abonnement Unibet Coolblue
pi_172807669
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:16 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Reactie op 1: misschien ook helaas voor jou ...... :'(
Reactie op 2: hoe ziet dat eruit, als jij niet opgeeft. Wat doe of laat je dan :?
1- Als ik 'nee' zeg dan weet ik dat hij niet bij mij past en dan is het zeker geen helaas voor mij.

2- Dan ga ik genadeloos flirten. Van een afstand, want ik moet me niet opdringen. Met lichaamstaal. Knipogen, glimlachen, houding. Een keertje zogenaamd botsen en even aanraken (okay, schaamteloos, maar alles is geoorloofd als je verliefd ben :@).
Hij was voor drie jaar mijn vriend geworden.

Tweede keer was zo'n half jaar terug, mijn trucjes waren niet besteed aan hem :D
Maar hij was ook 12 jaar ouder en wat zijn oudere mannen standvastig, zeg! Gelukkig bleef hij vriendelijk. En ik droop als een geslagen dame met pijn in het hart, af... ;(
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_172808099
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:17 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

1- Als ik 'nee' zeg dan weet ik dat hij niet bij mij past en dan is het zeker geen helaas voor mij.

2- Dan ga ik genadeloos flirten. Van een afstand, want ik moet me niet opdringen. Met lichaamstaal. Knipogen, glimlachen, houding. Een keertje zogenaamd botsen en even aanraken (okay, schaamteloos, maar alles is geoorloofd als je verliefd ben :@).
Hij was voor drie jaar mijn vriend geworden.

Tweede keer was zo'n half jaar terug, mijn trucjes waren niet besteed aan hem :D
Maar hij was ook 12 jaar ouder en wat zijn oudere mannen standvastig, zeg! Gelukkig bleef hij vriendelijk. En ik droop als een geslagen dame met pijn in het hart, af... ;(
Helemaal mee eens. Je moet je zeker niet meteen met een kluitje in het riet laten sturen :-)
Bovendien, je wannabe lover kan zich vergissen. Of misschien is hij/zij wel bang voor jou of voor serieuze liefde. Of gaat het gewoon te snel voor diegene. Of wil hzij je eerst beter leren kennen. Er zijn veel redenen waarom iemand je afwijst. Soms ís het zelfs niet eens een afwijzing. Wil iemand toch, maar komen ze er iets later pas achter. Dat weet ik inmiddels uit ervaring.
Wanneer na verloop van tijd iemand nog steeds niet wil, houdt het op natuurlijk. Maar een beetje doortastendheid is wel welkom in deze tijd waarin bijna iedereen maar afwacht, nooit zelf initiatief neemt (angst voor afwijzing...) en zogenaamd onder het mom van respect afdruipt... Ik neem wel initiatief omdat ik mijn geluk niet laat afhangen van toeval.
  maandag 31 juli 2017 @ 15:40:46 #53
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_172808134
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 15:11 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Haha!
Prachtig. Wat een verhitte reacties op afwijzing. Iets te vaak afgewezen misschien? ;)
Nee, dat heeft te maken met dat jij jezelf een échte versierder vindt die iedere vrouw kan krijgen toch? Ondanks ze zelf niet wilt, want ze ziet het toch verkeerd.
  maandag 31 juli 2017 @ 15:42:16 #54
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172808160
Een geslagen dame? Het gezegde is een geslagen hond. In jouw geval dus een geslagen teef! Een geslagen geile teef. Je aanbieden aan veel oudere mannen!

:N _O- _O-

Een keertje zogenaamd botsen en even aanraken. Tja, als je dat als man doet (botsen, aanraken) dan moet je oppassen dat er niet een topic op Fok.nl ge-opend wordt in de zin van "ben ik aangerand" of "moet ik aangifte doen". En dan jut de helft van de vrouwelijke leden en een klein gedeelte van de mannen (die hopen dan ook een keer te mogen neuken omdat ze zo lief zijn), die ts-er wel op om toch vooral aangifte te doen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172808334
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:42 schreef LeesFoknl het volgende:
Een geslagen dame? Het gezegde is een geslagen hond. In jouw geval dus een geslagen teef! Een geslagen geile teef. Je aanbieden aan veel oudere mannen!

