FOK!forum / Formule 1 / Komt McLaren ooit nog terug aan de top?
Radegastzondag 25 juni 2017 @ 23:29
Ze zitten nu en het derde jaar met Honda, en nadat er in 2016 progressie werd geboekt, is het dit seizoen weer ongeveer net zo beroerd als in 2015.

Je hoort nu geruchten dat ze mischien weer met Mercedes-motoren willen gaan rijden in 2018, maar is dat een slimme zet? Ik denk dat Mercedes-motoren de snelste weg zijn naar puntenfinishes in 2018, maar je gaat met een klantenmotor geen race en/of titelwinnende auto krijgen, daar geloof ik niet in. Zeker niet zolang Mercedes met een eigen team in de F1 zit.

En kan McLaren nog wel zonder het geld van Honda? Ik heb ergens gelezen dat McLaren niet of nauwelijks hoeft te betalen voor die Honda-motoren en dat Honda in feite ook het salaris van Alonso grotendeels voor hun rekening neemt. Geen of nauwelijks prijzengeld, al jaren geen hoofdsponsor. Die Mercedes-motoren zullen een lieve duit kosten..
heywooduzondag 25 juni 2017 @ 23:30
Binnenkort? Meh. Ooit? Dat denk ik wel. Er komt ook wel weer een tijd dat Ferrari kut gaat, of Mercedes (of wat het over 5-10-15 jaar ook is), om maar wat te noemen. Veel te vroeg om McLaren voor goed af te schrijven :)
Geraltzondag 25 juni 2017 @ 23:56
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:29 schreef Radegast het volgende:
maar je gaat met een klantenmotor geen race en/of titelwinnende auto krijgen
Vettel denkt daar anders over. Denk ik. :)
trein2000maandag 26 juni 2017 @ 00:02
quote:
7s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:56 schreef Geralt het volgende:

[..]

Vettel denkt daar anders over. Denk ik. :)
Dat was een worksteam. Dat is anders dan een echte klantenmotor.
Geraltmaandag 26 juni 2017 @ 00:06
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 00:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat was een worksteam. Dat is anders dan een echte klantenmotor.
Oneens. In 2010 en 2011 stond Renault net als nu met een eigen team op de grid. Daarna in 2012 en 2013 met Lotus Renault.

Dan kan je RB echt niet een worksteam noemen imo. Dat was gewoon een klantenmotor. Vind ik dan.

In 2007, 2008 en 2009 was het wel een Works team. Toen heette het ook Red Bull Racing Renault. Dat was wel een worksteam. Toen Vettel daar alles won niet.
Klopkoekmaandag 26 juni 2017 @ 00:27
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 00:06 schreef Geralt het volgende:

[..]

Oneens. In 2010 en 2011 stond Renault net als nu met een eigen team op de grid. Daarna in 2012 en 2013 met Lotus Renault.

Dan kan je RB echt niet een worksteam noemen imo. Dat was gewoon een klantenmotor. Vind ik dan.

In 2007, 2008 en 2009 was het wel een Works team. Toen heette het ook Red Bull Racing Renault. Dat was wel een worksteam. Toen Vettel daar alles won niet.
Vergelijk eens wat Mercedes erin steekt met Renault destijds.

Daar vloeien dan weer andere belangen en prioriteiten uit voort. Wanneer het gaat om motoren naar andere firma's
Lokale_Notabelemaandag 26 juni 2017 @ 00:40
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 00:06 schreef Geralt het volgende:

[..]

Oneens. In 2010 en 2011 stond Renault net als nu met een eigen team op de grid. Daarna in 2012 en 2013 met Lotus Renault.

Dan kan je RB echt niet een worksteam noemen imo. Dat was gewoon een klantenmotor. Vind ik dan.

