abonnement Unibet Coolblue
pi_172226522
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2017/2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172226539
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Hele artikel Vijf prikkels voor Ajax in Oostenrijks hooggebergte https://www.vi.nl/pro/ove(...)gte/share/08477dfc09 via @vi_nl

Ben zelf nog aan het lezen hoor gr gr :$ :@ :s
Ik zie liever Schöne niet meer in de basis staan. Zeker als je weet dat Van de Beek het gewoon beter deed op 6 de laatste wedstrijden voor de zomerstop. Zeker in Europese wedstrijden was het gebrek aan handelingssnelheid bij Schöne duidelijk. Een goede linksback is ook nog wel een must en een extra aanvaller voor op de flanken. Cassierra is het namelijk niet helemaal en Kluivert is ook nog maar afwachten.

Wie gaat er rechtshalf spelen als Van de Beek al de nieuwe #6 wordt?
pi_172226736
Ik vind dat hele gedramatiseer rond Schøne wel vermoeiend hoor. Die slechte wedstrijden van hem waren naar mijn mening toch vooral in de lastige Europese uitwedstrijden. Ja, hij is wel vrij oud, maar hij is nog van waarde voor dit Ajax met zijn voetballende kwaliteiten. Niet erbovenuit stekend, maar hij heeft ons in genoeg wedstrijden over het dode punt geholpen en niet alleen in het vorige seizoen. De Eredivisie is niet te vergelijken met de Olympique Lyonnaisjes en Schallekes van deze wereld.
pi_172226895
Nu Veltman zeker blijft, vind ik eigenlijk alleen een linksback serieus nodig maar dat hoeft geen haastwerk te zijn. Cerny mag zich ook nog bewijzen in de voorbereiding.
  donderdag 6 juli 2017 @ 21:25:13 #5
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_172226934
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:14 schreef Syntix het volgende:

[..]

Ik zie liever Schöne niet meer in de basis staan. Zeker als je weet dat Van de Beek het gewoon beter deed op 6 de laatste wedstrijden voor de zomerstop. Zeker in Europese wedstrijden was het gebrek aan handelingssnelheid bij Schöne duidelijk. Een goede linksback is ook nog wel een must en een extra aanvaller voor op de flanken. Cassierra is het namelijk niet helemaal en Kluivert is ook nog maar afwachten.

Wie gaat er rechtshalf spelen als Van de Beek al de nieuwe #6 wordt?
Frenkie _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 6 juli 2017 @ 21:26:08 #6
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_172226988
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat hele gedramatiseer rond Schøne wel vermoeiend hoor. Die slechte wedstrijden van hem waren naar mijn mening toch vooral in de lastige Europese uitwedstrijden. Ja, hij is wel vrij oud, maar hij is nog van waarde voor dit Ajax met zijn voetballende kwaliteiten. Niet erbovenuit stekend, maar hij heeft ons in genoeg wedstrijden over het dode punt geholpen en niet alleen in het vorige seizoen. De Eredivisie is niet te vergelijken met de Olympique Lyonnaisjes en Schallekes van deze wereld.
Eens. Paar maanden terug was hij nog dé schakel van Bosz. Kan in de eredivisie nog prima mee.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_172227802
quote:
Ajax doet aan teambuilding
FOTOSERIEAjax is op dit moment in Oostenrijk ter voorbereiding van het nieuwe seizoen. Met trainer Marcel Keizer, de opvolger van de naar Borussia Dortmund vertrokken Peter Bosz, hopen de Amsterdammers komend seizoen na drie jaar weer eens kampioen te worden. Maar het is deze dagen niet alleen hard werken op het trainingskamp: vandaag sprong de selectie boot in voor een teambuildingsuitje.