:N _O- _O-

Een keertje zogenaamd botsen en even aanraken. Tja, als je dat als man doet (botsen, aanraken) dan moet je oppassen dat er niet een topic op Fok.nl ge-opend wordt in de zin van "ben ik aangerand" of "moet ik aangifte doen". En dan jut de helft van de vrouwelijke leden en een klein gedeelte van de mannen (die hopen dan ook een keer te mogen neuken omdat ze zo lief zijn), die ts-er wel op om toch vooral aangifte te doen.
Je klinkt als een retard.
  maandag 31 juli 2017 @ 15:53:57 #56
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172808372
Ja, en jij bent er een. Gekke Henkie

:B :B
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172808667
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:42 schreef LeesFoknl het volgende:
Een geslagen dame? Het gezegde is een geslagen hond. In jouw geval dus een geslagen teef! Een geslagen geile teef. Je aanbieden aan veel oudere mannen!

:N _O- _O-

Een keertje zogenaamd botsen en even aanraken. Tja, als je dat als man doet (botsen, aanraken) dan moet je oppassen dat er niet een topic op Fok.nl ge-opend wordt in de zin van "ben ik aangerand" of "moet ik aangifte doen". En dan jut de helft van de vrouwelijke leden en een klein gedeelte van de mannen (die hopen dan ook een keer te mogen neuken omdat ze zo lief zijn), die ts-er wel op om toch vooral aangifte te doen.
Wij weten dat jij geen goede ervaringen hebt gehad met vrouwen. Dus ik neem het je nooit kwalijk dat jij bent hoe jij nu bent wat betreft vrouwen.

Maar nu vraag ik jou: waarom noem jij het "aan een man aanbieden" wanneer een vrouw een man leuk vindt en het initiatief neemt?
Moeten alleen mannen het initiatief nemen dan, volgens jou? En vrouwen maar afwachten tot die ene man haar ooit zou zien?

Nu weet ik wel dat jij al 70 bent en misschien nog ouderwetse ideeën hebt; maar hey, je leeft wel in het nu, he?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  maandag 31 juli 2017 @ 16:16:09 #58
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172808826
Och, wat ik nog in het nu leef is niet noemenswaardig. En ik heb uitstekende ervaringen met vrouwen, ben niet zonder reden een vrouwenliefhebber en uiterst vrouwvriendelijk. En ... vrouwen hebben uitstekende ervaringen met mij, daar zorg ik wel voor.
Maar wat dat aanbieden betreft, sorry, maar bij mij is aanbieden iets dat je in de verkoop doet, of dat een hoer doet. Bv: ze zegt: alles aanraken, neuken, pijpen 20 minuten 30 euro.

Vandaar misschien dat het anders bij mij overkomt als jij misschien bedoelt hebt ...

:? :?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172808921
Het valt me nogmaals op dat dit afwijzing topic uiterst verhitte reacties teweeg brengt. Anders super lieve mensen gaan plotseling helemaal los :))
Afwijzing- You gotta LOVE it!
  maandag 31 juli 2017 @ 16:26:56 #60
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172809074
Potentiele stalker gespot.

Is je zelfvertrouwen dermate klein dat je het niet kan handlen als iemand je afwijst ofzo?
Vindt jij iedereen maar leuk? Zou jij het leuk vinden als degene die je echt niet ziet zitten contant blijft proberen je toch te overtuigen?

Creep.

Afwijzing: I love it. weet ik waar ik aan toe ben, ik waardeer eerlijkheid.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_172809134
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:16 schreef LeesFoknl het volgende:
Och, wat ik nog in het nu leef is niet noemenswaardig. En ik heb uitstekende ervaringen met vrouwen, ben niet zonder reden een vrouwenliefhebber en uiterst vrouwvriendelijk. En ... vrouwen hebben uitstekende ervaringen met mij, daar zorg ik wel voor.
Maar wat dat aanbieden betreft, sorry, maar bij mij is aanbieden iets dat je in de verkoop doet, of dat een hoer doet. Bv: ze zegt: alles aanraken, neuken, pijpen 20 minuten 30 euro.

