abonnement Unibet Coolblue
pi_172364442
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

De volgende keer hem eens afwijzen, zeg maar dat je moe bent, geen zin hebt of whatever.
Jij staat (ligt) altijd meteen klaar voor hem, Hij dus niet voor jou.

Wie niet horen wil, moet maar voelen.
Dit soort gedrag is funest voor relaties.

En het gaat verder ook niets oplossen, behalve dat hij niet zal begrijpen waarom ze zo doet. "Maar jij doet het ook" is ook echt niet echt een fijn antwoord om te horen, zeg maar.
pi_172364461
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:37 schreef ModelBritt123 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.
Het probleem is dat hij me als het ware afwijst voor ik de kans krijg om echt iets te doen. Als hij al ineens zegt dat hij moe is of niet reageert wanneer ik hem wil laten merken dat ik wil, durf ik niet zomaar uit het niets zijn boxer uit te trekken om hem vervolgens te gaan pijpen. Lijkt me nog vervelender als hij me dan afwijst.
En doe je dan verder nog iets? Strelen, knuffelen, intiem zijn zonder seks?
pi_172364488
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit soort gedrag is funest voor relaties.

En het gaat verder ook niets oplossen, behalve dat hij niet zal begrijpen waarom ze zo doet. "Maar jij doet het ook" is ook echt niet echt een fijn antwoord om te horen, zeg maar.
Nee, ze moet dan zeggen, als jij geen zin hebt, dring ik ook niet aan. Als het altijd van een kant moet komen is ook funest voor een relatie.
  woensdag 12 juli 2017 @ 14:56:24 #29
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172364493
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

De volgende keer hem eens afwijzen, zeg maar dat je moe bent, geen zin hebt of whatever.
Jij staat (ligt) altijd meteen klaar voor hem, Hij dus niet voor jou.

Wie niet horen wil, moet maar voelen.
Speel je dat soort spelletjes echt? wow hoe dom en hoe slecht.
Dan kan je beter gelijk stoppen met de relatie hoor.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 12 juli 2017 @ 14:58:13 #30
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172364522
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:56 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee, ze moet dan zeggen, als jij geen zin hebt, dring ik ook niet aan. Als het altijd van een kant moet komen is ook funest voor een relatie.
Het komt niet van 1 kant, ze zegt in de OP namelijk dat het bijna altijd na zijn initiatief gebeurd.

quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:54 schreef ModelBritt123 het volgende:
We hebben eigenlijk gewoon elke dag dat we elkaar zien seks, vaak op zijn initiatief.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172364588
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:56 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee, ze moet dan zeggen, als jij geen zin hebt, dring ik ook niet aan.
En wat gaat het oplossen als ze geen seks meer hebben?

Hij gefrustreerd, zij gefrustreerd... En dan? Dan moeten ze alsnog praten, wat nu al niet helemaal lijkt te lukken... De communicatie gaat dan wel goed verlopen, in hun gefrustreerde toestand?

Of bedoel je dat hij dan plotseling wel wakker wordt en wel gaat inzien waar hij mee bezig is..? Yeah, no.

quote:
Als het altijd van een kant moet komen is ook funest voor een relatie.
En dat los je op door te praten. Niet door de ander af te straffen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2017 15:01:51 ]
pi_172364598
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

En doe je dan verder nog iets? Strelen, knuffelen, intiem zijn zonder seks?
Kan het zijn dat hij zich geestelijk/ emotioneel niet of minder aangetrokken voelt door haar? Op een moment kan het gaan vervelen wanneer deze vorm van binding niet sterk is denk ik.
pi_172364749


