abonnement Unibet Coolblue
pi_172382122
quote:
Heeft toch even mooi 4,6 btc verdiend met zijn actie :D
  donderdag 13 juli 2017 @ 11:57:35 #152
131603 Afwazig
Serious business
pi_172384383
Waves bijgekocht.
pi_172384482
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juli 2017 11:57 schreef Afwazig het volgende:
Waves bijgekocht.
Wil ook nog wat Waves bijkopen maar ik wacht nog maar ff
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 12:24:10 #154
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172384922
Staan er bij jullie op coinmarket cap ook geen stijging- en dalingspercentages meer bij?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172384993
quote:
5s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Staan er bij jullie op coinmarket cap ook geen stijging- en dalingspercentages meer bij?
Hier ook alleen maar ?'s coinmarket loopt al een tijdje te klote! De koersen lopen ook met regelmaat sterk uit de pas met de koersen op de exchanges zit soms wel 6% a 8% verschil tussen.
pi_172386603
Ik had vandaag toch wel gedacht dat we weer wat rode cijfers zouden zien, maar niets is minder waar. De stijgingen zijn wel iets minder dan gisteren, maar toch.

Wat denken jullie? Bodem bereikt of tijdelijke opleving?

Edit: Oh vanaf begin van de avond gaan we rode cijfers zijn, toen was gisteren de opleving juist.

[ Bericht 19% gewijzigd door fckdedeurkruk op 13-07-2017 13:43:20 ]
  donderdag 13 juli 2017 @ 14:18:51 #157
131603 Afwazig
Serious business
pi_172387910
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:04 schreef fukforce het volgende:

[..]

Wil ook nog wat Waves bijkopen maar ik wacht nog maar ff
Ja had eerst een buy order staan op een nog iets lager bedrag maar heb gister een last minute geboekt (ga morgen weg) dus maar besloten nu in te kopen.
pi_172389301
ik hoop op mega dalingen in de komende 2 weken _O_
  donderdag 13 juli 2017 @ 15:21:42 #159
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172389375
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:18 schreef vigen98 het volgende:
ik hoop op mega dalingen in de komende 2 weken _O_
NEE :(
The best firms advertise the least...
pi_172389448
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:21 schreef edcetera het volgende:

[..]

NEE :(
Jawel _O_ Spotgoedkoop inkopen _O_
pi_172389926
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:24 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Jawel _O_ Spotgoedkoop inkopen _O_
Om daarna harder te shinen dan ooit tevoren
pi_172390604
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:41 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Om daarna harder te shinen dan ooit tevoren
Ja of ze slopen Bitcoin met die Segwit2X update die ze naar mijn idee te snel invoeren en niet goed genoeg hebben getest en Bitcoin is ineens 10 euro.. Of er gebeurt niets en alles gaat goed en dan is Bitcoin ineens 5000 euro
  donderdag 13 juli 2017 @ 18:06:20 #163
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_172393843
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:18 schreef vigen98 het volgende:
ik hoop op mega dalingen in de komende 2 weken _O_
Ik ook de komende paar weken. Ik wil instappen :@

Maar ben compleet noob en ben mij erg aan het inlezen.

-edit-

Ik heb trouwens de app "blockfolio" om de koers in de gaten te houden van de meest vooraanstaande altcoins en bitcoins. Maar vraag me af hoe exact die is.
pi_172394172
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:06 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik ook de komende paar weken. Ik wil instappen :@

Maar ben compleet noob en ben mij erg aan het inlezen.

-edit-

Ik heb trouwens de app "blockfolio" om de koers in de gaten te houden van de meest vooraanstaande altcoins en bitcoins. Maar vraag me af hoe exact die is.
vergelijk het eens met http://coinmarketcap.com/
pi_172394914
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:02 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ja of ze slopen Bitcoin met die Segwit2X update die ze naar mijn idee te snel invoeren en niet goed genoeg hebben getest en Bitcoin is ineens 10 euro.. Of er gebeurt niets en alles gaat goed en dan is Bitcoin ineens 5000 euro
Segwit2x faalt al op testnet. Die gaat niet gebeuren. Segwit en lightning network wel, geen hardfork. Veel geblaat geen
Fundamentele veranderingen, net een democratie xD
  donderdag 13 juli 2017 @ 19:32:31 #166
131603 Afwazig
Serious business
pi_172395742
Krijg net mail van BTCdirect waar ik ooit m`n eerste litecoin heb gekocht. Die nemen geen halve maatregelen :P.

quote:
Op 1 augustus zal een deel van de bitcoin nodes geen blokken meer accepteren die ‘non-segwit’ zijn. Dit kan mogelijkerwijs leiden tot een splitsing van de bitcoin blockchain.

Uit voorzorg zullen wij een aantal maatregelen in acht nemen en hebben we een aantal aanbevelingen voor jullie:

Maatregelen BTC Direct*

Van 25 juli t/m 30 juli zullen de betaalmethodes Sofortbanking en banktransfer niet beschikbaar zijn
Vanaf 29 juli is het niet meer mogelijk om bitcoins te kopen**
Vanaf 31 juli is het niet meer mogelijk om bitcoins te verkopen**
* Deze data kan aan verandering onderhevig zijn. Mocht de datum veranderen dan zullen wij jullie hier tijdig over berichten.
** Zodra de situatie duidelijk is en er ons inziens weer veilig kan worden gehandeld zullen wij deze mogelijkheid weer activeren.

Onze aanbevelingen aan jullie*

Vanaf 31 juli totdat de situatie duidelijk is raden wij af om bitcoin te gebruiken.

Zorg ervoor dat je zelf de beschikking hebt over de private keys van je bitcoins. Als je bitcoins op een exchange hebt staan beschikt de exchange over jouw private keys Wij raden aan om deze uit te laten betalen naar een wallet waar jij de private keys beheerd. Dit kan bijvoorbeeld door de blockchain.info of Ledger wallet te gebruiken.

Er zal waarschijnlijk sprake zijn van heftige volatiliteit. Zorg ervoor dat je geen geld in bitcoin hebt geïnvesteerd dat je je niet kan permitteren om te verliezen
* Deze aanbevelingen zijn gebaseerd op de informatie die ons nu ter beschikking staat.

Degene die zich meer willen verdiepen in het onderwerp verwijzen wij graag door naar;
Artikel 1
Artikel 2
Artikel 3
pi_172395870
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:53 schreef Hanschje het volgende:

[..]

Segwit2x faalt al op testnet. Die gaat niet gebeuren. Segwit en lightning network wel, geen hardfork. Veel geblaat geen
Fundamentele veranderingen, net een democratie xD
Segwit2x deed het juist prima op het testnet, alleen was de workgroup nog niet klaar met upgraden, haha. Dat was ook de hele reden van de fork, alle hashrate zat (zover ik begreep) op de oude fork en de nieuwe viel stil omdat alleen de "veroorzaker" op de nieuwe Segwit2x node zat. Op testnet is sowieso weinig hashrate dus kan een enkele miningfarm al flink wat invloed hebben.
pi_172395934
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:32 schreef Afwazig het volgende:
Krijg net mail van BTCdirect waar ik ooit m`n eerste litecoin heb gekocht. Die nemen geen halve maatregelen :P.

[..]

Lijkt me geen slecht advies om het rond die tijd even aan te kijken.
Er zullen wel flink wat geruchten over "forks!!!!!!" de wereld ingetweet worden om paniek (en een prijsdaling) te veroorzaken.

Maar meestal lopen dit soort dingen met een sisser af... rond 3 augustus verwacht ik "business as usual" :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172396009
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Lijkt me geen slecht advies om het rond die tijd even aan te kijken.
Er zullen wel flink wat geruchten over "forks!!!!!!" de wereld ingetweet worden om paniek (en een prijsdaling) te veroorzaken.

Maar meestal lopen dit soort dingen met een sisser af... rond 3 augustus verwacht ik "business as usual" :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij blijft gewoon zitten waar je zit?

Dan durf ik dat ook wel aan, aangezien jouw portfolio ongeveer 5000x zoveel waard is, misschien zelfs wel meer. :D
pi_172396245
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dus jij blijft gewoon zitten waar je zit?

Dan durf ik dat ook wel aan, aangezien jouw portfolio ongeveer 5000x zoveel waard is, misschien zelfs wel meer. :D
Daytraden is niet mijn ding, "even m'n coins verkopen" vanwege een verwachte daling is me teveel werk en gedoe dus ik blijf sowieso zitten waar ik zit.

Sinds 2011 is Bitcoin (en de altcoinmarkt) al zo vaak doodverklaard en altijd weer opgeveerd.
Wat de koersen doen (kort) na 1 augustus weet ik niet maar het transactie-volume van Bitcoin verwacht ik rond 3 augustus wel weer op een normaal niveau.

Of er moet echt wat misgaan, maar een fork is pas vervelend als je transacties doet en iedereen wacht het wel even af geloof ik :P
pi_172396284
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Daytraden is niet mijn ding, "even m'n coins verkopen" vanwege een verwachte daling is me teveel werk en gedoe dus ik blijf sowieso zitten waar ik zit.

Sinds 2011 is Bitcoin (en de altcoinmarkt) al zo vaak doodverklaard en altijd weer opgeveerd.
Wat de koersen doen (kort) na 1 augustus weet ik niet maar het transactie-volume van Bitcoin verwacht ik rond 3 augustus wel weer op een normaal niveau.

Of er moet echt wat misgaan, maar een fork is pas vervelend als je transacties doet en iedereen wacht het wel even af geloof ik :P
Kan ik inkomen :Y

Ik ben wel wat meer van het 'daytraden'(ben nog lerende hoor, ben geen expert of zo). Dus ik ben wel benieuwd wat de koersen gaan doen. Maar zal uiteindelijk wel los gaan lopen.
pi_172396462
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:52 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Kan ik inkomen :Y

Ik ben wel wat meer van het 'daytraden'(ben nog lerende hoor, ben geen expert of zo). Dus ik ben wel benieuwd wat de koersen gaan doen. Maar zal uiteindelijk wel los gaan lopen.
Zodra de waarde van m'n coins in de richting van de 6 nullen gaat lopen (voor de komma :6 ) dan ga ik serieus aan de slag met het omzetten naar BTC.

Tot die tijd blijven ze sudderen op een laag pitje met wat laurier, komijn, kruidnagel en een snufje peper.

Ben er met de week rustiger onder en slaap er geen minuut minder om.
Mocht dat veranderen dan sluit ik een paniekdump niet uit :P
pi_172396514
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zodra de waarde van m'n coins in de richting van de 6 nullen gaat lopen (voor de komma :6 ) dan ga ik serieus aan de slag met het omzetten naar BTC.

Tot die tijd blijven ze sudderen op een laag pitje met wat laurier, komijn, kruidnagel en een snufje peper.
000000,

Nee maar goed, ik snap je punt wel.
Ik vind 't gewoon leuk om wat te traden. Of ik er succesvol mee ben, tja, ik leer er van voor mijn gevoel. Ik heb inmiddels van 0.18 btc 0.48 btc gemaakt in de afgelopen twee dagen dus op zich stemt me dat positief genoeg om er mee door te gaan en hopelijk ooit eens het tienvoudige te bereiken :Y
  donderdag 13 juli 2017 @ 22:41:48 #174
469489 eisbegel
Ik heb het al eens gezien
pi_172401121
Alle altcoins zijn niets anders dan afgeleiden die de rijkdom en genialiteit geschapen door Bitcoin verslepen naar profiteurs, naäpers en oplichters.
pi_172401372
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 22:41 schreef eisbegel het volgende:
Alle altcoins zijn niets anders dan afgeleiden die de rijkdom en genialiteit geschapen door Bitcoin verslepen naar profiteurs, naäpers en oplichters.
Datzelfde Bitcoin begint inmiddels modificaties te krijgen die voor of door diezelfde altcoins zijn uitgevonden.

En er zijn natuurlijk geniale platforms als Ethereum, Factom, Lisk en Waves die functionaliteit naar de blockchain brengen die Bitcoin nooit had aangekund zonder drastische wijzigingen (waar door het gebrek aan consensus een kleine wijziging al heel wat stof doet opwaaien).

"Veel" lijkt dus meer op z'n plaats dan "alle".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')