In 2007, 2008 en 2009 was het wel een Works team. Toen heette het ook Red Bull Racing Renault. Dat was wel een worksteam. Toen Vettel daar alles won niet.
Ik kan hier geen touw aan vastknopen. RBR was volgens jou van 2007 t/m 2009 een fabrieksteam maar toen Vettel er reed niet? Het Renault fabrieksteam is notabene in 2006 nog kampioen geworden en was in de jaren erna gewoon actief.
Djoetmazaterdag 1 juli 2017 @ 15:21
Die Total en Infiniti-sponsoring werd niet voor betaald. Dat was in ruil voor fabriekssteun. De officiële naam van het team is overigens alleen van 2013 tot 2015 Infiniti Red Bull Racing geweest. Voor derest was het altijd Red Bull Racing, dus zonder Renault er achter. De deal was na het aflopen van het contract verleden tijd door de grote mond van Horner.

Wat McLaren betreft... Hopelijk niet met Honda. Dat gezeik heeft nu lang genoeg geduurd. Het zero-size-verhaal was een beslissing van beiden. Dit jaar zijn ze opnieuw begonnen met een nieuwe motor, dus dat ze qua betrouwbaarheid en snelheid een stap terug gedaan hebben tov 2016 viel te verwachten.

Ze lijken nu echter weer wat betrouwbaarheid te hebben gevonden en die spec 3 schijnt extra vermogen te hebben (lees soms 30 pk en soms 60 pk).
Wafflezaterdag 1 juli 2017 @ 16:02
Ik denk dat ze niet zonder Honda kunnen.

Ben best wel bang dat ze dezelfde richting opgaan als Williams. Die vielen ook hard terug toen ze BMW kwijt raakten. Ze hebben de weg naar boven gevonden, maar ik zie dat team ook gewoon geen titel kandidaat worden zolang Mercedes zelf mee doet.
Gruj0zaterdag 1 juli 2017 @ 18:04
Ik wens McLaren en Honda het beste en ik denk niet dat Alonso het beste is voor hen.
Het succes is hem naar het hoofd gestegen waardoor hij zich als een verwend nest gedraagt.

Kan Honda geen betere motoren in elkaar sleutelen?
Wombcatzaterdag 1 juli 2017 @ 18:06
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 00:06 schreef Geralt het volgende:

[..]

Oneens. In 2010 en 2011 stond Renault net als nu met een eigen team op de grid. Daarna in 2012 en 2013 met Lotus Renault.

Dan kan je RB echt niet een worksteam noemen imo. Dat was gewoon een klantenmotor. Vind ik dan.

In 2007, 2008 en 2009 was het wel een Works team. Toen heette het ook Red Bull Racing Renault. Dat was wel een worksteam. Toen Vettel daar alles won niet.
Ik dacht eigenlijk dat je op Toro Rosso doelde.
Radegastdinsdag 4 juli 2017 @ 16:14
Allebei de auto's rijden in Oostenrijk met de nieuwe 'spec 3' Honda-motor. Ben benieuwd naar de performance. Qua betrouwbaarheid verwacht ik wel een dubbele DNF eigenlijk.

Geruchten gaan dat McLaren op Silverstone bekend zal maken dat ze in 2018 met Mercedes-motoren gaan racen.
Ferdinsdag 4 juli 2017 @ 22:29
Denk vanaf 2021 als er een simpeler motorspec komt, waardoor er minder onderling verschil komt en fabriekssteun ook minder belangrijk wordt.
Radegastmaandag 5 maart 2018 @ 00:13
Spannende tijd voor McLaren, met een Renaultje achterin gaan we echt zien hoe goed dat chassis van ze nou daadwerkelijk is.
RingBewonerdonderdag 15 maart 2018 @ 23:50
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 00:13 schreef Radegast het volgende:
Spannende tijd voor McLaren, met een Renaultje achterin gaan we echt zien hoe goed dat chassis van ze nou daadwerkelijk is.
Ook met de Renault is het momenteel niet te best. Die gaan weer een zwaar jaar tegemoet.
potjecremezondag 18 maart 2018 @ 00:07
Nee
Gruj0zaterdag 24 maart 2018 @ 17:51
Dat wordt nogal een klus. Haas en Sauber doen het tot nu toe niet eens zo slecht.
Radegastzaterdag 7 april 2018 @ 18:44
Gp2-chassis!!!!

