abonnement Unibet Coolblue
pi_172247661
Dag beste, beste FOK!ers,

Ik heb mijn beeldscherm gedupliceerd met een TV monitor, maar het scherm wordt niet volledig 'gevuld'. Ik heb geprobeerd om het beeldformaat te wijzigen op de televisie zelf met behulp van de afstandsbediening maar dat mocht niet baten.

Weet iemand waar het aan kan liggen?
Ik vermoed dat het aan een bepaalde instelling licht op mijn laptop, want dit is mij ook al bij een andere TV overkomen.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Unless your name is Google, stop acting like you know everything
pi_172248474
Model, merk, typenummer van computer en tv?
Welke soort aansluitingen worden er gebruikt?
Welk besturingssysteem en welke versie?

Of is het allemaal van dit topic?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_172248501
Okay... Stel je voor, iemand komt naar je toe om advies te vragen over een onderwerp waar jij verstand van hebt.

Laten we zeggen dat jij verstand van auto's hebt. Die persoon stelt jou de volgende vraag: "Ik heb een auto maar het lukt me niet om de mistlichten aan te zetten. Ik heb aan de knopjes gedraaid, maar niets helpt!". Wat gaat er door je heen?

Of laten we zeggen dat jij echt heel erg veel verstand hebt van kleding. "Jaaa, ik was gisteren in de stad, en in ging zo'n kledingwinkel in en heb 2 items gekocht. Weet jij nog of ze in de mode zijn?"... Wat gaat er door je hoofd?

Of stel je voor dat je verstand hebt van koken. Tijdens een gesprek komt het ter sprake dat die persoon maar geen cakes kan bakken. Alles wat die persoon zegt is "Wow, jouw cakes zijn altijd zo fantastisch. Wanneer ik cake bak, volg ik de instructies op de verpakking, maar mijn cakes smaken nergens naar. Help, wat moet ik doen?"... Wat gaat er dan door jou heen?

Is het echt zo moeilijk om je even in te leven in de persoon tegenover je, om te beseffen dat die persoon *ALLEEN* maar weet wat jij hem/haar verteld en dat die persoon je niet kan helpen als jij niet duidelijk genoeg bent?

Wil je goed geholpen worden, geef dan aan wat voor apparatuur (hardware) en programmatuur (software) je hebt. Wat voor computer heb je, wat voor tv heb je, welk besturingssysteem heb je, hoe heb je die verschillende zaken aan elkaar gekoppeld (wat voor kabel, bijv.). Post eventueel een screenshot of foto mee (tja, plaatjes zeggen meer eh).

Zin om nog meer te lezen? Lees dan DIG / Kijk hier als je snel een oplossing wil voor je probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2017 16:59:45 ]
pi_172249850
en wat zie je als je alleen het beeld op je tv stuurt?
pi_172318387
overscan issue.. je kan dit instellen op je tv maar je kan ook in de instellingen van je videokaart zoeken naar zo'n instelling.
------------_--------
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')