abonnement Unibet Coolblue
pi_172007008
Ik heb bewijs gevonden dat God bestaat. Als je gaat verbieden gaan mensen het doen. Dit is het bewijs dat mensen een duivelstem en een engelenstem in hun hoofd hebben. De duivelstem zegt: Ja doe het, overtreed de regels! De engelenstem zegt dat je je aan de regels moet houden.

Dat mensen de regels willen overtreden dateert uit de tijd van het hof van Eden. Nu is bewezen dat God bestaat. Dit is echt fantastisch wetenschappelijk filosofisch bewijs.

Ik moet de komende joodse messias aanbidden anders krijg ik klappen van God.

Heil Yahweh, de enige echte God!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2017 01:05:59 ]
pi_172007033
Lieve God, red mijn ziel van de verdoemenis. Ik wil ook naar de hemel en wat ik fout heb gedaan komt door mijn lot. Bij deze vraag ik vergiffenis om mijn zonden en zal ik proberen nooit meer dezelfde zonden te begaan.
pi_172007479
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 01:03 schreef Firewarrior het volgende:
Dat mensen de regels willen overtreden dateert uit de tijd van het hof van Eden.
Dat had niets met de mensheid van doen. Meer met de ongehoorzaamheid van die kuthoer van een Eva. Door die gore lichtekooi zit ik nu met een erfzonde te kijken waar ik nooit meer vanaf kom.

Omdat dat kutwijf per se een appel wilde eten.

Beter had die sloerie gewoon een banaan in haar pruim gerost en was ze godverdomme van die klote appel af gebleven }:|

:(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172007490
quote:
8s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:11 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat had niets met de mensheid van doen. Meer met de ongehoorzaamheid van die kuthoer van een Eva. Door die gore lichtekooi zit ik nu met een erfzonde te kijken waar ik nooit meer vanaf kom.

Omdat dat kutwijf per se een appel wilde eten.

Beter had die sloerie gewoon een banaan in haar pruim gerost en was ze godverdomme van die klote appel af gebleven }:|

:(
Wat gebeurde er ook alweer toen ze die appel at ? En wat als ze die niet at ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_172007508
quote:
8s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:11 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat had niets met de mensheid van doen. Meer met de ongehoorzaamheid van die kuthoer van een Eva. Door die gore lichtekooi zit ik nu met een erfzonde te kijken waar ik nooit meer vanaf kom.

Omdat dat kutwijf per se een appel wilde eten.

Beter had die sloerie gewoon een banaan in haar pruim gerost en was ze godverdomme van die klote appel af gebleven }:|

:(
Het is allemaal de schuld van vrouwen dat mannen in zo'n slechte wereld leven. Omdat ze met hun emoties nadenken in plaats van met hun hersens worden ze verleidt door een slang die aardig doet, omdat ze zich zo snel laten manipuleren dat ze denken dat iemand die aardig doet geen vuile charlatan is. Alle vrouwen zijn hetzelfde als Eva, dus eigenlijk zijn vrouwen de enige die hebben gezondigd. Adam heeft niet gezondigd, omdat hij zijn lieve vrouw geloofde en zo veel van haar hield dat hij zichzelf opofferde. Dus eigenlijk verdient Adam het om semi-ruler van de aarde te worden, naast God. Daarmee mag hij de positie van de duivel innemen. Aangezien de duivel in opstand kwam tegen die lieve god die deze fantastische hemel heeft gecreëerd verdient hij zijn oude positie niet meer.

Dus als satan gewoon even in de fik gestoken wordt zijn we allemaal blij, dan kunnen mannen heersen over de hemel. Terwijl vrouwen en satan (die eigenlijk de eerste vrouw is) in de hel branden.

Ze zeggen wel eens: Vrouwen zijn buitenaards. Dat is ook correct, aliens zijn gevallen engelen en dus demonen. Dat heb ik gehoord van vrome christenen die zich meestal aan de wetten van God houden. Dus vrouwen mogen lekker samen met satan naar de hel, zij zijn immers de gevallen engelen.

Ondertussen neuken mannen de echte vrouwen (de engelen) in de hemel. Het zal fantastisch voelen, nog beter dan neuken met demoon vrouwen. En ze zullen zo knap zijn, je kunt het je niet eens voor stellen. Het knapste model is daar niks bij. Ze zullen voor je zorgen als je ziek bent en je knuffelen als je verdrietig bent. Ze neuken wanneer je zin hebt en ze zoenen je niet als je smoel vol met eten zit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2017 02:24:18 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')