[ Bericht 100% gewijzigd door ModelBritt123 op 12-07-2017 15:10:09 ]
pi_172364766
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 15:01 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Kan het zijn dat hij zich geestelijk/ emotioneel niet of minder aangetrokken voelt door haar? Op een moment kan het gaan vervelen wanneer deze vorm van binding niet sterk is denk ik.
Het kan van alles zijn, ook wat je opnoemt. Maar zolang hij er niet dieper op ingaat valt hier verder weinig mee te doen.
pi_172364898
Oke dus hem niet afwijzen? Lijkt me eerlijk gezegd ook niet het beste plan
pi_172364983
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:42 schreef ray-xxx het volgende:
Stel jezelf minder passief op... als je steeds toegeeft aan hem op de momenten dat híj wil dan is hij daarna misschien te moe voor een tweede keer die dag. Geef niet toe als hij je wil neuken (ook al ben je op dat moment super geil en wil je hem het liefst meteen bespringen). Dan een uurtje of twee later neem je zelf het initiatief. Je zal zien dat je enorm veel macht over hem krijgt. Hij zal álles doen wat je kutje begeert. Zorg wel dat hij zich niet in de tussentijd aftrekt want dan is gegarandeerd al je moeite voor niks ;-)
Dit soort spelletjes lossen het achterliggende probleem niet op... Het is alsof je je vinger in een dam stopt om de lek te stoppen. Ja, dan is er geen lek meer, maar je vinger kan ook niet meer weg; het is een tijdelijke oplossing.

Los daarvan: seks zou iets moeten zijn zonder gedoe, iets dat gesmeerd loopt omdat twee mensen elkaar zowel op lichamelijk als geestelijk golflengte kunnen aanvoelen.
pi_172365007
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 15:14 schreef ModelBritt123 het volgende:
Oke dus hem niet afwijzen? Lijkt me eerlijk gezegd ook niet het beste plan
Je kan het proberen om te krijgen wat je wil (dat hij wel ingaat op je toenadering), maar ik zie niet in hoe je daarmee het achterliggende probleem mee oplost.
pi_172365072
conclusie: met hem bespreken op een moment dat er geen druk is. Wij zijn ook geen helderziende, er kan van alles spelen en alleen jij kan daar achter komen.
pi_172365149
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:37 schreef ModelBritt123 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.
Het probleem is dat hij me als het ware afwijst voor ik de kans krijg om echt iets te doen. Als hij al ineens zegt dat hij moe is of niet reageert wanneer ik hem wil laten merken dat ik wil, durf ik niet zomaar uit het niets zijn boxer uit te trekken om hem vervolgens te gaan pijpen. Lijkt me nog vervelender als hij me dan afwijst.
Ik snap iets niet zo goed. Jullie hebben elke dag dat jullie elkaar zien, seks. Meestal op zijn initiatief. Maar als jij zin hebt, wil hij vaak niet. Bedoel je dat je meerdere keren per dag wil? Dat hij jou afwijst nadat jullie al seks hebben gehad?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  woensdag 12 juli 2017 @ 15:30:04 #40
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172365254
Begrijp ik het goed dat je zegt dat je vrijwel altijd als je bij elkaar seks hebt? Dat dit dus gaat over een 2de of zelfs 3de keer?

In dat geval, laat hem gewoon. Als hij zegt dat hij moe is is hij dat waarschijnlijk ook. Knuffel lekker, lach samen, zorg voor andere intimiteit dan seks en maak je niet zo druk om dat hij niet nog een keer wil.

Verder kan je natuurlijk ervoor zorgen dat jij die eerste keer initiatief neemt. Kleed je sexy, gedraag je sexy. Bespring hem zodra hij binnenkomt ofzo. Trek dan eens zijn broek naar beneden om hem gelijk te pijpen. Kortom, time wat beter.

Je maakt drama van iets wat geen drama is, je zegt een goed seksleven te hebben samen, dus maak geen probleem waar er geen probleem is. Zoek niet overal wat achter.
Als hij niet nu, ben moe, of iets in die geest zegt is dat waarschijnlijk ook gewoon zo. Het betekent niet dat jij niet goed genoeg bent ofzo.
Pas als hij maar spaarzaam seks wil heb je reden tot klagen, nu niet echt.