Karma!
Ferzaterdag 7 april 2018 @ 18:58
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 23:50 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ook met de Renault is het momenteel niet te best. Die gaan weer een zwaar jaar tegemoet.
Boah, ze kwamen goed naar voren in Melbourne.
beantheriozaterdag 7 april 2018 @ 21:19
Het is een beetje vlees nog vis met McLaren de laatste jaren. Ze maken mooie sportauto's en ze hebben prachtige fabrieken, maar ze zijn momenteel een beetje te "clean" en te gemoedelijk om nog echt te overtuigen als F1-team. Ze zijn te Brits en te weinig straatvechters. Een beetje hetzelfde probleem als wat Williams ook lijkt te hebben. Ik zie McLaren dit jaar ook niet hoog eindigen.
Radegastzaterdag 7 april 2018 @ 22:58
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:19 schreef beantherio het volgende:
Het is een beetje vlees nog vis met McLaren de laatste jaren. Ze maken mooie sportauto's en ze hebben prachtige fabrieken, maar ze zijn momenteel een beetje te "clean" en te gemoedelijk om nog echt te overtuigen als F1-team. Ze zijn te Brits en te weinig straatvechters. Een beetje hetzelfde probleem als wat Williams ook lijkt te hebben. Ik zie McLaren dit jaar ook niet hoog eindigen.
Te Brits? Eerder te weinig. Ze blazen vooraf te hoog van de toren, en als het tegenzit ligt het altijd aan alles en iedereen behalve aan henzelf.

Nu ook weer, door een hoop mazzel worden ze vijfde in Melbourne (we finishten voor een Red Bull!!!!) en meteen die praatjes dat ze zich konden gaan richten op de top drie teams. (Hoeveel seconden in hoe weinig rondjes reed Ricciardo weg van Alonso na de SC in Melbourne?)

Outqualified door een Toro Rosso met een Gp2-engine een een rookie achter het stuur. Genant.
RingBewonerzondag 8 april 2018 @ 01:42
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 18:58 schreef Fer het volgende:

[..]

Boah, ze kwamen goed naar voren in Melbourne.
Ja, blijkbaar hebben ze de problemen met de koeling die ze eerder hadden, opgelost. Overigens was kwalificatie vandaag weer minder.
oranjevogel1zondag 8 april 2018 @ 01:48
Ik denk dat ze vers bloed moeten aantrekken. Dan kan er nog alles gebeuren.
MakkieRmaandag 16 april 2018 @ 01:07
McLaren aan de top, dat zou betekenen dat teams als RBR, Mercedes of Ferrari de top niet meer halen. Met hun begrotingen, zie ik dat niet snel gebeuren. De top met 2 keer 350 miljoen en 1 keer 300 miljoen per jaar blijft gewoon zitten. Mits er de cap komt van 150 miljoen per team per jaar, maar dat zie ik echt niet gebeuren.
King_Mercdinsdag 17 april 2018 @ 12:11
eens kijken of die (flinke) update in Spanje ze kan helpen, maar ben ook benieuwd hoe ze het doen in Monaco, (al jaren hun sterkste raceweekend van het jaar )
nils7donderdag 19 april 2018 @ 13:13
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 01:07 schreef MakkieR het volgende:
McLaren aan de top, dat zou betekenen dat teams als RBR, Mercedes of Ferrari de top niet meer halen. Met hun begrotingen, zie ik dat niet snel gebeuren. De top met 2 keer 350 miljoen en 1 keer 300 miljoen per jaar blijft gewoon zitten. Mits er de cap komt van 150 miljoen per team per jaar, maar dat zie ik echt niet gebeuren.
Ik zie Mercedes er gewoon de stekker eruit trekken als het 5 jaar niet meer om de WK mee kan doen.
Waffledonderdag 19 april 2018 @ 15:06
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 01:07 schreef MakkieR het volgende:
McLaren aan de top, dat zou betekenen dat teams als RBR, Mercedes of Ferrari de top niet meer halen. Met hun begrotingen, zie ik dat niet snel gebeuren. De top met 2 keer 350 miljoen en 1 keer 300 miljoen per jaar blijft gewoon zitten. Mits er de cap komt van 150 miljoen per team per jaar, maar dat zie ik echt niet gebeuren.
Als RBR aan de top kan zitten, kan McLaren het ook. Het hangt er meer vanaf of je met een klantenmotor de top kunt halen. Het budget van McLaren is niet echt minder dan dat van RBR.
Humberto-Tdonderdag 19 april 2018 @ 15:08
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 15:06 schreef Waffle het volgende:

[..]

