abonnement Unibet Coolblue
pi_172403501
Toen ik Google Chrome in een Sandbox opstartte, kreeg ik een foutmelding te zien. Er was een soort synchronisatiefout opgetreden. Vervolgens waren de meeste van mijn extensies verdwenen.

Daarna opende ik Google Chrome unsandboxed (gewoon direct via Windows, zonder Sandbox) en toen kreeg ik hetzelfde probleem.

Ik heb in het verleden mijn Google account met Google Chrome gesynchroniseert, maar dat had ik in mijn gewone browser uitgezet. Het zou echter kunnen dat hij in mijn sandboxed browser nog aan stond.

De oplossing is natuurlijk de extensies opnieuw installeren, maar ik weet niet of er niet meer dingen uit mijn browser zijn verwijdert. Mijn bladwijzers en cookies zijn in ieder geval niet verwijdert.

Nadat dit probleem zich voordeed, kreeg ik automatisch een venster waarin ik een crash report naar Google kon sturen. Ik krijg echter geen reactie op die melding. Ik ben helaas ook vergeten wat de code van de foutmelding was, en ik kan het niet meer terug vinden.

Dit was waarschijnlijk gewoon een bug, maar het kan zo zijn dat het door malware is veroorzaakt. Ik betwijfel dat wel, maar het is mogelijk.

Ik ben nu een gewone virusscan aan het uitvoeren, ik zal morgen ook een rootkit scan (opstartscan) uitvoeren, en scannen met Malwarebytes AntiMalware, Superantispyware en Adwcleaner.

Waardoor zou dit zijn veroorzaakt?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2017 23:57:37 ]
  vrijdag 14 juli 2017 @ 00:08:51 #2
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_172403657
wat doet Chrome in veilig modus?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')