Hou dus op met dingen groter te maken dan ze zijn. Wees lief en begrijpend als hij zegt moe te zijn, dan ontstaat er geen druk/ellende en is hij veel sneller wel weer toe aan seks.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172365599
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 15:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Begrijp ik het goed dat je zegt dat je vrijwel altijd als je bij elkaar seks hebt? Dat dit dus gaat over een 2de of zelfs 3de keer?

In dat geval, laat hem gewoon. Als hij zegt dat hij moe is is hij dat waarschijnlijk ook. Knuffel lekker, lach samen, zorg voor andere intimiteit dan seks en maak je niet zo druk om dat hij niet nog een keer wil.

Verder kan je natuurlijk ervoor zorgen dat jij die eerste keer initiatief neemt. Kleed je sexy, gedraag je sexy. Bespring hem zodra hij binnenkomt ofzo. Trek dan eens zijn broek naar beneden om hem gelijk te pijpen. Kortom, time wat beter.

Je maakt drama van iets wat geen drama is, je zegt een goed seksleven te hebben samen, dus maak geen probleem waar er geen probleem is. Zoek niet overal wat achter.
Als hij niet nu, ben moe, of iets in die geest zegt is dat waarschijnlijk ook gewoon zo. Het betekent niet dat jij niet goed genoeg bent ofzo.
Pas als hij maar spaarzaam seks wil heb je reden tot klagen, nu niet echt.

Hou dus op met dingen groter te maken dan ze zijn. Wees lief en begrijpend als hij zegt moe te zijn, dan ontstaat er geen druk/ellende en is hij veel sneller wel weer toe aan seks.
Het gaat niet om een tweede of zelfs derde keer. Ik snap de verwarring. Dus even ter verduidelijking:
We hebben zo ongeveer elke dag seks, hij neemt vaak het initiatief, maar niet altijd. Op de momenten dat ik wil, en ik het initiatief neem, wijst hij me vaak heel snel af (soms zegt hij letterlijk nee, soms zegt hij snel dat hij moe is, en soms reageert hij gewoon totaal niet).
Verder klaag ik niet, zoals ik ook al zei. Ik heb er gewoon moeite mee hoe ik hiermee om moet gaan als hij zo reageert.
Wat ik vergeten was erbij uit te leggen: het is ook wel eens zo dat hij eerst zo vervelend reageert en even later toch wil. Dus dan hebben we toch seks, alleen is hij niet meteen op mijn initiatief ingegaan.

Daarom, vraag ik me af, als hij zo reageert, hoe moet ik dan toch doorgaan om ervoor te zorgen dat hij wel zin krijgt? Moet ik uberhaupt wel doorgaan?

Ik weet dat jullie ook niet helderziend zijn, ik verwacht niet de oplossing te vinden, wellicht wat tips hoe ik ermee om kan gaan. En een aantal van jullie reacties zijn al super behulpzaam! Maar dit even ter verduidelijking.
pi_172365863
Ik snap ook iets niet goed. Jullie hebben seks op zijn initiatief en als jij wilt, dan wil hij niet. Als hij later dan toch wil, gebeurd het weer op zijn initiatief?
Gezellige boel...
You look like you can use some boytox...
  woensdag 12 juli 2017 @ 16:04:39 #43
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172366037
Nee natuurlijk moet je niet doorgaan als hij nee zegt op wat voor manier dan ook.
Als jij (op dat moment) even geen zin hebt zou je het ook niet waarderen als hij door blijft gaan. Dat is rete irritant.

Jullie hebben een ruim en goed seksleven zeg je zelf, jengel dus niet zo.
Wees lief en begrijpend als hij nee zegt. Blijf wel lekker intiem zonder seks en blijf openstaan voor wanneer hij wel wil dan.

Je maakt echt problemen van iets wat geen probleem is. Er zit niets achter, hij is echt moe, heeft er even geen behoefte aan. Er is niets mis met jou, niets mis met hem. Geniet van het fijne wat jullie hebben.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172366372
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Jullie hebben een ruim en goed seksleven zeg je zelf, jengel dus niet zo.
Wees lief en begrijpend als hij nee zegt. Blijf wel lekker intiem zonder seks en blijf openstaan voor wanneer hij wel wil dan.

Je maakt echt problemen van iets wat geen probleem is. Er zit niets achter, hij is echt moe, heeft er even geen behoefte aan. Er is niets mis met jou, niets mis met hem. Geniet van het fijne wat jullie hebben.
Je gaat echt te hard...

Intiem zijn is iets waar je je waardering aan de ander kan tonen; als je altijd maar genegeerd en afgewezen wordt wanneer je een poging doet om intiem te zijn, doet dat pijn. Vooral als hij een korte tijd later alsnog wel wil. Dan krijg je toch echt het gevoel dat je er maar bent zodat hij aan zijn trekken kan komen. (Je bent opeens wel boeiend wanneer hij zin heeft...)

Een vrouw wil zich gewild voelen, alles om de seks heen is enorm belangrijk voor een vrouw. Als je een vrouw alleen maar benadert wanneer je een behoefte hebt, gaat dat toch echt vragen opwekken bij een vrouw.

En los daarvan: zij heeft moeite met de manier waarop het nu verloopt. Om dat maar af te doen als 'problemen creëren' en aan te geven dat ze tevreden moet zijn met zijn gedrag gaat het gevoel dat ze nu heeft niet doen weggaan...

Vaak neuken betekent niet automatisch een goed seksleven. Zij voelt zich onbegrepen, en als het op deze tempo verdergaat zal het alleen maar zorgen voor meer wrijving tussen ze.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2017 16:17:51 ]
pi_172366545
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je gaat echt te hard...

Intiem zijn is iets waar je je waardering aan de ander kan tonen; als je altijd maar genegeerd en afgewezen wordt wanneer je een poging doet om intiem te zijn, doet dat pijn. Vooral als hij een korte tijd later alsnog wel wil. Dan krijg je toch echt het gevoel dat je er maar bent zodat hij aan zijn trekken kan komen. (Je bent opeens wel boeiend wanneer hij zin heeft...)

Een vrouw wil zich gewild voelen, alles om de seks heen is enorm belangrijk voor een vrouw. Als je een vrouw alleen maar benadert wanneer je een behoefte hebt, gaat dat toch echt vragen opwekken bij een vrouw.

En los daarvan: zij heeft moeite met de manier waarop het nu verloopt. Om dat maar af te doen als 'problemen creëren' en aan te geven dat ze tevreden moet zijn met zijn gedrag gaat het gevoel dat ze nu heeft niet doen weggaan...

Vaak neuken betekent niet automatisch een goed seksleven. Zij voelt zich onbegrepen, en als het op deze tempo verdergaat zal het alleen maar zorgen voor meer wrijving tussen ze.
Dit.
You look like you can use some boytox...
  woensdag 12 juli 2017 @ 16:36:20 #46
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172366849
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je gaat echt te hard...

Intiem zijn is iets waar je je waardering aan de ander kan tonen; als je altijd maar genegeerd en afgewezen wordt wanneer je een poging doet om intiem te zijn, doet dat pijn. Vooral als hij een korte tijd later alsnog wel wil. Dan krijg je toch echt het gevoel dat je er maar bent zodat hij aan zijn trekken kan komen. (Je bent opeens wel boeiend wanneer hij zin heeft...)

Een vrouw wil zich gewild voelen, alles om de seks heen is enorm belangrijk voor een vrouw. Als je een vrouw alleen maar benadert wanneer je een behoefte hebt, gaat dat toch echt vragen opwekken bij een vrouw.

En los daarvan: zij heeft moeite met de manier waarop het nu verloopt. Om dat maar af te doen als 'problemen creëren' en aan te geven dat ze tevreden moet zijn met zijn gedrag gaat het gevoel dat ze nu heeft niet doen weggaan...

Vaak neuken betekent niet automatisch een goed seksleven. Zij voelt zich onbegrepen, en als het op deze tempo verdergaat zal het alleen maar zorgen voor meer wrijving tussen ze.
Ze zegt zelf dat het seksleven goed is en hij vaker initiatief neemt, maar zij dat ook wel doet.
Dit gaat volgens wat ze schrijft over de momenten dat hij (dan iig) even geen zin heeft.

Naar mijn mening maakt ze een groot probleem van iets wat geen probleem is, door er vanalles achter te zoeken wat er simpelweg niet is.
Als je verder een goed seksleven hebt volgens eigen zeggen is er geen probleem. Je kan dan evt zeggen dat je het fijn zou vinden als je ook wat meer ruimte zou krijgen om initiatief te nemen (hij soms wat afwachtend er is, enkel subtiele signalen geeft er open voor te staan), of zelf nadenken over hoe je daarin mee kan gaan (bv door hem naakt op te wachten en op je knieën te gaan terwijl je zijn broek uitrekt (ik noem maar iets clichés). Of juist beseffen dat als hij net binnen komt even eerst tot rust wil komen en niet gelijk 'aangevallen' wil worden. Even een half uurtje/uurtje nodig heeft en er dan wel voor open staat.

Geloof hem gewoon als hij zegt dat er niets is, hij echt moe is of even op dat moment geen behoefte eraan heeft.
Dit gaat niet om hij heeft amper zin, dus is er geen reden meer te zoeken achter wat hij zegt. Dat hele meer erachter zoeken veroorzaakt eerder problemen dan het oplost.

Deel fantasieën met elkaar, laat weten dat je het ontzettend geil vindt om dat initiatief te nemen. Maar bedenk je ook dat als je beide zin hebt het niet zoveel uitmaakt wie er begint. En vooral, maak je niet te druk om die momentjes dat het even niet uitkomt. Want hoe meer druk je daarop legt, hoe meer iemand zich afsluit voor je pogingen tot. Zijn die pogingen vrijblijvend dan zal er vaker op gereageerd worden. Zijn die niet vrijblijvend, omdat je weet dat iemand zich er rot over voelt bv, dan komt er teveel druk op te staan en dat stoot af. Maakt dat elke poging in die richting afgesloten wordt en er dus ook geen mogelijkheid meer bestaat tot kijken of er zin gemaakt kan worden. Of gewoon genieten van wat gefriemel zonder dat het direct tot de hele RamBam moet leiden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172367046
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ze zegt zelf dat het seksleven goed is en hij vaker initiatief neemt, maar zij dat ook wel doet.
Dit gaat volgens wat ze schrijft over de momenten dat hij (dan iig) even geen zin heeft.

Naar mijn mening maakt ze een groot probleem van iets wat geen probleem is, door er vanalles achter te zoeken wat er simpelweg niet is.
Als je verder een goed seksleven hebt volgens eigen zeggen is er geen probleem. Je kan dan evt zeggen dat je het fijn zou vinden als je ook wat meer ruimte zou krijgen om initiatief te nemen (hij soms wat afwachtend er is, enkel subtiele signalen geeft er open voor te staan), of zelf nadenken over hoe je daarin mee kan gaan (bv door hem naakt op te wachten en op je knieën te gaan terwijl je zijn broek uitrekt (ik noem maar iets clichés).

Geloof hem gewoon als hij zegt dat er niets is, hij echt moe is of even op dat moment geen behoefte eraan heeft.
Dit gaat niet om hij heeft amper zin, dus is er geen reden meer te zoeken achter wat hij zegt. Dat hele meer erachter zoeken veroorzaakt eerder problemen dan het oplost.

Deel fantasieën met elkaar, laat weten dat je het ontzettend geil vindt om dat initiatief te nemen. Maar bedenk je ook dat als je beide zin hebt het niet zoveel uitmaakt wie er begint. En vooral, maak je niet te druk om die momentjes dat het even niet uitkomt. Want hoe meer druk je daarop legt, hoe meer iemand zich afsluit voor je pogingen tot. Zijn die pogingen vrijblijvend dan zal er vaker op gereageerd worden. Zijn die niet vrijblijvend, omdat je weet dat iemand zich er rot over voelt bv, dan komt er teveel druk op te staan en dat stoot af. Maakt dat elke poging in die richting afgesloten wordt en er dus ook geen mogelijkheid meer bestaat tot kijken of er zin gemaakt kan worden. Of gewoon genieten van wat gefriemel zonder dat het direct tot de hele RamBam moet leiden.
Hoe je eerder reageerde was niet zo prettig. Je kunt niet zomaar zeggen dat er geen probleem is als je de situatie niet volledig begrijpt. Maakt verder niet uit, maar reageer dan gewoon niet. Wel bedankt voor de tips in deze reactie, maar ik denk toch dat je het niet helemaal goed begrijpt.
  woensdag 12 juli 2017 @ 17:01:28 #48
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172367419
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:46 schreef ModelBritt123 het volgende:

[..]

Hoe je eerder reageerde was niet zo prettig. Je kunt niet zomaar zeggen dat er geen probleem is als je de situatie niet volledig begrijpt. Maakt verder niet uit, maar reageer dan gewoon niet. Wel bedankt voor de tips in deze reactie, maar ik denk toch dat je het niet helemaal goed begrijpt.
Dan vertel je niet de hele waarheid. Als je zelf zegt dat je seksleven goed is, je vrijwel elke keer samen (goede) seks hebt geeft dat een beeld.
Je zegt zelf erover gepraat te hebben en een antwoord hebt gekregen. Jij zoekt daar meer achter, maar de kans is levensgroot dat er niet meer achter zit. Het gewoon echt is zoals hij zegt. Moe, even geen zin op dat moment. Zo raar is dat niet bij een verder goed seksleven.
Mannen zijn geen seks machines die altijd klaar staan, het zijn mensen en even geen zin hebben op dat moment is hartstikke normaal.

Zou het gaan over 'maar' eens per week zin of erger zou je er meer achter kunnen zoeken. Van een leven dat teveel eist tot problemen tussen partners. Maar bij een goed seksleven, vrijwel elke keer dat je elkaar ziet seks, jij die ook initiatief kan nemen denk ik dat je er echt meer van maakt dan het is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172367582
Hoe maak ik hem gek?

Tja, het is maar waar hij van houdt.
Mooie lingerie, dunne kousen, hakken, uitdagend jurkje. En hem bespringen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172369222
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dan vertel je niet de hele waarheid. Als je zelf zegt dat je seksleven goed is, je vrijwel elke keer samen (goede) seks hebt geeft dat een beeld.
Je zegt zelf erover gepraat te hebben en een antwoord hebt gekregen. Jij zoekt daar meer achter, maar de kans is levensgroot dat er niet meer achter zit. Het gewoon echt is zoals hij zegt. Moe, even geen zin op dat moment. Zo raar is dat niet bij een verder goed seksleven.
Mannen zijn geen seks machines die altijd klaar staan, het zijn mensen en even geen zin hebben op dat moment is hartstikke normaal.

Zou het gaan over 'maar' eens per week zin of erger zou je er meer achter kunnen zoeken. Van een leven dat teveel eist tot problemen tussen partners. Maar bij een goed seksleven, vrijwel elke keer dat je elkaar ziet seks, jij die ook initiatief kan nemen denk ik dat je er echt meer van maakt dan het is.
1x per dag lijkt mij inderdaad meer dan genoeg en sowieso meer dan de meeste mensen krijgen in een relatie. Je kan ook teveel sex willen. Een relatie bestaat uit meer dan sex alleen. Geef je partner wat ruimte. Persoonlijk lijkt het mij uitermate vermoeiend om een vriendin te hebben die constant sex wil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')