abonnement Unibet Coolblue
pi_172276612
We hebben hier een tweejarige duitse herdershond in huis, haar naam is Daisy. Zodra de deur van de eigenaars slaapkamer opengaat, en ik in de gang ben of een gemeenschappelijke ruimte, stormt dat beest op mij af, richt zich op en leunt met haar voorklauwen op mijn borst. Ook iedere keer weer zonder gebrek. Mijn commando's negeert ze grotendeels behalve als we beiden alleen thuis zijn (wat niet vaak voorkomt). De commando's van de bazen volgt ze wel op maar met aarzeling pas. Vervolgens word ik op mijn mond, nek, of wang gelikt.

Waar ik ook ga, is die hond letterlijk aan mijn kont. En als ik gewoon bij mijn deur sta, hoort die mij ergens vandaan, ook al is ze in de tuin, en komt alsnog naar mij toe aangerend.

Ik ben het spuugzat. Ik kan nauwelijks een theetje bereiden of ik niet lastiggevallen word. Ik wil deze aandacht niet en voel mij geterroriseerd.

Heb het met de eigenaren besproken, ze zeggen dat ze een trage wenner is maar evt komt het goed.

Wat denken jullie? Wat moet ik doen?

*PS

Dit is de hond in kwestie:

https://drive.google.com/(...)ms/view?usp=drivesdk
  zaterdag 8 juli 2017 @ 19:41:22 #2
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_172276687
Topic Starter (TS) is student?
Of mag jij je partner niet.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  zaterdag 8 juli 2017 @ 19:43:03 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_172276721
hondenspullen in huis halen. kluif, hondensnoepjes etc..
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_172276723
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 19:41 schreef PandaDrop het volgende:
Topic Starter (TS) is student?
Of mag jij je partner niet.
Wat een rare vraag. Nee, ik ben volwassene, maar woon wel met andere huisgenoten in huis.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 19:44:33 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172276759
Deja vu...
And so is the past
pi_172276760
Wat doet de huiseigenaar?
dag
pi_172276798
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 19:44 schreef Peter het volgende:
Wat doet de huiseigenaar?
Zich opsluiten in de slaapkamer met dr hond. Want blijkbaar mag die hond nooit ergens alleen worden achtergelaten, ze wordt hyper en scheurt alles kapot laat ik me vertellen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 19:48:25 #8
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_172276840
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 19:46 schreef Hdero het volgende:

[..]

Zich opsluiten in de slaapkamer met dr hond. Want blijkbaar mag die hond nooit ergens alleen worden achtergelaten, ze wordt hyper en scheurt alles kapot laat ik me vertellen.
quote:
Mijn commando's negeert ze grotendeels behalve als we beiden alleen thuis zijn (wat niet vaak voorkomt)
Dus als de eigenaar weg is, is de hond opeens poeslief? :')
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  zaterdag 8 juli 2017 @ 19:49:59 #9
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_172276873
Je probleem is niet die hond, maar je woonsituatie...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_172276885
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 19:48 schreef PandaDrop het volgende:

[..]


[..]

Dus als de eigenaar weg is, is de hond opeens poeslief? :')
Naja, poeslief zou ik het niet noemen, want ze kan niet van mij afblijven, constant tegen mij op springen, volgen etc. Ik voel mij wel bewaakt. Ik kan nauwelijks een stap nemen of die staat niet voor mijn poten. Ipv rustig in een hoekje te gaan liggen bijv.
pi_172276899
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 19:49 schreef XL het volgende:
Je probleem is niet die hond, maar je woonsituatie...
Hoezo? Verklaar je?
pi_172277171
KLB / Bestialiteit :r Ben jij dit?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172277174
Nee.
pi_172277229
Ga met m op cursus. Daar kunnen ze je helpen het goed te leren.
En ga eens met een doek en sopje over je deurstijlen, koelkast, deuren enz

[ Bericht 0% gewijzigd door valentijn101 op 08-07-2017 21:09:07 ]
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_172277963
Koop een Ceasar Milan honden boek.. Lees en huiver na..
Op een dag richt je dat hond lekker af en zet hun baas lekker voor de schut!
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_172280605
De hond verveelt zich waarschijnlijk kapot als ze bijna de hele dag in een slaapkamer opgesloten zit met haar baas. Jij bent gewoon entertainment, iets nieuws. Dat ze als ze alleen is de boel gaat vernielen komt waarschijnlijk ook door verveling. Laat haar eigenaren er iets leuks mee gaan doen; denk en zoekspelletjes, lekker wandelen, zwemmen, langs de step of fiets lopen, gehoorzaamheidstraining, IPO... Dan leert ze meteen beter luisteren. Dit is er niet de hond naar om hele dagen binnen te willen hangen. Dan gaat ze zich vervelen en gaat ze jou kennelijk ook vervelen.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_172287532
Eens met Miss_Isis. De hond verveelt zich waarschijnlijk en jij bent interessant!

Als de hond tegen je opspringt gewoon totaal negeren en belonen (aandacht geven) als ze netjes op de grond staat met vier poten. Maarja, dan ben je al aan het trainen. En dat is eigenlijk niet jouw taak..
  zondag 9 juli 2017 @ 10:29:46 #18
369251 Geralt
of Rivia
pi_172287616
RUIM EENS OP OFZO!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172405515
Duitse herder is een werkhond, die wil dus aan het werk, ik neem aan dat de baas niet in de ochtend begint met een stevige wandeling van 7 a 10 km dus die hond is niet moe, die gaat dan zelf wel een leuke hobby zoeken en dat is mensen in de gaten houden en aandacht trekken.

Trouwens lekker fris zo de muren, dat wilde ik al helemaal niet, als mensen huidieren willen, mij best maar wil er de rotzooi niet van zien, zoals alle muren smerig omdat de hond er langs loopt te schurken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')