Als RBR aan de top kan zitten, kan McLaren het ook. Het hangt er meer vanaf of je met een klantenmotor de top kunt halen. Het budget van McLaren is niet echt minder dan dat van RBR.
Zo’n 100 miljoen onder dat van RBR (wel geschat): https://www.google.nl/amp(...)-1-teams-in-2018/amp
Ferdonderdag 19 april 2018 @ 19:57
Zowel McLaren als Renault hebben nog wat in het vat:

https://www.gpupdate.net/(...)-komt-pas-in-spanje/

https://www.gpupdate.net/(...)nde-winst-met-motor/

Zelfs als de helft gelogen is pakken ze nog wel een paar tienden en versterking van die 4e positie. Alhoewel we het fabrieksteam van Renault ook niet moeten onderschatten.
Gruj0zaterdag 21 april 2018 @ 21:13
Ik hoop dat iig Alonso en Stoffel de kans krijgen om in de top 5 te rijden en een prijsje te pakken.
Van geen van beide is duidelijk of ze volgend jaar wel rijden voor McLaren of een ander team. :{
Ghost_Nappazondag 22 april 2018 @ 20:09
Ik zou het alonso erg gunnen, al is het maar een podium. .. andere coureurs als hamilton en vettel hebben wel eens een offday, Alonso heeft dat totaal niet,,haalt echt altijd 110% uit een wagen en zichzelf
Weltschmerzmaandag 23 april 2018 @ 14:48
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 20:09 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Ik zou het alonso erg gunnen, al is het maar een podium. .. andere coureurs als hamilton en vettel hebben wel eens een offday, Alonso heeft dat totaal niet,,haalt echt altijd 110% uit een wagen en zichzelf
Hij heeft weleens off days als hij wereldkampioen dreigt te worden. Verder staat hij er natuurlijk om bekend dat hij met elke hork van een auto nog relatief snel is, maar ja, als met hem de auto in het seizoen op 90% van diens potentieel blijft hangen en je haalt er 110% uit dan kom je alsnog 1% tekort ten opzichte van de coureur die de auto wel goed laat doorontwikkelen en er 100% uithaalt.

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen hem zoveel gunnen, het is met afstand de meest onsportieve lul die sinds mensenheugenis in de formule1 gereden heeft. Het is totaal geen team player, niet bij crashgate, niet toen hij zijn teambaas probeerde te chanteren, niet toen hij McLaren bij Honda wegjoeg en bij Ferrari waren ze ook blij dat hij onverrichter zake vertrok. Het is nou eenmaal niet de coureur met wie een team de weg omhoog inslaat.

McLaren zou best wel weer kunnen terugkeren aan de top, maar waarschijnlijk niet met Alonso.
Fermaandag 23 april 2018 @ 18:43
Alonso aan de top zou hopelijk wel extra actie op het veld zijn. Ik heb vaak mogen genieten van zijn rijstijl en bij McLaren rijdt hij toch minder vaak in de kijker.

Maar hij blijft na zoveel jaren wel een vreemd smaakje hebben, dat de teams in de jaren na zijn vertrek vaak heel goed gaan.
Weltschmerzdonderdag 26 april 2018 @ 15:46
McLaren vervangt chief technical officer

quote:
....McLaren spent last season saying that they had one of the best chassis in F1 - and their belief that the Honda engine was the only thing holding them back was a large part of their decision to ditch their works contract with the Japanese company and swap it for a customer Renault engine deal.

But Alonso has started 11th, 13th and 13th so far and the car has been on average two seconds off the pace in qualifying.

That performance has led McLaren to realise that they have a wider problem with their design department....

......He said the problems were caused by McLaren being too ambitious with what they thought they could achieve while switching engines.

But he also said at the last race in China that McLaren may have not been ambitious enough in setting their performance targets for this year's car.
#ANONIEMdonderdag 26 april 2018 @ 16:05
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij heeft weleens off days als hij wereldkampioen dreigt te worden. Verder staat hij er natuurlijk om bekend dat hij met elke hork van een auto nog relatief snel is, maar ja, als met hem de auto in het seizoen op 90% van diens potentieel blijft hangen en je haalt er 110% uit dan kom je alsnog 1% tekort ten opzichte van de coureur die de auto wel goed laat doorontwikkelen en er 100% uithaalt.

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen hem zoveel gunnen, het is met afstand de meest onsportieve lul die sinds mensenheugenis in de formule1 gereden heeft. Het is totaal geen team player, niet bij crashgate, niet toen hij zijn teambaas probeerde te chanteren, niet toen hij McLaren bij Honda wegjoeg en bij Ferrari waren ze ook blij dat hij onverrichter zake vertrok. Het is nou eenmaal niet de coureur met wie een team de weg omhoog inslaat.

McLaren zou best wel weer kunnen terugkeren aan de top, maar waarschijnlijk niet met Alonso.
Schumacher alweer vergeten zeker.
Ferdonderdag 26 april 2018 @ 17:21
quote:
Tim Goss begrijp ik. Dacht eerst Boullier.
Gruj0zondag 29 april 2018 @ 18:35
Het is in ieder geval wel het beste team op 2 wielen.
Sirotkin kon met 3 wielen niet eens een rondje naar de pit rijden. :{
Radegastzondag 29 april 2018 @ 23:49
Na vier races al meer constructeurspunten dan in heel 2017. Maar hoeveel geluk kun je hebben? Alhoewel, de betrouwbaarheid is op orde. Dat leek tijdens de winterstests wel anders.

Ik mag voor ze hopen dat de update voor Spanje werkt, want het verschil met de andere Renault-aangedreven auto's is genant groot. Sta je best voor aap met die praatjes dat je een topchassis hebt..
Deckardmaandag 30 april 2018 @ 16:41
4e nu in de constructeurskampioenschap. Dat is toch wel aardig.
DETELEVISIEKIJKERmaandag 1 juli 2019 @ 02:14
Je ziet het.
nogeenoudebekendemaandag 1 juli 2019 @ 02:33
Lijkt erop dat het geen geluk is en McLaren het stokje heeft overgenomen om fabrieksteam Renault de oren te wassen. Nadeel is natuurlijk dat Renault dit niet leuk gaat vinden.
Red_85maandag 1 juli 2019 @ 10:13
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2019 02:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Lijkt erop dat het geen geluk is en McLaren het stokje heeft overgenomen om fabrieksteam Renault de oren te wassen. Nadeel is natuurlijk dat Renault dit niet leuk gaat vinden.
Weer een team met renault motoren die beter is dan RSF1 zelf :')
Tijger_mmaandag 1 juli 2019 @ 12:00
Wel is het nu duidelijk dat als Mclaren wat meer geduld had gehad zij nu in de top 3 hadden gezeten met de Honda motoren.

Ik snapte de beslissing wel om over te stappen naar Renault maar het komt er wel op neer dat ze voor Red Bull ontwikkelingswerk hebben gedaan met Honda waar ze zelf nooit profijt van gaan behalen.
nils7maandag 1 juli 2019 @ 15:29
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 12:00 schreef Tijger_m het volgende:
Wel is het nu duidelijk dat als Mclaren wat meer geduld had gehad zij nu in de top 3 hadden gezeten met de Honda motoren.

Ik snapte de beslissing wel om over te stappen naar Renault maar het komt er wel op neer dat ze voor Red Bull ontwikkelingswerk hebben gedaan met Honda waar ze zelf nooit profijt van gaan behalen.
Wat ik er altijd van heb begrepen is dat McLaren bepaalde hoe die motor in de auto moet passen.
En RB de auto om de motor heen bouwt.
Maanvismaandag 1 juli 2019 @ 15:42
Leuke coureurs hebben ze, mooie auto ook! Echt een verademing ten opzichte van Alonso/Vandoorne die alleen maar zeken of faalden, deze kunnen echt mee :)
nogeenoudebekendemaandag 1 juli 2019 @ 15:45
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 15:42 schreef Maanvis het volgende:
Leuke coureurs hebben ze, mooie auto ook! Echt een verademing ten opzichte van Alonso/Vandoorne die alleen maar zeken of faalden, deze kunnen echt mee :)
Alonso heeft zich gisteren in slaap moeten huilen denk ik.
Maanvismaandag 1 juli 2019 @ 15:51
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2019 15:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Alonso heeft zich gisteren in slaap moeten huilen denk ik.
Hij is akelig stil idd!
https://twitter.com/alo_oficial?lang=en
Tijger_mmaandag 1 juli 2019 @ 17:18
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 15:29 schreef nils7 het volgende:

[..]