Vandaar misschien dat het anders bij mij overkomt als jij misschien bedoelt hebt ...

:? :?
Okay.
De volgende keer als ik een leuke man zie en hij draalt me te veel, dan ga ik hem gewoon versieren, hoor. Niet om een paar keren met mij te neuken, maar om mijn vriendje te worden en hopelijk voor altijd. Dat is namelijk wel mijn intentie wanneer ik besluit het initiatief te nemen.

Je hebt teveel hoeren en hoervrouwen meegemaakt om nog te geloven in oprechte versier pogingen. Dat is best wel sad. :*
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_172809227
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:26 schreef Metro2005 het volgende:
Potentiele stalker gespot.

Is je zelfvertrouwen dermate klein dat je het niet kan handlen als iemand je afwijst ofzo?
Vindt jij iedereen maar leuk? Zou jij het leuk vinden als degene die je echt niet ziet zitten contant blijft proberen je toch te overtuigen?

Creep.

Afwijzing: I love it. weet ik waar ik aan toe ben, ik waardeer eerlijkheid.



[ Bericht 9% gewijzigd door Vinniiee op 31-07-2017 16:54:54 (Doe normaal) ]
  maandag 31 juli 2017 @ 16:40:29 #63
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172809392
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:33 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

:?

En geef eens antwoord op mijn vragen: Vindt jij IEDEREEN leuk? En vindt jij het fijn als de personen die je echt niet wil je blijven achtervolgen?

[ Bericht 10% gewijzigd door Vinniiee op 31-07-2017 16:55:11 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_172809454
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:40 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

:?

En geef eens antwoord op mijn vragen: Vindt jij IEDEREEN leuk? En vindt jij het fijn als de personen die je echt niet wil je blijven achtervolgen?

Hee, stuur je brieven met vragen aan mijn fanclub...
pi_172809478
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:26 schreef Metro2005 het volgende:
Potentiele stalker gespot.

Is je zelfvertrouwen dermate klein dat je het niet kan handlen als iemand je afwijst ofzo?
Vindt jij iedereen maar leuk? Zou jij het leuk vinden als degene die je echt niet ziet zitten contant blijft proberen je toch te overtuigen?

Creep.

Afwijzing: I love it. weet ik waar ik aan toe ben, ik waardeer eerlijkheid.

Het hangt af van waarom iemand je afwijst. Wanneer die persoon het doet omdat hij je duidelijk weerzinwekkend vindt, dan ga je niet verder natuurlijk. Maar soms wijzen ze af omdat ze je nog niet goed kennen en één of ander bezwaar hebben over omstandigheden. Dan kun je wel proberen. Snelle opgevers wekken juist de indruk een soort watje te zijn. Beetje saai, niet willen vechten voor iets wat hij/zij wil. Afwachtend, hangende schouders. Geen standvastige beslisser. Niet staan achter hun besluit want als de andere een keer 'nee' zegt, meteen afdruipen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  maandag 31 juli 2017 @ 16:47:17 #66
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172809527
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:43 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Hee, stuur je brieven met vragen aan mijn fanclub...
Hee open anders geen topics als je niet tegen een beetje tegengas kan .

quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:44 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Het hangt af van waarom iemand je afwijst. Wanneer die persoon het doet omdat hij je duidelijk weerzinwekkend vindt, dan ga je niet verder natuurlijk. Maar soms wijzen ze af omdat ze je nog niet goed kennen en één of ander bezwaar hebben over omstandigheden. Dan kun je wel proberen. Snelle opgevers wekken juist de indruk een soort watje te zijn. Beetje saai, niet willen vechten voor iets wat hij/zij wil. Afwachtend, hangende schouders. Geen standvastige beslisser. Niet staan achter hun besluit want als de andere een keer 'nee' zegt, meteen afdruipen.
Zo kan je het bekijken maar persoonlijk ga ik geen moeite steken in iemand die zegt geen interesse te hebben.
Genoeg andere vrouwen op deze wereld die wel willen. hard to get spelen doe je maar met een ander.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_172809599
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:47 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Hee open anders geen topics als je niet tegen een beetje tegengas kan .
Zoals ik al schreef hierboven, dit topic gaat over hoe fokkers omgaan met afwijzing. Niet hoe gaat ray-xxx om met afwijzing. Blijkbaar ben je heel erg geïnteresseerd in mij? Daarom, schrijf die brief naar ray's fanclub. Zij hebben alle antwoorden voor jou! :)
pi_172809631
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:47 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Hee open anders geen topics als je niet tegen een beetje tegengas kan .

[..]

Zo kan je het bekijken maar persoonlijk ga ik geen moeite steken in iemand die zegt geen interesse te hebben.
Genoeg andere vrouwen op deze wereld die wel willen. hard to get spelen doe je maar met een ander.

Zeker!
Maar snelle opgevers ben ik dan ook blij dat ik 'nee' heb gezegd, want zo niet mijn type.
Soms kan je na een tijdje pas merken hoe leuk een persoon eigenlijk is. En dan ben je blij dat hij niet opgaf.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_172809707
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:33 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Doe even normaal man.
  maandag 31 juli 2017 @ 16:56:18 #70
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172809720
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:52 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Zeker!
Maar snelle opgevers ben ik dan ook blij dat ik 'nee' heb gezegd, want zo niet mijn type.
Soms kan je na een tijdje pas merken hoe leuk een persoon eigenlijk is. En dan ben je blij dat hij niet opgaf.
Waarom wijs je dan iemand zo snel af?
Dat zegt meer over jou dan over mannen die snel opgeven volgens jou Jij bent degene die snel opgeeft ;)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_172809791
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Waarom wijs je dan iemand zo snel af?
Dat zegt meer over jou dan over mannen die snel opgeven volgens jou Jij bent degene die snel opgeeft ;)
Niet wanneer ík versier, he? Dan geef ik niet snel op. Maar als ik degene ben die afwijs, dan ben ik niet de snelle opgever waar dit topic over gaat.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_172810765
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 10:40 schreef CoolGuy het volgende:
:')
Gewoon zelfvertrouwen toch, dan word je nooit afgewezen
pi_172811329
Goed gesproken Fatoeman
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 18:32:54 #74
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172811919
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:43 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Gewoon zelfvertrouwen toch, dan word je nooit afgewezen
Oh jawel, maar daar ben je dan niet zo krampachtig mee bezig.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172811947
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh jawel, maar daar ben je dan niet zo krampachtig mee bezig.
Klopt. Net zoals die zelfverzekerde jongen die met zijn tassen ging rondlopen op een cs, maar zich vervolgens wel wilde bewijzen op fok :') Wss zit ie wel met zijn afwijzingen
pi_172822852
Ik vind het júist getuigen van een gebrek aan respect wanneer je een dame benaderd en je het er na één afwijzing al meteen bij laat zitten. Daarmee zeg je eigenlijk dat ze het niet waard is en voor jou tig anderen. Als je iemand echt leuk vindt, doe je moeite voor haar.

