abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 juli 2017 @ 17:34:57 #1
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_172692811
Ok, ik ben dus nog steeds aan het stoeien met het vinden van een goede app die alles kan wat ik wil op gebied van agenda en to-do lijstje….

Ik gebruik nu Google Agenda. Op zich prima voor afspraken, makkelijk te delen met anderen etc. Ik gebruik via de PC ook de Takenlijst die de site biedt. Nu loop ik alleen tegen het probleem aan dat de app en de PC niet alles synchroniseren. Zo wordt de takenlijst in je Google account op de PC niet gesynchroniseerd naar de app.
In de app zelf kun je geen to-do aanmaken maar wel een herinnering, maar die synchroniseert weer niet naar je account op de PC.....

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een app die dat wel kan. Of het dan een echte to-do lijst wordt of een herinneringen lijst maakt niet zoveel uit. Wel voorwaarde dat er een deadline aan gegeven kan worden, op welke datum hij in de agenda tevoorschijn komt. Grote voorkeur is ook als er een herinnering aan een to-do of herinnering meegegeven kan worden, zodat je bv. een week van te voren een melding krijgt.

Omdat ik diverse agenda’s deel met bv. de moeder van mijn kinderen (mbt omgangsregeling), vriendin en sportteams is een app op basis van mijn Google Agenda account eigenlijk wel een voorwaarde, anders moet ik meerdere agenda’s blijven bekijken. Een andere wens is de mogelijkheid om anderen via de agenda uit te nodigen.

Iemand die de gouden tip weet voor een app? Ik ben dat gehannes met meerdere apps en het onoverzichtelijke daardoor inmiddels wel een beetje zat....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_172694311
Ik gebruik listaway. Ideaal om ook van die afvinklijstje in te maken. Bij alle afspraken en to do s kun je een allert instellen. Taken en lijsten delen gaat ook er goed. Maar de andere moeten dan ook listaway hebben. Of je kunt een lijst met je gewonen mail doorsturen.

http://kosapp.com/listaway/
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 26 juli 2017 @ 20:02:07 #3
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_172695996
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 18:45 schreef valentijn101 het volgende:
Ik gebruik listaway. Ideaal om ook van die afvinklijstje in te maken. Bij alle afspraken en to do s kun je een allert instellen. Taken en lijsten delen gaat ook er goed. Maar de andere moeten dan ook listaway hebben. Of je kunt een lijst met je gewonen mail doorsturen.

http://kosapp.com/listaway/
Alleen ondersteuning voor Apple producten.... -O-
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_172697930
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 20:02 schreef sanger het volgende:

[..]

Alleen ondersteuning voor Apple producten.... -O-
Oeps, sorry. Daar had ik niet op gelet
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_172698058
Asana werkt erg goed, is vooral voor teams maar ik gebruik hem ook voor persoonlijke dingen

https://asana.com/
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:05:04 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_172709099
Maar die werkt niet samen met Google Agenda toch? Ik ben daar toch wel beetje aan gebonden denk ik, ik verwacht niet dat iedereen gaat switchen vanwege mij....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_172940606
Ik weet niet of het helemaal is wat je zoekt, maar ik gebruik Taskary. Kan je ook reminders inzetten, maar ook bijv een begin- en einddatum voor een taak.
pi_172940617
Gebruik dan gewoon Google Keep
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')