shit ze gaan ineens ook aan TEAM building doen :{w
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172228159
Mag vooral een buitenspeler bij. Ik ben fan van Younes, maar rendement blijft natuurlijk om te janken. Neres heeft potentie, maar staat er ook nog niet echt op dit moment. Daarachter alleen Kluivert en Cerny maar die moeten hun talent ook nog inlossen. Spoeling vind ik vrij dun voor 2 posities
pi_172231926
MikeVerweij twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 00:19:32 BREAKING: #Ajax strikt Braziliaanse spits Danilo Pereira da Silva (18). Jeugdinternational tekent voor 5 jaar. 👇https://t.co/YReyzLiSMY reageer retweet
Nieuwe topspits _O_
pi_172231972
JAAAAAAAA AANKOOP GENOT DIT DAT ALLEZZZZ

maar we hebben sierhuis al
pi_172231984
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:22 schreef skysherrif het volgende:
JAAAAAAAA AANKOOP GENOT DIT DAT ALLEZZZZ

maar we hebben sierhuis al
En Dolbert, en Cassiera, en Huntelaar.
Maar als het de nieuwe Ronaldo is hoor je mij niet klagen.
pi_172231994
KOFFIEPLANTER JE MOET DIT DUIDEN
pi_172232016
In het slechtste geval een vriendje voor Neres. Net als Lodeiro voor Suarez toen :P
  vrijdag 7 juli 2017 @ 00:38:08 #15
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_172232232
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:24 schreef skysherrif het volgende:
KOFFIEPLANTER JE MOET DIT DUIDEN
Nog nooit van gehoord. Geen jeugdinternational, geen cijfers uit Brasileirão sub-20. Maar als ze dit uit de jeugdrangen van Santos hebben, hebben ze toch echt de verkeerde, dat kan ik je wel verzekeren.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_172232241
Hier het artikel in de krant morgen:
quote:
Ajax strikt Braziliaan Danilo Pereira (18)

Ajax staat op het punt om spits Danilo Pereira da Silva (18) te contracteren. De Braziliaanse jeugdinternational komt over van Santos en kost de Amsterdammers volgens Braziliaanse media circa twee miljoen euro.

Danilo, die een goed seizoen beleeft bij Santos onder 20 en in de eerste acht competitieduels zeven keer scoorde, is al in Amsterdam, kreeg gisteren een rondleiding op sportpark De Toekomst en wordt een dezer dagen medisch gekeurd. Als het licht daarna op groen gaat, tekent hij een contract voor vijf jaar.

Het is de bedoeling dat Danilo eerst meters gaat maken in Ajax onder 19 en Jong Ajax. In die elftallen moet de door meer (top)clubs in Europa begeerde speler worden klaargestoomd voor Ajax 1.
pi_172232258
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Veltman zeker blijft, vind ik eigenlijk alleen een linksback serieus nodig maar dat hoeft geen haastwerk te zijn. Cerny mag zich ook nog bewijzen in de voorbereiding.
Je bent wel tevreden over het scorend vermogen (en de inhoud) van de selectie en dan met name het middenveld?
pi_172232285
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen jeugdinternational
Volgens de Telegraaf wel
pi_172232294
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:38 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord. Geen jeugdinternational, geen cijfers uit Brasileirão sub-20. Maar als ze dit uit de jeugdrangen van Santos hebben, hebben ze toch echt de verkeerde, dat kan ik je wel verzekeren.
Hmmm, vreemd.
pi_172232302
Doet me op het filmpje een beetje aan Cassiera denken. Ik snap het nut niet zo van deze aankoop, maar dat doe ik op basis van 4 minuten gare kwaliteit filmpjes.

Maxwell had ook nog geen wedstrijd gespeeld voor hij kwam, dus we zullen zien.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 00:42:05 #21
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_172232303
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:41 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Volgens de Telegraaf wel
Volgens de Telegraaf scoorde hij 7 doelpunten in 8 wedstrijden in de competitie, niet wetende dat de Paulista geen echte competitie is, maar een staatskampioenschap tegen allerlei amateurclubs zoals São Caetano en Santo André.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_172232305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:41 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Volgens de Telegraaf wel
Koffieplanter > Televaag
  vrijdag 7 juli 2017 @ 00:44:08 #23
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_172232336
Dit is zijn profiel op ogol: https://www.ogol.com.br/player.php?id=569578
Put these foolish ambitions to rest.
pi_172232351
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is zijn profiel op ogol: https://www.ogol.com.br/player.php?id=569578
ALTURA
0 cm

Topper
pi_172232353
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is zijn profiel op ogol: https://www.ogol.com.br/player.php?id=569578
Nouja, opzich snap ik het ook wel.

Ajax haalt hem voor "maar" 2 miljoen om eerst de a1 te versterken, niet eens jong ajax. Dan ga je ook niet riskeren om iets heel duurs te kopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')