Maar het hangt er sterk van af hoe stevig je in je schoenen staat. Zak je na een afwijzing meteen in de put?
Of wil je die persoon juist overtuigen dat JIJ de persoon bent voor haar. De persoon waarnaar zij al die tijd op zoek was...
pi_172822912
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:52 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Soms kan je na een tijdje pas merken hoe leuk een persoon eigenlijk is.
Ergo: soms ken je elkaar gewoon nog niet zo goed. En dat is wat ik aan de 'ik geef niet op'-types niet begrijp. Op basis waarvan bepalen jullie dat je niet opgeeft en dat zij 'echt bij je past'? Tot nu toe heb ik in dit draadje alleen gelezen over visuele criteria: uiterlijk. En tussen 'lekker ding' en 'die persoon past bij mij', zit toch wel een wereld van verschil.
pi_172823329
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 07:23 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ergo: soms ken je elkaar gewoon nog niet zo goed. En dat is wat ik aan de 'ik geef niet op'-types niet begrijp. Op basis waarvan bepalen jullie dat je niet opgeeft en dat zij 'echt bij je past'? Tot nu toe heb ik in dit draadje alleen gelezen over visuele criteria: uiterlijk. En tussen 'lekker ding' en 'die persoon past bij mij', zit toch wel een wereld van verschil.
Observatie. Je stapt niet op een vreemde af. Uiterlijk speelt maar een kleine rol. Bij mij dan. Ik weet niet hoe dat bij mannen gaat.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:17:34 #79
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172823986
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:59 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Niet wanneer ík versier, he? Dan geef ik niet snel op. Maar als ik degene ben die afwijs, dan ben ik niet de snelle opgever waar dit topic over gaat.
Je kan het zien als snel opgeven, ik zie het meer als mijn tijd niet verdoen. Zie je me niet zitten? Even goede vrienden maar dan houdt het wel gewoon op en als dat onderdeel is van hard to get spelen dan heb je (mij) verloren :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_172824162
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je kan het zien als snel opgeven, ik zie het meer als mijn tijd niet verdoen. Zie je me niet zitten? Even goede vrienden maar dan houdt het wel gewoon op en als dat onderdeel is van hard to get spelen dan heb je (mij) verloren :P
Is er niet een kleine kans dat ik je kan overhalen mij beter te leren kennen? Ik ben lief en aardig en ik hou van koken ;)

Maar even terug op je opgeverij: je wilt mij dus niet zo graag "hebben" toen je me benaderde. Je dacht: die is leuk, ik ga het proberen. En toen ik "nee" zei dacht je: whatever. Je ging niet voor mij, je ging om te gaan. Dat zal wel vaker zo gaan bij mannen, denk ik.
Daar verschillen wij dus in, in de intenties.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:37:00 #81
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172824233
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 07:03 schreef ray-xxx het volgende:
Daarmee zeg je eigenlijk dat ze het niet waard is en voor jou tig anderen.
Inderdaad. Als zij mij afwijst dan is ze me niet waard.
Voor haar tig anderen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_172824280
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:37 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Inderdaad. Als zij mij afwijst dan is ze me niet waard.
Voor haar tig anderen.
Daar spreekt alleen maar jouw ego.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_172824316
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:27 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Observatie. Je stapt niet op een vreemde af. Uiterlijk speelt maar een kleine rol. Bij mij dan. Ik weet niet hoe dat bij mannen gaat.
Toen ik in mijn 20 was ging ik meer voor uiterlijk. Nu ik wat ouder ben ga ik vooral voor innerlijk. Maar nu ik meer ervaren met vrouwen ben zie ik ook dat jonge vrouwen vask voor de guy met de beste praatjes gaan. Terwijl dit juist vaak degenen zijn die de minste inhoud hebben
pi_172824333
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:43 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Toen ik in mijn 20 was ging ik meer voor uiterlijk. Nu ik wat ouder ben ga ik vooral voor innerlijk. Maar nu ik meer ervaren met vrouwen ben zie ik ook dat jonge vrouwen vask voor de guy met de beste praatjes gaan. Terwijl dit juist vaak degenen zijn die de minste inhoud hebben. Je ziet dan dat ze daar later alsnog achter komen. 20 gebroken harten verder...
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:46:13 #85
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172824361
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:32 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Is er niet een kleine kans dat ik je kan overhalen mij beter te leren kennen? Ik ben lief en aardig en ik hou van koken ;)
Maar dan komt het intiatief dus van jouw kant.

quote:
Maar even terug op je opgeverij: je wilt mij dus niet zo graag "hebben" toen je me benaderde. Je dacht: die is leuk, ik ga het proberen. En toen ik "nee" zei dacht je: whatever. Je ging niet voor mij, je ging om te gaan. Dat zal wel vaker zo gaan bij mannen, denk ik.
Daar verschillen wij dus in, in de intenties.
Als ik iemand benader wil ik diegene prima graag hebben en ik doe dat ook alleen als ik iemand leuk vind maar en als dat niet wederzijds is , moet ik dan de hele avond bij je blijven hangen ? Moet ik mijn tijd en energie verspillen aan iemand die aangegeven heeft mij niet te zien zitten?

Iemand afwijzen en hopen dat die persoon dan alsnog bij je blijft vind ik persoonlijk een vreemde tactiek . Dan eindig je dus met iemand als Ray-xxx en niet met mij ;)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:48:27 #86
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172824397
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:40 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Daar spreekt alleen maar jouw ego.
Iemand afwijzen en verwachten dat ze je alsnog versieren vind ik anders ook getuigen van een behoorlijk ego.
in de trant van: Ik ben zó leuk, ook al wijs ik ze af, dan nog blijven ze bij mij rondcircelen :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_172824400
Zonde van je tijd en je energie,afwijzing hoort er af en toe bij, net als spierpijn na sporten..voor haar 10 anderen.
pi_172824655
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:44 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Men leert door ervaring. Zo heb ik ook ervaren dat knappe jongens niet betrouwbaar zijn en dus uiterlijk voor mij nu maar een kleine rol speelt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_172824710
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:46 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Maar dan komt het intiatief dus van jouw kant.

[..]

Als ik iemand benader wil ik diegene prima graag hebben en ik doe dat ook alleen als ik iemand leuk vind maar en als dat niet wederzijds is , moet ik dan de hele avond bij je blijven hangen ? Moet ik mijn tijd en energie verspillen aan iemand die aangegeven heeft mij niet te zien zitten?

Iemand afwijzen en hopen dat die persoon dan alsnog bij je blijft vind ik persoonlijk een vreemde tactiek . Dan eindig je dus met iemand als Ray-xxx en niet met mij ;)
Ja, dat eerste was een poging tot grappig zijn.... :P

Je gaat niet de hele dag/avond bij haar hangen. Dat is juist de kunst: je gaat niet opdringen maar haar de ogen openen.

En wat is er mis met iemand als Ray-xxx? Hij lijkt wel een beetje op mij, toch? Misschien is zo iemand wel wat ik nodig heb, haha!
(Nee, geen uitnodiging, Ray :D)
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_172824742
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:48 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Iemand afwijzen en verwachten dat ze je alsnog versieren vind ik anders ook getuigen van een behoorlijk ego.
in de trant van: Ik ben zó leuk, ook al wijs ik ze af, dan nog blijven ze bij mij rondcircelen :P
Iemand die afwijst verwacht dat niet, tenminste degenen die geen spelletjes spelen. Is hoe ík denk over snelle opgevers.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:16:02 #91
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172824801
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:10 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Ja, dat eerste was een poging tot grappig zijn.... :P

Je gaat niet de hele dag/avond bij haar hangen. Dat is juist de kunst: je gaat niet opdringen maar haar de ogen openen.
Hoe zie je dat voor je dan?
Stel je zegt tegen mij dat je niet in me geinteresseerd bent, wat verwacht je dan dat ik zou gaan doen om je alsnog te overtuigen :)?

quote:
y-xxx? Hij lijkt wel een beetje op mij, toch? Misschien is zo iemand wel wat ik nodig heb, haha!
(Nee, geen uitnodiging, Ray :D)
RAY! EEN AFWIJZING, SNEL! DOE JE DING!
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_172824869
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:16 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je dan?
Stel je zegt tegen mij dat je niet in me geinteresseerd bent, wat verwacht je dan dat ik zou gaan doen om je alsnog te overtuigen :)?

[..]

