Plaats een niet zo standaard lijst dan.quote:
Kan er niks aan doen.quote:
Nog steeds te standaard beste Tong80. Maar dat maakt je smaak er niet minder om.quote:Op zondag 30 juli 2017 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen.
Kan wel een reservelijst maken.
1 The Player
2 The right stuff
3 Wild at heart
4 Fargo
5 Aliens
6 The Fisherking
7 All the Presidents men
8 The King of comedy
9 Paris Texas
10 Patton
1 On the Waterfrontquote:Op zondag 30 juli 2017 01:11 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nog steeds te standaard beste Tong80. Maar dat maakt je smaak er niet minder om.
Gezien.quote:Op zondag 30 juli 2017 01:24 schreef Deckard het volgende:
Uit mijn hoofd:
1. Robocop
3. Blade Runner
4. Indiana Jones Trilogy
5. The Shining
7. Elke bud spencer film
8. Mulholland Drive
9. Seven up series
Gezienquote:Op maandag 31 juli 2017 11:28 schreef ok01 het volgende:
2 Forrest Gump
3 The Breakfast Club
5 Fight Club
6 Shawshank Redemption
7 The Big Lebowski
8 Philadelphia
9 Pulp Fiction
10 When Harry Met Sally
Kom ik niet aan 10.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
En als je een lijst zou moeten maken van films na 2000
Hoe zou je lijst er dan uitzien?
Vroeger kind aan huis in de bios. En iedere week video's huren. Was lid van filmblad Skoop. Hield alles bij. Nu het tegenovergestelde.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, ik heb dat met films van voor 2000
Maak ook eens een Top - 10quote:Op maandag 31 juli 2017 17:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, ik heb dat met films van voor 2000
5 gezienquote:Op maandag 31 juli 2017 20:08 schreef Disana het volgende:
1 Death in Venice
2 A Streetcar named Desire
3 Mississippi burning
4 2001: A Space Odyssey
5 African Queen
6 Fahrenheit 451
7 Star Trek II
8 Braveheart
9 Reservoir Dogs
10 Brokeback Mountain
2 niet gezienquote:Op zondag 30 juli 2017 01:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
1 On the Waterfront
2 The Graduate
3 Runaway train
4 Rear Window
5 Midnight Expres
6 12 Angry Men
7 Stranger than Paradise
8 The Unbearable Lightness of Being
9 Midnight Run
10 Trainspotting
Wel leuk om te blijven volgen.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:01 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja maar wordt ook als film beschouwd.
De interesse verloren?quote:Op maandag 31 juli 2017 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger kind aan huis in de bios. En iedere week video's huren. Was lid van filmblad Skoop. Hield alles bij. Nu het tegenovergestelde.
Ik heb trouwens echt een standaard lijstjequote:Op maandag 31 juli 2017 11:28 schreef ok01 het volgende:
1 Simon Birch
2 Forrest Gump
3 The Breakfast Club
4 Slumdog Millionaire
5 Fight Club
6 Shawshank Redemption
7 The Big Lebowski
8 Philadelphia
9 Pulp Fiction
10 When Harry Met Sally
Okequote:
Beetje, andere dingen, ziekte, geen geduld, drank etc.quote:
Heb ik ook.quote:Op zondag 13 augustus 2017 01:22 schreef Fok-it het volgende:
In willekeurige volgorde
Veranderd elk jaar verder.
Apart. Wordt door velen gezien als één van de minste Kubricks.quote:
De Nederlandse versie mag ik hopen.quote:
Is in USA uitgebracht als The Vanishing is gewoon Engels ondertiteld dat is alles De remake is absurd slecht trouwens.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Nederlandse versie mag ik hopen.
Daarom. Met een happy end.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is in USA uitgebracht als The Vanishing is gewoon Engels ondertiteld dat is alles De remake is absurd slecht trouwens.
