abonnement Unibet Coolblue
pi_172033857
TS gaat daar wijselijk de hele nacht over nadenken en komt daar morgen op terug. Vanaf nu - ik ga slapen - post hier sowieso niemand meer. Het levendetopicspel is veel leuker.
pi_172033863
Wat is er loos, hdero?
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:52 schreef Homijn het volgende:
Echt een voorstel dat past bij een user die devzero heet
_O-

Ben ook ff aan 't teruglezen :P
pi_172033878
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:49 schreef Homijn het volgende:
TS gaat daar wijselijk de hele nacht over nadenken en komt daar morgen op terug. Vanaf nu - ik ga slapen - post hier sowieso niemand meer. Het levendetopicspel is veel leuker.
Het is wel een andere insteek...verder proef ik een hoge zuurgraad bij sommige users hier?
pi_172033887
Je mag er best het jouwe van denken, maar deel die gedachten ergens anders dan in dit topic.
  donderdag 29 juni 2017 @ 00:52:29 #205
468509 _--_
In varietate concordia
pi_172033890
quote:
2s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is wel een andere insteek...verder proef ik een hoge zuurgraad bij sommige users hier?
Filter de ctitroen :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_172033895
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:47 schreef LLgetikt het volgende:

OhOHohOOHHH

Can't tell me nothing :B
Gelijk heb je ^O^
  donderdag 29 juni 2017 @ 00:52:50 #207
468509 _--_
In varietate concordia
pi_172033899
Post gewoon in het levendetopic. :Y
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_172033910
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:52 schreef Homijn het volgende:
Je mag er best het jouwe van denken, maar deel die gedachten ergens anders dan in dit topic.
En wie ben jij om me te zeggen waar ik deze gedachten zou moeten delen??
pi_172033924
quote:
9s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:52 schreef Pg_up het volgende:

[..]

Nee, we houden hierover op :').
Klinkt als een puik plan...is dit serieus de hele rest-van-de-middag en avond doorgegaan? _O- :o
pi_172033932
quote:
2s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is er loos, hdero?

[....]

_O-

Ben ook ff aan 't teruglezen :P
TS werd boos omdat ik steeds grappen maakte over het type users die hier komen posten (veelal die met een overmaat aan tijd) en vond dat ongezellig, dus hij heeft mij eruit geschopt. :') Tenminste dat gok ik. TS is een geheim persoontje
pi_172033934
quote:
4s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:55 schreef Pg_up het volgende:
Als het je allemaal niet bevalt, ga je weg. Desnoods maak je je eigen spel met eigen regels.
14.gif

Ik vind 't wel interessant om te zien hoe dat andere topic zal gaan lopen.
De regels zijn wel interessant, alleen maar een punt krijgen als je na iemand anders post.
Nodigt wel uit tot fraude met kloonaccountjes.
  donderdag 29 juni 2017 @ 00:58:44 #212
468509 _--_
In varietate concordia
pi_172033955
quote:
2s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik vind 't wel interessant om te zien hoe dat andere topic zal gaan lopen.
De regels zijn wel interessant, alleen maar een punt krijgen als je na iemand anders post.
Nodigt wel uit tot fraude met kloonaccountjes.
Hoezo? De punten gaan toch alleen naar een specifiek account. Overigens gaat iemand niet steeds switchen van accounts. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_172033956
quote:
17s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:52 schreef devzero het volgende:

[..]

En spel gebaseerd op de "regel" dat je een punt krijgt voor iedere minuut dat er niet wordt gepost na jouw post is eigenlijk gewoon een soort slowchat ;)
Klopt...maar meer is 't dan een soort slooooooooooowwwwchat :D :P

Overigens is er sowieso wel markt voor 1 of enkele wat meer serieuze slowchats in R&P, maar de leiding wil dat al jaren niet en werkt niet mee en haalt 't momentum eruit met van die dooddoeners...naja, dan maar elders dan op fok he? :)
pi_172033962
O en we suggereerden regels om het spel eerlijker en zinvoller te maken, en vooral daarover wond TS zich op...
pi_172033965
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:58 schreef _--_ het volgende:

[..]

Hoezo? De punten gaan toch alleen naar een specifiek account. Overigens gaat iemand niet steeds switchen van accounts. :')
Als je 2 accounts hebt en je laat ze elk na elkaar posten, dan kan je toch beide accounts laten spellen?
pi_172033972
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:59 schreef Hdero het volgende:
O en we suggereerden regels om het spel eerlijker en zinvoller te maken, en vooral daarover wond TS zich op...
Ik las er gistermiddag nog wat over, maar je hele insteek is dat je de spelregels wilt veranderen omdat je met de huidige spelregels niet kunt winnen :')
pi_172033978
quote:
2s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik vind 't wel interessant om te zien hoe dat andere topic zal gaan lopen.
De regels zijn wel interessant, alleen maar een punt krijgen als je na iemand anders post.
Nodigt wel uit tot fraude met kloonaccountjes.
Maar in theorie zou het voor een goed lopend topic moeten zorgen. Tenminste als ze de punten willen.
pi_172033999
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:49 schreef Hdero het volgende:

[..]

Jawel maar het spel gaat dan om een user (de TS namelijk) en niet meer om strategie of regels etc. En dat verpest alles.
Wat? 't gaat er anders behoorlijk eerlijk aan toe hoor. Staat iedereen ook vrij om zelf de punten na te rekenen.
Je bent vervelend omdat je aan 't sociaal-ondermijnen bent..maar tis maar net wat je belangrijk vindt.

Maar zeg dan eens...-waarom precies- vind je 't schijnbaar niet eerlijk? Waarom dan?
pi_172034004
quote:
13s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik las er gistermiddag nog wat over, maar je hele insteek is dat je de spelregels wilt veranderen omdat je met de huidige spelregels niet kunt winnen :')
In dit geval is winnen bijna onmogelijk, dus wat voor zin heeft het als het jou om de punten te doen is? Vind je het zelf wel eerlijk zo?

TS wilde vooral geen kritiek, niet dat we hem dwang of drang oplegden hoor. Wat vooral irritant was, was dat TS simpelweg niet wilde luisteren. Bek dicht, en typ maar door, zoiets...
pi_172034006
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:00 schreef Hdero het volgende:

[..]

Maar in theorie zou het voor een goed lopend topic moeten zorgen. Tenminste als ze de punten willen.
Uhm...dit topic loopt anders al behoorlijk goed?
pi_172034018
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:02 schreef Hdero het volgende:

[..]

In dit geval is winnen bijna onmogelijk, dus wat voor zin heeft het als het jou om de punten te doen is? Vind je het zelf wel eerlijk zo?

TS wilde vooral geen kritiek, niet dat we hem dwang of drang oplegden hoor. Wat vooral irritant was, was dat TS simpelweg niet wilde luisteren. Bek dicht, en typ maar door, zoiets...
Hij staat prima open voor kritiek, zolang je dat zelf ook bent en dat ben je wsl dus niet, dus staat hij ook niet -meer- open voor jouw kritiek.
Een dialoog gaat 2 kanten op, dat zijn de spelregels voor een dialoog. Houd je daar dan ook aan 14.gif
  donderdag 29 juni 2017 @ 01:04:31 #222
468509 _--_
In varietate concordia
pi_172034019
quote:
10s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Uhm...dit topic loopt anders al behoorlijk goed?
Door mensen die punten niet aan de andere mensen willen overlaten.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_172034024
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:04 schreef _--_ het volgende:

[..]

Door mensen die punten niet aan de andere mensen willen overlaten.
Ja? Hoe bedoel je? Wie dan?
pi_172034064
quote:
2s.gif Op donderdag 29 juni 2017 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat? 't gaat er anders behoorlijk eerlijk aan toe hoor. Staat iedereen ook vrij om zelf de punten na te rekenen.
Je bent vervelend omdat je aan 't sociaal-ondermijnen bent..maar tis maar net wat je belangrijk vindt.

Maar zeg dan eens...-waarom precies- vind je 't schijnbaar niet eerlijk? Waarom dan?
Het was zeker niet mijn bedoeling om het topic een stokje voor te steken, maar daar werkte TS zelf aan mee, door zoń afwijzende houding aan te nemen.

Ik was trouwens niet de eerste of de enige, die vond dat het puntenverschil met voornamelijk een bepaalde user te groot was, om mensen die hier kwamen vanwege de punten nog enigszins zin in het spel te geven.

Ja we kunnen punten zelf tellen, ja we kunnen zelf veel posten en dergelijke, maar op een gegeven moment halen we je niet meer in, terwijl dat juist het doel voor ogen moet zijn.

Laat ik het maar anders zeggen, wat heb jij ertegen dat het spel evt naar 0 teruggezet wordt, en eenieder opnieuw begint? Hoe gaat dat de sfeer verpesten?
pi_172034069
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:44 schreef Pg_up het volgende:

[..]

Flikker dan gewoon op, Hdero :'). Je punten reken ik sowieso niet meer mee.
quote:
6s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:44 schreef Pg_up het volgende:
Je bent bij dezen gediskwalificeerd.
Hdero, je begon 't blijkbaar persoonlijk te maken. Op deze wijze scoor je daar geen punten mee (pun intended :D :P ).
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:38 schreef Hdero het volgende:

[..]

Die zijn in de minderheid. :')
Doodsimpele groupthink dus? Had ik 't goed ingeschat. Alles in 't werk stellen om je gelijk maar binnen te gaan halen, he?

Hdero...mensen zoals jij zijn ook gewoon vervelend. Ben je wel vaker van "Wat niet weet, wat niet deert" of "Gelijk hebben =/ gelijk krijgen" en meer een dergelijke levenswijze? Want mensen van die aard zijn erg nare en negatieve mensen om mee om te gaan en mijd ik als de pest 14.gif
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')