RAY! EEN AFWIJZING, SNEL! DOE JE DING!
Dan verwacht ik niks.
Heb je mijn eerdere posts gelezen wat ík dan zou doen? Maar ik ben een vrouw en heb andere tactieken. Ik zie jou niet verleidelijk doen :D
Voor mannen tips kun je beter bij Ray terecht :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:25:27 #93
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172824982
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:20 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Dan verwacht ik niks.
Heb je mijn eerdere posts gelezen wat ík dan zou doen? Maar ik ben een vrouw en heb andere tactieken.
Had ik inderdaad overheen gelezen , Als je na afloop nog met me zou zitten flirten zou ik het zeker nog een kans geven ja.

quote:
Ik zie jou niet verleidelijk doen :D
Ik ben nou eenmaal een botte onromantische hark :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_172824983
Tussen niet opgeven en niet op geven zit ook een verschil, TS is nog al obsessief bezig, en laat z'n geluk afhangen van een relatie.Bang om alleen door het leven te gaan.
pi_172825099
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 10:39 schreef ray-xxx het volgende:
Benieuwd naar hoe peeps hier omgaan met afwijzing...
We zijn allemaal wel eens afgewezen. Hoe ga jij er mee om?
Geef je het meteen op? Respecteer je iemands mening? Zie je het als een veroverings spel en geef je juist nooit op? Geef je iemand ruimte? Of durf je geen man of vrouw meer te benaderen omdat je bang bent voor weer een afwijzing?

Ik zie het zelf als een spel en geef de dame ruimte (evt om simpelweg te wennen aan het idee van mij als haar lover. Tijd doet soms wonderen...) in de tussen tijd dring ik niet echt aan maar geef haar wel indirecte hints dat ik gelijk heb, en zij niet... ik wijs haar subtiel op bepaalde overeenkomsten tussen ons en stel me ook kwetsbaar op... Dit laat het ijs op den duur smelten. Playing hard to get is prima, maar dan zorg ik wel dat ik uiteindelijk de hoofdprijs binnen haal. Verliezen is geen optie...
Ik geef het meteen op. Nee is nee.
pi_172825384
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:25 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik ben nou eenmaal een botte onromantische hark :')
Dat bedoelde ik niet. Ik zie mannen niet een verleidelijke pose aannemen waardoor het stof strak over de billen spant.. Maar ehm... Waarom heb ik nu wel opeens beeld...?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:45:43 #97
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172825406
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:44 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet. Ik zie mannen niet een verleidelijke pose aannemen waardoor het stof strak over de billen spant.. Maar ehm... Waarom heb ik nu wel opeens beeld...?
Ik lees net in een van je eerdere posts dat je zou gaan flirten van afstand. Dat zou voor mij ondanks een eerdere afwijziging echt wel een reden zijn om het nog een keer te proberen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_172825499
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:45 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik lees net in een van je eerdere posts dat je zou gaan flirten van afstand. Dat zou voor mij ondanks een eerdere afwijziging echt wel een reden zijn om het nog een keer te proberen.
Zie je wel. Als ik te snel zou opgeven had je mij nooit "gehad" :P
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:07:14 #99
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172825764
Nou als iemand me af zou wijzen dan ga ik echt niet door. Ook al zou er wel interesse zijn dan is dat gewoon een grote afknapper. Dat achterlijke hard-to-get kunnen ze mooi in hun hol steken. Wees gewoon duidelijk dat ben ik zelf ook.
Fade to Black
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:40:46 #100
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172826411
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:32 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Is er niet een kleine kans dat ik je kan overhalen mij beter te leren kennen? Ik ben lief en aardig en ik hou van koken ;)

Maar even terug op je opgeverij: je wilt mij dus niet zo graag "hebben" toen je me benaderde. Je dacht: die is leuk, ik ga het proberen. En toen ik "nee" zei dacht je: whatever. Je ging niet voor mij, je ging om te gaan. Dat zal wel vaker zo gaan bij mannen, denk ik.
Daar verschillen wij dus in, in de intenties.
Lieve Sprietje toch, had meteen gezegd dat je van koken houdt .... Wanneer nodig je me eens uit. Ben een makkelijke eter, lust alles en wat ik niet ken ben ik altijd genegen te proberen.
Wat ik niet lust, daar doe ik gewoon pindasaus over .....

:Y) :Y) :Y)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')