abonnement Unibet Coolblue
pi_172051393
Hallo mensen,

ik hoop dat dit goed geplaatst is, laat anders even weten.
Ik zit momenteel met mijn handen in het haar om het volgende:

Mijn kat heeft sinds 2 dagen een opzwelling op zijn linkerflank van de buik. Hij loopt moeilijk, en gromt soms van de pijn. Toen ik erachter kwam ben ik instant naar de DA geweest hier.
Dat bezoek heeft tot mijn verbazing niks opgeleverd behalve een rekening van 40 euro.
Ze kon namelijk niets vinden zei ze zoals een abces (ook had ie geen koorts blijkbaar). Ze heeft me metacam meegegeven (chemische troep) en ik moest t maar een week aankijken.
Als een mens opeens een gezwel/opzwelling op zijn lichaam heeft zal de dokter toch ook niet simpel zeggen ik kan niks vinden?

Ik vroeg haar nog of het een interne breuk (rib) kan zijn maar dat zou ze ook gevoeld hebben.
Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit een normale behandeling? Ik ben in staat om naar een andere DA te gaan namelijk, omdat ik het niet vertrouw.

Volgens haar is het een kneuzing en die zie je niet op foto's dus een foto heeft geen zin volgens haar.

Please, iemand die een tip heeft of weet wat dit kan zijn?

Bedankt!
pi_172051486
Geef de metacam.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172051530
Ja, daar ben ik sowieso wel mee begonnen, vandaag voor de 2e keer...
pi_172051604
Voel me gewoon machteloos vandaar mijn post op dit blog .
  Moderator donderdag 29 juni 2017 @ 20:23:10 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172051632
Dus je gaat naar een dierenarts, die geeft je een in jouw ogen raar verhaal, en komt dan thuis en plaats van dat je gewoon daadwerkelijk naar een andere dierenarts gaat, want 'daar ben je immers toe in staat' ( :') ) ga je op internet op een forumpje een vraag lopen stellen waar eigenlijk niemand hier een zinnig antwoord op kan geven.

GA DAN NAAR EEN ANDERE DIERENARTS, SIMPELE ZIEL!

Godskolere zeg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172051659
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:22 schreef pascal75 het volgende:
Voel me gewoon machteloos vandaar mijn post op dit blog .
forum.

Je kan ook niet zoveel beginnen. Maar katten krijgen gewoon ook wel eens blauwe plekken en zulks. Het middel van de dierenarts is een pijn- en ontstekingsremmer en dat is gewoon een logische keus voor een onbestemde verdikking.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172064558
quote:
10s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:23 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je gaat naar een dierenarts, die geeft je een in jouw ogen raar verhaal, en komt dan thuis en plaats van dat je gewoon daadwerkelijk naar een andere dierenarts gaat, want 'daar ben je immers toe in staat' ( :') ) ga je op internet op een forumpje een vraag lopen stellen waar eigenlijk niemand hier een zinnig antwoord op kan geven.

GA DAN NAAR EEN ANDERE DIERENARTS, SIMPELE ZIEL!

Godskolere zeg.
Rustig aan kerel, don't lose your cool.
pi_172064583
quote:
Je kan ook niet zoveel beginnen. Maar katten krijgen gewoon ook wel eens blauwe plekken en zulks. Het middel van de dierenarts is een pijn- en ontstekingsremmer en dat is gewoon een logische keus voor een onbestemde verdikking.
Ja gelukkig is het al aan het verbeteren. Bedankt voor je reactie, ik ben over mijn paniek heen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')