abonnement Unibet Coolblue
pi_172759608
Hi, na mijn hbo wil ik een master gaan volgen. Ik moet eerst een pre-master van een halfjaar volgen en halen. Verder moet ik een Engelse toets afleggen, tenzij ik kan aantonen dat mijn Engels op vwo niveau is.

Als ik via NHA een certificaat Engels op vwo niveau haal, telt dit dan ook echt mee alsof ik op 6vwo een examen Engels heb gedaan en het heb gehaald aka ik hoef tijdens m'n pre-master dan geen Engelse toets af te leggen aangezien ik dan een certificaat heb?
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_172759924
Dergelijke certificaten worden (meestal) niet geaccepteerd omdat iedereen op jouw naam die cursus kan maken en er nergens een officieel examen wordt afgenomen. Waar je zo'n NHA cursus wel voor kunt gebruiken is als opleiding tot het niveau VWO Engels (indien je moeite hebt met Engels). Deze cursus leidt je op om het staatsexamen VWO Engels te doen; het staatsexamen wordt wel erkend want deze heeft dezelfde waarde en inhoud als iemand die Engels op VWO heeft gehaald als onderdeel van een volledig VWO diploma. Als je staatsexamen wilt doen moet je je voor 1 januari van het jaar waarin je examen wilt doen inschrijven bij DUO je doet dan mee met het CE VWO in mei en doet tevens een schrijftoets in mei voor het SE en ten slot ook nog een mondeling voor het SE in juli.
pi_172759930
Vraag het eens aan de instantie waar je je pre-master wilt volgen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_172766087
Welke uni gaat het over ? Ik heb zelf ook een premaster gedaan en bij mij waren de eisen vrij streng waar je dit certificaat moest halen.
pi_172766155
Bedankt allen :)


quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 19:23 schreef Pinuts het volgende:
Welke uni gaat het over ? Ik heb zelf ook een premaster gedaan en bij mij waren de eisen vrij streng waar je dit certificaat moest halen.
RUG
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  zondag 30 juli 2017 @ 11:17:58 #6
286575 Roces18
Chef de party
pi_172778912
Zover ik weet moet je een TOEFL of Cambridge test maken. Verder zijn er nog een paar minder bekende die vaak worden toegestaan maar kan je allemaal teruglezen op RUG.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_173032474
Gewoon studieadviseur even vragen
I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')