets met verplichte vaccinaties te maken.
Zieke mensen vaccineren is mosterd na de maaltijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:21 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Het van staatswege kerngezonde mensen verplichten een injectie tot zich te nemen is puur fascisme.
Fascism is a form of radical authoritarian nationalism, characterized by dictatorial power, forcible suppression of opposition...
Nee helemaal niets. Trouwens Cameraman had het over het fascisme in Italië tijdens de tweede wereldoorlog dus daar sloeg mijn reactie op.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 02:33 schreef Orwell het volgende:
[..]
helemaal niets..?
dat is nogal een bewering.
is er geen relatie of zie je de relatie niet.
(subtiel verschil)
Daar hebben ze natuurlijk wel een punt. Ze betalen grof geld. Daar mag je ook wat voor terugverwachten.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 14:04 schreef SicSicSics het volgende:
http://www.adweek.com/dig(...)and-safety-concerns/
Gisteren ook op BNR een (volgens mij) herhaling waarin bovenstaande besproken werd. Op zich wel verhelderend en interessant.
De meest opvallende conclusies waren dat P&G boos is over banners en ads op clickbait sites. Dus ze betalen wel voor een view, wat eigenlijk geen view is.
En ze waren boos over de selectiviteit van het algoritme. Ze hadden geen sturing op de content waar de Ad werd getoond.
Klopt! P&G alleen had een online budget van 300 (?) miljoen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
Daar hebben ze natuurlijk wel een punt. Ze betalen grof geld. Daar mag je ook wat voor terugverwachten.
Ja, dat zou bizar zijn, maar aan de andere kant gebeuren er een heleboel bizarre dingen momenteel.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt! P&G alleen had een online budget van 300 (?) miljoen.
Tevens maken zij 'laag betrokken' producten. Proucten met weinig image building en dergelijke. En zelfs zij willen sturing op de content die getoond wordt bij hun producten. Laat staan voor een product als Coca Cola, of Nike of iets dergelijks. Die bouwen alleen maar image. Dan boeit het de adverteerders dus echt wél welke content er getoond wordt bij hun ads.
Zou ook raar zijn natuurlijk;
Dove reclame over prachtige vrouwen voor een filmpje met een rand dat vrouwen niet moeten mauwen.
Ja, maar als mondiaal opererende organisatie ga je jezelf echt niet in de vingers snijden door domme keuzes. Er is wél zoiets als slechte publiciteit.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dat zou bizar zijn, maar aan de andere kant gebeuren er een heleboel bizarre dingen momenteel.
Nou en of. ze zullen de gevolgen dan ook nog wel ondervinden.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar als mondiaal opererende organisatie ga je jezelf echt niet in de vingers snijden door domme keuzes. Er is wél zoiets als slechte publiciteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |