abonnement Unibet Coolblue
pi_172644136
Sansa:
"You need to stay in the north" "It's a trap" "Send someone else" "...Wait. I'm in charge? Safe journey bro, bring me back some dragon glass. Say hi to my husband for me."
pi_172644183
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Scene van Arya en Nymeria vond ik erg mooi O+ Ik gok dat het een omen is eigenlijk. Een boodschap dat ze allebei teveel zijn veranderd om naar ''huis'' te gaan. Denk dat ze niet in Wintersfell aan komt. Wederom hoop op een Stark reunie, maar ik heb het gevoel dat Arya gewoon verder gaat met haar lijst, of verhinderd wordt onderweg. Had gehoopt dat Nymeria mee zou gaan though :@

Ja dat zou kunnen. Ik vond het echter wat te emotieloos. Ik vond dat Arya wel een happy reunion verdiende. Misschien dat Nymeria haar besprong maar dat blijkt dat ze Arya niet aanvalt. (Dan denk je nooo! Oh) of dat ze Arya en lik geeft. Dat lijkt me een veel logischer reactie voor zo'n trouw beest. Nu liep ze weg alsof ze dacht doei Arya je boeit me niet. Zo zal het wel niet bedoeld zijn, maar zo kwam het bij mij binnen.
pi_172644242
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:26 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ja dat zou kunnen. Ik vond het echter wat te emotieloos. Ik vond dat Arya wel een happy reunion verdiende. Misschien dat Nymeria haar besprong maar dat blijkt dat ze Arya niet aanvalt. (Dan denk je nooo! Oh) of dat ze Arya en lik geeft. Dat lijkt me een veel logischer reactie voor zo'n trouw beest. Nu liep ze weg alsof ze dacht doei Arya je boeit me niet. Zo zal het wel niet bedoeld zijn, maar zo kwam het bij mij binnen.
Jij zou iemand die je verstoot en met stenen bekogeld als kind weer happy begroeten? :D

Je moet trouwens de inside the episode even checken.
Even gestolen van reddit:
For those confused about Nymeria & Arya:
In the inside the episode they explain that Nymeria did recognize Arya, but like Arya has grown to be her own person/wolf. Just like Arya wouldn't become a lady in a frilly dress, Nymeria won't become a domestic pet.
"That's not you" was a direct reference to Arya's "that's not me" in Season 1, in response to Ned's expectations of Arya growing up to be a highborn lady.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2017 15:32:56 ]
pi_172644364
Wat een ep zeg _O_

Euron! :D :D Wat een fucking monster :D
  maandag 24 juli 2017 @ 15:44:20 #55
28033 Pek
je moet wat
pi_172644545
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:26 schreef Mr.Major het volgende:

Nu liep ze weg alsof ze dacht doei Arya je boeit me niet.
Niet zo gek natuurlijk, Arya heeft haar tenslotte weggejaagd.

Edit: dit dus.

quote:
14s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:28 schreef Typisch het volgende:

Jij zou iemand die je verstoot en met stenen bekogeld als kind weer happy begroeten? :D

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 24 juli 2017 @ 15:48:11 #56
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172644603
quote:
14s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij zou iemand die je verstoot en met stenen bekogeld als kind weer happy begroeten? :D

Je moet trouwens de inside the episode even checken.
Even gestolen van reddit:
For those confused about Nymeria & Arya:
In the inside the episode they explain that Nymeria did recognize Arya, but like Arya has grown to be her own person/wolf. Just like Arya wouldn't become a lady in a frilly dress, Nymeria won't become a domestic pet.
"That's not you" was a direct reference to Arya's "that's not me" in Season 1, in response to Ned's expectations of Arya growing up to be a highborn lady.
Ik vond het idee dat Nymeria door Arya sprak, en dat het "That's not you" eigenlijk op Arya sloeg ook wel mooi. Maar daarvoor hebben ze in de show eigenlijk te weinig laten zien dat Arya en de andere Starks ook wargs zijn. Maar wat jij zegt is ook een mooie uitleg. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_172644637
quote:
10s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:48 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik vond het idee dat Nymeria door Arya sprak, en dat het "That's not you" eigenlijk op Arya sloeg ook wel mooi. Maar daarvoor hebben ze in de show eigenlijk te weinig laten zien dat Arya en de andere Starks ook wargs zijn. Maar wat jij zegt is ook een mooie uitleg. :)
Dat is de uitleg van de producers. :+
  maandag 24 juli 2017 @ 15:52:01 #58
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172644677
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oh, en team Dany *O* Die scene in het begin was leuk in die war-room. Gesprek met Varys ook.
Dany laat weer eens zien dat ze niet zomaar alles in d'r schoot geworpen krijgt, maar gewoon een slimme nieuwe kijk op dingen heeft. :Y

Ik had wel even de neiging om Varys te geloven ook. Goede speech. Ben nog steeds benieuwd wie hij nu eigenlijk dient. Z'n verhaaltje over The People is sterk, maar als dat zo was zou je verwachten dat hij meegewerkt had aan een vredige transitie van macht van de Mad King naar Rhaegar. Ipv daarvan koos hij ervoor om Rhaegar te ondermijnen en heeft hij meegeholpen aan het ontketenen van twee grote burgeroorlogen waarin juist 'The People' enorm de sjaak zijn.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 24 juli 2017 @ 15:53:25 #59
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172644693
Ik vond het trouwens wel apart dat Dany zoveel nadruk legde op het feit dat Jon z'n knie moet buigen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_172645404
quote:
14s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij zou iemand die je verstoot en met stenen bekogeld als kind weer happy begroeten? :D

Je moet trouwens de inside the episode even checken.
Even gestolen van reddit:
For those confused about Nymeria & Arya:
In the inside the episode they explain that Nymeria did recognize Arya, but like Arya has grown to be her own person/wolf. Just like Arya wouldn't become a lady in a frilly dress, Nymeria won't become a domestic pet.
"That's not you" was a direct reference to Arya's "that's not me" in Season 1, in response to Ned's expectations of Arya growing up to be a highborn lady.
Ik zie het toch anders. Dat eerste was nodig. Het recognizen en dan even emotie tonen, is niet hetzelfde als meegaan naar winterfell. Ze had even moeten laten zien van ik herken je, maar ga niet mee want that's not me.
pi_172645421
Holy shit het aantal theory video's van seizoen 7 op youtube is echt bizar. Je bent zo de hele middag zoet.
pi_172645511
quote:
10s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:53 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vond het trouwens wel apart dat Dany zoveel nadruk legde op het feit dat Jon z'n knie moet buigen.
Domme biatch is het. The King in the North won't bend the knee. Echt fuck haar en Cersei erbij. Knie in de lady parts kunnen ze krijgen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172645554
quote:
10s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:52 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dany laat weer eens zien dat ze niet zomaar alles in d'r schoot geworpen krijgt, maar gewoon een slimme nieuwe kijk op dingen heeft. :Y

Ik had wel even de neiging om Varys te geloven ook. Goede speech. Ben nog steeds benieuwd wie hij nu eigenlijk dient. Z'n verhaaltje over The People is sterk, maar als dat zo was zou je verwachten dat hij meegewerkt had aan een vredige transitie van macht van de Mad King naar Rhaegar. Ipv daarvan koos hij ervoor om Rhaegar te ondermijnen en heeft hij meegeholpen aan het ontketenen van twee grote burgeroorlogen waarin juist 'The People' enorm de sjaak zijn.
Verwacht daarin geen plottwist meer eigenlijk.
pi_172645555
quote:
10s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:52 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dany laat weer eens zien dat ze niet zomaar alles in d'r schoot geworpen krijgt, maar gewoon een slimme nieuwe kijk op dingen heeft. :Y

Ik had wel even de neiging om Varys te geloven ook. Goede speech. Ben nog steeds benieuwd wie hij nu eigenlijk dient. Z'n verhaaltje over The People is sterk, maar als dat zo was zou je verwachten dat hij meegewerkt had aan een vredige transitie van macht van de Mad King naar Rhaegar. Ipv daarvan koos hij ervoor om Rhaegar te ondermijnen en heeft hij meegeholpen aan het ontketenen van twee grote burgeroorlogen waarin juist 'The People' enorm de sjaak zijn.
Als ie echt "the people" zou dienen moet ie trouw zweren aan de King in the North. Maar goed ik snap ook wel dat hij nu niet zomaar meer kan overlopen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 24 juli 2017 @ 16:38:06 #65
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172645572
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als ie echt "the people" zou dienen moet ie trouw zweren aan de King in the North. Maar goed ik snap ook wel dat hij nu niet zomaar meer kan overlopen.
Vanwege de White Walkers? Daarvan zijn ze in het Zuiden en Essos nog niet bepaald overtuigd. Wellicht dat Mellisandre daarbij kan helpen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_172645586
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:37 schreef Funzel het volgende:

[..]

Verwacht daarin geen plottwist meer eigenlijk.
Ik zie hem op termijn nog wel overlopen naar House Stark, als Dany niet meer nodig is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 24 juli 2017 @ 16:39:11 #67
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172645590
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Domme biatch is het. The King in the North won't bend the knee. Echt fuck haar en Cersei erbij. Knie in de lady parts kunnen ze krijgen.
Nogal overdreven reactie.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 24 juli 2017 @ 16:39:28 #68
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172645595
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:30 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik zie het toch anders. Dat eerste was nodig. Het recognizen en dan even emotie tonen, is niet hetzelfde als meegaan naar winterfell. Ze had even moeten laten zien van ik herken je, maar ga niet mee want that's not me.
Ik vond dat Nymeria dat best liet zien eigenlijk. Ze werd rustiger en ze deden verder niks met Arya. Als het haar echt niks meer deed had ze het prima gevonden om Arya gewoon te finishen daar.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_172645604
quote:
10s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:38 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Vanwege de White Walkers? Daarvan zijn ze in het Zuiden en Essos nog niet bepaald overtuigd. Wellicht dat Mellisandre daarbij kan helpen.
Daar gaat het toch ook niet om? Gaat erom dat Varys zelf doet wat het beste voor het volk is. Niet dat hij doet wat het volk denkt dat het beste voor t volk is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 24 juli 2017 @ 16:45:39 #70
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172645689
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Daar gaat het toch ook niet om? Gaat erom dat Varys zelf doet wat het beste voor het volk is. Niet dat hij doet wat het volk denkt dat het beste voor t volk is.
Oke, maar wat bedoel je dan? Waarom moet hij trouw zweren aan de King in the North om het volk te dienen?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_172645767
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:30 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik zie het toch anders. Dat eerste was nodig. Het recognizen en dan even emotie tonen, is niet hetzelfde als meegaan naar winterfell. Ze had even moeten laten zien van ik herken je, maar ga niet mee want that's not me.
Een gigantische wolf die met haar roedel weer weg gaat in plaats van jou en je paard te verslinden zie jij niet als een sein dat ze haar herkende?

Ze hebben precies gedaan wat je nu zegt...
pi_172645909
Hoo boy, iedereen die Eurons vertolking niet insane genoeg vond is mooi op z'n plek gezet.
  maandag 24 juli 2017 @ 17:04:05 #73
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172646020
quote:
10s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoo boy, iedereen die Eurons vertolking niet insane genoeg vond is mooi op z'n plek gezet.
Oooh, toen hij die brug liet neerkomen op het schip van Yara, ik had een stijfje.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_172646125
Heb me ogen weer uitgekeken deze aflevering. Kunnen weer aardig wat op de dodenlijst gezet worden na deze aflevering xD
  maandag 24 juli 2017 @ 17:13:01 #75
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_172646147
Hing jara nou aan de boeg? ja toch?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')