abonnement Unibet Coolblue
pi_172097449
Hallo allemaal, m'n hond zat net rare geluiden te maken dus ik besloot in z'n mond te kijken. Hier zag ik dat er een stuk van zijn kies is afgebroken en deze daarnaast ook nog in het midden is gebarsten. Dus de helft van z'n kies zit nog vast aan het buitenste tandvlees, de andere helft aan het binnenste tandvlees.

Wat denken jullie? Wachten tot maandag om naar de dierenarts te gaan of nu gelijk even bellen en gaan?
pi_172097499
Zo is natuur
  zaterdag 1 juli 2017 @ 20:07:36 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172097516
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 20:04 schreef MaximumRush het volgende:
Hallo allemaal, m'n hond zat net rare geluiden te maken dus ik besloot in z'n mond te kijken. Hier zag ik dat er een stuk van zijn kies is afgebroken en deze daarnaast ook nog in het midden is gebarsten. Dus de helft van z'n kies zit nog vast aan het buitenste tandvlees, de andere helft aan het binnenste tandvlees.

Wat denken jullie? Wachten tot maandag om naar de dierenarts te gaan of nu gelijk even bellen en gaan?
Ik zou iig bellen en dan gewoon overleggen met de dienstdoende dierenarts.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172098479
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik zou iig bellen en dan gewoon overleggen met de dienstdoende dierenarts.
Gebeld en ze geven aan dat als hij geen pijn heeft het wel tot maandag kan wachten. Maar kan niet echt goed opmaken of hij pijn heeft. Hij is wel een heel stuk rustiger dan normaal.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 21:48:54 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_172100012
Eet hij?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_172100384
Ik zou in ieder geval geen "droog voer geven.
pi_172105502
Toch maar even langs geweest. Z'n kies is gebroken en er ligt een zenuw bloot. Dus waarschijnlijk heeft het arme beestje behoorlijk pijn. Heb antibiotica en pijnstillers meegekregen en volgende week een afspraak maken om z'n kies te trekken.
pi_172105682
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 01:58 schreef MaximumRush het volgende:
Toch maar even langs geweest. Z'n kies is gebroken en er ligt een zenuw bloot. Dus waarschijnlijk heeft het arme beestje behoorlijk pijn. Heb antibiotica en pijnstillers meegekregen en volgende week een afspraak maken om z'n kies te trekken.
Goed dat je alsnog gegaan bent, ookal is het en avond en weekend. Geld mag nooit een factor spelen bij de zorg/gezondheid van je huisdier wat mij betreft.

Succes met de hond en laat nog even weten of alles goed is afgelopen als de kies eruit is :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172105691
quote:
14s.gif Op zondag 2 juli 2017 02:23 schreef Geralt het volgende:

[..]

Goed dat je alsnog gegaan bent, ookal is het en avond en weekend. Geld mag nooit een factor spelen bij de zorg/gezondheid van je huisdier wat mij betreft.

Succes met de hond en laat nog even weten of alles goed is afgelopen als de kies eruit is :)
Inderdaad goed dat je gegaan bent, sommige honden laten het erg slecht merken wanneer ze pijn hebben.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172105725
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 01:58 schreef MaximumRush het volgende:
Toch maar even langs geweest. Z'n kies is gebroken en er ligt een zenuw bloot. Dus waarschijnlijk heeft het arme beestje behoorlijk pijn. Heb antibiotica en pijnstillers meegekregen en volgende week een afspraak maken om z'n kies te trekken.
Fijn te lezen dat je bij de DA langst bent geweest en nu maar hopen dat de pijnstilling aanslaat.
een knuffel aan je hond O+
pi_172219146
quote:
14s.gif Op zondag 2 juli 2017 02:23 schreef Geralt het volgende:

[..]

Goed dat je alsnog gegaan bent, ookal is het en avond en weekend. Geld mag nooit een factor spelen bij de zorg/gezondheid van je huisdier wat mij betreft.

Succes met de hond en laat nog even weten of alles goed is afgelopen als de kies eruit is :)
Afgelopen dinsdag is zijn kies getrokken bij de dierenarts. Zijn in totaal 2,5 uur bezig geweest met trekken aangezien het een vrij jonge hond is en hij behoorlijk brede kaken heeft. In de middag opgehaald en hij was helemaal sloom van de morfine, de hele tijd piepen en janken. Hij wilde ook niet uitgelaten worden of wat eten. Uiteindelijk heeft hij wat later op de avond toch nog wat gegeten.

Gisteren kwam ik thuis en het was echt alsof er helemaal niks aan de hand was. Super enthousiast, ging gelijk zijn bal pakken om te spelen. Hij snapt niet echt dat hij wat rustiger aan moet doen. Toen ik hem pijnstillers had gegeven werd hij wel weer wat slomer, dus denk zit te twijfelen om dat vanavond nog te geven.
pi_172221294
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:47 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Afgelopen dinsdag is zijn kies getrokken bij de dierenarts. Zijn in totaal 2,5 uur bezig geweest met trekken aangezien het een vrij jonge hond is en hij behoorlijk brede kaken heeft. In de middag opgehaald en hij was helemaal sloom van de morfine, de hele tijd piepen en janken. Hij wilde ook niet uitgelaten worden of wat eten. Uiteindelijk heeft hij wat later op de avond toch nog wat gegeten.

Gisteren kwam ik thuis en het was echt alsof er helemaal niks aan de hand was. Super enthousiast, ging gelijk zijn bal pakken om te spelen. Hij snapt niet echt dat hij wat rustiger aan moet doen. Toen ik hem pijnstillers had gegeven werd hij wel weer wat slomer, dus denk zit te twijfelen om dat vanavond nog te geven.
Mooi dat het goed gaat, heeft die er nog blijvende last van?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')