Wat ik er altijd van heb begrepen is dat McLaren bepaalde hoe die motor in de auto moet passen.
En RB de auto om de motor heen bouwt.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat dat een groot probleem was, de auto was gewoon slecht, vorig jaar met dezelfde Renault motor die RB had was Mclaren ook heel matig, dit jaar hebben ze hun huiswerk goed gedaan en de resultaten zijnner naar.
sasquatschmaandag 1 juli 2019 @ 19:18
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 15:29 schreef nils7 het volgende:

[..]

Wat ik er altijd van heb begrepen is dat McLaren bepaalde hoe die motor in de auto moet passen.
En RB de auto om de motor heen bouwt.
Dat was met het size zero concept in 2015. Daar zijn ze van af gestapt toen dat niet bleek te werken. In 2016 konden ze nog niet zoveel aanpassen door het token systeem, maar vanaf 2017 rijden ze met het huidige concept motor, dat steeds verder doorontwikkeld wordt.
Fermaandag 1 juli 2019 @ 19:28
Als McLaren niet was niet was overgestapt, liepen ze nog steeds te klooien. De stap naar Renault was wel goed voor ze geweest.
#ANONIEMmaandag 1 juli 2019 @ 19:45
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2019 19:28 schreef Fer het volgende:
Als McLaren niet was niet was overgestapt, liepen ze nog steeds te klooien. De stap naar Renault was wel goed voor ze geweest.
Dat denk ik ook, de relatie was verziekt, wat overbleef was vinger wijzen. En terwijl je druk bent een ander te bekritiseren blijft je eigen werk liggen. Met de nieuwe motor leverancier heb je een reset en staan alle neuzen weer dezelfde kant op.

Hoop dat ze iig in deze lijn doorgaan, hoe meer verschillende teams op het podium, hoe beter.
Frshmaandag 1 juli 2019 @ 19:54
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 02:14 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Je ziet het.
Mooie kick!
ShaoliNzondag 7 juli 2019 @ 22:19
McLaren loopt nu iets voor op midfield omdat ze de nieuwe vleugels en banden aan het werken hebben gekregen. Zodra de andere teams deze balans ook vinden is het weer klaar denk ik. Ik zie ze nog niet vanuit hier doorontwikkelen naar top 3. Al hoop ik dat ik ongelijk heb.
Radegastzondag 14 juli 2019 @ 16:02
Volgens Eddie Jordan gaat McLaren weer met Mercedes-motoren racen (vanaf 2021?)
Tijger_mzondag 14 juli 2019 @ 16:56
quote:
2s.gif Op zondag 7 juli 2019 22:19 schreef ShaoliN het volgende:
McLaren loopt nu iets voor op midfield omdat ze de nieuwe vleugels en banden aan het werken hebben gekregen. Zodra de andere teams deze balans ook vinden is het weer klaar denk ik. Ik zie ze nog niet vanuit hier doorontwikkelen naar top 3. Al hoop ik dat ik ongelijk heb.
Niet met de Renault klanten motor, nee.
Radegastzondag 12 september 2021 @ 23:22
Lekker weekendje zo.
Fermaandag 13 september 2021 @ 13:26
Ja zelfs als Max en Hammie er niet af waren gekletterd, hadden ze amper langs Norris kunnen komen.

Denk eerder dat we een gevecht tot de finish voor P3 hadden gehad.
Tjackamaandag 13 september 2021 @ 22:44
Ja volgend jaar wk
heywoodudinsdag 14 september 2021 @ 09:30
Zoals verwacht kwam er dus echt wel weer een overwinning, en zelfs een 1-2'tje ^O^