Moet ik nog steeds zien. Interessant verhaal. Maar weet niet of het als film geslaagd is. Na zijn dood kwamen er wel minder positieve verhalen over hem naar buiten.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:11 schreef Poepz0r het volgende:
Eentje die net buiten mijn top 10 valt is De Zwarte Meteoor. Geweldige film over de eerste zwarte prof voetballer in Nederland bij Heracles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 2000:
01 Ida ( Pawlikowski, 2013 )
02 Under the Skin ( Glazer, 2013 )
03 No Country for Old Men ( Coen, 2007 )
04 Spirited Away ( Miyazaki, 2001 )
05 In the Mood for Love ( Wong, 2000 )
06 Enemy ( Villeneuve, 2013 )
07 House of Flying Daggers ( Zhang, 2004 )
08 The Lobster ( Lanthimos, 2015 )
09 There Will Be Blood (Anderson, 2007 )
10 Das Leben der Anderen ( von Donnersmarck, 2008 )"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Geweldige films. Dat je er één per regisseur durft te kiezen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:43 schreef EP3 het volgende:
1 per regisseur dan maar, anders staan er alleen Kubrick, Bergman en Tarkovsky films in,
Voor 2000:
01 2001: A Space Odyssey ( Kubrick, 1968 )
04 12 Angry Men ( Lumet, 1957 )
05 The Elephant Man ( Lynch, 1980 )
06 Apocalypse Now ( Copolla, 1979 )
07 Vertigo ( Hitchcock, 1958 )
Bedoel je niet ''Lock, Stock and Two Smoking Barrels''?quote:
Haha jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 10:19 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Bedoel je niet ''Lock, Stock and Two Smoking Barrels''?
En The King of Comedyquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 10:34 schreef Cikx het volgende:
1. Mulholland Dr. (2001)
2. Taxi Driver (1976)
3. True Romance (1993)
4. Inglourious Basterds (2009)
5. Jigoku de Naze Warui [a.k.a Why Don't You Play in Hell?] (2013)
6. Se7en (1995)
7. Drive (2011)
8. Mad Max: Fury Road (2015)
9. Eyes Wide Shut (1999)
10. Lost River (2014)
11. Her (2013)
12. Reservoir Dogs (1992)
13. Pulp Fiction (1994)
14. Requiem for a Dream (2000)
15. Ai No Mukidashi [a.k.a Love Exposure] (2008)
Kon me niet beperken tot 10.
Vind Rupert Pupkin een geweldig personage, maar de film zelf zou ik niet in mijn top 100 zetten.quote:
Bij mij wel een top-100quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 15:41 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vind Rupert Pupkin een geweldig personage, maar de film zelf zou ik niet in mijn top 100 zetten.
Daar staan er een paar die ik ook had kunnen noemen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:21 schreef DeParo het volgende:
1. Contact
2. La Vita E Bella
3. Die Weisse Band
4. Dunkirk
5. 12 Angry Men
6. it's a Wonderful Life
7. Forrest Gump
8. The Dark Knight
9. The Silence of the Lambs.
10. The Sixth Sense
Sorry, Dark City gaat naar 11, top12 van gemaakt. Jaartallen toegevoegd; 2006 wint met 3x, 1997 ook en 1998 met 2x.quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:29 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
1. The Fountain (2006)
2. True Romance (1993)
3. Fear and Loathing in Las Vegas (1998)
4. Lost Highway (1997)
5. Apocalypto (2006)
6. Children of Men (2006)
7. Snatch. (2000)
8. The Fifth Element (1997)
9. Relatos Salvajes (2014)
10. Into the Wild (2007)
11. Dark City (1998)
12. The Devil's Advocate (1997)
Kut. Te laat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 16:55 schreef Weakling het volgende:
Maar als je het me morgen vraagt is de lijst vast weer anders
Mooie feminem roadmovie. Doorbraak Brad Pittquote:
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie feminem roadmovie. Doorbraak Brad Pitt
Een klassieker, ook door de muziek van Zimmer. Ik heb 'm wel 10 keer gezien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie feminem roadmovie. Doorbraak Brad Pitt
Net even gechecked. Die heb ik dan weer nooit gezien. Vreemd. Mooie cast enzo. Of ik ben het vergeten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:31 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Maar als voorloper (de Scott-broertjes, Brad Pitt) van True Romance, mijn eeuwige nummer 2, moet die zeker een aanrader zijn...
Wie Thelma and Louise goed vindt moet dan ook True Romance kijken...
Meesterlijke scène dit...quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net even gechecked. Die heb ik dan weer nooit gezien. Vreemd. Mooie cast enzo. Of ik ben het vergeten.
Da's wel een enorme spoiler.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Meesterlijke scène dit...
Niet echt, net als Fear and Loathing in Las Vegas is True Romance een serie epische scènes, dus 1 scène "spoileren" (het is aan iedereen vrij deze link te bekijken), is geen spoiler van de hele film...quote:
Ik zou mensen die de film nog moeten zien toch willen aanraden om daar niet naar te kijken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:48 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Niet echt, net als Fear and Loathing in Las Vegas is True Romance een serie epische scènes, dus 1 scène "spoileren" (het is aan iedereen vrij deze link te bekijken), is geen spoiler van de hele film...
Prima man, wat jij wil.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:50 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ik zou mensen die de film nog moeten zien toch willen aanraden om daar niet naar te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |