abonnement Unibet Coolblue
pi_173078735
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zal wel weer het zuurtje zijn, maar na een paar uur gespeeld te hebben heb ik het weer weggelegd. Ja, het ziet er beter uit en ja, ik zie meer diversiteit. Er zijn ook de nodige quality of life verbeteringen gedaan.

Maar het spel is nog steeds niet leuk. Op geen moment heb ik echt plezier in wat ik aan het doen ben. Ik ben nog steeds alleen maar bezig met metertjes bijvullen. Tot het punt waarop ik er voor kies om ergens maar niet te landen omdat ik dan mijn launch thrusters weer bij moet vullen, dus wéér ronddwalen op zoek naar een steen of een plantje. Voor zover ik kan zien is een galactische economie ook nog steeds zo goed als non-existent, dus van het traden moet de game het ook nog niet hebben. Ja, je kunt wel ergens iets kopen en dan ergens anders weer verkopen, maar echt leuk is het niet om van space station naar space station te moeten vliegen voor een paar units winst.

Ook even in de creative mode gespeeld om uit die mining-grind te raken. Die is wel aardig, maar daar mist het dan weer alle uitdaging en merk ik dat de lange reistijd om ergens te kunnen komen mij stoort. De creative mode is bedoeld om relaxed te exploren. Maar er zit gewoon teveel downtime in het spel om dat echt de moeite waard te maken. Ben je eindelijk op een planeet, is het toch weer een vrij teleurstellende plek. Moet je weer 2 minuten downtime door (opstijgen, naar andere plek, daar weer landen) voor je volgende poging.

Ik geef het denk ik op met de game. Het is gewoon niet voor mij, ben ik bang.
Kan toch, niks zuurs aan :P
SOONY
pi_173079277
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zal wel weer het zuurtje zijn, maar na een paar uur gespeeld te hebben heb ik het weer weggelegd. Ja, het ziet er beter uit en ja, ik zie meer diversiteit. Er zijn ook de nodige quality of life verbeteringen gedaan.

Maar het spel is nog steeds niet leuk. Op geen moment heb ik echt plezier in wat ik aan het doen ben. Ik ben nog steeds alleen maar bezig met metertjes bijvullen. Tot het punt waarop ik er voor kies om ergens maar niet te landen omdat ik dan mijn launch thrusters weer bij moet vullen, dus wéér ronddwalen op zoek naar een steen of een plantje. Voor zover ik kan zien is een galactische economie ook nog steeds zo goed als non-existent, dus van het traden moet de game het ook nog niet hebben. Ja, je kunt wel ergens iets kopen en dan ergens anders weer verkopen, maar echt leuk is het niet om van space station naar space station te moeten vliegen voor een paar units winst.

Ook even in de creative mode gespeeld om uit die mining-grind te raken. Die is wel aardig, maar daar mist het dan weer alle uitdaging en merk ik dat de lange reistijd om ergens te kunnen komen mij stoort. De creative mode is bedoeld om relaxed te exploren. Maar er zit gewoon teveel downtime in het spel om dat echt de moeite waard te maken. Ben je eindelijk op een planeet, is het toch weer een vrij teleurstellende plek. Moet je weer 2 minuten downtime door (opstijgen, naar andere plek, daar weer landen) voor je volgende poging.

Ik geef het denk ik op met de game. Het is gewoon niet voor mij, ben ik bang.
had ik je een jaar geleden kunnen vertellen :P
pi_173079324
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:54 schreef redboyke het volgende:

[..]

had ik je een jaar geleden kunnen vertellen :P
Je geld al terug? :').
pi_173079348
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 00:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je geld al terug? :').
ja heb een refund gekregen :P
pi_173079399
Ik ga hem morgen of overmorgen weer eens spelen.
Denk dat ik opnieuw ga beginnen, kijken hoeveel het veranderd is vanaf het begin af aan ten opzichte van release.
Doe eens niet.
pi_173080422
Hmm, mijn home base is ongeveer de helft van weg (inclusief containers), mijn home planeet is ineens radioactief, kaal en lelijk, waar het een prachtige lush locatie was voorheen.

Gaat weer tergend langzaam ook, dus zal wéér die videokaart settings moeten aanpassen...

Die missies zijn wel leuk en er is veel veranderd (geen grondstoffen meer, namen van planten anders) en meer informatie zit erbij, dat is wel prettig.

Kijken of ik hem op een lagere resolutie wel goed kan draaien en het wordt zeker een nieuwe base bouwen, want nu is mijn home planet gewoon ineens kut. :')
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173083423
Ik ga maar ergens anders een base beginnen. Al mijn recruits zijn weg en fuck een base op een radioactieve planeet :X

Ik heb ook niks meer aan mijn mordiet farm -O-

Wel iets van 26 miljoen units

Gisteren heb ik voor de eerste keer tijdens mijn save een warpdrive upgrade gekregen _O-
SOONY
pi_173089579
gister avond een paar uur kunnen spelen..

nu crasht hij zodra ik een scan ( C ) wil doen *O*
pi_173089796
Ik krijg opeens een wit rondje in mijn beeld en die blijft in beeld...
SOONY
pi_173090083
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 17:23 schreef DKUp het volgende:
Ik krijg opeens een wit rondje in mijn beeld en die blijft in beeld...
Dat had (lees: heb) ik ook :').

Er zijn nog wat bugs her en der geloof ik _O-
pi_173090143
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 17:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat had (lees: heb) ik ook :').

Er zijn nog wat bugs her en der geloof ik _O-
Sean Murray: it's not a bug, it's a feature.
pi_173090215
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 17:42 schreef redboyke het volgende:

[..]

Sean Murray: it's not a bug, it's a feature.
Ah. Kom je weer even zaniken hier? Man man, ik heb vorig jaar zelden iemand zo zien janken om een paar euro als jij dat deed, en dan zijn we een jaar verder, is er hier volop plezier en nóg kom je zaniken. Bijzonder. Jammer.

Bron voor die quote overigens.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2017 17:46:44 ]
pi_173090244
Ik vermaak me prima vandaag met het spel.

Speel survival en stiekem iets te pittig..Maar normaal lijkt me nu te makkelijk.

Leuk 2x een hype voor hetzelfde geld :)
Hell To The Liars
pi_173095224
portals : ik kan geen enkel teken of symbool invoeren.

Wel het adres vragen van mijn eigen planeet, maar als ik dan "activeer portal" kies dan is alles grijs en kan ik niets invoeren, zelfs niet eens gewoon voor de lol combinaties proberen. (zo had ik gedacht van te voren)

Doe ik iets fout of.. ?
  Redactie Frontpage zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:33:12 #290
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_173095841
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
portals : ik kan geen enkel teken of symbool invoeren.

Wel het adres vragen van mijn eigen planeet, maar als ik dan "activeer portal" kies dan is alles grijs en kan ik niets invoeren, zelfs niet eens gewoon voor de lol combinaties proberen. (zo had ik gedacht van te voren)

Doe ik iets fout of.. ?
Je moet eerst de symbolen verzamelen om ze te kunnen gebruiken :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_173097440
quote:
ATLAS RISES PATCH 1.31

August 12, 2017.
Hello!

Thanks so much for all of your feedback following the launch of Atlas Rises, it’s great to see so many of you enjoying the update.

Today we’re releasing Patch 1.31 on both PS4 and Steam. This fixes a number of issues including:

Fixed an issue causing some players to crash when accessing the galactic map while having too many waypoints active
Fixed a crash some players experience when pinning certain tech
Fixed a crash which occurs when players with particularly long play-throughs attempt to save the game
Fixed an issue that sometimes resulted in guild missions not crediting correctly
If you experience any issues, let us know by submitting a bug report.

Thanks!
Hello Games
Gelukkig doet Hello Games altijd aan zulke patches ^O^

[ Bericht 12% gewijzigd door DKUp op 12-08-2017 22:33:16 ]
SOONY
pi_173103658
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Je moet eerst de symbolen verzamelen om ze te kunnen gebruiken :P
En hoe doe je dat? :P
pi_173103730
Net 4 uur bezig geweest mijn base af te breken, goed wel 16 miljoen ermee verdiend en nu weer Atlas Rises spelen. Eerste planeet in nieuw stelsel.

Planeet:
- bewegen gaat duidelijk sneller
- scannen ook
- het is net allemaal wat scherper/helderder
- nieuwe resources (space bulb) en oude die een nieuwe naam hebben

Ruimte:
- space cannon overheat echt razendsnel terwijl ik de upgrades max heb (en had)
- shield gaat ook snel kapot (ook maxed)

Heb een S klasse schip met +59% Damage en +19% Shield :{

Met lagere resolutie draait ie prima en het beeld is nog steeds mooi.

Nu nog ergens een goeie planeet vinden om een nieuwe base te bouwen.

Jammer dat glas nu een "obsolete material" is, mijn oude base was helemaal van glas... maar wellicht is er een nieuw soort glas.

[ Bericht 5% gewijzigd door De_cameraman_uit_Colombia op 13-08-2017 08:28:00 ]
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  zondag 13 augustus 2017 @ 08:52:23 #294
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_173103956
Ik heb een probleem in mijn ruimteschip. Ik zie naast mijn mikpunt aan beide kanten 3 naar beneden wijzend rode pijlen en links in de hoek een rode driehoek met een uitroepteken. Er is helemaal niks mis met mijn schip zover ik kan zien. Geen kapotte modules en ook alles bijgevuld. Ik heb nog een 48 slot fighter van de originele game met alle upgrades. Maar ik kan dus maar niet ontdekken wat er mis is en die pijlen zijn best wel irritant.

En wat De_cameraman_uit_Colombia hier boven me zegt klopt wel. alles beweegt vlotter. Ik was vooral verrast door snelheid van het binnen komen van de atmosfeer van een planeet. Ik crashte bijna op de planeet zo snel ging het, kon maar net op tijd optrekken.
pi_173104133
dat rode driehoekje heb ik ook, dat lijkt alleen te verdwijnen als ik letterlijk naar niks toevlieg (b.v. de ruimte in)

die rode pijlen, zijn dat niet gewoon indicators voor missies e.d.?
pi_173104172
Spelen jullie regular of survival?
Hell To The Liars
pi_173104213
Volgens mij is die rode driehoek als je laag vliegt.
pi_173104233
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:19 schreef Droopie het volgende:
Spelen jullie regular of survival?
ik speel nog steeds mijn 1.0 regular save..
  zondag 13 augustus 2017 @ 09:27:18 #299
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_173104238
Ik zie hem ook in de ruimte. En die 3 rode pijlen zijn er echt constant wat ik ook doe. Ik kan trouwens gewoon alles met mijn schip doen. Verder is er geen melding bij die pijlen.

Ik speel beide, survival en normal. Maar ben het verst op mijn normal save.
pi_173104276
Regular.

Rode driehoekje heb ik ook idd.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')